Am un trx 3.3 care imi face probleme dupa ce am schimbat biela cu o davis diesel si i-am pus sufa, am renuntat la electric din cauza greutatii si a cablului de bujie care se rupea mereu. Acum am o problema, am aceleasi setari la carburator cu care motorul mergea inainte erfect, dar nu sta ornit, ma gandesc ca e de la biela ca alta cauza nu gasesc. Am mai facut si sigilarea motorului dupa ce am pus biela, adica la carburator si in spate la backplate am pus bison rezistent termic pentru a scadea aerul fals, tutorial gasit e net care la toti functioneaza. Am fost atent nu a intrat in motor absolut deloc, dar acum nu mai vrea sa stea ornit, cat ii dau la poma si bag benzina orneste si sta ana se duce benzina din carburator, porma se opreste, care ar fi motivul? De crand am schimbat si acel inel de silicon care uneste toba de cot, ca l-am rut, si nu e in aceeasi pozitie ca inainte, sta mai rau, sa fie si asta o problema? sa nu impinga aer in rezervor?
As vrea mai multe ipoteze si experiente proprii, oate gasesc problema.
MA SCUZATI DAR AM PROBLMEME CU TASTA P
Aceasta postare a fost editata de Theo: 08 August 2011 - 02:32 PM