dan_mitea, la 21 August 2011 - 06:21 PM, a spus:
Nu Adyc, nu-i tare, este, doar atitudinea celui care nu accepta o alta abordare decat a lui...pardon a lui Tareq. Este atitudinea celui care trebuie sa ia in balon daca i se atrage atenia, cu grija pentru a nu jigni, ca elicea este supusa la incovoiere si nu "flambeaza" cum ii suna lui bine la ureche.
RD, chinezul acela mititel, este varianta profesionala. Cel care nu are mecanic studiaza, singur, problema pentru a lua masurile necesare.
RD, daca ai citit un manual, nu se poate sa-ti fi scapat, ca acela este punctul de plecare. Pentru fiecare model in parte se alege elicea potrivita.
Ai uita discutia despre deflectoarele din capota motorului lui Florin? Se faceau supozitii daca sunt suficiente, sau nu. Nu crezi ca, niste senzori de temperatura, bine plasati, ar fi fost de ajutor?
Daca ai fi citit ceea ce am scris, ai fi vazut, ca eu, dar asta este doar parea mea, nu gasesc util de stiut, in timp real informatiile, cu exceptia unei alarme a tensiunii bateriei (bateriilor) si a temperaturii motorului. Chiar nu gasesti ca este mai elegant sa ai pe ecran tensiunea bateriei decat acele leduri de pe model, unele chiar bine ascunse?
Cat despre informatiile despre sezutul tau, pe mine unul, nu ma intereseaza. Dar ai fi surprins ca ar putea interesa pe unii statisticieni sau fabricanti de scaune auto.
Prea va bosumflati repede fratilor ( mai stiu pe unul de isi inchide posturile in situatii asemanatoare ) ........
Cine spunea oare ca este mai conservator in ale modelismului , ca este din asa zisa vechea scoala - vechea garda si greu se poate despartii de tehnica veche dar cu valoare sentimentala ?
Nu vreau sa impun modele de viata ... aia e treaba fiecaruia, dar eu tare mi-as dori sa pot zbura heli macar 10% din ce zboara Tareq - ATENTIE - un tip deosebit de normal in comportament , modest , prietenos ..... ce mai.... baiat de gasca desi ar putea avea lejer aere de vedeta !
Tare mult as vrea de asemenea sa pot zbura tot macar doar 10% din ce zboara Sebatiano Silvestri sau Donatas, sau Somenzini sau sau ..... sau Florin 100% .
Parerea mea despre telemetrie am expus-o mai mult ca raspuns dorintei colegilor de a le arata neaparat telemetria asta nivelul de carburant din rezervor - deja suna a panica .. ce ma fac daca nu stiu nivelul, mama , naspa , mai bine plec acasa - azi nu mai zbor ?
Eu reusesc sa imi dau foarte rapid seama de ce am nevoie in acest hobby , ce ma ajuta si ce nu, ce e moft si ce e strict necesar si mai e o chestie ... nu pun botu prea repede la tot ce mi se pune pe tava.
Dumneavoastra domnul DAN .. cand va luati totusi un model ? ..... adica unul care sa si zboare ... asta ca prioritate fata de telemetrie ? - un Sebart, un Extreme Flight, un Hangar 9, un Pilot RC ...... ca telemetrie pe trainere SIG ... merci eu unul nu as avea nevoie !
Sa spune-ti ca daca ajungi ca Tareg ( sau poate a-ti confundat cu Turoq ? )ar insemna impunerea ... modelului Tareq , cred ca a fost o gluma !
Si in final ...... hai sa zambim sau sa ..... ranjim ?
P.S.
Un hobby poate fi drag si aproape de suflet unui mare numar de persoane diferite ca si gandire ca si mod de viata ca si pregatire profesionala - meserie.
Pot practica modelismul medici, avocati, electricieni, tamplari, arhitecti, mecanici, profesori, frizeri ( hair stilisti )gunoieri, parlamentari, prostituate, macelari sau aurolaci - e dreptul lor si bine fac .
Unora le "flambeaza" , altora mai ... scoliti li se " incovoaie " ... despre elice vorbeam - rezultatul este acelasi.
Sa nu avem pretentia ca toti sa vorbim acelasi limbaj tehnic ca va fi greu - numai raposatul Ceausescu se pricepea la toate.
Unii stiu sa masoare cu sublerul, micrometrul sau ceasul comparator - altul da cu pasul ca asa facea el inainte sa se apuce de arat sau insamantat.
DATA ( androidul de pe Entreprise ) "da" cu laserul ca e mai cool !
Avem experti in electronica si IT care vor face pasiune din FPV, Telemetrie, GPS-uri, etc. - nu ii poti contrazice pe teme pur tehnice decat daca esti Nae contra - exceptie face Renato ... glumeam ( sper sa nu se supere ).
Avem experti in motoare ( cum e colegul Eraser - poate si altii ) care stiu sa desfaca si sa faca la loc un motor cum desfaceam in armata Kalashnikov-ul - cu ochii inchisi si pe cronometru .... nu putem ajunge la nivelul lor dar sunt un model si daca asta este scopul vietii de a desface si reface motoare acolo trebuiesc canalizate eforturile.
Avem Designeri ASI in alegerea si combinarea culorilor care oricand pot spune ca schema de culori folosita de dumneavoastra la infolierea unui model SIG e varza , ca nu are nici o treaba cu tendinta in domeniu ca mai aveti de munca ...... si ca daca ochiul nu e format genetic sa recunoasca un numar minim de nuante ... nici o sansa ! - dar e parerea lor sa fie sanatosi .
P.S. la P.S.
.... si totusi Florin 100% si-a dat seama ca motorul nu e bine ventilat si a rezolvat problema fara telemetrie( nu cred ca telemetria i-ar fi dat si solutia - tot RcGroups, Flying Giants sau alt forum a oferit-o - iar temperatura a masurat-o ).
Dar daca mai chibzuiesc nitel, cred ca totusi aveti dreptate : Telemetria Salveaza Romania !
Expunerea este fictiva iar asemenarea intre faptele descrise si realitate precum si numele anumitor personaje este pur intamplatoare neavand legatura cu viata real.
T H E E N D
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 August 2011 - 11:58 AM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !