Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#721 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 21 May 2008 - 05:46 AM

mihaimcg, la 20 May 2008, 10:40, a spus:

Atunci o sa merg pe varianta in-runner. A mai folosit cineva varianta cu 7-8 acumulatori R6 (AA) 2500 mAh Duracell, pentru alimentare ?

Nu vreau sa te superi ,dar lumea a cam trecut pe LiPo asa ca ar cam fi timpul sa treci si tu .O sa vezi diferenta.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#722 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 21 May 2008 - 09:48 AM

Am un LiPo 1300 mAh (doua celule). Vroiam sa stiu daca in varianta 7-8 acumulatori R6 (AA) 2500 mAh o sa mearga mai bine sau mai mult timp.
0

#723 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 May 2008 - 10:01 AM

Nu cred. Mie inainte 2 pack de 700mAh Nimh imi tineau 5-6 min fiecare.
Am trecut la un 1500mAh lipo care imi tine 20 minute.
Socoteste si tu...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#724 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 21 May 2008 - 10:22 AM

mihaimcg, la 21 May 2008, 09:48, a spus:

Am un LiPo 1300 mAh (doua celule). Vroiam sa stiu daca in varianta 7-8 acumulatori R6 (AA) 2500 mAh o sa mearga mai bine sau mai mult timp.

Accu. NiXX sint mai grei cu mult decit LiPo si mai voluminosi .Cu 7-8 accu.R6(AA) Il ingreunezi prea tare asa ca si daca ai amperaj mai mare motorul trebuie sa "traga" pentru a putea face fata greutatii ,ca urmare o sa fie mai lenes si timpul de zbor acelasi sau mai scurt .
Daca tot vrei sa treci pe LiPo baga 3S(trei celule) si atunci intradevar vezi diferenta .Inca un sfat: pe timp de vara sau chiar acum cind e cald zboara seara si nu o sa ai nevoie sa-l tii turat ;il ajuta curentii de aer cald.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#725 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 May 2008 - 10:58 AM

zboara excelent si cu nimh 7-8 cell dar de 1000-1200 miliamperi si chiar mai mult.in configuratia asta am zburat si 20 de minute cu un singur pack numa ca trebuie sa stii cum sa conservi cat mai mult energia,nu trebuie sa stai cu motorul turat full tot timpul.
Cu lipo?...ce sati spun...este alta poveste,daca ai posibilitatea sai pui lipo dai bataie si ai sa fii surprins intrun mod placut.

Bafta.
0

#726 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 21 May 2008 - 11:13 AM

Acum zbor cu un LiPo 1300 mAh (doua celule) si zbor peste 30 de minute cu pack-ul incarcat. Oricum ca sa-l echilibrez i-am pus un saculet de nisip de 65 de grame in bot. O sa cantaresc 7 acumulatori R6 de 2500 mAh ca sa vad care este diferenta de greutate. Vroiam sa stiu daca la 2500 mAh NiMH o sa zbor mai mult fata de LiPo 1300 mAh.
0

#727 Useril este offline   sharting 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 13-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 May 2008 - 11:14 AM

Eu zbor easy star cu LiPo 3s 1300mAh, motor TowerPro BM2408-21KV: 1750, elicea lui stock, si ma tine cam 24 de min bateria, cu motorul turat la jumatate. Daca mai si planezi.. zbori mai mult.
0

#728 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 May 2008 - 11:20 AM

mihaimcg, la 21 May 2008, 11:13, a spus:

Acum zbor cu un LiPo 1300 mAh (doua celule) si zbor peste 30 de minute cu pack-ul incarcat. Oricum ca sa-l echilibrez i-am pus un saculet de nisip de 65 de grame in bot. O sa cantaresc 7 acumulatori R6 de 2500 mAh ca sa vad care este diferenta de greutate. Vroiam sa stiu daca la 2500 mAh NiMH o sa zbor mai mult fata de LiPo 1300 mAh.

Ce pot sati spun este ca greutatea la 7 nimh 2500 este probabil undeva peste 200g.Eu zic ca nu ai sa zbori mai mult din cauza greutatii packului.
Parerea mea este sa ramai pe lipo cu toate ca cel mai bine ar fi lipo 3 cell si un motoras brushless.
0

#729 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 21 May 2008 - 11:40 AM

sharting, la 21 May 2008, 11:14, a spus:

Eu zbor easy star cu LiPo 3s 1300mAh, motor TowerPro  BM2408-21KV: 1750, elicea lui stock, si ma tine cam 24 de min bateria, cu motorul turat la jumatate. Daca mai si planezi.. zbori mai mult.

Cu acelasi motor am zburat si eu dar elice 7x4,LiPo 1000,1700,2200mAh(pe rind :lol: )

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 21 May 2008 - 11:41 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#730 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 May 2008 - 03:08 PM

Azi nefiind la servici si tot neavand ce face mia trecut prin cap sa echipez ez-ul care tot sta degeaba aruncat prin casa,cu flotoare.Problema este ca nu prea stiu cum sa le fac si mai ales din ce sa le fac.Cam cat de mari sa fie?...ce greutate etc.

Astept cu interes sfaturile voastre.

Bafffta.
0

#731 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 21 May 2008 - 04:41 PM

Ar merge foarte bine din polistiren extrudat,pentru ca se prelucreaza usor cu smirghel ,iar ca marime probabil ca ar trebui sa fie ceva mai mari decit la Cessna.Nu stiu insa cum ai sa le pozitionezi!
Ai de gind sa decolezi de pe apa? :)
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#732 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 May 2008 - 05:16 PM

alexroad, la 21 May 2008, 16:41, a spus:

Ai de gind sa decolezi de pe apa? :)

Desigur,de ce nu?...tinand cont ca sant inconjurat de ape si acest model este de sacrificiu(sia facut treaba sarmanul)am degand sa ai pun flotoare si sal fac barca :) de no zbura.

Toate bune
0

#733 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 21 May 2008 - 05:43 PM

El ca el da' probabil ca electronica de pe el merita mai mult.Pe al meu l-am casat dupa ultimul si cel mai grav accident si cu toate ca am hangarul destul de dotat ,parca tot l-as cumpara pe bucati(in timp) ,ca pe el m-am invatat sa zbor si inca ma mai atrage.Cind te mai saturi de viteza si de nazbitii in aer mai iesi si cu EZ.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#734 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 May 2008 - 06:27 PM

aantikk, la 21 May 2008, 16:08, a spus:

Azi nefiind la servici si tot neavand ce face mia trecut prin cap sa echipez ez-ul care tot sta degeaba aruncat prin casa,cu flotoare.Problema este ca nu prea stiu cum sa le fac si mai ales din ce sa le fac.Cam cat de mari sa fie?...ce greutate etc.

Astept cu interes sfaturile voastre.

Bafffta.

Deseara iti scanez un articol ce-ti povesteste exact. Daca cumva uit....stii tu sclerozia....te rog sa-mi aduci aminte.
0

#735 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 May 2008 - 01:38 AM

N-am uitat:

Fisiere atasate


0

#736 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 May 2008 - 01:52 AM

Multumesc tare mult pt schema...ca de obicei direct la subiect.

Sa ne traiesti...si multa sanatateeeee.
0

#737 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 May 2008 - 03:35 AM

Cu multa placere.
Uite ceva gata facut si care costa doar cativa $:
http://www.gws.com.t...other/float.htm
0

#738 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2008 - 08:20 AM

http://www.rcgroups....ad.php?t=566058

www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=11798

www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=30630

www.rcflights.co.uk/EasystarEquip.htm
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#739 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 May 2008 - 04:22 PM

Sambata aceasta am dat o fuga pana la Cabana Susai la Predeal si am zburat cu EasyStar-ul. Am zburat pe un vant destul de puternic. Daca o sa dati un click pe link-ul acesta http://www.youtube.c...h?v=P5-tcJheCJk, o sa vedeti un mic filmulet cu un zbor.
Intrebarea mea pentru veterani este cum pot sa zbor mult mai bine pe vant ? Sa-l fac mai greu de bot ?
Cum si unde "gasesc" si eu vestita termica si cum pot sa-mi dau seama ca am gasit-o ?
0

#740 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 27 May 2008 - 06:52 AM

Poti sa-l faci mai greu(nu mult) si se comporta mai bine cu conditia sa-i schimbi motorul.
In ce priveste termica da-i un M.I. sau mail lui @red baron ,iti spune el(daca vrea)
La mine sint dealuri gramada si am prins termica(sau asa cred eu) intimplator si sa comportat in felul urmator: la un moment dat a inceput sa urce pe vericala fara nici o comanda in acest sens ,avionul fiind la orizontala dar cam facea figuri ,eu nefiind un as in termica asa ca am reusit cumva si am iesit,acumulatorul fiind la limita ,dar a fost o senzatie de nedescris.
Cei vechi sa-mi spuna daca a fost sau nu termica!
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#741 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 28 May 2008 - 08:54 AM

...poi eu cred ca termica e cam greu de gasit in perioadele cu vant...cat despre zonele cu dealuri...astea dau bine la vant, aparitia diferitelor unde genereaza senzatii nedescrise pilotului care-si vede avionul "atras" de inaltimi fara alte comenzi decat dele necesare mentinerii lui in acea unda...(zbor la panta)

PS...termica o poti observa acolo unde diferite pasari, in zilele calme, descriu in zbor spirale ascendente fara a bate din aripi... :rolleyes:
0

#742 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 29 May 2008 - 08:44 AM

Voi cam cat de mult (grame) l-ati ingreunt de bot, ca sa zboare mai bine in conditii de vant si/sau termica ?
0

#743 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 29 May 2008 - 01:23 PM

mihaimcg, la 29 May 2008, 08:44, a spus:

Voi cam cat de mult (grame) l-ati ingreunt de bot, ca sa zboare mai bine in conditii de vant si/sau termica ?

ezul e un model care suporta multe...nu te mai chinui sa il centrezi super bine pt ca nu are rost la modelul asta.El saracu' zboara bine indiferent de situatii.Eu pe langa bateria de 7 cell 1000 miliamperi iam mai trantit in bot si un aparat de fotografiat destul de greu(vreo 250 de grame)si tot zbura de manca pamanttul.

Concluzia este ca tre sa bagi cu el zbor cat de mult poti.In cazul in care totusi ti se pare prea usor de bot...pai mutai acumulatorul mai in fata sau punei ceva plumb in bot si in functie de cum se comporta,ai mai pui sau dai jos din el.

Bafffffta
0

#744 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 29 May 2008 - 05:27 PM

Asta chiar asa e ,EZ suporta multe si pe el m-am invatat sa ma dau cu avionul.Dupa multe suferinte si reparatiile de rigoare al meu si-a dat obstescul sfirsit dar parca fara el ,pling celelalte asa ca am inceput azi sa-l comand pe bucati (mai ieftin) ca asa taie ardeleanul coada la ciine :cite o tira sa nu-l doara.
Pe linga ca mi-a placut modelul ,as vrea sa-i invat si pe baieti(fii mei) cu modelismul aero ,cu toata groaza ca daca prind microbul o sa fie ceva extra cheltuieli ,dar e chiar prea frumos hobby-ul asta.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#745 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 31 May 2008 - 12:58 PM

Am observat ca in conditii de vant mai puternic, zboara cam chinuit si de aceea vroiam sa stiu daca sa-l mai ingreunez de bot sau nu. Ce motorizare de upgrade (motor brushless si alta elice) puteti sa-mi recomandati ? Se simte diferenta cu un motor brushless ?
0

#746 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 31 May 2008 - 03:28 PM

Dferenta se simte muuuult.
La cel casat am avut un BL 2408 cu elice 6X4 si 7X4(pe rind :lol: ) la urmatorul ,ce ziceam ca am inceput sa-l iau pe bucati BL Inrunner 2040 Black.
Sorry,am vrut sa pun link-ul dar nu se poate :http://%^&*&$#%^&/Motor-BL-Inrunner-2...ack-p1830p.html

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 31 May 2008 - 03:32 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#747 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 May 2008 - 03:48 PM

Esti sigur ca este potrivit pentru asa ceva ?
3000... Hmmm...
Ei zic acolo ca este recomandat pentru navo si pentru elici intubate.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#748 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 31 May 2008 - 04:03 PM

Eu zic, ca e bun.
Am vazut la cineva chiar de 3500 ,cu elicea originala si asa am de gind sa fac si eu.Crezi ca are turatie prea mare?Cu ce te incurca?

"3000... Hmmm...
Ei zic acolo ca este recomandat pentru navo si pentru elici intubate."

Ei zic multe tu faci ce vrei.Asta-i farmecul la modelism.Daca te uiti mai atent in acest subiect ,o sa vezi ca mai sint care au facut asa ceva;n-as fi primul.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 31 May 2008 - 04:09 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#749 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 May 2008 - 04:30 PM

Nu ma incurca personal cu nimic, doar ca nu merge peste tot "bigger is better".
Daca ar fi asa, am vedea in oferte numai motoare de 5000.
Ori, la clasa asta eu nu am vazut motorizari recomandate (de la constructori !) peste 2000, asta e tot.
Si la Elektro Junior S ai "numai" 1500 si zici ca pleaca motorul fara avion... de asta ce zici ? :wub:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#750 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 31 May 2008 - 07:53 PM

renatoa, la 31 May 2008, 16:30, a spus:

Nu ma incurca personal cu nimic, doar ca nu merge peste tot "bigger is better".
Daca ar fi asa, am vedea in oferte numai motoare de 5000.
Ori, la clasa asta eu nu am vazut motorizari recomandate (de la constructori !) peste 2000, asta e tot.
Si la Elektro Junior S ai "numai" 1500 si zici ca pleaca motorul fara avion... de asta ce zici ? :wub:

Asta-i drept ca nu merge peste tot "bigger is better",dar ce voiam eu sa spun cu"asta-i farmecul in modelism "era ca poti sa incerci mai multe variante.
La fel ca multe alte chestii pe care nu ti le spune constructorul sa le faci, sint eleroanele la EZ si totusi exista oameni chiar aici in forum care le-au facut.Totul depinde de imaginatia fiecaruia.
In ce priveste EJ-S ,motorul e mult mai puternic iar pasul la elice e de 6 inch si diametrul de 9 ,ceea ce denota o mica mare diferenta ,nu crezi?

P.S.
Am cautat postarea cu exact motorul de care iti spuneam aici in forum dar m-am plictisit.Oricum dupa ce il fac(mai dureaza) o sa iti spun cum zboara.
L-am vazut in Bucuresti cu un motor asemanator si iti pot spune ca zboara super,deci nu vorbesc din auzite.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 31 May 2008 - 08:08 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro