Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu
#691
Postat 13 March 2008 - 04:00 PM
Acum am regularorul de la Robbe si taie la 5.5V.
Am o alta problema. Ma chinui sa vad si eu magazinul RHC si lincurile din reclame ma duc la forum si atat.
Va rog frumos dati-mi si mie adresa sa nu mor prost.
Numai bine,
Ovidiu
#693
Postat 13 March 2008 - 08:04 PM
Stima
#694
Postat 14 March 2008 - 07:00 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#695
Postat 21 March 2008 - 09:13 PM
Iese cineva pe undeva in acest week-end?
Numai bine,
Ovidiu
#696
Postat 21 March 2008 - 09:26 PM
Ne pregatim pt. Rapa Rosie de 1 mai ?
Veniti si voi ?
#697
Postat 25 March 2008 - 05:10 PM
uite aici: citeste
Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 25 March 2008 - 05:11 PM
0721.798.720
#698
Postat 25 March 2008 - 09:06 PM
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 25 March 2008 - 09:07 PM
#699
Postat 26 March 2008 - 10:32 AM
Am tot studiat ce scrie pe aici dar nu am gasit raspuns la urmatoarea intrebare: stie cineva daca doua bucati de elapor (din care e construit EZ-ul) se pot imbina, prin lipire, folosind, intre ele, o bucata de balsa? In ce masura credeti ca ar rezista o astfel de imbinare si, daca se poate , care credeti ca este adezivul potrivit? Eu am incercat acasa si mi se pare ca este OK, insa nu stiu cum se va comporta in zbor.
In fapt, vreau sa realizez imbinarea care e prezentata la urmatorul link: http://www.mpx-easystar.de/index.php?id=126&L=1 , folosind insa balsa in loc de elapor.
Multumiri anticipate,
LIVIU
Aceasta postare a fost editata de Liviu44: 26 March 2008 - 10:32 AM
#700
Postat 04 April 2008 - 01:22 PM
#701
Postat 04 April 2008 - 01:37 PM
#702
Postat 04 April 2008 - 03:48 PM
#703
Postat 04 April 2008 - 07:12 PM
0721.798.720
#705
Postat 04 April 2008 - 09:39 PM
mihaimcg, la 4 Apr 2008, 15:48, a spus:
nu e mai comod....saculetu poate pleca de la locul lui...plumb gasesti si sub forma de rotite de cascaval (dar mici cat o monda) ...dai doo gauri in bot si bagi cei doi plbumbi cu epoxy...vine la fix si nu pleaca de acolo
#706
Postat 04 April 2008 - 09:58 PM
Miezu_eu, la 4 Apr 2008, 19:12, a spus:
este transcrierea fonetica in engleza a lui Easy. ceva de genul i zi.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 04 April 2008 - 10:00 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#707
Postat 04 April 2008 - 10:19 PM
Imi cer scuze ca ma bag si eu in seama referitor la EZ.
Incepator fiind si fara alta experienta decit cea de pe simulator, am reusit zboruri placute cu EZ in zile fara vant. Desigur ca am dat de nenumarate ori cu EZ-ul de pamint dar fara stricaciuni majore (cel putin la inceput)-adica a trebuia decat sa-i fixez la loc aripile shi poftim la treaba. Motorul a fost cel original, iar acumularotii 7-NiMh -1000mA, reusind zboruri de 30-40 min (mult zbor planat).
Ce am constatat. Montand rigid motorul in locasul lui, cu citeva picaturi de clei, l fiecare decolare (gaz la maxim) trebuia sa-i fac corectie in sensul viraj stanga. Faptul ca plana impecabil m-a condus la ideea ca unghiul de inclinare al motorului pe directie longotudinala nu era bun. Daca nu eram foarte atent EZ-ul se angaja pe dreapta de nici drakul nu- mai scotea, motiv pentu care dinbot acuma am mai mult clei. Intre timp m-i au venit 2 pack-uri de 8-NiMh -2500mA, cu ajutorul carora am reusit sa distrug fuselajul si ampenajul orizontal, pentru ca la un moment dat fiind zburand la cca 100 de metri, o rafala de vant l-a dezechilibrat, a intrat in vrie shi cind i-m dat gaz sa-l scot s-a angajat in dreapta siam venit cu el acasa in punga, pack-uli esind din inertie cu tot cu o bucata de bot.
De fapt aici vroiam sa ajung. Am taiat morelul cu un cuter la nivelul imbinarilor shi vreau sa-i bag o tija din fibra de carbon pe lungime shi placaj de aviatie pe axa mediana in fata. Am mai constata ca shi carlinga trebuie ranforsata asa ca am sa-i fa shi ei o cutiuta din placaj. Sper sa nu depasesc 150 200 gr cu totul. Pe de alta parte am sa-i fac cu siguranta un suport de batiu, asha pentru viitor. Pe parcurs voi atasa shi poze dak va intereseaza. La mine cel mai aprig dusman este timpul......
Multumesc pentu rabdare......
#708
Postat 16 April 2008 - 01:41 PM
N-am mai intrat de mult ca de... servici, treburi....
Vreau sa va spun ca am gasit un teren care, la cât este de bun, cred că il ştiţi.
Se vede de pe autostrada A2, pe stanga, după conacul darâmat. Ca sa ajungeţi mergeţi prin Cernica si la ieşire in drapta, apoi imediat stânga, treceţi pe sub autostrada si gata, e chiar in faţa voastră. Maşina se poate lasa pe drapta pe iarba. Eu merg pana in mijlocul terenului, care e drept, cu iarba mica(nu cred că se poate face ceva cu modele pe roţi), cred ca este paşune. Puteţi avea spectatori din maşinile care trec şi unele se şi opresc. Cât sunt eu de începător şi mă feresc cât pot de spectatori, nu m-au deranjat. Terenul este apărat la nord de terasamentul autostrăzii iar la vest sunt plutele de pe marginea şoselei. Am fost de două ori, pe timp fără vânt, numai ca sus pe la 15 - 20 m sunt nişte curenţi care fac ca zborul să fie interesant şi plăcut. Acum sunt în pauză pentru că ultima oară din greşala mea copilărească l-am dat de pământ, i-am strâmbat puţin botul şi nu am avut răgazul să mă ocup de restaurări. Dar perseverăm...
Numai bine la toţi,
Ovidiu
#709
Postat 16 April 2008 - 01:43 PM
Acum înţelegeţi şi greşeala copilărească de care vă vorbeam...
Ovidiu
#710
Postat 18 April 2008 - 08:29 PM
Euxin, la 16 Apr 2008, 13:41, a spus:
N-am mai intrat de mult ca de... servici, treburi....
Vreau sa va spun ca am gasit un teren care, la cât este de bun, cred că il ştiţi.
Se vede de pe autostrada A2, pe stanga, după conacul darâmat. Ca sa ajungeţi mergeţi prin Cernica si la ieşire in drapta, apoi imediat stânga, treceţi pe sub autostrada si gata, e chiar in faţa voastră. Maşina se poate lasa pe drapta pe iarba. Eu merg pana in mijlocul terenului, care e drept, cu iarba mica(nu cred că se poate face ceva cu modele pe roţi), cred ca este paşune. Puteţi avea spectatori din maşinile care trec şi unele se şi opresc. Cât sunt eu de începător şi mă feresc cât pot de spectatori, nu m-au deranjat. Terenul este apărat la nord de terasamentul autostrăzii iar la vest sunt plutele de pe marginea şoselei. Am fost de două ori, pe timp fără vânt, numai ca sus pe la 15 - 20 m sunt nişte curenţi care fac ca zborul să fie interesant şi plăcut. Acum sunt în pauză pentru că ultima oară din greşala mea copilărească l-am dat de pământ, i-am strâmbat puţin botul şi nu am avut răgazul să mă ocup de restaurări. Dar perseverăm...
Numai bine la toţi,
Ovidiu
Asta parca mergea la terenuri de zbor..........nu la easy star.... :D....un moderator.....
#711
Postat 17 May 2008 - 10:05 PM
#712
Postat 18 May 2008 - 02:05 PM
Adevaru-i ca receptorul si niste linii de inalta tensiune(100 m de locul de zbor) au contribuit la asta ,plus lenea mea de a ma deplasa ceva mai departe la locul normal de zbor.
Partea proasta a fost ca in apropiere erau niste copaci si a reusit cumva sa ia unul in vizor si...bucati sa facut.Din pacate a fost reparat de nenumarate ori asa ca am renuntat ,dar cred totusi ca am sa-l cumpar din nou pe bucati(e mai ieftin)
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 18 May 2008 - 02:07 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#713
Postat 18 May 2008 - 02:11 PM
mihaimcg, la 17 May 2008, 22:05, a spus:
Poate gresesc eu dar dupa salturile care le face pare cam usor de bot.Asa sa fie?
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#714
Postat 18 May 2008 - 03:24 PM
#715
Postat 19 May 2008 - 06:14 AM
In cazul in care nu i-ai facut modificari(schimbat motor ,reparatii,etc.) si l-ai echilibrat cum zice producatorul ,e bine.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 19 May 2008 - 06:28 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#716
Postat 19 May 2008 - 08:54 AM
Am si eu o intrebare de 10 puncte: cine de pe aici si-a facut upgrade la un EasyStar cu un motor brushless si ce motor mi-ar recomanda si mie ? Multumesc anticipat. :D
#717
Postat 20 May 2008 - 05:16 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#718
Postat 20 May 2008 - 07:24 AM
alexroad, la 18 May 2008, 14:05, a spus:
cum pe bucati ?
Se gasesc aici separate componentele ?
#719
Postat 20 May 2008 - 10:40 AM
#720
Postat 21 May 2008 - 05:39 AM
renatoa, la 20 May 2008, 07:24, a spus:
alexroad, la 18 May 2008, 14:05, a spus:
cum pe bucati ?
Se gasesc aici separate componentele ?
Se gasesc in Bucuresti direct la magazin sau comanda online.Au fuselaj,aripi,profundor.Toate astea costa in jur de 190 lei,dar mai trebuie sa ai:motor,tije de comanda ,teava de carbon(aripi),tuburi Bowden si...restul.aici
Cu parere de rau iti spun ca imediat ce am pus link-ul sa si sters asa ca daca vrei ti-l trimit prin mail daca-mi dai adresa.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 21 May 2008 - 09:29 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!