Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu
#211
Postat 15 April 2006 - 06:11 AM
Faine pozele, cred ca si filmuletzul este reusit. Poti pune o poza a EZ* cu camera montata pe el?
@ alexei14
Nu pune 7 randuri de scotch pe el. Pune doar banda armata pe BA la aripi si ampenajul orizontal (cel din coada). Banda de aluminiu nu cred ca ajuta. La prima iesire la camp ia legatura cu bucurestenii sa te ajute sa-l trimezi cum trebe si sa te secondeze la zbor. Banuiesc ca esti in sevraj deja si abia asteptzi sa te vezi cu el sus..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Multa bafta!
#213
Postat 26 April 2006 - 09:24 AM
Mi-am luat si eu un EZ acu cand a fost targu de turism. regulator gws , RX GWS, statia recuperata de la un Dragonfly cu care nu prea am reusit sa zbor ... pack 8x750mAh
Super avion (era sa zic avionas, dar e cam mare pt titlul asta).
S-a asamblat rapid, eu aveam un lipici cica "pt. polistiren" de la Bison, care vad ca tine binisor pe elapor, si nu-l haleste deloc. Pe ici colo, am pus si superglue, dar unde era suprafata mare de prins cu lipici, l-am pus pe celalalt.
Cum sunt incepator, (mai am de exersat multe si pe FMS), mi-a fost frica sa-l duc prea departe, sa-l urc prea mult. Dar am vazut ca raspunde foarte brusc la profundor si mi-a fost mereu greu sa-l tin sub control pt. zbor orizontal.
Acu am pus tija de control pe montura o gaurica mai spre baza, si sa vad la urmatoarea iesire cum va fi.
Abia am iesit de 2 ori la PACO in spate, odata l-am bagat intr-un copac, artistic, si inca odata pe la Izvor in parc. Da' era pe seara si m-au cam orbit luminile de la Casa Popoului :D
Cu aterizarile inca mai greu, si am reusit un buf in bot, lateral, ca acu toata partea din fata a avionului e nitel stramba si nush ce sa-i fac.
#214
Postat 26 April 2006 - 09:27 AM
#215
Postat 26 April 2006 - 09:59 AM
daca raspunde prea brusc la profundor ai probleme cu centrajul .(mai ales cu packul pe care il ai care e foarte usor pentru ce ii trebuie ez starului)
daca ai mutat mai spre baza tija o sa raspunda si mai brusc pentru ca face cursa mai mare.
deci grija mare cu centrajul.acolo e necazul nu la tija.
#216
Postat 28 April 2006 - 08:59 AM
Uf, ce prost sunt, acu imi dau seama.
Despre centraj, asta inseamna ca e prea usor in bot, sau prea greu ?
Despre zburatori, intrebam la modul general, stiu ca weekendu asta e Rapa-Rosie.
#217
Postat 01 May 2006 - 12:37 AM
http://www.mpx-easystar.de/
#218
Postat 27 June 2006 - 01:59 PM
Cand dau drumu la motor sa zic la 50 % merge !
turez pe la 70 inca mai merga
dar cand il bag aproape in plin sta turat la "blana" 2-3s si moare!
Sa fie oare din cauza ca e regulator de motor de 600 sau sa o fi bulit si regulatoru cu totu???
#219
Postat 27 June 2006 - 02:07 PM
Da detalii CONCRETE:
- motor seria....., ........V
- accu .......mah, .....V
- regulator tip ......
Regulatorul e pentru Li-po sau e normal....
Adicatelea daca vrei raspunsuri concrete tre sa DAI TOATE DATELE PROBLEMEI!
Stima
#221
Postat 27 June 2006 - 03:32 PM
Accu sunt incarcati?
daca da atunci ai o problema cu regulatorul!
Regulatoarele ptr seria 600 de la Robbe au mai facut si altora probleme... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#224
Postat 28 June 2006 - 05:16 PM
Fisiere atasate
-
regulator_1.JPG (86.61K)
Number of downloads: 230
#225
Postat 28 June 2006 - 05:17 PM
Fisiere atasate
-
regulator_2.JPG (70.49K)
Number of downloads: 185
#226
Postat 28 June 2006 - 05:18 PM
Asta e cea buna ??? Sau trebuie schimbata ???
In starea in care se afla modelul nu urca ( ori e regulator ( nu da putere destula , ori elicea)
Fisiere atasate
-
elice1.JPG (65.79K)
Number of downloads: 267
#227
Postat 28 June 2006 - 05:38 PM
ce faci fratele meu acolo?
ce cauta acolo tot scociul ala mototolit? crezi ca mai ai ceva racire la motor?
regulatorul pe care il ai in poza e de tip rondo si la astea nu le place deloc caldura . monteaza matale regulatorul direct pe motor asa cum trebuie,
ca nu degeaba are acolo fanta ceea prin care intra aerul sa raceasca si regulatorul si motorul.
si intoarce elicea in con!
#228
Postat 28 June 2006 - 05:43 PM
Cat despre regulator e pus in fatza langa baterii si receptor ( nu acolo ii e locul ???)
#229
Postat 28 June 2006 - 05:44 PM
Cum il pot prinde dar sa si am racire??
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 28 June 2006 - 05:45 PM
#230
Postat 28 June 2006 - 05:46 PM
RedBaron, la 28 Jun 2006, 18:43, a spus:
NU !
asta se cositoreste direct de piciorusele motorului.
scoate scociul ala de acolo ,pune doar doua bucati de dublu-adeziv ,ca motorul e pusher nu are cum sa sara afara (doar daca reusesti sa-l prabusesti direct pe coada),sa circule un pic de aer prin fantele alea special facute(vorbesc de cele in care este prins motorul)
#231
Postat 28 June 2006 - 05:53 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#232
Postat 28 June 2006 - 06:26 PM
Tot pe rondo ar trebui sa fie niste pad-uri pe post de jumper care seteaza tensiunea de BEC. Daca nu mai ai prospectul original, fa o cautare pe la producator. O sa caut si eu daca mai am hartia aceea. Bafta!
Costel
#233
Postat 28 June 2006 - 06:38 PM
Elicea o sa o invart cat despre regulator nu e nimic de setare (am pus poza si cu fata si cu dosul reg. Daca vedeti zice-ti-mi si mie ca habar nu am!).
Si regulatorul asta are niste fire care pb trebuie deslipite , dar nu imi e clar un lucru :
Cum pun eu cat-a mai regulatorul langa motor ca acolo nu prea am acces o sa incerc sa vad ce pot face !
Multumesc de sfaturi si GO ON cu ele ca sigur ajuta!
#234
Postat 28 June 2006 - 06:47 PM
pavcostel, la 28 Jun 2006, 19:26, a spus:
asa am facut si eu .sfatul asta este perfect!
daca incepi cu asta o sa vezi ca le cam rezolvi pe toate.
#235
Postat 28 June 2006 - 07:25 PM
#236
Postat 28 June 2006 - 08:16 PM
Daca sint speciali pentru aero, luati de la un magazin de modelism sau sint "tip industriali" luati de la un magazin de piese electronice, atunci s-ar putea sa-i fi stricat pe cei de capacitate mai mica, cel putin o celula.
In orice caz, ai facut o greseala capitala ca ai inseriat acumulatori de capacitati diferite. Acumulatorul de capacitate cea mai mica se descarca primul, ajunge la 0V, dupa care incepe sa se incarce INVERS de la ceilalti. Urmeaza apoi celula urmatoare de capacitate mica si gata :rolleyes: adica kiss-goodbye.
Dar sper sa nu-i fi tinut mult in sarcina, decit cit ai facut probe.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 28 June 2006 - 08:18 PM
#237
Postat 28 June 2006 - 08:21 PM
Acum, cam asta e parerea mea.
@RedBaron. M-am uitat la EZ* meu. Elicea ta este bine pusa, verifica doar sensul de rotatie al motorului si legaturile la controller.
Bafta!
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 28 June 2006 - 08:23 PM
#238
Postat 29 June 2006 - 08:56 AM
La mine pb e ca nu sta turat la 100% motorukl decat max 3-4 s si moare.Cel de unde l-am luat a zis ca vrea sa ne mai intalnim odata si o sa vad atunci cum il ridica el ca eu unu m-am chinuit de ma luat dracu si nu il pot ridica ! ! !
Citeaza
daca incepi cu asta o sa vezi ca le cam rezolvi pe toate.
sunt sigur ca le-as rezolva pe toate dar posesorul modelului are bugetul redus si nu mai sunt inca 70 RON pt inca un regulator deci asta ar fi problema!
#239
Postat 29 June 2006 - 09:14 AM
RedBaron, la 29 Jun 2006, 09:56, a spus:
cand te uiti din spatele modelului la elice vezi pe ea scrisul cu "paul gunther KG" ?
daac pui firele de la regulator la motor cum trebuie elicea oricum impinge aerul in spate.problema este ca daca o montezi incorect pierzi 30-40% din randamentul ei.
deci scrisul de pe elice este spre botul sau spre coada avionului?
#240
Postat 29 June 2006 - 09:18 AM
Citeaza
Asta e cu totul altceva. Incearca cu drag si spor inainte de toate alt pack.
Daca nici asa nu vrea, desi ma indoiesc, ai regulatorul care se incinge si trebuie urmat sfatul numarul 1!
Am glumit un pic, BAFTA mare!
Costel
P.S. - asa, de amorul artei, la motor mai ai perii? Cand sunt aproape mancate, arcurile nu le mai preseaza pe colector si acolo poti pierde o gramada.
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 29 June 2006 - 09:20 AM