Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#541 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 19 November 2007 - 12:16 PM

Nu l-am cintarit exact , de fapt nici nu am un cintar cu asa o rezolutie dar avind in vedere ca pack-ul va fi LiPo deci mult mai usor decit NiM Hnu cred sa fie probleme. Si dupa cite am mai citit eu despre EZ* il incarca altii cu camere foto, video si alte smecherii. Crezi ca-l va afecta greutatea placajului ? Eu nu as zice, dar astept si alte pareri.
0

#542 Useril este offline   cyrus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 17-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism,masini cu abur,prelucrarea lemnului,vw golf 1

Postat 19 November 2007 - 07:04 PM

De unde se termina patina de placaj se va rupe la primul contact mai dur cu pamantul. Fara patina va rezista mai mult chiar daca se boteste . Cand nu mai ai ce bandaja cu scoci faci altul din polistiren.

Aceasta postare a fost editata de cyrus: 19 November 2007 - 07:12 PM

0

#543 Useril este offline   Liviu44 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-May 07

Postat 19 November 2007 - 10:06 PM

Confirm!
Asa am patit si eu.
E drept ca la mine patina se termina cam cu 2 cm mai inspre bot decat ai asezat-o tu.
La o "aterizare" fortata s-a rupt intreg fuselajul chiar de acolo de unde se termina patina!
Deci, din proprie experienta spun: mai mult strica decat ajuta!
Sau, cel putin, asa s-a intamplat la mine...

Aterizari usoare!
LIVIU44
0

#544 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 19 November 2007 - 11:33 PM

Batiul in cazul meu este o cutie de medicamente :) care a intrat perfect in locul motorului speed 400.
Scoate patina ca o sa ai numai necazuri. Al meu e fara patina; are scoci pe burta.

Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 19 November 2007 - 11:34 PM

0

#545 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 20 November 2007 - 08:26 AM

DurAl de 0.8 mm pana sub bordul de fuga al aripii si n-are moarte.... :)

Placat pe latimea fuselajului, nu patina.....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#546 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2007 - 10:12 AM

Io cand am pus patina aia in bot, nu am pus-o in ideea de a face fuselajul "holocaust resistant"!
Evident ca in momentul in care ai o discontinuitate in structura de rezistenta, in zona aia te astepti sa apara primele deformari/cedari.
Patina a fost pusa atunci (looong time ago) strict pt. a proteja fuselajul de harjaielile inerente aterizarilor NORMALE pe felurite suprafete (iarba, pietris, asfalt, zapada inghetata).
Evident ca strict pt. acest scop, exista si solutii mai bune. De exemplu, se poate taia dintr-un PET (de apa plata, de ex.) o fasie ingenios potrivita, care sa protejeze botul si burtica. Chiar si scociul ordinar e OK, cu penalitati la estetica, insa...

Io cel putin, cand imi dimensionez feluritele structuri de rezistenta, IN NICI UN CAZ nu le gandesc astfel incat sa fie indestructibile in cazul unui impact cu pamantul la viteze supersonice... E o aberatie.
Este muuuuult mai eficient a avea o structura rezonabila dpdv al sarcinilor DE EXPLOATARE, conjugat cu o indemanare acceptabila din partea pilotului in ceea ce priveste pilotarea modelului.

Io zic ca decat sa va tot faceti socoteli cum sa faceti botul EZ-ul sa reziste la "concrete vertical dive", mai bine ar trebui acordat mai multa atentie acuratetii de pilotaj.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#547 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 21 November 2007 - 11:03 PM

Citeaza

Io zic ca decat sa va tot faceti socoteli cum sa faceti botul EZ-ul sa reziste la "concrete vertical dive", mai bine ar trebui acordat mai multa atentie acuratetii de pilotaj.
= SIMULATOR
0

#548 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 22 November 2007 - 01:25 AM

Porumbeu, la 21 Nov 2007, 23:03, a spus:

Citeaza

Io zic ca decat sa va tot faceti socoteli cum sa faceti botul EZ-ul sa reziste la "concrete vertical dive", mai bine ar trebui acordat mai multa atentie acuratetii de pilotaj.
= SIMULATOR

NU

Simulatorul e MULT mai greu decat un EZ* live.
www.redsky.ro
0

#549 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 22 November 2007 - 02:02 AM

Red Sky, la 22 Nov 2007, 01:25, a spus:

NU

Simulatorul e MULT mai greu decat un EZ* live.

Si ce e rau in asta? Cu cat e mai greu pe simulator, cu atat mai usor o sa pilotezi in realitate. Parerea mea.


Stima si respect
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#550 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 22 November 2007 - 09:25 AM

zgr_44, la 18 Nov 2007, 23:49, a spus:

La cat e de greu placajul ala pe care l-ai pus in bot.....mai bine puneai o placa de dural de 1mm sau 0.8mm lipita cu epoxi pe partea de sub bot...si cred ca era si mai usor.....si evident mult mai durabil.....si mai rezistent la o eventuala aterizare mai dura.....oricum ideea e buna

Dupa multiplele accidente pe care le-am avut cu EZ botul a fost peticit si raspeticit asa ca l-am refacut din polistiren de constructii si l-am imbracat in balsa de 2 dupa chipul si asemanarea originalului.In virf chiar i-am pus un sandwichi de balsa de la 3 cm din virf.Acum e beton si nu numai ca nu e prea greu ,dimpotriva i-am mai pus inca 80g de plumb pentru a-l echilibra,bineinteles pentru LiPo.Acum are echipat 950g si zboara perfect,poate cu viteza ceva mai mare.Refacerea botului a pornit de la locasurile de servo pina la virf.In plus i-am mai pus din coada pina aproape de aripi o teava de carbon 6mm diam.Teava este pe interior intre cele doua parti.Imi pare rau ca n-am facut poze cu etapele remake-ului.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 22 November 2007 - 09:49 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#551 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 24 November 2007 - 08:44 PM

Ca sa termin ce am inceput aveam nevoie de niste bucatele de depron de 4mm grosime. Am fost la practiker si acolo am gasit depron de 3 mm si 6 mm . Lucratorii de acolo mi-au zis ca nu exista cu grosimea de 4 mm. E adevarat ?
0

#552 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 24 November 2007 - 08:57 PM

Da .
0

#553 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 24 November 2007 - 09:17 PM

Tot ce s-a lucrat la deproniada a fost pe 6mm grosime? Atunci trebuie sa reconsider un pic proiectul meu. :D
0

#554 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 November 2007 - 09:59 PM

Eu cred ca pe 3 mm s-a lucrat la deproconcurs, nu pe 6mm. Daca gresesc, scuze.








Stima si respect
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#555 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 24 November 2007 - 10:30 PM

e suficient de rigid depronul de 3mm pentru astfel de constructii?
0

#556 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 25 November 2007 - 04:50 AM

in general se lucreaza cu 6. eu l-am facut cu Extropur de 3 mm cea mai mare parte. dar deobicei trebuie sa laminezi mai multe placi unde e cazul.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#557 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 25 November 2007 - 09:26 AM

Multumesc de informatii. Poate cineva sa-mi spuna ceva despre duritatea depronului comparativ cu elapor-ul. Clar este mai mare din cum l-am simtit eu in magazin dar aproximativ cu cit ? Ca prelucrari se poate poliza ? Care este raza de curbura acceptata la rece si la cald in grosimi de material ? La laminarea a mai multe straturi se lipeste cu CA ?

Multumesc cui ma poate ajuta .
0

#558 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2007 - 09:59 AM

Daca te referi la izoflor, sau cum i se mai spune la materialul ala verde /alb, nu se poate lipi cu CA normal. Se dizolva la punctele de contact. Se poate lipi cu CA Foam safe, care e mai scump un pic. La fel merge cu UHU-POR, care e special pentru polistirene. Chestia aceea din Metro, Praktiker,etc e mult mai rigida decat elaporul, DAR si mult mai casanta! Daca elaporul la impact se face burduf, asta se va rupe. Ce am avut eu se putea prelucra bine cu smirghel, de diferite granulatii. Am vazut deasemenea pe camp aripa facuta doar din chestie din aceea verde, extradosul si intradosul erau deasemenea din material de 3mm grosime. Curbat parca la apa calda, dar nu mai tin minte exact. Cel de 6mm nu am incercat vreodata sa-l curbez...
Mai merge lipit cu bison monocomponent, din cel care expandeaza singur. Durata de lipire este insa mai mare.

Asteapta deasemenea un raspuns de la cei care participa la deproniada, prin definitie au lucrat mai mult cu el.

Bafta!
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 25 November 2007 - 10:01 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#559 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 25 November 2007 - 04:15 PM

multumesc de informatii . Foarte importante. Daca e pe undeva un "how-to" despre depron utilizat in modelism spuneti-mi si mie .
0

#560 Useril este offline   gabyshor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 03-October 07

Postat 28 November 2007 - 07:42 PM

titlul topicului parca era "Trips & Ticks la Easy Star, Sfaturi de la veteranii'n domeniu". De ce sa-l poluam? Paul, ai Easy Star? Ai poate ceva de impartasit? No offence, dar esti cam rau offtopic. Abia astept sa intru aici si sa citesc noutatile de la cei din tara. Noutati legate de Easy star. Nu ma intereseaza comparatiile in ceea ce priveste duritatea elaporului si a depronului. Vezi ca mai sunt topicuri legate de acest subiect. Daca nu gasesti, fa un alt topic, poate sunt unii care iti impartasesc curiozitatile si clar ca nu vor cauta aceste informatii in pagina 50 si ceva de la easy star.
0

#561 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 28 November 2007 - 08:25 PM

Daca citeai mai atent vedeai ca eu vreau sa fac niste modificari la easy star folosind si niste depron . Asa ca nu e chiar offtopic. Si aveam de gind sa impartasesc modificarile facute de mine dar se mai gasesc unii sa ma critice de offtopic si-ti taie pofta . Si acum sa vedem care mai offtopic mesajul ? Al meu sau al tau ?

Aceasta postare a fost editata de Paul_L: 28 November 2007 - 08:29 PM

0

#562 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 28 November 2007 - 08:34 PM

La modificari de forme ....deja e corcitura......eu am facut din depron ampenajul orizontal care respecta forma....dar directia e cu totul alta ca sa nu mai zic fuselajul care are cu totul alta forma.........deci, numai aripa mai e originala....in acest caz se cheama ca NU mai e Easy star

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 28 November 2007 - 08:35 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#563 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 28 November 2007 - 09:04 PM

Easy star-ul meu nu a zburat inca si modificarile mele vor sa-l faca sa ramina mai mult timp easystar si nu un bot turtit infasurat in scoci. Pentru asta am pus initial nervura de placaj si am inteles de la voi ca forta de impact pe care o prelua deformarea botului va fi transmisa complet in alte zone de nervura si acum vreau sa fac o structura de sacrificiu din depron. Acesta se va deforma mai putin dar va prelula forta de impact prin spargere.
0

#564 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 28 November 2007 - 10:16 PM

As vrea sa stiu daca vreunul din cei "vechi" in EZ a modificat avionul facindu-i flapsuri?Am vazut poze pe net cu asa ceva si se spune ca zboara super.La mai un kil (950g) cit are al meu credeti ca merita,adica il ajuta cu ceva ,ca de zburat zboara oricum mai bine ca inainte cu botul cel nou.Cind zic "inainte",ma refer chiar nou fiind.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#565 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 02 December 2007 - 06:44 PM

WTF ?? Cum a ajuns EZ* sa aibe 1Kg ?!?!?!??? Ce pack si motorizare folosesti ?
Eu spre exemplu am BL si Li-Po , elicea fiind tot " iepurasul ". I-am facut eleroane; lungime 15cm latime 3cm ( sunt asa scurte pentru ca am servo TowerPro de 6g si am zis ca nu au forta de ajuns ).Consider ca flapsurile nu sunt necesare dar fiecare face cum il taie capu' ;)
0

#566 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

  Postat 03 December 2007 - 07:43 PM

Dupa cum am spus a ajuns sa aiba un kil dupa ce i-am refacut total botul.Are atit complet echipat si centrat cu 80g plumb altfel e prea usor in virf cu pack de 1000 si 1700LiPo 11.1V.Motorul e original adica EM 400.
Parerea mea e ca zboara mai bine ca inainte si cu viteza ceva mai mare.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 December 2007 - 07:46 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#567 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 03 December 2007 - 10:06 PM

Daca motorul e speed 400 @ 6v , fara expo il arzi sub 3 minute.
0

#568 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

  Postat 04 December 2007 - 08:08 AM

Nu l-am ars inca dar se termina mai repede ce-i drept.Oricum am ceva ore bune de zbor pina acum ,in configuratia ce am spus-o(peste 17 ore deci mai mult de 3 minute) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#569 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 07 December 2007 - 10:15 AM

Porumbeu, la 2 Dec 2007, 18:44, a spus:

WTF ?? Cum a ajuns EZ* sa aibe 1Kg ?!?!?!??? Ce pack si motorizare folosesti ?
Eu spre exemplu am BL si Li-Po , elicea fiind tot " iepurasul ". I-am facut eleroane; lungime 15cm latime 3cm ( sunt asa scurte pentru ca am servo TowerPro de 6g si am zis ca nu au forta de ajuns ).Consider ca flapsurile nu sunt necesare dar fiecare face cum il taie capu' :)

Poate pui vreo poza cu eleroanele.Si la mine elicea e tot aia ,adica tipul nou de "gunter".Flapsuri vreau sa-i pun pentru ca ajuta la aterizare si normal dupa legile aerodinamicii si la decolare modificindu-i suprafata portanta, adica i-o mareste prin redirectionarea curentului de aer(manual cl XI-a liceu aeronautica)

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 07 December 2007 - 08:57 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#570 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2007 - 09:16 AM

alexroad, la 7 Dec 2007, 10:15, a spus:

Flapsuri... modificindu-i suprafata portanta, adica i-o mareste prin redirectionarea curentului de aer.

Nu. Suprafata portanta ramane aceeasi.
Ceea ce se mareste de fapt, este portanta.
Asta, daca discutam despre dotarea aripii de EZ* cu flapsuri simple, articulate, ce se bracheaza in jos.
Ca nu cred ca discutam despre flapsuri de tip Fowler...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

40 useri citesc topicul
0 membri, 40 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro