Modelism - RHC Forum: OS GT-33 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

OS GT-33

#91 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 07:28 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 07:20 PM, a spus:

In manual scrie clar ce trebuie folosit. Am citit toate cele 33 de pagini pe FG despre acest motor si toti au folosit 18X8, eu am vreo 10 litri consumati pana acum si niciun dead stick, multumita reglajului facut de Florin si ajutorului primit de la Bogdan pentru garnitura.
Toti de pe FG indiferent de avion au cam urmat aceeasi cale si la cam toti le-a mers totul aproape perfect.


La cat ai acum setat jigloarele?
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#92 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 07:32 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 August 2015 - 07:28 PM, a spus:

La cat ai acum setat jigloarele?

:( Sorry dar nu stiu :(, nu eu am facut reglajele dupa cei 3-4 litri consumati cu 2 cu 2.
0

#93 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2015 - 07:48 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 07:20 PM, a spus:

In manual scrie clar ce trebuie folosit. Am citit toate cele 33 de pagini pe FG despre acest motor si toti au folosit 18X8, eu am vreo 10 litri consumati pana acum si niciun dead stick, multumita reglajului facut de Florin si ajutorului primit de la Bogdan pentru garnitura.
Toti de pe FG indiferent de avion au cam urmat aceeasi cale si la cam toti le-a mers totul aproape perfect.



Nu contest .. doar am spus ca pentru rodaj nu era nici o tragedie acel 17X8 ... atat .. si repet .. in manual scrie clar :

".... As a starting point , refer to the props listed in the table shown below ..
Slightly larger , or even slightly smaller props than those shown in the table may be use ....."



Iar direct pe site-ul OS la motorul in cauuza apar specificatiile urmatoare :

http://www.osengines...1533/index.html



Stock Number: OSMG1533
Displacement: 2.013 cu in (32.98 cc)
Bore: 1.417 in (36.0 mm)
Stroke: 1.276 in (32.4 mm)
Practical rpm: 1,800-8,000
Output: 3.85 hp @ 9,000 rpm
Engine: 34.72 oz (984 g)
Silencer: 5.65 (160 g)
Igniter: 3.70 oz (105 g)
Includes: engine, E-5030 muffler, ignition module, CM-6 spark plug, exhaust gasket
Requires: gasoline, 2-cycle oil
Suggested Props: 18x10-12, 19x10, 20x8-10, 18x8
Suggested Break-In Prop: 18x8
Ignition Battery: 4.8-6.0V NiCd or NiMH, 6.6V LiFe or 7.4V LiPo pack
Gasoline/Oil Mix: 30:1-50:1


P.S.

Daca vei incerca acrobatie 3D nu stiu daca un 19x7, 20x6 nu ar fi mai bune in mana unuia care stie 3D Hard .. asta daca se si fabrica marimile respective .

Evident ca exista o marime optima care se recomanda ca fiind general valabila , asta nu inseamna ca strici motorul daca scazi o unitate la diametru sau la pas
sau le combini ... posibil si altfel sa se comporte daca ai elice de carbon ( grea ) sau una din lemn ( usoara ) ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 August 2015 - 07:49 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#94 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 08:05 PM

Am gasit un material foarte interesant despre cum se regleaza motoarele pe benzina cu carburatoare walbro, evident pentru aeromodele. http://www.larksrc.c...tuning_tips.pdf
Nu vreau sa starnesc o polemica pe subiectul asta, dar mi se pare logic ce e scris acolo si poate fi util.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#95 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 08:16 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 August 2015 - 08:05 PM, a spus:

Am gasit un material foarte interesant despre cum se regleaza motoarele pe benzina cu carburatoare walbro, evident pentru aeromodele. http://www.larksrc.c...tuning_tips.pdf
Nu vreau sa starnesc o polemica pe subiectul asta, dar mi se pare logic ce e scris acolo si poate fi util.

Scuze, uite aici cica fisierul minune pe care mai toti l-au folosit si nu au avut probleme.

Fisiere atasate


0

#96 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 08 August 2015 - 11:14 AM

Hello,

Depinde ce vrei sa faci in final.

Dau un exemplu, nu am motorul, da as vrea sa mi-l iau.
DA120 invarte 2 blade 28x12.

Fac o paranteza. Venisem la rodaj cu da100 pe camp. Guess what. L-am pornit si a mers ceas din prima. Pus capota si zburat. Mie personal chestia asta cu rodajul nu ma impresioneaza.

Revenind la DA120, mi-a soptit o pasarica in vis, ca invarte corespunzator 32x14 TRIPALA fara nici cea mai mica problema, normal zbor scale, nu 3d.

Trageti si voi concluziile.
Asa ca nebunel are dreptate:)
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#97 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 August 2015 - 02:20 PM

Cine este .... nebunel ?

Who ? Me ?

Tri pala aia e data in manual ?
Daca nu .... " prafffff " faci motorul !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 August 2015 - 02:23 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#98 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 08 August 2015 - 02:46 PM

Eu sunt curios cati de aici care au motorul asta l-au setat singuri cu manuta lor si functioneaza. Eu azi dimineata am fost din nou pe la atelier si l-am incercat cu 18x8 si cu carburatorul 2 si 2. Si merge ca naiba, in conditiile astea eu nu pot sa ii fac rodajul in aer. Ralantiul practic nici nu exista, daca scad turatia imi tremura tot avionul de mai are putin si se dezmembreaza si apoi se opreste. Nu am mai avut timp sa stau azi, maine merg si mai iau si un prieten ca sa fim macar doi si o sa fac o tentativa de a-l regla in parametrii de lucru. Si inca o chestie, vrajeala asta cu rodajul 2 cu 2, cea mai mare prostie si rog pe oricine sa ma contrazica. Rodajul se face cu elice mai mica gen 18x8 si cu un amestec mai bogat de ulei pentru maxim 2 rezervoare, eu nu stiu de ce sunt uneori asa fraier si ascult prostii de la altii. Daca stateam putin si ma gandeam nici nu are sens sa il pui la un punct arbritrar carburatorul care nu se leaga nici o logica de functionare. Dupa ce l-am pornit si tinut cam doua minute la un punct stabil, il opresc pentru 30 de secunde si dupa care cand incerc sa-l pornesc din nou surprisa se inunda si se pisa cu benzina pe jos. Sper ca nu l-am dat peste cam prea tare si mai pot sa-l reglez.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#99 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 August 2015 - 03:33 PM

Daca raspundeai aseara la telefon,ce bine era pentru tine.
0

#100 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 08 August 2015 - 04:05 PM

Asta este, dar se rezolva , cred ca cel mai bine ar fi sa dau innapoi cativa pasi, sa inlocuiesc bujia si sa aduc innapoi la setarea de fabrica.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#101 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 August 2015 - 05:45 PM

Sunt convins ca ar fi mers bine asa cum a venit de la mama lui si pus pe model...parea mea.
Daca imi permiti o sugestie: incearca sa-l pornesti cu o manusa, elicea pusa exact inainte de inceputul compresiei...cam la ora 1...si sa plesnesti pala. Nu sa o impingi, inchipuie-ti ca palmuiesti un odios.
Multa, multa bafta.
0

#102 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 August 2015 - 07:08 PM

Nu stiu ca naiba atata filosofie cu un amărât de motor in doi timpi.
1 - Se revine la setările de fabrica
2 - Se încearcă pornirea lui.
Daca nu pornește posibil sa fie prea sec pe Low .
Daca curge benzina ca dintr-un butoi spart este prea bogat
pe Low .
3 - Odată pornit il ținem ușor accelerat ( peste nivelul de ralanti , atât cat sa nu vibreze prea tare ) pana sa incalzeste
putin .... nu il Turan mai mult de 3500 - 4000 de rotații pe
minut
4 - Dupa maxim 1 minut începem ușor reglajul :
a ) - întâi Low -
Venim cu accelerația la minim si dupa ce sa stabilizat din turații il acceleram BRUSC nu mai mult de jumătate din
cursa stick-ului de THR
.. daca se oprește subit fără sa se accelereze este prea sărac pe Low
... daca da sa se accelereze dar se oprește BRUSC ca si cum ar da sa se rotească invers ( zici ca ai băgat o ranga
in elice ) este prea bogat pe Low
Ajustam Low așa încât sa am repriza buna daca dau brusc
de THR ... Spritz-uri.

b ) - urmează high

Accelerez maxim si masor cu turometrul -
Sec pe high pana ating turația
maxima dupa care îmbogățesc pana mai
scade turația 400-500 de rotații fata de maximul
Inițial .
Asta trebuie făcută repejor ca sa nu il turez o zi
Întreaga la maxim pana ne mișcam noi.
Începem rodajul cu accelerației pana in maxim 4000
rotații .
Evident urmărim permanent temperatura si daca creste
îmbogățind high treptat cu pauze de răcire .

Este adevărat ca la ralanti un benzinar dârdâie de zici ca rupe modelul pana capată un mers mai rotund.

Daca se oprește la ralanti mai dai din trim sau mai muta
tija pe servo așa încât sa il ții in turația de ralanti ca in manual eventual cu câteva zeci de rotații in plus.

Daca scoate si ceva fum pe toba e semn bun .... are ulei numa bun cat sa il unga ...
E simplu ...

P.S. Nu m-as risca cu Plesnitul palei .... intra in contact
cu ea si arde-o ... la " palmuit" nu știi cum îți aluneca mana pe pală , sau cum dai pe lângă ea si ........ cazi in fund
Vezi pe YouTube câți dau palme si câți nu .... daca unul singur are una din metode si restul lumii cealaltă ... omu are o problema : e inventator

Mai am văzut pe unul care pornea cu piciorul ... a reușit sa rupă botul avionului ... e pus filmul pe forum


Bafta
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#103 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 August 2015 - 08:55 PM

Fiecare face cum vrea ce vrea, setarile din fabrica sunt 2 cu 2, la mine a mers, la restul au mers, deci nah, tine de fiecare sa faca ce vrea cum vrea, e simplu, tipic romanesc pe acest forum e doar scandal, fiecare face cum il duce capul ca manualul e degeaba. In Romania oamenii considera manualul la un produs o porcarie dar dupa ajung la garantie sa intrebe dar de ce nu merge? La Go Pro am inceput sa citesc manualul si nu l-am terminat dar il termin, la Futaba 8FG Super am citit toate cele 100 de pagini de 2 ori si chiar a fost de folos.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  OS.JPG (52.45K)
    Number of downloads: 27

0

#104 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 August 2015 - 09:59 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 08 August 2015 - 08:55 PM, a spus:

Fiecare face cum vrea ce vrea, setarile din fabrica sunt 2 cu 2, la mine a mers, la restul au mers, deci nah, tine de fiecare sa faca ce vrea cum vrea, e simplu, tipic romanesc pe acest forum e doar scandal, fiecare face cum il duce capul ca manualul e degeaba. In Romania oamenii considera manualul la un produs o porcarie dar dupa ajung la garantie sa intrebe dar de ce nu merge? La Go Pro am inceput sa citesc manualul si nu l-am terminat dar il termin, la Futaba 8FG Super am citit toate cele 100 de pagini de 2 ori si chiar a fost de folos.


Cine a zis ca manualele sunt o porcarie ? Dar ce te faci daca nu iti iese dupa manual ... un viciu de fabricatie .. vrea in loc de 2 ture 2,25 sau 1,89 ..
un alezaj , o microzgarietura, un span de aluminiu , un gunoi etc etc ...
Ce faci ? stai cramponat in cele 2 ture fix batute in cuie ? ...

Si de ce bre nu la-i reglat singur .. nemteste ... dupa manual.. ca daca tot l-ai citit din scoarta in scoarta ?
Colegul care l-a reglat, a stat cu carte in mana cand a facut-o ? Cate motoare au regllat baietii la Adunati numa cu cartea in brate stateau ...
si picioarele in ligheanul cu apa rece .. stateau vre-o doua zile si doua nopti la teren ca sa termine de citit si abia dupa aia incercau ..

Le lua toti dracii de jicloare la modelodrom .. stranse maxim si inceput reglaju,
Nu mergea .. de la cap.. nu mergea si venea alt coleg .. Buey .. nu e bine .. uite asa se face .. si iar de la cap ..
Tot il rezolvau intr-un fel ..
Nici macar nu ai avut curiozitatea sa il dai inapoi pe zero si sa numeri cate ture au reglajele, in caz ca se misca ceva la ele
din vibratii .. mai bine le sigilezi cu ceara .. ca vinu vechi in crama .. sau cu smoala ? .. vezi tu !

Numai " butonand " o sa intelegi ce face si de ce ...

P.S.

Ce diametru trebuie sa aiba furtunele de alimentare ( interior/exterior ) ??

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 August 2015 - 10:01 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#105 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 August 2015 - 10:23 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 08 August 2015 - 09:59 PM, a spus:

Cine a zis ca manualele sunt o porcarie ? Dar ce te faci daca nu iti iese dupa manual ... un viciu de fabricatie .. vrea in loc de 2 ture 2,25 sau 1,89 ..
un alezaj , o microzgarietura, un span de aluminiu , un gunoi etc etc ...
Ce faci ? stai cramponat in cele 2 ture fix batute in cuie ? ...

Si de ce bre nu la-i reglat singur .. nemteste ... dupa manual.. ca daca tot l-ai citit din scoarta in scoarta ?
Colegul care l-a reglat, a stat cu carte in mana cand a facut-o ? Cate motoare au regllat baietii la Adunati numa cu cartea in brate stateau ...
si picioarele in ligheanul cu apa rece .. stateau vre-o doua zile si doua nopti la teren ca sa termine de citit si abia dupa aia incercau ..

Le lua toti dracii de jicloare la modelodrom .. stranse maxim si inceput reglaju,
Nu mergea .. de la cap.. nu mergea si venea alt coleg .. Buey .. nu e bine .. uite asa se face .. si iar de la cap ..
Tot il rezolvau intr-un fel ..
Nici macar nu ai avut curiozitatea sa il dai inapoi pe zero si sa numeri cate ture au reglajele, in caz ca se misca ceva la ele
din vibratii .. mai bine le sigilezi cu ceara .. ca vinu vechi in crama .. sau cu smoala ? .. vezi tu !

Numai " butonand " o sa intelegi ce face si de ce ...

P.S.

Ce diametru trebuie sa aiba furtunele de alimentare ( interior/exterior ) ??

Nu v-a fost frica niciodata ca dati peste un prost care o sa faca cu dumneavoastra la fel cum a facut Tolea ala la OTV cu Diaconescu? Doar ca in situatia dumneavoastra o sa va bage in dulapul ala de 2 pe 2 pe care il faceti?
M-am lamurit cu stiinta dumnevoastra la Sbach cu 4S versus 3S, deci pun la respect cam tot ce ziceti...
O singura rugaminte am, nu ne cunoastem si nu ne tragem de sireturi asa ca faceti bine si raspundeti la obiect daca aveti chef, daca nu, evitati sa ma luati la misto ca repet, nu suntem prieteni de pahar si stati linistit, sunt un pacifist convins, in afara sa va fac gras, prost, urat, frumos, imbecil, destept, inginer, slefuitor de mobile nu ma duce creierul sa fac altceva.
0

#106 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 August 2015 - 10:52 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 08 August 2015 - 10:23 PM, a spus:

Nu v-a fost frica niciodata ca dati peste un prost care o sa faca cu dumneavoastra la fel cum a facut Tolea ala la OTV cu Diaconescu? Doar ca in situatia dumneavoastra o sa va bage in dulapul ala de 2 pe 2 pe care il faceti?
M-am lamurit cu stiinta dumnevoastra la Sbach cu 4S versus 3S, deci pun la respect cam tot ce ziceti...
O singura rugaminte am, nu ne cunoastem si nu ne tragem de sireturi asa ca faceti bine si raspundeti la obiect daca aveti chef, daca nu, evitati sa ma luati la misto ca repet, nu suntem prieteni de pahar si stati linistit, sunt un pacifist convins, in afara sa va fac gras, prost, urat, frumos, imbecil, destept, inginer, slefuitor de mobile nu ma duce creierul sa fac altceva.



Asta am spus la Sbach :


" Eu am Katana 30 de la Sebart cu echipare ca in manual .. Haker etc etc
Cu 3 S este zvarluga D A R este cu 70 mm mai mica in anvergura si cu 300 grame mai usoara ( fara baterie )

Clar ca cele 300 grame in plus fac modelul autobuz si cu 3S te rogi de el sa stea in aer.

A mea a fost zburata si cu 4 S dar nu era necesar .. prea supramotorizata si riscai sa o dezmembrezi in aer ... "



Unde este marea tragedie ?
V-am recomandat cumva eu sa puneti baterie de .. Logan pe Sbach ca sa fie beton ?
Ce v-a oripilat asa tare ?
Doar am prezentat o situatie si am presupus ca diferenta este data de diferenta aia de greutate ( 300 gr ) dintre cele doua Katana - Sbach ..

Doar atata lucru v-a elucidat referitor la stiinta mea in materie de Sbach-uri ? ..
Dar sa stiti ca nici nu m-a consider vre-un savant in materie .. nici macar formatie tehnica nu am ... am absolvit ASE-ul ..

Cred ca mai repede va deranjeaza faptul ca nu sunt de acord cu ce spuneti si sa inghitim pe nemestecate afirmatiile
ultra precise conforme cu manualul ..

O.K. .. atunci retractez tot ce am spus si sunt de acord cu ce ati spus dumneavoastra :

17x8 .. oameni buni e TRAGEDIE .. distruge iremediabil motorul
2x2 ... este combinatia MAGICA la reglajul suruburilor de amestec .. orice alta combinatie este o NENOROCIRE ..

Este bine acum ?

Totusi .. era de preferat cate un raspuns sau o parere la problemele ridicate ..

Ce facem cu plaja de elici din manual ... 18x10-12, 19x10, 20x8-10, 18x8 .. sau s-a lasat ceata ?
Cum l-a reglat colegul dumneavoastra la teren ? .. sau nu ne-a interesat ? bine ca a facut-o !
si altele ...

Dar in loc de o discutie relaxata , suntem trasi de urechi ca iesim din litera manualului .. eeeee uite ca aici nu pot sa fiu de acord ..


P.S.

Chiar urmareati emisiunile alea idioate de la OTV ? .. atunci .. scuze .. nu am stiut caci nu v-as fi deranjat
Deci nu va mai deranjez ..

Multa bafta ... caci e nevoie !

P.S. la P.S.

Unde am facut misto ? U afost doar intrebari .. adevarat fara protocol ... mai asa a'la Florin Calinescu .. exprimare mai populara ..

Si chiar asa .. de ce nu l-ati reglat dumneavoastra singur distins domn conform manualului deja studiat si insusit in cele mai
adanci secrete ale lui ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 August 2015 - 10:57 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#107 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 August 2015 - 11:20 PM

Am recitit topicul si interventiile mele ( bou am fost ca am intervenit )
Sa imi bag picioarele daca totul nu a fost de genul ..

Eu .. se poate folosi si .. ca nu e chiar .. bla bla
Dvs .. Nuuu ! Eu fac ca la manual ...
Eu .. daaa .. dar si in manual scrie ca sunt considerate puncte de plecare ca .. bla bla
Dvs .. Nuuu ! Eu am citit manualul din scoarta in scoarta si nu este asa ..
Eu .. pun link cu pagina de pe siteul OS .. cu " sugested props "
Dvs .. Nuuu ! .. ca doar in traducere sugested inseamna obligatoriu

Adica un fel de Bat Man , Bat Man ... si tot io sunt idiot si bat campii .. numa bun da bagat in tomberon .. Misto !
Asta in lipsa de argumente ?


Al draq OTV-ul ala cum spala creierii unora ..

Si sa stiti ca diametrul fortunelor de alimentare totusi conteaza .. prea mari nu etanseaza bine pe stutz-uri
si pot prinde aer fals, prea mici nu asigura debitul de carburant ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 August 2015 - 11:24 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#108 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 18 August 2015 - 10:32 AM

Duminica am facut testul in zbor la al meu .
Nici o tendinta de a porni invers ,trage un avion de 9 kg cu master 18/6 fara nici o problema , fara temperaturi excesiv de ridicate singura problema au fost suruburile de la toba care s-au desfacut .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#109 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 August 2015 - 11:00 AM

"Bai vezi ca se desfac suruburile de la toba"
Mihai: Sunteti prosti! Nu se desfac suruburile de la toba! http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
0

#110 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 August 2015 - 02:13 PM

Vezi postareatantar, la 18 August 2015 - 10:32 AM, a spus:

Duminica am facut testul in zbor la al meu .
Nici o tendinta de a porni invers ,trage un avion de 9 kg cu master 18/6 fara nici o problema , fara temperaturi excesiv de ridicate singura problema au fost suruburile de la toba care s-au desfacut .

Solutia de mai sus cu sarma cred ca este singura care garanteaza 100% ca nu mai ies de nicio culoare, plus ca la camp daca ai nevoie sa desfaci e mai usor si pui alta sarma imediat la loc.
Eu nu am pus inca ca nu am sculele necesare si imi e lene :( dar au incept sa se mai aseze, tot se mai slabesc dar mai rar cum s-ar zice, le verific oricum in principiu dupa fiecare zbor.
Eu am trecut la 20X8 weekend-ul acesta, cu toate ca am imbogatit un pic si la low si la high mi s-a intamplat chiar si dupa ca la sol cand sa vreau sa il accelerez sa vrea sa se opreasca si dupa s-a oprit. O sa il mai dau un pic mai bogat pe low cu toate ca pe forum in afara un tip a zis ca si lui i se intampla chestia asta cand mai ai un pic de aer pe furtun si dupa e ok, fix asa mi se intampla si mie, in aer, am tras de el pe toate partile si nu s-a oprit dar o sa mai umblu un pic pe low daca e si gata. Mai jos filmulet, de la secunda 40 la 1:10 subiectul cu pricina ( ignorati ca spun ca a pornit inapoi :) eram doar obosit de la caldura :p - 37 de grade afara ). Dupa in zbor trebuie dat sonorul la maxim ca aveam capacul la camera de la carcasa pentru apa si taie din sunet.

https://www.youtube....h?v=--FJsRjLu7k
0

#111 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 05:44 PM

Astazi am iesit la un zbor rapid pe la 5, toate bune si frumoase, in sfarsit e reglat bine motorul raspunde perfect la turatie si poate mai trebuie o idee mai sec pe jigleorul de viteza. Infine. Dupa 4 minute de zbor mi se desprinde toba, am pierdut-o undeva departe, fiindca era avionul departe, am mai mers cam 20 de secunde pana cand m-am incadrat repede sa aterizez fiindca mi-am dat seama ca am pierdut toba dupa sunet. Am recuperat avionul care e intreg, dar e o problema. Cred ca e ars pistonul. Ultima oara cand am mai verificat suruburile a fost sambata si nu erau slabite, nu am tras tare ca sa nu stric filetul. Nu stiu ce e de facut acuma. Trebuie sa-mi caut alta toba si ma intreb ce e de facut cu pistonul.
http://i.imgur.com/8WJiTpu.jpg
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#112 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 September 2015 - 07:09 PM

Eu vad totul uscat. Nici un pic de ulei.
Suruburile sunt facute sa fie stranse...
Cred ca si filetul din stanga este dus. Cel putin asa vad din fotografie.
Imi pare foarte rau.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 September 2015 - 07:10 PM

0

#113 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 07:17 PM

L-am sters de ulei, avea destul ca inca e in rodaj si mergea pe 25:1 , filetul ala din stanga nu e dus de tot, intradevar e putin consumat. Am vorbit la phoenix si mi-a zis ca se poate aduce de la furnizor toba, piston si segment. Il desfac maine sa vad ce altceva mai are, sper sa nu fie si camasa arsa pe interior, desi sunt sanse. Oricum asta e, am invatat ceva, ma va costa oleaca mai mult ca prima experienta cu motoare pe benzina dar nu ma dau las.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#114 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 September 2015 - 07:27 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 September 2015 - 07:17 PM, a spus:

L-am sters de ulei, avea destul ca inca e in rodaj si mergea pe 25:1 , filetul ala din stanga nu e dus de tot, intradevar e putin consumat. Am vorbit la phoenix si mi-a zis ca se poate aduce de la furnizor toba, piston si segment. Il desfac maine sa vad ce altceva mai are, sper sa nu fie si camasa arsa pe interior, desi sunt sanse. Oricum asta e, am invatat ceva, ma va costa oleaca mai mult ca prima experienta cu motoare pe benzina dar nu ma dau las.


Care ar fi cauzele pentru arsura aia ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#115 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 07:40 PM

De la faptul ca a mers fara toba. Fenomenul nu stiu sa ti-l explic foarte clar, se leaga de faptul ca toba creaza contrapresiune la evacuare si are ca efect scaderea vitezei de iesire a gazelor arse.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#116 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 September 2015 - 07:40 PM

Ce regim de temparatura a avut ? .. altfel nu ne putem gandii decat la temperatura mare .. adica prea sec ..
Si benzina cu cifra octanica 100 am inteles ca mai dauneaza ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#117 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 08:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 07 September 2015 - 07:40 PM, a spus:

Ce regim de temparatura a avut ? .. altfel nu ne putem gandii decat la temperatura mare .. adica prea sec ..
Si benzina cu cifra octanica 100 am inteles ca mai dauneaza ...


Nu stiu ce regim de temperatura, nu l-am masurat niciodata la temperatura. Am mers cu jigloarele putin spre bogat. jigleorul de ralanti e la 1.2 ture si cel de viteza e la 1.5 ture. Inca se poate duce mai pe sec la cel de ralanti. Am rulat asa cu el si are cam 2 litri consumati cu benzina 95 si ulei Stihl HP Ultra in combinatie 25:1, OS recomanda la rodaj sa se puna de doua ori cantitatea de cat scrie pe uleiul respectiv. Nu stiu ce sa zic sincer, nu bag mana in foc ca nu poate fi de la altceva. Sau poate am facut ceva rau si nu stiu. Sper sa nu sa se supere pe mine lumea, dar credeti-ma ca am facut mai multe in 5 luni de cand m-am apucat de aeromodelism decat multi altii in ani. Si nu zic ca sa ma laud, o zic ca sa nu uitati ca sunt incepator. Am si cerut sfaturi de mai multe ori. Nu ma deranjeaza sa fiu criticat doar ca nu ajuta, nici pe mine si nici situatia.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#118 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 September 2015 - 08:09 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 September 2015 - 08:00 PM, a spus:

Nu stiu ce regim de temperatura, nu l-am masurat niciodata la temperatura. Am mers cu jigloarele putin spre bogat. jigleorul de ralanti e la 1.2 ture si cel de viteza e la 1.5 ture. Inca se poate duce mai pe sec la cel de ralanti. Am rulat asa cu el si are cam 2 litri consumati cu benzina 95 si ulei Stihl HP Ultra in combinatie 25:1, OS recomanda la rodaj sa se puna de doua ori cantitatea de cat scrie pe uleiul respectiv. Nu stiu ce sa zic sincer, nu bag mana in foc ca nu poate fi de la altceva. Sau poate am facut ceva rau si nu stiu. Sper sa nu sa se supere pe mine lumea, dar credeti-ma ca am facut mai multe in 5 luni de cand m-am apucat de aeromodelism decat multi altii in ani. Si nu zic ca sa ma laud, o zic ca sa nu uitati ca sunt incepator. Am si cerut sfaturi de mai multe ori. Nu ma deranjeaza sa fiu criticat doar ca nu ajuta, nici pe mine si nici situatia.

2 cu 2 4 litri cu ulei full sintetic pe baza de ester cum mi-a zis Costin si Florin, stanga dreapta zburat, nimic altceva, doar un rezervor la sol, atata tot, restul in aer, 18X8 si dupa vreo 15 litri am trecut pe 20X8. Am ajuns la 25 de litri, cu elicea schimbata si pare totul ok, exceptie faptul ca mi-a murit de cand am schimbat elicea la sol de vreo 2-3 ori, prea sec poate pe low sau aer pe furtun. Am facut ce scria in manual si ce mi-au zis oamenii cei doi care mananca de vreo 10 ani benzinarele pe paine si pana acum pare totul Ok.
Ti-am zis ca toba e o problema, eu trag de ea dupa fiecare zbor si mai scot si capota ca sa fiu sigur ca este totul Ok la suruburi si chiar si acum se mai slabeste. Am citit toate paginile existente, aproape, despre acest motor, ti-am dat si document care scria clar cum trebuie reglat motorul, toti posesorii online de OS GT 33 au confirmat ca au folosit aceste setari, vreau si eu sa le verific ca sunt aceleasi cu documentul si cam atat.
Imi pare rau de problema, compresie ai, nu? Adica nu e buba semnalata de cativa pe net ca au ramas fara compresie, motor oprit dupa cativa litri.
0

#119 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 September 2015 - 08:14 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 September 2015 - 08:09 PM, a spus:

2 cu 2 4 litri cu ulei full sintetic pe baza de ester cum mi-a zis Costin si Florin, stanga dreapta zburat, nimic altceva, doar un rezervor la sol, atata tot, restul in aer, 18X8 si dupa vreo 15 litri am trecut pe 20X8. Am ajuns la 25 de litri, cu elicea schimbata si pare totul ok, exceptie faptul ca mi-a murit de cand am schimbat elicea la sol de vreo 2-3 ori, prea sec poate pe low sau aer pe furtun. Am facut ce scria in manual si ce mi-au zis oamenii cei doi care mananca de vreo 10 ani benzinarele pe paine si pana acum pare totul Ok.
Ti-am zis ca toba e o problema, eu trag de ea dupa fiecare zbor si mai scot si capota ca sa fiu sigur ca este totul Ok la suruburi si chiar si acum se mai slabeste. Am citit toate paginile existente, aproape, despre acest motor, ti-am dat si document care scria clar cum trebuie reglat motorul, toti posesorii online de OS GT 33 au confirmat ca au folosit aceste setari, vreau si eu sa le verific ca sunt aceleasi cu documentul si cam atat.
Imi pare rau de problema, compresie ai, nu? Adica nu e buba semnalata de cativa pe net ca au ramas fara compresie, motor oprit dupa cativa litri.

La secunda 40 cand se opreste la un moment dat, in rest zbor cu el.
https://www.youtube....h?v=--FJsRjLu7k

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 07 September 2015 - 08:15 PM

0

#120 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 08:28 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 September 2015 - 08:09 PM, a spus:

2 cu 2 4 litri cu ulei full sintetic pe baza de ester cum mi-a zis Costin si Florin, stanga dreapta zburat, nimic altceva, doar un rezervor la sol, atata tot, restul in aer, 18X8 si dupa vreo 15 litri am trecut pe 20X8. Am ajuns la 25 de litri, cu elicea schimbata si pare totul ok, exceptie faptul ca mi-a murit de cand am schimbat elicea la sol de vreo 2-3 ori, prea sec poate pe low sau aer pe furtun. Am facut ce scria in manual si ce mi-au zis oamenii cei doi care mananca de vreo 10 ani benzinarele pe paine si pana acum pare totul Ok.
Ti-am zis ca toba e o problema, eu trag de ea dupa fiecare zbor si mai scot si capota ca sa fiu sigur ca este totul Ok la suruburi si chiar si acum se mai slabeste. Am citit toate paginile existente, aproape, despre acest motor, ti-am dat si document care scria clar cum trebuie reglat motorul, toti posesorii online de OS GT 33 au confirmat ca au folosit aceste setari, vreau si eu sa le verific ca sunt aceleasi cu documentul si cam atat.
Imi pare rau de problema, compresie ai, nu? Adica nu e buba semnalata de cativa pe net ca au ramas fara compresie, motor oprit dupa cativa litri.


Are compresie la fel de mare ca in prima zi, ma asteptam sa mai scada pana acuma. La faza cu 2 cu 2 pentru carburator, am rulat asa motorul, la 3000 turatie timp de 5 minute, o singura data, dar huruia destul de urat si curgea ulei din toba. Si mai si pornea invers sau inundatm motorul si trebuia sa scot bujia sa o usuc, adica treaba aia inteleg de ce zic sa o faci, dar macar de ziceau ca sunt probleme. Mi s-a parut aiurea, am mai redus dupaia la 1.75 pe high si 1.5 pe idle. Si atunci era mai bine, disparusera simptomele nasoale dar tot nu mergea perfect, l-am lasat asa ca sa mai fac din rodaj. Sambata l-am reglat la cat am zis devreme si incepea sa iasa la lumina, aveam ralanti la 1800 fara sa se dezmembreze avionu, raspuns rapid la turatie.
Faza ciudata e ca am verificat recent suruburile la toba si parea ok, asta fiind sambata. Acuma tot raul e deja facut, nu mai conteaza, trebuie sa vad cum o rezolv.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro