Modelism - RHC Forum: SFATURI PT UN INCEPATOR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

SFATURI PT UN INCEPATOR Contine sfaturi, cum sa construiesti un aeromodel

#1 Useril este offline   alex.te 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 13-August 11

Postat 14 August 2011 - 02:02 PM

Salut tuturor,

Din copilarie m-a pasionat zborul dar nu am dispus financiar si nici nu au fost posibilitati de a cumpara piese sa imi pun in aplicare pasiunea . De atunci s-a schimbat situatia. Eu as dori sa construesc un earomodel si as cere ajutorul dvs sa ma ajutati. Sunt incepator in hobby-ul asta, stiu ca nu este un hobby ieftin dar de prima data nu as dori sa celtuiesc foarte mult poate la aeromodelul urmator.Stiu ca mi-ati sugera sa imi iau de prima data un aeromodel gata facut dar eu mai bn as face acasa pt ca imi place sa construiesc lucruri. Eu m-am tot uitat pe net si m-am decis sa construiesc un aeromodel x-41pt ca pare simplu de construit. As dori sa imi dati sfaturi ce si cum sa fac si ce sa nu fac. Mai mult ajutor as cere in electrica, m-am uitat la site-ul sierra modelsport vreau sa imi cumpar o radiocomanda de 2,4 GHz si cu 6 canale de ex 1 2 3 si un motor daca ganditi ca aceste piese nu sunt bune va rog sa imi spuneti in alegera servomecanismelor, bateriei, elice, regulator,va cer sa ma ajutatidar repet nu as cheltui prea mult si daca am cumparat piesele as vrea sa ma ajutati la legarea lor in circuit .
Astept sugestii, va multumesc!!!!
0

#2 Useril este offline   CiprianGL 

• ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 14 August 2011 - 02:09 PM

Arunca tot ce ai construit,modelul ala numa de incepatori nu e.Un blue-baby sau izicraft sunt bune de incepatori.

Statii acuma.1 nu,2 la limita,3 da.

Motorul nu.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0