Submarinul 212A engel Kit
#31
Postat 15 September 2011 - 01:06 PM
Multa, multa bafta.
#33
Postat 15 September 2011 - 08:14 PM
1)"AutoRC" Magazin F inghesuit si baietii ocupati cu diverse comenzi...NU am gasit ce ma interesa si nici NU am aflat ceva care sa ma poata ajuta!.
2)"HobbyRC" Magazin mic,insa persoana care era la vanzare ar trebui premiata ca "Angajatul Anului" pt Profesionalismul de care a dat dovada in a ma lamuri timp de mai bine de 1ora si 1/2 cat am innebunit-o cu intrebarile si dupa ce a pus 2-3 rafturi! pe masa pt a ma lamuri.
Din nefericire pt mine TOT NU am gasit cele 2 servouri mai bunicele si NICI un Speed Controler de 35-40A fara BEC,dar am aflat F multe lucruri pe care Nu le stiam.
Concluzia:sunt cu 2 pasi mai aproape dar Tot Departe de tinta finala.
Va tin la curent si daca mai aveti sugestii si propuneri va ascult.
O Seara Buna.
#34
Postat 24 September 2011 - 08:11 PM
-am inceput asamblarea acestui proiect si incet incet mai adaug ceva componente.Trebuie sa iau saptamana viitoare(marti sau miercuri)Regulatorul "Rookie20-12V/20A",NU sariti!,constructorul kitului spune ca este suficient si oricum pt probe si antrenamante este OK pt inceput.
-am ales varianta de acumulatori NiCd 2500mA tip:Sub-C(marca Sanyo),
-am gasit servo bunicele:"Hitec" HS-82MG cu mecanism metalic,
-mai sunt de completat ceva mufe,cateva cabluri,cablurile de alimentare pt motor cu mufa aferenta si inca cateva lucruri dar treaba a avansat binisor zic eu.
Incerc sa ajung pe I.O.R maine(duminica) pt ceva ajutor in setarea statiei.
Si ceva poze:
#37
Postat 24 September 2011 - 08:57 PM
My link,
De ce ar pune la vanzare un produs,cu riscul de a se dovedii ca este gresit ce spun ei?!.
Aceasta postare a fost editata de profesorul: 24 September 2011 - 09:01 PM
#38
Postat 24 September 2011 - 09:07 PM
profesorul, la 24 September 2011 - 08:57 PM, a spus:
My link,
De ce ar pune la vanzare un produs,cu riscul de a se dovedii ca este gresit ce spun ei?!.
#41
Postat 24 September 2011 - 09:39 PM
Eu vroiam ca maine sa folosesc acel regulator doar pt a face niste setari la statia mea,FUTABA-6EXP,40MHz,care a fost folosita de catre cineva pt Aeromodele si despre care NU stiu nimic,si care are facute niste setari pe care as vrea sa le anulez si NU stiu CUM!.
#42
Postat 24 September 2011 - 09:52 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 24 September 2011 - 09:53 PM
#44
Postat 24 September 2011 - 10:09 PM
To reset data:
1. Access the Model Select function in the programming mode (by pressing the MODE and
SELECT keys simultaneously and holding them down for one second). To select the model
memory you wish to reset press the DATA INPUT lever and hold it down for 0.5 seconds
until the desired model number appears.
2. Once the desired model number is displayed on the screen, press the SELECT key. A
“REST” will appear on the screen.
3. Push DATA INPUT upward or downward for about 2 seconds to clear and reset the memory.
“CLR” blinks first, and then it stops blinking with a sound. Now the model data is reset to the
initial setting that is the default value set at the factory.
...si linkul: http://manuals.hobbi...6exp-manual.pdf
#45
Postat 28 September 2011 - 08:32 PM
Concret:
-modelul de submarin 212A are carmele si profundoarele pupa in "X" si trebuie sa functioneze cocomitent pe aceiasi directie.Pt acest lucrul ambele servouri trebuie sa se miste simultan in aceiasi directie iar acest lucrul il realizeaza montajul "Dual Pitch Control DLx".
De asta l-am si achizitionat de la acelasi furnizor ca si submarinul sa NU am probleme!.
Dupa ce "CornelP" m-a ajutat Duminica pe IOR sa resetez statia am incercat sa facem sa mearga dispozitivul si NIMIC!.
Indiferent ce schema de legaturi am facut rezultatul a fost acelasi:mergea doar un singur servo.
La fel si eu am incercat acasa tot felul de scheme,am pus alte servouri crezand ca au ele ceva dar NIMIC!.
Sincer NU mai stiu ce fac.
Am scris un mail producatorului care a fost f receptiv si a spus:"sa trimit produsul sa faca verificari si sa-mi spuna ce poate fii sau cum se rezolva".
Atasez cateva poze cu repectivul montaj si cu mufele de la servouri,receptor si alimentare conectate,poate cineva stie cum sa remediez asta!.
Am continuat cu lipitul catorva din partile componente ale "cocii"(suna cam anapoda dar nu am ce face).
;;;
Poate cineva s-a confruntat cu aceasta problema la un alt Navomodel si are rezolvarea.
SPOR la MODELIT
#48
Postat 29 September 2011 - 04:47 PM
-montajul mai are doar o mufa de intrare cu 2 pini pt intrare motoras care goleste tancul de balast in caz de pierdere semnal radio.Mai spune in foaia care o are pe post de instructiuni de mintaj ca:"si daca scade tensiunea acumulatorilor sub o anumita valoare,goleste imediat tancul de balast daca acesta e plin".
@ipsihi
-asta stiu si eu si dupa cum spuneam cele 2 servo merg OK in varianta clasica: 1servo=1canal cuplate DIRECT la Rx,dar cand incerc sa le fac sa mearga asa cum ar trebui cu acest montaj NU vrea!.ASTA vreau eu sa rezolv!.
-eu am modelul Futaba 6EXP 40MHz.
#49
Postat 29 September 2011 - 10:04 PM
Nu cred ca are vreo legatura cu tipul statiei folosite. Din ce scrie in documentatie, sandramaua a fost conceputa pentru a fi utilizata cu statii banale. Mixerul si senzorii integrati fac totul. Procedura de punere in functiune nu e foarte complicata, deci mai incearca... in speranta ca nu e defect.
Bafta multa !
#50
Postat 07 October 2011 - 10:42 PM
Azi am trimis inapoi la Engel DLx-ul sa vedem ce spun.
Pana atunci am montat la rece "racul" care contine toate componentele si am constatat ca spatiul unde sta Speed Controller-ul este mai MIC dacat ar fii trebuit!(vedeti pozele) si cu greu o sa pot lipii firele la motor,iar pozitia lor nu o sa fie una prea corecta!.Se pare ca'Nemtii'NU sunt mereu'GERMANI'!.(vezi poza:52 si 53) din postarea urmatoare;
Ar mai fii o problema care ma framanta:
-as vrea sa opresc tensiunea ce alimenteaza Rx-ul si Speed Controller-ul cand NU folosesc Jucaria.
Ce tipuri de intrerupatoare folositi de regula?.
NU vreau sa scot mufe MEREU ci sa am ceva sigur si de durata.
_In locasul din poza as vrea sa montez o mufa asemanatoare cu cele din poza prin care sa pot realiza incarcarea accm fara sa ii dau jos,totodata legaturile sa ramana active pt fuctionarea submarinului oprindu-se DOAR de la Microswitch.
-Spatiu ar fii pt un microintrerupator( vezi poza:B_59_002)aici;
Cum se numeste spirala din poza:C_60_003 care tine firele frumos unite? si unde gasesc diverse diametre de cumparat?;
-
Aceasta postare a fost editata de profesorul: 07 October 2011 - 10:45 PM
#52
Postat 08 October 2011 - 08:27 AM
#54
Postat 08 October 2011 - 02:46 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 08 October 2011 - 02:52 PM
#56
Postat 14 October 2011 - 07:51 PM
1)dupa ce am mai lipit lesturile de plumb inautrul corpului principal si placa care contine Motorul in interiorul carpului detasabil din spate("AFT") si am incercat sa introduc inelul(loock ring)care urmeaza a fi lipit pe partea din spate,peste "rakul" ce contine piesele am vazut ca NU intra pt 1mm!.
am incercat diverse variante dar rezultatul este acelasi!.
Nu am altceva de facut dacat sa gasesc un strungar care sa aiba timp pt o asemenea "prelucrare".Dar asta Tocmai saptamana viitoare.
2)tijele care misca carmele sunt cam lungi in opinia mea-am respectat INTOCMAI desenul(vezi poza 24);
#58
Postat 15 October 2011 - 06:47 PM
Am trimis un eMail la Engel si am primit raspuns ca se ocupa de verificarea motajului DLx pe care l-am trimis.
Acum sa vad CE/De care/De Unde cumpar niste vosea pt a-l faca sa arata in final ca acesta din poza,si aici poate ma ajutati sa rezolv aceasta problema.
Dar ce ma ingrijoreaza cel mai mult este CU CE o sa vopsesc coca pt ca NU am nici un fel de scula pt asta.Daca este cineva care face asta si ma poate ajuta-contra cost desigur-ar fi grozav!.
#59
Postat 15 October 2011 - 08:28 PM
- butelie de max 1 litru, pe care o poti lua de la unul din centrele care repara figidere si/sau vitrine frigorifice
- compresor auto de unflat rotile
- ventil de bicicleta tipul vechi(se poate si fara)
- o placa de lemn 200x300mm
- furtun de presiune (sau il poti folosii pe cel de la compresor)
#60
Postat 13 November 2011 - 09:53 PM
Pe ultimii pasii cu submarinul am facut mai multe probe pe masa de lucru.Totul parea sa mearga bine-exceptie facand lipsa DLx-ului,care nici acum dupa o luna NU a a sosit din Germania!.
Dupa asamblare am trecut si la probele in apa(in cada).Linia de plutire este f buna fara sa fie nevoie de ajustari.
Dar,evident,exista un DAR:NU stiu ce se intampla cu tancul de balast,ca NU VREA sa ia apa!.Pur si simplu merge 2secunde pauza 1secunda si TOT asa chiar daca eu tin mansa nemiscata in pozitia de umplere!.Se aude ca si cand cineva/ceva il tine si-i da drumul dupa bunul plac.Si dupa ce se misca de 2-3 ori se opreste si NU mai face nimic.Si nici Nu se mai retrage atunci cand incerc sa-l golesc.NU se aude nici un zgomot,nimic.L-am desfacut de 2-3 ori sa vad daca motorul se blocheaza de la ceva dar Nu era asa.NU mai stiu ce sa-i fac.Scos din apa si pus pe masa functioneaza!!!.
NU cred ca-i vorba de baterii din moment ce merge pe masa impecabil,motorul care este alimentat tot de acolo merge ireprosabil si regulatorul la fel.
CE PARARE AVETI CE AR PUTEA FII?.