OS GT-33
#1
Postat 25 August 2011 - 06:41 PM
http://www.towerhobb...s/osmg1533.html
http://www.towerhobbies.com/products/os_engines/osmg1533/osmg1533_550.jpg
#3
Postat 22 February 2014 - 08:34 PM
Inca ma tot gandesc ce sa aleg...
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 22 February 2014 - 08:36 PM
#6
Postat 07 April 2015 - 10:54 PM
bogdan.motrici, la 06 April 2015 - 09:05 PM, a spus:
Daca tot nu citesc carti, citesc review-uri. Am terminat de citit cele 22 de pagini iar concluzia de la useri, un pic confuza as zice este data de faptul ca sunt totusi cativa care s-au plans ca subit au avut dead stick si compresie nema dupa. Concluzia de la service - "cylinder liner and ring". Acum e insa la mijloc daca vorbim de manipulare gresita a motorului sau pur si simplu problema de la OS, mai caut review-uri ca doar imi place sa citesc si eventual ca imi place sa stresez companiile o sa ii spun personal sa vad ce zic.
Plusuri din ce zic oamenii:
- raspuns la gaz foarte bun
- silentios
- putere mai buna decat la un DLE
- vibratii destul de scazute chiar si la relanti
Minusuri:
- asa zis problema mentionata mai sus
- suruburile la toba dar asta doar cativa useri
- shaft-ul care este de 8mm
- majoritatea ar avea o problema cu datul inapoi la pornire dar dupa ceva zboruri cica ar disparea or facand anumite reglaje
http://www.flyinggia...ead.php?t=63493
Daca il are cineva de la noi poate zice in cazul lui cum a fost. Eu ma chitisem pe acesta dar acum nu mai stiu :(.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 07 April 2015 - 10:55 PM
#7
Postat 08 April 2015 - 03:26 PM
bogdan.motrici, la 07 April 2015 - 10:54 PM, a spus:
Plusuri din ce zic oamenii:
- raspuns la gaz foarte bun
- silentios
- putere mai buna decat la un DLE
- vibratii destul de scazute chiar si la relanti
Minusuri:
- asa zis problema mentionata mai sus
- suruburile la toba dar asta doar cativa useri
- shaft-ul care este de 8mm
- majoritatea ar avea o problema cu datul inapoi la pornire dar dupa ceva zboruri cica ar disparea or facand anumite reglaje
http://www.flyinggia...ead.php?t=63493
Daca il are cineva de la noi poate zice in cazul lui cum a fost. Eu ma chitisem pe acesta dar acum nu mai stiu :(.
Sa il vezi pe al meu mergand si dupa sa imi spui de raspuns la acceleratie si putere , te astept , nu merita diferenta de banuti dintre ele http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#8
Postat 08 April 2015 - 04:39 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 08 April 2015 - 04:52 PM
marian.dumitru74, la 08 April 2015 - 03:26 PM, a spus:
Oricum sunt confuz si nu stiu ce sa fac. :( :). Vedem.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 08 April 2015 - 04:53 PM
#10
Postat 08 April 2015 - 04:55 PM
tantar, la 08 April 2015 - 04:39 PM, a spus:
Sa il stapanesti cu placere si cat mai multe zboruri fara incidente.
Pozeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, impresiiiiiiiii. Pe ce il pui? Folosesti toba din dotare sau o schimbi? Se confirma la shaft ca e de 8 mm si la elici in general au de 10 si trebuie cumva adaptat? Cum ii faci rodajul? Un rezervor la sol si dupa in aer? Aaa si parca mai ziceau astia ceva de prinderile cu care vine.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 08 April 2015 - 04:57 PM
#11
Postat 08 April 2015 - 05:46 PM
O sa inlocuiasca un CRRC 40 de pe un Hawker Hurricane de 2100 mm
Arata bine , foarte bine ambalat ,invartit la mana are o compresie zdravana .
Fisiere atasate
-
20150408_182503.jpg (184.08K)
Number of downloads: 90 -
20150408_182538.jpg (221K)
Number of downloads: 88
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#12
Postat 08 April 2015 - 05:47 PM
Fisiere atasate
-
20150408_183307.jpg (148.68K)
Number of downloads: 60 -
20150408_183255.jpg (174.89K)
Number of downloads: 63
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#13
Postat 08 April 2015 - 06:33 PM
Multa, multa bafta.
Fisiere atasate
-
DLE-Engines-DLE-55CC-Gas-Engine.jpg (32.24K)
Number of downloads: 68 -
osmg1533-inset-6b.jpg (31.26K)
Number of downloads: 68
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 April 2015 - 06:34 PM
#14
Postat 08 April 2015 - 07:10 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#15
Postat 08 April 2015 - 07:56 PM
dan_mitea, la 08 April 2015 - 06:33 PM, a spus:
Multa, multa bafta.
Ramane totusi problema de analizat mentionata de ceva useri dupa 10-20 de zboruri. Asta incerc sa inteleg daca e de la user cum l-a folosit/intretinut sau defect fabricatie pe un lot. In acelasi timp ramane chestia cu 8mm plus suruburile. Eu vreau sa iau acest motor doar ca vreau sa fiu sigur ca este alegerea cea mai buna avand in vedere pretul maricel.
#16
Postat 08 April 2015 - 08:54 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#17
Postat 08 April 2015 - 11:11 PM
hash84, la 08 April 2015 - 08:54 PM, a spus:
:yahoo: Vazut, e frumos tare, se pupa ambele struna.
#18
Postat 15 April 2015 - 01:37 PM
Fisiere atasate
-
20150415_135042.jpg (350.01K)
Number of downloads: 81
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#19
Postat 15 April 2015 - 01:50 PM
tantar, la 15 April 2015 - 01:37 PM, a spus:
Cat sa'i dau la rodaj ? 2 litri 30/1 ar fi destul ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#20
Postat 15 April 2015 - 03:54 PM
#23
Postat 15 April 2015 - 08:22 PM
Pun și filmul
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#24
Postat 15 April 2015 - 08:24 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#26
Postat 16 April 2015 - 08:43 AM
bogdan.motrici, la 16 April 2015 - 07:49 AM, a spus:
Uite aici testul de tractiune :
https://www.youtube....h?v=_3NiC14QgEY
Pana la avion vreau sa termin rodajul .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#27
Postat 28 April 2015 - 06:50 PM
Cum ai rezolvat problema la elice? Diametrul este de 8 la motor iar majoritatea au gaura de 10. Ce brand ai folosit? De unde le-ai luat?
Mersi,
#28
Postat 02 May 2015 - 08:56 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#29
Postat 02 May 2015 - 10:08 AM
tantar, la 02 May 2015 - 08:56 AM, a spus:
Pai ei spun in manual lemn sau carbon. Cele de la Master Airscrew nu sunt in general mult mai grele fata de una din lemn si in felul acesta afecteaza?
Eu o sa caut lemn sau carbon intr-un final.
Acum nu stiu daca cu cea de 18X8 recomandata la rodaj daca as putea merge si la zbor. La acel test de tractiune a scos 9 kg iar eu pun motorul pe Extra 300 cu greutate undeva la 5.6 kg sper conform celor spuse de EF deci teoretic as putea merge cu aceasta elice si al zbor ca sa fac economie la banuti.
#30
Postat 03 May 2015 - 09:06 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.