Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#661 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2008 - 10:38 AM

Daca o sa-i pun un pack "home made" din 5 acumulatori Duracell 1,5 V 2500 mAh, o sa se comporte mai bine decat cu un acumulator Li-Po 7,4 V 1300 mAh ? :D
0

#662 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 11 February 2008 - 11:44 AM

mihaimcg, la 11 Feb 2008, 10:38, a spus:

Daca o sa-i pun un pack "home made" din 5 acumulatori Duracell 1,5 V 2500 mAh, o sa se comporte mai bine decat cu un acumulator Li-Po 7,4 V 1300 mAh ?  :D

nu......pune-i pack de minim 7, sau cel mai bine de 8 celule......sa nu pui mai mult de 8, ca arzi motorul......la 5 celule, respectiv 7.4V pe NI-MH, o sa iti mearga ca o morisca de vant...... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 11 February 2008 - 11:48 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#663 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2008 - 12:09 PM

mihaimcg, la 11 Feb 2008, 10:38, a spus:

Daca o sa-i pun un pack "home made" din 5 acumulatori Duracell 1,5 V 2500 mAh, o sa se comporte mai bine decat cu un acumulator Li-Po 7,4 V 1300 mAh ? :D

acumulatorii Nixx au 1,2v;
banuiesc ca ai celule AA care nu sunt prea bine facute ca sa cedeze suficient curent, iar greutatea, in mod sigur va fi mai mare decat cea de la LiPo.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#664 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 11 February 2008 - 12:11 PM

Sunt proaspat detinator de Easy, am deja doua aterizari "perpendiculare" la activ :D Botul motoplanorului este putin stramb, aripile au capatat un joc de juma de centimetru... dar tot zboara fain. Sa nu credeti ca a fost vina mea!! Erau interferente muulte pe campul ala... (fente... am uitat sa trag de bat si gata, buf)
Ca era vorba de echilibrare... al meu EZ s-a echilibrat cu 2 pakuri de 2 cell LiPo, 2000 mAh, legate in paralel. Si vreau sa spun ca tin foarte mult timp, cat pe aci sa tina chiar mai mult decat avionu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif (problema este ca unul din pakuri, de la aterizarile "verticale", s-a cam indoit)[B]
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#665 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 11 February 2008 - 06:28 PM

@Brussolo: Urmatorul pas la pack-ul indoit este ca o sa se umfle. Ai foarte mare grija cand il pui la incarcat.
@mihaimcg: pack-ul sa aibe 7-8 celule si ai grija la aterizare ca pack-ul o sa aibe cam 3-400g... cade ca piatra.

2s 1300mAh sunt suficienti pentru motorul stock.


Y!M: porumbeu
0

#666 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2008 - 06:45 PM

@Porumbeu: m-am gandit ca daca o sa pun un pack de acumulatori AA o sa scap de problema adaugarii de plumb in cazul acumulatorului Li-Po 1300 mAh. Pana la urma, daca o sa pun acumulatorul Li-Po 1300 mAh si o gramada de plumb sau un pack de 7 celule de acumulatori AA, nu tot cam pe acolo o sa ies cu greutatea ? Acest lucru inseamna ca o sa fie probleme cu aterizarea, din cauza greutatii ? :wub:
0

#667 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 11 February 2008 - 07:00 PM

Eu am un pack 3s 1200mAh plus un lest de 3celule nimh. Ce-i drept cu pack-ul de 7-8nimh nu mai ai nevioe de lest dar o sa cantareasca 1kg... Motorul nu e proiectat sa traga 1kg asa ca o sa stai cu motorul in blana tot timpul. Asta inseamna ca , din cauza greutatii, in momentul in care vi la aterizare se va angaja la o viteza mult mai mica. Poate ne vedem in week-end ..

Y!M: porumbeu


Y!M: porumbeu
0

#668 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 11 February 2008 - 08:34 PM

Porumbeu, la 11 Feb 2008, 19:00, a spus:

.... se va angaja la o viteza mult mai mica.

Mai mare
0

#669 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 12 February 2008 - 12:43 AM

Porumbeu, la 11 Feb 2008, 18:28, a spus:

@Brussolo: Urmatorul pas la pack-ul indoit este ca o sa se umfle. Ai foarte mare grija cand il pui la incarcat.
@mihaimcg: pack-ul sa aibe 7-8 celule si ai grija la aterizare ca pack-ul o sa aibe cam 3-400g... cade ca piatra.

2s 1300mAh sunt suficienti pentru motorul stock.


Y!M: porumbeu

Un pack de 8 Ni-mh / 2500 mAh.....are cam 260gr......un pack de 2s lipo 1300 mAh are cam 75g......+cele 3 celule alea care le-a pus lest.....care au cam 103gr ar venii 178gr ( un element nimh 2500 are 31gr)....a pus deci vre-o 200gr in bot......cu ce il incurca inca 80gr...???...... :angry: :).......ma refer ca greutate, ca si centraj il plimba el mai in spate......

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 12 February 2008 - 12:46 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#670 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 12 February 2008 - 08:18 AM

Dupa cum am mai spus al meu are 980g si zboara cu un pack de 1700 3S de 148g la care am mai adaugat 80g plumb.Am zburat mult timp cu motorul original fara sa am probleme si chiar mi-a placut cum zboara ,dar am vrut sa mai schimb ceva si i-am pus un BL-2408 care duce si elici mai mari asa ca sa marit viteza. :angry:
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#671 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 12 February 2008 - 10:36 AM

Am cantarit acumulatorul Li-Po 2s 1300 mAh si are 63 grame. :D O sa merg pe varianta cu acumulatorul Li-Po + plumb. Vreo 200 de grame in bot pot sa reprezinte o problema daca o sa-l aterizez in bot ? :D
0

#672 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 12 February 2008 - 11:47 AM

mihaimcg, la 12 Feb 2008, 10:36, a spus:

Am cantarit acumulatorul Li-Po 2s 1300 mAh si are 63 grame. :D O sa merg pe varianta cu acumulatorul Li-Po + plumb. Vreo 200 de grame in bot pot sa reprezinte o problema daca o sa-l aterizez in bot ? :D

Pune-i linistit pack de 8x2500mah.......si mai vezi tu care e diferenta......si dupa ....mai vb.
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#673 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 13 February 2008 - 08:06 AM

mihaimcg, la 12 Feb 2008, 10:36, a spus:

Am cantarit acumulatorul Li-Po 2s 1300 mAh si are 63 grame. ;) O sa merg pe varianta cu acumulatorul Li-Po + plumb. Vreo 200 de grame in bot pot sa reprezinte o problema daca o sa-l aterizez in bot ? B)


Pot sa reprezinte probleme si s-ar putea sa ramii fara bot ,asa ca incearca sa-l aterizezi cum trebuie :D
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#674 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 19 February 2008 - 05:58 PM

Am scos EZ*-ul la zbor, dar nu l-am echilibrat. A rezultat un zbor foarte scurt cu o aterizare la fel de scurta in bot. :) . O sa-l echilibrez urgent pentru urmatoarele zboruri. :D . A mai intarit cineva fuselajul cu tija de lemn sau carbon, dar dupa ce l-a lipit si daca da, cum a realizat acest lucru ? B)
0

#675 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 20 February 2008 - 07:22 AM

E mai nesigura lipirea dar eu am facut-o
Am facut o gaura cu burghiu de 5mm sub profundor si apoi am introdus fortat o teava de carbon de 6mm pe care adaugam clei pe masura ce inainta si in acelasi timp o si roteam.De atunci am mai avut vreo doua aterizari necontrolate fara avarii.
Lungimea tevii e de la profundor si pina la cabina.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 20 February 2008 - 09:08 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#676 Useril este offline   mack_ro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 219
  • Inregistrat: 21-February 08

Postat 22 February 2008 - 09:19 AM

Salut si bine v-am gasit,

Hatarat sa reintru in lumea aeromodelelor zburatoare, mi-am achizitionat un Easy Star. Cu exceptia adaugarii unei patine de atrerizare (placaj de aviatie 1 mm) modelul a fost asamblat "direct din cutie". Sper ca maine sa ies cu el la zbor.

Chiar si dupa ce am citit cu sarg postarile din acest topic, ma gasesc in postura de a pune o intrebare: chiar este nevoie de marirea suprafetei directiei? Trebuie sa precizez ca intentionez sa folosesc acest model pentru "re-antrenare" si nimic mai mult.

Ganduri bune,
mack_ro
"Anyone who's not interested in model airplanes must have a screw loose somewhere"
Paul MacCready
0

#677 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 22 February 2008 - 09:24 AM

Merge destul de bine si asa ,dar si eu am modificat-o sa vad cum e si te ajuta ,ca daca e un pic de briza la sol pe sus e ceva mai tare, dar cum am spus se poate si fara.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#678 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 22 February 2008 - 11:45 AM

Salut,
aseara, vazand ca se anunta vreme buna pentru weekend, m-am apucat sa reconditionez Ez-ul meu. In urma aterizarilor "meseriase" facute de mine prinsese joc mare la aripi. Am pus in aplicare sfaturile din acest topic - apa fiarta ... chiar a functionat, aripile s-au umflat in asa hal incat m-am fortat putin sa le mufez in fuselaj. Peste noapte l-am lasat cu aripile montate. Cand ajung acasa o sa incerc sa le "demufez" sa vad ce isprava am facut.
Stie cineva cam de cate ori se poate aplica tratamentul asta? Sau ... "odata si gata"?
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#679 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 February 2008 - 11:43 AM

In principiu cred ca se poate reconditiona de mai multe ori, dar doar daca nu se pierde din material. ;)
0

#680 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 11 March 2008 - 08:08 PM

Buna ziua domnilor am citit toate paginile miticului EZ -Star si cu permisiunea dvs . as dori sa intru in randul vostru , adica in randul fanilor multiplex.
Nu sunt mare expert in aer dar am inceput sa zbor si eu , la inceput cu simulatorul pe urma cu ajutorul cuiva am reusit sa il ridic sus .
Numai cuvinte de lauda si satisfactie cu acest avion .
Mentionez ca eu l-am folosit tot timpul cu trei LI- PO dar motorul meu este perfect .
Trage sigur f. bine cu 3 S doar ca apar problemele de balast .
In rest vreau sa va spun ca al meu este modificat de catre cineva care zboara de 20 de ani si l-a modificat f. fain , adica am eleroane daca bine le denumesc eu .
Deci patru canale , patru servo etc.
Daca va intereseaza ceva anuma va stau la dispozitie !
Stima
0

#681 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 12 March 2008 - 07:19 AM

@Marius 10
Daca ai pune si vreo poza doua sa vedem cum arata modificat ,ar fi perfect.
In privinta motorului ,daca ramine cel original,cu 3 cell LiPo in timp scad performantele si eventual chiar se duce.Spun asta din proprie experienta.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#682 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 12 March 2008 - 12:48 PM

Asta este AKY WUX - ul meu ...
Eleroanele sunt din balsa iar servo-urile sunt montate sub aripi .
Cat despre motor se poate ca va pierde randamentul mai repede pt. ca este supravoltat , dar il ung mereu si il verific daca incalzeste sau nu .
Stima

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  ES2.jpg (96.99K)
    Number of downloads: 148

Aceasta postare a fost editata de marius10: 12 March 2008 - 12:50 PM

0

#683 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 12 March 2008 - 12:51 PM

Foto 2

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  ES_1.jpg (76.26K)
    Number of downloads: 128

0

#684 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 12 March 2008 - 02:42 PM

titlul corect e tips & tricks :rolleyes:
0

#685 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 12 March 2008 - 03:02 PM

...but then maybe it just "ticks", how 'bout that? :rolleyes:
Ave
0

#686 Useril este offline   Euxin 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 12-March 08

Postat 12 March 2008 - 04:09 PM

Dragii mei, va citesc de mult si experienta voastra mi-a fost si-mi este de foarte mare ajutor.
De foarte multe ori am gasit in discutiile voastre exact raspunsurile pe care le cautam.
Azi, pentru ca este aproape gata EZ-ul meu, mi-am facut si cont pe forum ca sa vorbim.
Eu am pus in fuselaj o teava de aluminiu (mai lunga dar mai usoara decat cea de fibra de la aripi) si nu a fost greu. Fuselajul are pe interior la coada un canal care trebuie doar prelungit pana la cabina, iar la asamblare adeziv peste tot.
Aerisire in bot, evident... buna poza aia...
Centrajul - la cata banda adeziva cu fibra i-am pus pe burta si cu lipo 2s nu s-a modificat cine stie ce, adica f.putin plumb.
Cu motorul vreau si eu sa incerc ceva si daca merge va spun. Ideea e ca nu-mi place sa zbor fara o rezerva de putere care sa ma faca sa ma simt bine si cu 400 nu am. Plec de la ideea ca trebuie respectata fabrica (in sensul ca nu trebuie modificata forma initiala) si de aceea caut ceva bun si de aceleasi dimensiuni cu 400-le.
M-ati pus pe ganduri cu problemele cu lipo. Si eu am un 2s care s-a cam "balonat" pentru ca s-a descarcat prea mult, dar nu mi-a facut figuri la incarcare.

Toate cele bune pentru toti,

Ovidiu
0

#687 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 13 March 2008 - 12:00 AM

Salut !
Acuma mai demult mai umflam si eu Li-PO -urile dar si pe ES am montat un lipo-saver pt. ca regulatorul nu stia Li-po si cand se descarca la limita de siguranta imi taie gradual turele pe motor , prin urmare baterii caldute dar nu umflate !
Stima

Aceasta postare a fost editata de marius10: 13 March 2008 - 12:01 AM

0

#688 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 13 March 2008 - 07:16 AM

Asta am patit-o si eu cu LiPo si acum dupa ce mi-am luat un regulator special pentru ele si motor brushed anume pentru EZ ,l-am trecut pe brushless cu elice de 6X4 si merge si 7X4.Diferenta dintre original si brushless e evidenta.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#689 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 13 March 2008 - 10:09 AM

ave, la 12 Mar 2008, 15:02, a spus:

...but then maybe it just "ticks", how 'bout that? :)
..power driven ticks :D

Aceasta postare a fost editata de flying123: 13 March 2008 - 10:11 AM

0

#690 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 13 March 2008 - 10:21 AM

That's right !
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro