Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#871 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 February 2009 - 11:03 PM

Salut Avi,
Intre pozele pe care le-ai postat exista contradictii evidente referitoare la dimensiuni, pentru a nu cadea eventualii doritori de modificari ai EZ-ului in plasa, consider ca trebuie facuta precizarea ca , eleroanele pentru a avea efect la EG, trebuiesc montate cat mai spre extremitatea, aripii asa cum este indicat in imaginea care are precizate dimensiunile.
0

#872 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 10 February 2009 - 11:15 PM

Are dreptate @tetea, cu cat sunt amplasate mai spre extremitatea aripi cu atat sunt mai eficiente.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#873 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 February 2009 - 11:30 PM

Am uitat sa precizez ceva....solutia prezentata in imaginea din dreapta are eficienta redusa, si este pacat sa strici aripa, avand in vedere profilul in plan orizontal...chestia de diedru.....
Eu am avut aripi cu eleroane, aproape asa cum sunt prezentate in imaginea din mijloc (spun aproape pentru ca erau la 14 cm extremitatea aripii), motorul clasic de 400 era alimentat cu li-Po 3 celule (deci modelul era vitezoman) si avionul raspundea eficient la comenzi.
In plus am mai raforsat fiecare aripa pe lungime, pina la 14 cm de capat cu platband de carbon de 6 x1.
Vorbesc despre model la timpul trecut pentru ca saracul a suferit pe linga modificarea prezentata si un ampenaj orizontal demontabil cu balama, la care a cedat profundorul la un loop-ing (modelul este totusi reparabil, chiar daca fuselajul este arsice, dar ampenajul demontabil il voi concepe altfel)
Toate bune si spor la modificari....EZ-ul suporta multe.......,
Adrian

Aceasta postare a fost editata de tetea: 10 February 2009 - 11:36 PM

0

#874 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2009 - 06:48 AM

Vezi postareaavy, la Feb 10 2009, 07:21 PM, a spus:

Atasez si eu niste poze pentru cei ce doresc eleroane si nu stiu cum :


Le-ai pus cu cablu Y sau canale separate?
Eu singura modificare ce am facut-o deocamdata este schimbarea motorului cu un outrunner de 1900kV si elice de 6X4.
Asta la al doilea ,ca primul a devenit piesa de muzeu pina il transform si pe el in vreo zburatoare ca-mi pare rau sa il arunc dupa ce pe pielea lui am invatat sa zbor.
Cam asta cred ca o sa iasa pina la urma din el.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 11 February 2009 - 06:59 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#875 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 February 2009 - 06:54 AM

Cablu Y, am considerat ca nu se merita sa le pun pe canale separate
0

#876 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2009 - 07:03 AM

Vezi postareatetea, la Feb 11 2009, 06:54 AM, a spus:

Cablu Y, am considerat ca nu se merita sa le pun pe canale separate


Merita si canale separate pentru ca le poti folosi si ca flapsuri (flaperon) si iti scurteaza distanta la aterizare,in plus inveti sa folosesti asa ceva cind treci la ceva mai mare .
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#877 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 February 2009 - 08:39 AM

Ai foarte mare dreptate dar EZ-ul vine foarte bine la aterizare si fara flapsuri (flaperon). Cu el este bine sa te obisnuiesti sa-l aterizezi "la picor".
Pentru antrenament inta-adevar se merita sa pui pe canale separate, in ideea de a trece la o clasa superioara, iar configuratia de zbor a EZ-ului se preteaza la asa ceva ......

Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 February 2009 - 08:39 AM

0

#878 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2009 - 08:48 AM

Oricum eu nu am de gind sa-l modific vreodata ,deoarece sint multumit de el asa si in plus am pe ce sa exersez aterizarea la picior cu toate ca si cu EZ-ul 90% din aterizari se fac "la picior".
Eu am trecut la anverguri mai mari la planoare(Cularis , Junior) ,iar acum ma bate gindul sa trec la acrobate si asta probabil cu pretul distrugerii unuia ,ceva gen Acro Master ,care am inteles ca sint pentru inceputuri in ale acrobatiei.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#879 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 February 2009 - 03:48 PM

Eu ma refeream la varianta clasica, fara eleroane (doar cu deriva marita), cind faceam referiri la aterizatul "la picior"
0

#880 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2009 - 06:58 PM

Eu vorbeam de original ,fara modificari.Exceptie fac zilele cu vint ,cind nu intodeauna il aduc chiar "la picior".
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#881 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 February 2009 - 08:54 PM

Alex, trebuie sa recunosti ca o deriva mai mare este foarte buna la EZ si il controleaza mult mai bine..........
Eu am taiat deriva originala, inlusiv portiunea corespondenta din partea de sus, si am facut una mai mare din depron de 6......merge excelent

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 February 2009 - 09:02 PM

0

#882 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 12 February 2009 - 09:04 AM

Este mai buna intradevar si ai control mai mare asupra modelului in zbor planat fara motor,dar daca ii dai motor cit de putin il poti controla destul de bine.
Eu, asa cum am spus ,nu prea am de gind sa-i stric aspectul deoarece imi place asa cum e si de aceea dupa ce primul ,dupa atitea reparatii si lipituri nu mai zbura bine ,l-am luat pe al doilea si i-am pus un motor mai fortos ,iar acum pot face ,la viteza care o are ,citeva "acrobatii" ce nu le puteam face inainte.Poate o sa pun un film sa vedeti de ce e in stare.
EZ-ul il scot cind ma satur de zborul linistit al planoarelor,iar dupa el urmeaza cele de viteza .
Motorul din imagine e de 1350kV si a fost primul pe EZ apoi l-am schimbat cu unul identic dar de 1900kV si elice 6X4

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de alexroad: 12 February 2009 - 09:09 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#883 Useril este offline   cocioaba 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 03-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 April 2009 - 08:09 PM

Salut . Am cumparat azi 2 elici originale pentru ez . Daca ar fi sa le montez asa cum au venit (cu conul negru ansamblat ) scrisul de pe ea ar fi orientat catre botul avionului . ESTE CORECT ?
0

#884 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 April 2009 - 06:49 AM

Ele sint concave pe o parte si convexe pe cealalta parte.Partea concava se pune spre coada.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#885 Useril este offline   Brandy_Tdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Titan

Postat 11 June 2009 - 12:03 AM

Care ma poate ajuta cu o elice iepuras Gunter(cea alba) pentru Easy Star din Bucuresti?? Ca cea neagra pe care o am nu sunt mutumit...(contracost bineinteles)
1.Tuned Easy Star
2.Multiplex Gemini

Think. Feel. Drive
0

#886 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 11 June 2009 - 12:27 AM

Vezi postareaBrandy_Tdi, la Jun 11 2009, 01:03 AM, a spus:

Care ma poate ajuta cu o elice iepuras Gunter(cea alba) pentru Easy Star din Bucuresti?? Ca cea neagra pe care o am nu sunt mutumit...(contracost bineinteles)


nu sunt 100% sigur pe ceea ce spun... dar din cat modelism stiu elicea alba (urechi de iepuras)este mai slowfly decat cea cu varfuri ascutite...APC ar fi ideal... dar cred ca necesita motor mai puternic decat cel care e pus standard...

eu sunt ff multumit de elice... in schimb motorul e slab.... urca ff incet in unghi mic... si forma elicei conteaza... dar la easy star motorul e problema...:angry2:

stiu pentru ca am incercat un li-po de 3 celule in loc de 2 si urca destul de repede cu aceeasi elice neagra(70% acceleratie ca mai mult nu am avut curaj sa ii dau)...... motorul nu e facut sa reziste la 3 celule... dar pana la urma e motoplanor.... urci repede, apoi opresti motorul sa cauti ascendentele :)

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 11 June 2009 - 12:30 AM

aero
0

#887 Useril este offline   Brandy_Tdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 376
  • Inregistrat: 07-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Titan

Postat 11 June 2009 - 08:16 AM

Aha, am crezut ca doar al meu urca la unghi mic, ma rog ieri m-am dus cu bateriai ncarcata undeva la 49% si avea undeva la 7.46v in loc de 8.6v . A urcat vreo 100 de metri dra la unghi mic :)
Hai ca m-am mai linistit
1.Tuned Easy Star
2.Multiplex Gemini

Think. Feel. Drive
0

#888 Useril este offline   fancorsa 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 18-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 10 July 2009 - 12:23 PM

buna am si eu cateva chestii cu ez meu. deci am cumparat un easy star nou nout kit complet echipat si era stricat regulatorul. apoi am decis sa schimb si regulatorul dar sa ii fac upgrade la un motor brushless toate bune am reusit si l-am montat si merge. problema e alta nu se ridica habar nu am ce are. e bateria prea grea? e un lipo de 3200. cand ii dau turatie maxima il impinge in jos io asa am impresia. fara motor in vant urca mai bine. apoi a avut un crash destul de nasol a ramas fara bot. cine e din imprejurime si ma poate ajuta sa il refac si sa il echilibrea tin sa mentionez ca e si prima data cand zbor un aeromodel deci am zburat 15 min numai.. e al 3-lea avion pe care il cumpar si nu am noroc sal zbor...
0

#889 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 July 2009 - 07:05 AM

Cred ca nu ai pus bine unghiul la motor. Daca motorul are tractiune suficienta este imposibil sa nu zboare......
Eu am testat EZ-ul la zbor cu o greutate RTF de cca. 980 gr, deci nu cred ca diferenta de 350 gr ar fi o problema majora....
Bafta la zbor....

Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 July 2009 - 07:06 AM

0

#890 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 July 2009 - 09:26 AM

Subscriu la @Tetea.
Si al meu ,primul EZ avea peste 980 g si zbura destul de bine .Deci acolo e unghiul la motor.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#891 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2009 - 08:46 AM

Salut,

Spune-mi te rog frumos ce motor e acela. As pune si io un BL la EZ*, daca nu e prea complicat de instalat motorul si de tras un fir suplimentar la ESC.

Multumesc.

Vezi postareaalexroad, la Feb 12 2009, 10:04 AM, a spus:

Este mai buna intradevar si ai control mai mare asupra modelului in zbor planat fara motor,dar daca ii dai motor cit de putin il poti controla destul de bine.
Eu, asa cum am spus ,nu prea am de gind sa-i stric aspectul deoarece imi place asa cum e si de aceea dupa ce primul ,dupa atitea reparatii si lipituri nu mai zbura bine ,l-am luat pe al doilea si i-am pus un motor mai fortos ,iar acum pot face ,la viteza care o are ,citeva "acrobatii" ce nu le puteam face inainte.Poate o sa pun un film sa vedeti de ce e in stare.
EZ-ul il scot cind ma satur de zborul linistit al planoarelor,iar dupa el urmeaza cele de viteza .
Motorul din imagine e de 1350kV si a fost primul pe EZ apoi l-am schimbat cu unul identic dar de 1900kV si elice 6X4

Aceasta postare a fost editata de Robbie09: 17 July 2009 - 08:46 AM

0

#892 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 17 July 2009 - 02:06 PM

Pentru un motor brushless ai nevoie de un ESC special pentru brushless. Firul acela in plus face ca totul sa fie diferit de brushed.
0

#893 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 18 September 2009 - 08:06 PM

Dupa ce am facut cateva iesiri bune (adica de anu trecut) cu easy star in varianta stock, m am decis sa il tunez si eu putin.Zbura foarte bine si asa: putea face looping, zbor pe spate, ranversare etc dar am zis ca ceva motorizare mai puternica nu ar strica. M am decis sa ii pun un tower pro 2408-21, 1750 kv, 46 g, cu elice 7*3,5 si un regulator foarte ieftin cu 50 lei.Am marit si voltajul la 11,1 v(3s).
Intrucat nu m am gandit ca la un moment dat voi vrea brushless nu mi am luat masuri din timp asa ca a trebuit sa tai din "batiul" de elapor din stock ca sa pot monta noul motor.Regulatorul m am decis sa il las tot desupra fuselajului nu pentru ca se incalzeste ci mai mult pentru a evita bruiajele.In fuselaj am pastrat receptorul si acumulatorii (unul de 2s 1,1 A si unul de 3s 1,3 A- o sa zbor cu amandoi in fuselaj pentru ca asa e centrajul perfect, si o sa i folosesc pe rand).
Deoarece vroiam de mult sa mi "pictez" avionul intr un anumit fel acum am avut ocazia.Stiu ca nu este tocmai o idee personala dar mie asta mi a placut.

Acum ceva poze- imi pare rau de claritatea lor dar nu am aparat am facut cu telefonul.

Fisiere atasate


0

#894 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 18 September 2009 - 08:08 PM

...

este un avion de nota 10. Intradevar foarte recomandat pentru incepatori, iarta multe greseli.Abia astept sa cumpar niste prelungitoare de servo sa ii pun si eleroane.Nu in ultimul rand de mentionat ca face termica exceptional.Am stat cel mai mult (cu motorizare stock) cu un pack de 2s 1,1 A 38 minute in aer din care 5 minute am facut unpicut de "acrobatie"- deci se consumase cel putin jumatate de acumulator.

Ps: eu am decis sa nu maresc deriva dar in schimb am marit cursa servourilor la 120% (din statie).Dupa aceasta schimbare intradevar se comporta cu totul altfel, este mult mai controlabil.Cel putin mie mi ar fi folosit foarte mult aceasta funtie cat era incepator pentru ca am observat ca la cursa normal, cu deriva nemarita, daca il bagi intr un viraj prea strans/inclinat nu mai ai cum sa l scoti. Deci recomandare pentru incepatori: trebuie ori sa mariti deriva ori cursa servourilor.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 18 September 2009 - 08:17 PM

0

#895 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 12 October 2009 - 08:27 PM

Astazi am devenit si eu posesorul unui EZ*(second).Din cauza ca a fost lipit cu silicon,l-am desfacut bucati si l-am lipit cu BISON UNIVERSAL HOBBY.Am procedat bine?Pe el scrie ca lipeste polistiren(printre altele).In testele facute de mine pe polistiren de termoizolatii a fost ok.Nu a atacat materialul,iar cind am incercat sa desfac bucatile lipite,polistirenul a cedat in cu totul alta parte decit pe lipitura.Sper sa tina si la zburatoare.Cu ocazia asta am introdus in fuselaj o teava de carbon de 4 mm diametru din coda pina in compartimentul partii electrice,am aplicat banda cu fibra pe bordul de atac al aripilor si am fixat motorul cu banda dublu adeziva.Am verificat imbinarea aripilor si e ok pe moment.CG e la locul lui daca pun amindoi acumulatorii din dotare la maxim in fata.Un Ni-MH 7 cel 1000 mah si un Li-Po 2 cel 1300 mah venit cu zburatoarea.
Intrebare...
Cam ce ar mai fi de facut ca sa nu am surprize neplacute?
Si ceva poze...

Fisiere atasate


Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#896 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 12 October 2009 - 10:28 PM

Universal Hobby o fi bun pentru polistiren, dar easy star-ul este din elapor, care nu este polistiren. Nu poti decat sa speri ca o sa tina.
Initial ai folosit silicon, acum universal hobby... cand o sa-l lipesti cu superglue, cum scrie in manual ? ai putea sa mai incerci inainte si aracet, lipinol, pescarus si prenadez, dar eu zic sa incerci totusi cu superglue :D
0

#897 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 12 October 2009 - 11:39 PM

Huffy, te rog sa ne zici cum lipeste elapor-ul adezivul Universal Hobb, ma batea gandul sa-l incerc si eu. Mercic
0

#898 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 13 October 2009 - 12:06 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 12 2009, 09:28 PM, a spus:

Universal Hobby o fi bun pentru polistiren, dar easy star-ul este din elapor, care nu este polistiren. Nu poti decat sa speri ca o sa tina.
Initial ai folosit silicon, acum universal hobby... cand o sa-l lipesti cu superglue, cum scrie in manual ? ai putea sa mai incerci inainte si aracet, lipinol, pescarus si prenadez, dar eu zic sa incerci totusi cu superglue :D


Nu eu l-am lipit cu silicon.Asa l-am luat.Daca nu tine o sa-l mai desfac inca o data si il lipesc cu super glue.Cel putin pina acum pare sa fie ok(la aprox 4 ore de la lipire)
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#899 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 13 October 2009 - 04:45 PM

Vezi postareadramida, la Oct 12 2009, 09:39 PM, a spus:

Huffy, te rog sa ne zici cum lipeste elapor-ul adezivul Universal Hobb, ma batea gandul sa-l incerc si eu. Mercic


Au trecut aproape 24 ore de la lipire si e super.Ieftin si ai timp sa potrivesti totul cum vrei.
Din pacate ploaia de azi nu ma lasa sa ies la un zbor.
Daca tot nu pot sa zbor,ma bate gindul sa-i fac un tren de aterizare.....

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 13 October 2009 - 04:46 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#900 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 06:35 PM

Daca sunt probleme cu spatiul :

http://www.youtube.com/watch?v=7Xr24FkMzuw...feature=related

Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 13 October 2009 - 06:39 PM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro