Modelism - RHC Forum: OS GT-33 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

OS GT-33

#121 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 07 September 2015 - 08:30 PM

Dupa poza -parerea mea- ulei de slaba calitate si insuficient. Ceea ce este negru (scrum) pe la iesire , este calamina si rezultatul uleiului de proasta calitate care nu arde corespunzator. (aici la Oradea chiar am stiut pe unul care vindea ulei sthill contrafacut. Cel original este tot recipientul de 1L intruna - adica si partea pe unde se scoate uleiul trebuie taiata- daca este cu dop doar prin infiletare si poti scoate uleiul, este reambalat iar uleiul nu stii ce provenienta are). Iar faptul ca este insuficient, normal trebuia sa fie urme de ulei - nu uscat cum este in poza. Rezultate bune pe partea de motoferastraie am avut cu uleiul de la Dolmar (Makita)
http://www.ermeko.ro...8-p1-sort1.html
succes la reparatie.
0

#122 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 08:31 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 September 2015 - 08:14 PM, a spus:

La secunda 40 cand se opreste la un moment dat, in rest zbor cu el.
https://www.youtube....h?v=--FJsRjLu7k


Acolo dadea sa opreasca fiindca era inca rece, e bine totusi sa-i dai vreo 45 pana la 60 de secunde timp de incalzire la turatie mica.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#123 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 08:38 PM

Vezi postarearadulp, la 07 September 2015 - 08:30 PM, a spus:

Dupa poza -parerea mea- ulei de slaba calitate si insuficient. Ceea ce este negru (scrum) pe la iesire , este calamina si rezultatul uleiului de proasta calitate care nu arde corespunzator. (aici la Oradea chiar am stiut pe unul care vindea ulei sthill contrafacut. Cel original este tot recipientul de 1L intruna - adica si partea pe unde se scoate uleiul trebuie taiata- daca este cu dop doar prin infiletare si poti scoate uleiul, este reambalat iar uleiul nu stii ce provenienta are). Iar faptul ca este insuficient, normal trebuia sa fie urme de ulei - nu uscat cum este in poza. Rezultate bune pe partea de motoferastraie am avut cu uleiul de la Dolmar (Makita)
http://www.ermeko.ro...8-p1-sort1.html
succes la reparatie.


Uleiul Stihl l-am cumparat de aici http://drujbe-stihl....ei-HP-Ultra-1l.
Mai am niste ulei BelRay luat de aici http://www.motoemoti...ter-2t-1l.html.
Am inceput cu BelRay si apoi am schimbat pe Stihl dupa ce am citit ca multi au fost foarte multumiti de asta hp ultra.
Si acuma la faza cu insuficient ulei ma innebuneste lumea cu treaba asta, am pus 25 la 1 adica pentru 500 de ml benzica 20 de ml ulei. E ok asa? Am senzatia ca ma face lumea criminal ca nu-i dau saracului motor ulei :rofl: .
In poza nu pare sa aiba ulei fiindca l-am sters.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#124 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 September 2015 - 08:39 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 September 2015 - 08:28 PM, a spus:

Are compresie la fel de mare ca in prima zi, ma asteptam sa mai scada pana acuma. La faza cu 2 cu 2 pentru carburator, am rulat asa motorul, la 3000 turatie timp de 5 minute, o singura data, dar huruia destul de urat si curgea ulei din toba. Si mai si pornea invers sau inundatm motorul si trebuia sa scot bujia sa o usuc, adica treaba aia inteleg de ce zic sa o faci, dar macar de ziceau ca sunt probleme. Mi s-a parut aiurea, am mai redus dupaia la 1.75 pe high si 1.5 pe idle. Si atunci era mai bine, disparusera simptomele nasoale dar tot nu mergea perfect, l-am lasat asa ca sa mai fac din rodaj. Sambata l-am reglat la cat am zis devreme si incepea sa iasa la lumina, aveam ralanti la 1800 fara sa se dezmembreze avionu, raspuns rapid la turatie.
Faza ciudata e ca am verificat recent suruburile la toba si parea ok, asta fiind sambata. Acuma tot raul e deja facut, nu mai conteaza, trebuie sa vad cum o rezolv.

1800 la rodaj sa stii ca nu prea au obtinut multi, cel putin iti spun din ce am citit la toti, si sunt vreo 70 de pagini, doar dupa ce au trecut pe elicea mare au obtinut relanti la 1800, la fel a fost si la mine dar eu tot mergi pe relanti de 2100, nu sunt la 1800 acum. Asa este, faptul e consumat, nu mai ce sa faci, bafta si sa se rezolve cat mai repede.
0

#125 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 September 2015 - 08:46 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 September 2015 - 07:40 PM, a spus:

De la faptul ca a mers fara toba. Fenomenul nu stiu sa ti-l explic foarte clar, se leaga de faptul ca toba creaza contrapresiune la evacuare si are ca efect scaderea vitezei de iesire a gazelor arse.


N-as zice. Daca nu are contrapresiune, gazele ies mai usor. Deci la evacuare ajung gaze nearse, deci mai reci, zic si eu. Eu zic ca a mers prea sarac.
Apropos de benzina. Cei de aici au benzina de 87 cu 10% etanol, 91 fara etanol si 89 care este un amestec din primele. In manual zice clar sa nu avem etanol in benzina. Deci, dupa voi, sa pun de 91?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 September 2015 - 08:47 PM

0

#126 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 September 2015 - 08:48 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 September 2015 - 08:38 PM, a spus:

Uleiul Stihl l-am cumparat de aici http://drujbe-stihl....ei-HP-Ultra-1l.
Mai am niste ulei BelRay luat de aici http://www.motoemoti...ter-2t-1l.html.
Am inceput cu BelRay si apoi am schimbat pe Stihl dupa ce am citit ca multi au fost foarte multumiti de asta hp ultra.
Si acuma la faza cu insuficient ulei ma innebuneste lumea cu treaba asta, am pus 25 la 1 adica pentru 500 de ml benzica 20 de ml ulei. E ok asa? Am senzatia ca ma face lumea criminal ca nu-i dau saracului motor ulei :rofl: .
In poza nu pare sa aiba ulei fiindca l-am sters.

La ulei atat folosesc si eu - 40 de ml de ulei la 1 l de benzina.
0

#127 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 09:26 PM

Acuma sunt la atelier si am desfacut motorul, nu de tot, am facut poze si le pun cand ajung acasa, nu mai stau mult
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#128 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 09:29 PM

Acuma sunt la atelier si am desfacut motorul, nu de tot, am facut poze si le pun cand ajung acasa, nu mai stau mult
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#129 Useril este offline   Ion_Bumbu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 26-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 09:49 PM

In manualul acesta, care de fapt nu`i de service gasiti
tot felul de defecte si cauzele lor.
La origine manualul pare a fi american dar e tradus pentru reteaua lor de service.
Are la sfrsit motoare 2T

Grig
0

#130 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 10:16 PM

M-am intors, putin mai bucuros si va dau sansa sa vedeti de ce, cand am dat jos capul si am ridicat camasa am vazut ca are ulei, era totul acoperit cu o pelicula fina de ulei, asa ca sariti de pe spatele meu odata cu treaba asta ca nu i-am pus ulei destul si etc. :D Eu propun urmatoarea afacere, o sa-i schimb pistonul si restul e aproape ca nou, cenusa aia de la evacuarea se poate curata si cea din capul cilindrului la fel, o sa folosesc de care ulei ziceti voi in cantitatea care doriti si dupa un numar de ore de functionare, discutam, o sa-l desfac si ne uitam toti la rezultate. Ca sunt si eu asa un pic curios.

Citeaza

N-as zice. Daca nu are contrapresiune, gazele ies mai usor. Deci la evacuare ajung gaze nearse, deci mai reci, zic si eu. Eu zic ca a mers prea sarac.
Apropos de benzina. Cei de aici au benzina de 87 cu 10% etanol, 91 fara etanol si 89 care este un amestec din primele. In manual zice clar sa nu avem etanol in benzina. Deci, dupa voi, sa pun de 91?


De unde sa iau benzina de 87 fara etanol la noi in tara, de fapt, de unde sa iau altceva decat 95 cu aditivii aia de rahat. In manual nu spune ce cifra octanica sa folosesc, scrie doar sa nu fie cifra octanica mare si fara etanol. Iar eu in consecinta am luat de 95.
La faza ce a-ti zis acolo ca ajunde gaze nearse la evacuare mai reci e un nonsens total. Admit ca daca e amestecul prea sarac va arde mai tare, adica oxidarea mai puternica. Oriunde am citit despre consecintele de a folosi un motor in doi timpi fara toba aproape toti mentioneaza pagube la piston, putere scazuta si o functionare pe sec a motorului ( nu fiindca e setat ci fiindca nu este ceva care sa impiedice benzina nearsa sa iasa din camera de combustie inainte de a intra in compresie) . Poate ca sunt incepator dar macar am curiozitatea de a ma informa.

Asa si pozele: http://imgur.com/a/9tCPz

Aceasta postare a fost editata de TudorL: 07 September 2015 - 10:16 PM

“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#131 Useril este offline   Ion_Bumbu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 26-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 10:35 PM

Pai segmentul si pistonul cum arata?
Segmentul se misca liber sau era ancarsat?
Pistonul era doar calaminat sau are si arsura?

Grig
0

#132 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 10:45 PM

Vezi postareaIon_Bumbu, la 07 September 2015 - 10:35 PM, a spus:

Pai segmentul si pistonul cum arata?
Segmentul se misca liber sau era ancarsat?
Pistonul era doar calaminat sau are si arsura?

Grig


Nu am ajuns la segment ca trebuie sa desfac mai departe motorul, maine dimineata aflu, pun poze si va zic daca e incastrat.
Pistonul are arsura pe margine la evacuare si e destul de nasol, se vede in poza de la o postare anterioara. Ce se vede deasupra e calaminat. Curios e ca e doar intr-o parte inspre evacuare.
Si bujia avea arsura pe partea cu evacuare, nu i-am mai facut poze, dar bujia am mai dat-o jos de mai multe ori inclusiv dupa zborul de sambata si nu avea nimic atunci.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#133 Useril este offline   Ion_Bumbu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 26-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 11:04 PM

Daca segmentul nu`i ancarsat, adica misca liber si n`are calamina uleiul e OK.
Asa, la prima strigare pare a fi mers la "blana" cu amestec saracit din H.
La filet cred ca poti rezolva cu un insert tip Helicoil de la Bollhoff.
E solutia profesionala pentru aliaje de Al.
E chiar mai rezistent filetul reparat asa decit originalul.
Sper sa`ti mearga fara alte probleme!

Grig

Aceasta postare a fost editata de Ion_Bumbu: 07 September 2015 - 11:06 PM

0

#134 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 September 2015 - 11:19 PM

Vezi postareaIon_Bumbu, la 07 September 2015 - 11:04 PM, a spus:

Daca segmentul nu`i ancarsat, adica misca liber si n`are calamina uleiul e OK.
Asa, la prima strigare pare a fi mers la "blana" cu amestec saracit din H.
La filet cred ca poti rezolva cu un insert tip Helicoil de la Bollhoff.
E solutia profesionala pentru aliaje de Al.
E chiar mai rezistent filetul reparat asa decit originalul.
Sper sa`ti mearga fara alte probleme!

Grig


Am avut ocazia sa verific si filetul ala, nu e total compromis, avea ceva reziduu negru inauntru, cred ca de la esapament. Am probat cu un surub nou zincat si nu are joc. Cred ca il pot lasa asa.
Dar kitul ala de reparat filete e foarte interesant, nu stiam de boelhoff, cred ca am sa iau unul pentru alte reparatii.

Aceasta postare a fost editata de TudorL: 07 September 2015 - 11:20 PM

“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#135 Useril este offline   Ion_Bumbu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 26-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 11:26 PM

http://www.ebay.de/s...licoil&_sacat=0

Ca idee de preturi...

Grig
0

#136 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 September 2015 - 08:38 AM

Chiar daca "scapa" sau trebuie reparat nu strica un termometru IR ..
Imediat dupa aterizare luata " febra " si actionat in consecinta ..
Altfel totul este lautareste .. dupa ureche .. " parca mai merge secat nitel "
si nitelu' asta ne poate costa destul de mult.

P.S.

Nu trebuie un termometru profesional .. sunt scumpe .. macar unul din magazinele de modelism .. mai hobby asa
si tot este foarte util !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#137 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 08 September 2015 - 03:17 PM

Am curatat azi pistonul, cu o carpa si alcool izopropilic, dupa jumate de ora cu rabdare s-a dus toata negreala de pe margine si deasupra. Nu este ars, pana la urma era doar calamina. Segmentul are si el destula calamina inpspre partea de ardere, nu l-am curatat inca. Cred ca am scapat ieftin. Intre timp am gasit o toba pe lindinger - https://www.lindinge...-gt-pitts-style .
Ca pret e mai bine decat cea originala, dar mai important nu trebuie sa astept 3 saptamani, astia dau termen de maxim 10 zile.
Si pozele cu pistonul http://imgur.com/a/Ai2pk

Edit: Am curatat si reziduu negru din canalul de segment dupa poze, uitasem de el.

Aceasta postare a fost editata de TudorL: 08 September 2015 - 03:18 PM

“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#138 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 June 2017 - 02:03 PM

întrebare. Ce să-i mai fac?

Motorul meu se tot opreşte, de capul lui. De cum se încălzeşte încep problemele. Habar nu am ce să îi mai fac. Temperatura pe carter maxim 80 de grade, şi asta în funcţionare. Pe cilindru nu sare de 90 de grade. Cînd e cald, porneşte foarte greu. Oprirea e bruscă, fără nici un simptom. Din 5 zboruri doar în unul am reuşit să aterizez cu motorul pornit. În zborul 3 am avut şi o avarie, care a lăsat urme.
Folosesc, pe aprindere, un life 2S de 1800mah, şi l-am pius pe direct, pentru ca să elimin posibilitatea unui contact imperfect.
0

#139 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 05 August 2017 - 11:03 AM

Dupa tentative esuate de a decola cu Pitts-ul meu de 7 Kg, mi-am comandat si eu acest motor de la Lindinger la un pret foarte bun, 346 eur, Made in Japan si nu China.

Ma asteptam sa fie calitatea OS, insa e foarte usor si compact ceea ce ma avantajeaza mult la centraj.

Singura problema este ca va trebui sa realizez alta toba in fuctie de capota mea, daca ma poate ajuta cineva, va rog un PM.

Voi respecta ce scrie in manual si vedem cum merge... ca si ulei voi folosi full sintetic, Motul 800 Racing 25:1

Fisier atasat  IMG_1609.JPG (177.04K)
Number of downloads: 38

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 05 August 2017 - 11:05 AM

0

#140 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 August 2017 - 03:03 PM

Gelu,

daca imi dai un desen precis!!!!! poate ca iti pot suda o toba din aluminiu , nu o sa fie ca de fabrica dar va fi ok.

Sau poate putem modifica toba veche sa se potriveasca.


Ciao Sorin
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro