Modelism - RHC Forum: OS GT-33 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

OS GT-33

#31 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 May 2015 - 06:10 PM

Vezi postareaMLGore, la 03 May 2015 - 09:06 AM, a spus:

Pune 18*8 de lemn pt. rodaj, apoi 20*8. Bucsa pt adaptare de la 8 la 10mm iti dau eu .

Ok, saru'mana. Te sun dupa ce am luat elicile.
0

#32 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 May 2015 - 09:35 PM

Tantar,
Daca nu ai articolul uite aici un review complet despre el, unde a facut si teste cu diferite elicit printre care si Master.
http://www.modelairp...&pm=2&fs=1#pg64
0

#33 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 June 2015 - 11:04 AM

Daca are cineva aceasta piesa pe acasa din greseala sau stie de un o pot comanda, dati un semn please. Carburatorul este unul Walbro deci piesa este oarecum universal valabila la DLE/DLA/RCG. Eu o am crapata si trebuie sa o inlocuiesc. Am dat mailuri la toti distribuitorii din lume, OS, lindinger de un am luat motorul, etc. si astept dar intre timp vreau sa ma asigur ca voi cauta in toate partile. Intr-un final voi apela la USA unde e pe stoc dar aici mai trebuie sa astept un pic daca nu gasesc in celelalte parti.
http://www.amazon.co...viglink20264-20
0

#34 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 04 June 2015 - 08:26 PM

Salut!

E supapa de admisie, functioneaza ca o muzicuta si nu face parte din carburator! Din pacate se va gasi doar ca piesa de schimb OS MAX.

Succes!

Revin , seamana mai mult cu cea de la DA50. Uitate mai jos!

http://www.rcunivers...e55-11-0-a.html

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 04 June 2015 - 08:30 PM

0

#35 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 04 June 2015 - 08:36 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 04 June 2015 - 08:26 PM, a spus:

Salut!

E supapa de admisie, functioneaza ca o muzicuta si nu face parte din carburator! Din pacate se va gasi doar ca piesa de schimb OS MAX.

Succes!

Revin , seamana mai mult cu cea de la DA50. Uitate mai jos!

http://www.rcunivers...e55-11-0-a.html


astea ar fi piesele. doar la prima am un semn de intrebare daca iti trebuie. Nu am gasit un desenul cu motorul desfasurat pe repere.
#5545 Carb spacer mounting block . . . . . . . . . . .18,90 €
#5547 Reed valve cage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14,95 €
#5548 Reed valve, petals only, per 1 . . . . . . . . . . . 4,55 €
#5549 Reed valve rubber retainer . . . . . . . . . . . . 5,50 €

nu conteaza capacitatea cilindrica prea mult, prezoanele au aceeasi distanta la toate carb Walbro, iar sectiunea va avea deschiderea proportionala cu depresiunea creata de piston. Piston mic depresiune mai mica si invers!

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 04 June 2015 - 08:39 PM

0

#36 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 05 June 2015 - 08:16 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 04 June 2015 - 08:36 PM, a spus:

astea ar fi piesele. doar la prima am un semn de intrebare daca iti trebuie. Nu am gasit un desenul cu motorul desfasurat pe repere.
#5545 Carb spacer mounting block . . . . . . . . . . .18,90 €
#5547 Reed valve cage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14,95 €
#5548 Reed valve, petals only, per 1 . . . . . . . . . . . 4,55 €
#5549 Reed valve rubber retainer . . . . . . . . . . . . 5,50 €

nu conteaza capacitatea cilindrica prea mult, prezoanele au aceeasi distanta la toate carb Walbro, iar sectiunea va avea deschiderea proportionala cu depresiunea creata de piston. Piston mic depresiune mai mica si invers!



Piesele de DA50 sunt la Toni Clark in Germania.
0

#37 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 05 June 2015 - 08:44 PM

Salut Mugurel,
Multam fain de raspuns si ajutor.
Am dat mail la toti distribuitorii/reselerii din Europa, cativa mi-au raspuns ca imi pot aduce piesa dar pana la urma au la towerhobbies in USA si cred ca o sa o command de aici pentru ca costul de transport nu ar trebui sa fie foarte mare ( asta in caz ca nu gasesc pe nimeni care sa mearga in perioada imediat urmatoare acolo ). Mie imi trebuie doar garniture mare, muzicuta este ok, o sa command daca e 2 bucati sa fie :).
http://www3.towerhob...p?&I=LXBXTX&P=7
0

#38 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 05 June 2015 - 09:17 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 05 June 2015 - 08:44 PM, a spus:

Salut Mugurel,
Multam fain de raspuns si ajutor.
Am dat mail la toti distribuitorii/reselerii din Europa, cativa mi-au raspuns ca imi pot aduce piesa dar pana la urma au la towerhobbies in USA si cred ca o sa o command de aici pentru ca costul de transport nu ar trebui sa fie foarte mare ( asta in caz ca nu gasesc pe nimeni care sa mearga in perioada imediat urmatoare acolo ). Mie imi trebuie doar garniture mare, muzicuta este ok, o sa command daca e 2 bucati sa fie :).
http://www3.towerhob...p?&I=LXBXTX&P=7


daca e cineva care ajunge pe acolo am si eu ceva , normal ca platesc transportul
0

#39 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 June 2015 - 09:43 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 05 June 2015 - 08:44 PM, a spus:

Salut Mugurel,
Multam fain de raspuns si ajutor.
Am dat mail la toti distribuitorii/reselerii din Europa, cativa mi-au raspuns ca imi pot aduce piesa dar pana la urma au la towerhobbies in USA si cred ca o sa o command de aici pentru ca costul de transport nu ar trebui sa fie foarte mare ( asta in caz ca nu gasesc pe nimeni care sa mearga in perioada imediat urmatoare acolo ). Mie imi trebuie doar garniture mare, muzicuta este ok, o sa command daca e 2 bucati sa fie :).
http://www3.towerhob...p?&I=LXBXTX&P=7

Nu inteleg de ce nu iti faci una! Gasesti materialul din care se face din cel folosit la carburatoarele normale si il tai tu. Eu mi-am facut la al meu ca si eu am avut probleme cu blocul. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#40 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 June 2015 - 09:55 AM

Vezi postareaoachidori, la 05 June 2015 - 09:43 PM, a spus:

Nu inteleg de ce nu iti faci una! Gasesti materialul din care se face din cel folosit la carburatoarele normale si il tai tu. Eu mi-am facut la al meu ca si eu am avut probleme cu blocul. :drinks:

Nu am toate sculele necesare, timp pierdut, bani pierduti si mana mea de mester e stangace un pic uneori drept urmare am comandat deja, in 7-14 zile ar trebui sa ajunga, am luat cate 2 bucati din fiecare, plus ca nu sunt asa scumpe cu tot cu transport.
Bulangii de la lindinger.at nici acum nu mi-au raspuns la mail, halal suport :(. Mi-au raspuns toti distribuitorii din Europa de OS mai repede decat ei, foarte prompti si seriosi.
OS evident ca nu a raspuns doar nah, ce le pasa. Nu degeaba se plang astia din state de suportul OS de tot rahat-ul, o fi bune motoarele dar suportul e la gara.

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 08 June 2015 - 09:56 AM

0

#41 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 June 2015 - 04:05 PM

Vi se pare o metoda buna ca sa ma asigur ca nu pierd toba pe drum si nu e nevoie sa verific dupa fiecare zbor? Zice un baiet ca a facut asa si nu a mai avut probleme dupa. O sa pun saibe glover dar parca odata pusa capota nu as mai vrea sa stau dupa fiecare zbor sa verific ca totusi imposibilul nu s-a intamplat. Pana acum suruburile s-au cam slabit dupa fiecare zbor.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  7__.jpg (83.2K)
    Number of downloads: 60

0

#42 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 June 2015 - 06:01 PM

Se pare ca asta e solutia cea mai sigura recomandata de cei mai multi, as fi vrut si eu sa o aplic la o toba pitts care se desfacea tot timpul, dar la mine suruburile erau ingropate. N-are cum sa se mai desfaca asa.


0

#43 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 17 June 2015 - 06:10 PM

Vreau sa ti spun ca i facut f bine ,TOATE suruburile avioanelor mari sunt sigurantate cum ai facut tu.
Gresit este cu sarma de cupru care se decaleste la temp !
iti sugerez sarma de fier galvanizata etc
stima,
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 June 2015 - 06:47 PM

Sa va spun o poveste. Saibe Grover, sarma, stifturi prin piulite, sunt cam degeaba. Sunt, mai mult pentru linistea privitorului. Pentru ca sa ma credeti, ganditi-va la suruburile de la biela si de la palier. Sunt ingropate adanc in motor. Nu le vede nimeni si nu au nevoie de adaugiri cosmetice. Stranse asa cum trebuie nu se slabesc niciodata.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 June 2015 - 06:49 PM

0

#45 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 June 2015 - 09:04 AM

Ok, multam, ma uit sa iau sarma si sa vad cum dau gaurile.
Mersi,
0

#46 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 20 June 2015 - 05:24 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 17 June 2015 - 04:05 PM, a spus:

Vi se pare o metoda buna ca sa ma asigur ca nu pierd toba pe drum si nu e nevoie sa verific dupa fiecare zbor? Zice un baiet ca a facut asa si nu a mai avut probleme dupa. O sa pun saibe glover dar parca odata pusa capota nu as mai vrea sa stau dupa fiecare zbor sa verific ca totusi imposibilul nu s-a intamplat. Pana acum suruburile s-au cam slabit dupa fiecare zbor.


Vai de capu meu ce lucratura de moldovean... Ceva mai fin si subtil nu puteai face?
Fly it, like you stole it!
0

#47 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 June 2015 - 09:37 PM

Vezi postareaRedDevil, la 20 June 2015 - 05:24 PM, a spus:

Vai de capu meu ce lucratura de moldovean... Ceva mai fin si subtil nu puteai face?

E un moldovean din vestul Europei :p, eu nu am facut inca, stai sa vezi ce lucratura de bucovinean :D fac.
0

#48 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 July 2015 - 11:10 AM

Salut,
Intrebare, vreau sa pun capota ca pana acum l-am zburat fara, asta din simplu fapt ca suruburile la toba se desfac relativ usor. Am incercat sa respect regula specificata de oameni si anume ca de 3 ori mai mare iesirea de cat intrarea pentru un flux de aer corect dar as vrea sa fac un test care cred ca este relevant si anume sa masor temperatura dupa un zbor clasic fara capota si apoi sa pun capota, sa zbor si sa masor dupa iar ca sa vad diferenta cat este de mare. Intrebarea este acum, in manual nu specifica nimic de temperatura deci care este temperatura maxima admisa la un motor? In acelasi timp intrebarea legata de fara capota cu capota care ar trebui sa fie diferenta de temperatura? Daca am respectat intrare versus iesire nu ar trebui sa fie o diferenta mare, corect? Care ar fi limita admisa? Gen 10-20 de grade in plus ar fi ok? Banuiesc ca nu poate fi obinuta aceeasi racier cu capota versus fara capota?
Cheers,
Bogdan
0

#49 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 09 July 2015 - 08:37 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 09 July 2015 - 11:10 AM, a spus:

Salut,
Intrebare, vreau sa pun capota ca pana acum l-am zburat fara, asta din simplu fapt ca suruburile la toba se desfac relativ usor. Am incercat sa respect regula specificata de oameni si anume ca de 3 ori mai mare iesirea de cat intrarea pentru un flux de aer corect dar as vrea sa fac un test care cred ca este relevant si anume sa masor temperatura dupa un zbor clasic fara capota si apoi sa pun capota, sa zbor si sa masor dupa iar ca sa vad diferenta cat este de mare. Intrebarea este acum, in manual nu specifica nimic de temperatura deci care este temperatura maxima admisa la un motor? In acelasi timp intrebarea legata de fara capota cu capota care ar trebui sa fie diferenta de temperatura? Daca am respectat intrare versus iesire nu ar trebui sa fie o diferenta mare, corect? Care ar fi limita admisa? Gen 10-20 de grade in plus ar fi ok? Banuiesc ca nu poate fi obinuta aceeasi racier cu capota versus fara capota?
Cheers,
Bogdan


Am termometru , masuram si facem comparatie dupa
0

#50 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 July 2015 - 08:44 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 09 July 2015 - 08:37 PM, a spus:

Am termometru , masuram si facem comparatie dupa

Ok, multam, bagam Sambata.
0

#51 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 13 July 2015 - 09:43 AM

Masurat weekend-ul acesta. Evident ca de lene nu am mai stat sa masor fara capota si dupa cu capota - ideea este ca are 74.6 grade cam prin orice parte a motorului deci atata timp cat este sub 90 de grade e ok. Am ajuns pe la vreo 8-9 litri de benzina consumati deja, si-a dat drumul suficient de mult, weekend-ul acesta in schimb cu capota pusa am sesizat ca I-a crescut relantiul - era la 2600, l-am dat la 2100 ca sub cand l-am pus ( in manual e la 1800 ) s-a oprit deci am ramas cu 2100 si e ok. Cred ca e timpul sa ii schimb elicea cu un 20X8 pentru ca e vitezoman rau si vreau traciune mai mare si viteza un pic scazuta. Una peste alta weekend-ul acesta a pornit de vreo 5 ori la prima pala, Doamne ajuta sa mearga tot asa. Mai jos un filmulet cum se aude. Pare ca si suruburile la toba s-au stabilizat, tre' sa dau capota jos sa verific bine dar daca sunt ok de lene renunt sa mai implementez nu stiu ce solutie.
https://www.youtube....h?v=rk5hxoGJ83w

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 13 July 2015 - 09:45 AM

0

#52 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 14 July 2015 - 08:51 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 13 July 2015 - 09:43 AM, a spus:

Masurat weekend-ul acesta. Evident ca de lene nu am mai stat sa masor fara capota si dupa cu capota - ideea este ca are 74.6 grade cam prin orice parte a motorului deci atata timp cat este sub 90 de grade e ok. Am ajuns pe la vreo 8-9 litri de benzina consumati deja, si-a dat drumul suficient de mult, weekend-ul acesta in schimb cu capota pusa am sesizat ca I-a crescut relantiul - era la 2600, l-am dat la 2100 ca sub cand l-am pus ( in manual e la 1800 ) s-a oprit deci am ramas cu 2100 si e ok. Cred ca e timpul sa ii schimb elicea cu un 20X8 pentru ca e vitezoman rau si vreau traciune mai mare si viteza un pic scazuta. Una peste alta weekend-ul acesta a pornit de vreo 5 ori la prima pala, Doamne ajuta sa mearga tot asa. Mai jos un filmulet cum se aude. Pare ca si suruburile la toba s-au stabilizat, tre' sa dau capota jos sa verific bine dar daca sunt ok de lene renunt sa mai implementez nu stiu ce solutie.
https://www.youtube....h?v=rk5hxoGJ83w

Concluzia este ca tre' sa trec pe 20X8 majoritatea spunand ca pe 18X8 nu ai suficienta performanta odata ce motorul a fost rodat si si-a dat drumul suficient. Odata cu elicea 20X8 cica si relantiul vine in sfarsit pe rpm-ul indicat in manual de ~1800.
Tantar, cum merge cu motorul tau pana acum? Ai schimbat deja elicea?
Cheers,
Bogdan
0

#53 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 14 July 2015 - 09:55 PM

De abia am avut timp sa îl pun pe Hurricane , nici măcar un zbor.

Aceasta postare a fost editata de tantar: 14 July 2015 - 09:56 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#54 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 29 July 2015 - 10:50 AM

Vezi postareatantar, la 14 July 2015 - 09:55 PM, a spus:

De abia am avut timp sa îl pun pe Hurricane , nici măcar un zbor.

Fisiere atasate


Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#55 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 July 2015 - 02:43 PM

Mi se pare ca in manual scrie ca aprindere sa fie la o distanta minima de X cm daca nu ma insel de motor.
Vezi ca suruburile de la motor se desfac chiar si cu Loctite.
0

#56 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 29 July 2015 - 04:03 PM

Știu , scrie minim 100 mm .Am băgat loctite roșu sper sa țină

Aceasta postare a fost editata de tantar: 29 July 2015 - 04:04 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#57 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 July 2015 - 04:13 PM

Vezi postareatantar, la 29 July 2015 - 04:03 PM, a spus:

Știu , scrie minim 100 mm .Am băgat loctite roșu sper sa țină

La mine pare ca s-a asezat dupa aproape 10 litri de benzina consumati, am verificat suruburile si au ramas stranse, sa zic gen 1 mm ca am mai reusit sa strang dar la inceput se desfaceau, evident nu de tot, dupa aproape fiecare zbor. O sa trec acum de la 18X8 la 20X8 ca se simte nevoia, are putere dar din hover nu pot sa plec racheta plus ca vreau sa reduc viteza un pic si sa creasca si tractiunea. Majoritatea au zis ca 18X8 nu e foarte eficienta si ca e buna doar pentru rodaj, 20X8 cica e diferenta destul de mare si se pupa perfect.

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 29 July 2015 - 04:14 PM

0

#58 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2015 - 06:34 PM

Vezi postareatantar, la 29 July 2015 - 04:03 PM, a spus:

Știu , scrie minim 100 mm .Am băgat loctite roșu sper sa țină


saibe grover
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#59 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 29 July 2015 - 07:43 PM

Vezi postareaALLEN, la 29 July 2015 - 06:34 PM, a spus:

saibe grover

Ai mare dreptate .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#60 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2015 - 08:11 PM

la ambele motoare am grovere si n-am avut probleme. e ok si locktite, dar si cand tre sa-l desfaci... la camp... te umpli de nervi





_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro