Mi-am cumparat un Minicharter de la Botosani, cu piesele aferente si acuma sunt la faza de fixare a motorasului(brushless),dar din cate stiu nu se centreaza pe directia avionului ci putin inclinat.E valabil si la acest tip de avion?daca da,cum este pozitionarea corecta?
Pagina 1 din 1
Pozitionare motor inclinatie
#2
Postat 23 September 2011 - 11:52 AM
Milet, la 23 September 2011 - 07:51 AM, a spus:
Mi-am cumparat un Minicharter de la Botosani, cu piesele aferente si acuma sunt la faza de fixare a motorasului(brushless),dar din cate stiu nu se centreaza pe directia avionului ci putin inclinat.E valabil si la acest tip de avion?daca da,cum este pozitionarea corecta?
salut!
normal ca se da
unghi in jos 2-3 grade si dreapta la fel ... asta cum te uiti din spatele aeromodelului
mai reglezi in functie de cum zboara
bafta
#5
Postat 24 September 2011 - 01:17 PM
adrian82, la 24 September 2011 - 09:07 AM, a spus:
Il reglezi deplasandu-l fara aripi in line dreapta ... are tendinte de a lua la dreapta sau la stanga mai adaugi o piulita sau mai scoti si cam asta e . Eu asa le-am facut cum si alti colegi au procedat la fel.
cunosc oameni cu ani buni de experienta in domeniu dar nu am auzit la nici unul de aceasta metoda
mai bine sa le facem unghiul de fuga la aeromodele decat sa compensam cuplul motor
#6
Postat 28 September 2011 - 09:25 PM
adrian82, la 24 September 2011 - 09:07 AM, a spus:
Il reglezi deplasandu-l fara aripi in line dreapta ... are tendinte de a lua la dreapta sau la stanga mai adaugi o piulita sau mai scoti si cam asta e . Eu asa le-am facut cum si alti colegi au procedat la fel.
Cum cum? Mai zi o data :pardon: :drinks:
Deci alergi cu el in mana si pe baza "tendintei" mai pui cate o piulita (pilulita, nu saiba, am inteles bine..) sa compensezi cuplul motor..
Zici ca mai sunt si altii, sa ni-i prezinti si noua sa facem "hall of fame"
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#7
Postat 28 September 2011 - 09:36 PM
Unghiul motorului trebuie reglat fin doar dupa ce ai fixat centrul de greutate si ai hotarat elicea. Pana atunci, putin in jos si putin la dreapta ar trebui sa fie suficient.
Centrul de greutate se verifica cu motorul redus. Avionul trebuie sa planeze drept (folosesti trimul pentru a regla asta). Apoi, daca ii dai putin picaj, trebuie sa se redreseze singur, dar nu brusc. Daca se redreseaza brusc inseamna ca e prea greu de bot. Daca nu se redreseaza singur inseamna ca e usor de bot.
Dupa ce ai reglat centrul de greutate si avionul zboara drept cu motorul redus, poti sa incerci unghiul motorului. Cu motorul in plin, il urci la verticala. Daca pleaca de pe directie, inseamna ca trebuie sa reglezi unghiul (daca pleaca spre stanga, trebuie dat spre dreapta si invers. La fel sus-jos).
Nu uita ca setarile date in manual sunt in general informative. Setarile finale le decizi tu.
Centrul de greutate se verifica cu motorul redus. Avionul trebuie sa planeze drept (folosesti trimul pentru a regla asta). Apoi, daca ii dai putin picaj, trebuie sa se redreseze singur, dar nu brusc. Daca se redreseaza brusc inseamna ca e prea greu de bot. Daca nu se redreseaza singur inseamna ca e usor de bot.
Dupa ce ai reglat centrul de greutate si avionul zboara drept cu motorul redus, poti sa incerci unghiul motorului. Cu motorul in plin, il urci la verticala. Daca pleaca de pe directie, inseamna ca trebuie sa reglezi unghiul (daca pleaca spre stanga, trebuie dat spre dreapta si invers. La fel sus-jos).
Nu uita ca setarile date in manual sunt in general informative. Setarile finale le decizi tu.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1