TATRA 813 KOLOS clasa 1:10
#62
Postat 30 August 2011 - 07:43 PM
#64
Postat 30 August 2011 - 07:55 PM
http://img692.imageshack.us/img692/8959/171w.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/3056/170or.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/9522/169hn.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/4403/168yt.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/8586/167t.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/4399/166xg.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/7666/165esd.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/8623/164mi.jpg
#66
Postat 14 September 2011 - 08:08 PM
Stuffy, la 18 August 2011 - 09:48 PM, a spus:
Iti urez succes si vrem sa vedem produsul finit :)
Bafta!
Am inceput sa lucrez efectiv la proiect din aprilie 2010 .
Acum m-am oprit din lucru, pentru ca trebuie sa cumpar cutie de viteze si niste suruburi, vopsele, profil "u" pentru sasiu
as vrea sa pun unlu mai mare decit cel din poze.
Vreau sa iau o cutie de viteze de la tamyia 1/14 scania r620 trukc , cu trei trepte.
#68
Postat 21 September 2011 - 09:49 PM
Daca s-ar putea face aceste repere mecanice in serie (chiar si in policarbonat negru care se preteaza si este ieftin) ar iesi niste kit-uri de montaj "jos palaria" .
Acest lucru ar insemna bussines si rezultataul ....multi "money"
Eu unul as fi primul care mi-as lua un kit de montaj frumos facut si de calitate fie el si din plastic 80 la suta, doar sa fie TATRA !
Felicitari si te urmarim cu interes !
Da-i inainte ....
Aceasta postare a fost editata de marius11: 21 September 2011 - 09:49 PM
#69
Postat 25 September 2011 - 02:20 PM
spor la treaba in continuare
#71
Postat 27 September 2011 - 05:43 PM
http://img194.imageshack.us/img194/3149/fotografie1015.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/373/fotografie1016.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/7901/fotografie1017z.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/9775/fotografie1021.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/2577/fotografie1026.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/7116/fotografie1027.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/5126/fotografie1028.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/3525/fotografie1030.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/5563/fotografie1033.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/66/fotografie1034.jpg
#72
Postat 27 September 2011 - 05:52 PM
http://img12.imageshack.us/img12/8489/260920111542.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/9035/260920111543.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/2189/260920111544.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/3785/260920111545.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/7416/260920111546.jpg
#73
Postat 27 September 2011 - 06:05 PM
Eventual incearca sa inlocuiesti bucsile din bronz de la cutia de viteze cu rulmenti.
Aceasta postare a fost editata de ovidiupay: 27 September 2011 - 06:07 PM
#76
Postat 28 September 2011 - 09:21 PM
Sint gata protejati , aceeasi marime de rulmenti am la roti la Tamiya tt01 si inca nu au crapat.
"ciment rapid" e lipici in romana , orice forma de lipici , eu folosec Loctite 401 , dar poti folosi ce vrei tu . Ideal ar fi sa ai lipici care se aplica cu pensula , citeodata e mai comod asa.
#78
Postat 05 October 2011 - 09:57 AM
Cred ca pe un teren accidentat cand fortezi si mizezi pe tractiune pinioanele de plastic pot ceda, mai ales ca la tine mai are de invins si frecarile din pinioanele de pe fiecare punte motoare.
Pana acum arata excelent :blink: .
#79
Postat 05 October 2011 - 06:06 PM
OldMann, la 05 October 2011 - 09:57 AM, a spus:
Cred ca pe un teren accidentat cand fortezi si mizezi pe tractiune pinioanele de plastic pot ceda, mai ales ca la tine mai are de invins si frecarile din pinioanele de pe fiecare punte motoare.
Pana acum arata excelent :good: .
Cu privire la cutia de viteze, asta este cea mai ieftina varianta care am gasito(m-a costat 210 ron cu tot cu transport pina in romania);Iar pentru ea se gaseste un kit de pinioane metalice : Linkul meu
E adevarat ca camionul dupa care m-am inspirat are un reductor montat la iesirea din cutia de viteze
http://img822.imageshack.us/img822/6214/53054958ct9.jpg
Neamtu care a cumparat camionul,ia montat o cutie ca asta:
http://img266.imageshack.us/img266/9223/fotogb.jpg
Modelul acesta de cutie e cam scump(175 euro fara transport). Am gasit pe la "sierra" niste reductoare planetare ce se montau pe motor dar vad ca nu le mai au.
Nu sunt hotarit unde sa montez reductorul(inainte de cutie sau dupa).
Cit despre motor ,asa ma gindesc si eu,sa iau un motor din seria 600.
Si multumesc pentru parere si apreciere :hi:
#80
Postat 06 October 2011 - 12:51 PM
Felicitari pentru initiativa si realizarea de pana acuma, se pare ca o sa iasa ceva intradevar frumos. Si mie imi plac aceste tipuri de masini, dar nu as avea curajul sa ma apuc de una ca mi se pare cam greoaie realizarea acelui tub central si cu trompele aferente rotilor.
Cutia de la Tamiya este foarte ok si va rezista bine de tot, dar cu conditia sa nu pui motor mai puternic decat cel original la intrare, si evident reductorul trebuie OBLIGATORIU sa fie la iesire. Daca se pune la intrare atunci nu au cum sa reziste nici macar pinioanele metalice sau sincroanele. Ideal ar fi fost cu reductoare planetare la fiecare roata asa cum are tatra originala, in acest fel erau menajate si diferentialele. De asemenea conteaza mult inlocuirea bucselor de bronz cu rulmenti , astfel se va evita probabilitatea de a se distanta axele datorita uzuri bucselor ceea ce ar dauna in scurt timp pinioanelor..
Eu am camion Tamiya, l-am solicitat si cu incarcaturi de peste 20kg (masa totala) cu tractiunea lui originala si inca nu exista nici o uzura. Oricum daca ar fi sa fie, ma astept sa apara mai degraba la diferentiale decat la cutia de viteze.
Mult spor, intru des pe acest topic pentru a mai afla noutati.
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 06 October 2011 - 12:53 PM
#81
Postat 06 October 2011 - 04:08 PM
#83
Postat 07 October 2011 - 06:32 AM
#84
Postat 07 October 2011 - 09:43 AM
tatra815, la 06 October 2011 - 04:26 PM, a spus:
Reductor simplu de 3:1 format din doua pinioane. Exista variante de cumparat dedicate acestei cutii de viteze.
Ce imi pace la cutiile Tamiya (a fost motivul pt care am ales camion Tamiya in loc de alternativa Robbe) este ca au aspectul unui motor real. Dupa mine acest aspect are o importanta majora in alegerea motorizarii unui camion.
Cat despre fixarea rulmentilor , acestea inlocuiesc pur si simplu bucsele existente, nu este necesara o fixare anume.
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 07 October 2011 - 09:45 AM
#86
Postat 07 October 2011 - 03:43 PM
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 07 October 2011 - 03:48 PM
#87
Postat 07 October 2011 - 04:47 PM
Linkul meu
#90
Postat 07 October 2011 - 09:04 PM
- un motor cu turatia de 12400 r/m
- raport ~71/1
- diametrul roti d=12cm
Viteza de 4km/h mi se pare ok pt. un camion, in treapta 1 de viteza.