Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu
#871
Postat 10 February 2009 - 11:03 PM
Intre pozele pe care le-ai postat exista contradictii evidente referitoare la dimensiuni, pentru a nu cadea eventualii doritori de modificari ai EZ-ului in plasa, consider ca trebuie facuta precizarea ca , eleroanele pentru a avea efect la EG, trebuiesc montate cat mai spre extremitatea, aripii asa cum este indicat in imaginea care are precizate dimensiunile.
#872
Postat 10 February 2009 - 11:15 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#873
Postat 10 February 2009 - 11:30 PM
Eu am avut aripi cu eleroane, aproape asa cum sunt prezentate in imaginea din mijloc (spun aproape pentru ca erau la 14 cm extremitatea aripii), motorul clasic de 400 era alimentat cu li-Po 3 celule (deci modelul era vitezoman) si avionul raspundea eficient la comenzi.
In plus am mai raforsat fiecare aripa pe lungime, pina la 14 cm de capat cu platband de carbon de 6 x1.
Vorbesc despre model la timpul trecut pentru ca saracul a suferit pe linga modificarea prezentata si un ampenaj orizontal demontabil cu balama, la care a cedat profundorul la un loop-ing (modelul este totusi reparabil, chiar daca fuselajul este arsice, dar ampenajul demontabil il voi concepe altfel)
Toate bune si spor la modificari....EZ-ul suporta multe.......,
Adrian
Aceasta postare a fost editata de tetea: 10 February 2009 - 11:36 PM
#874
Postat 11 February 2009 - 06:48 AM
avy, la Feb 10 2009, 07:21 PM, a spus:
Le-ai pus cu cablu Y sau canale separate?
Eu singura modificare ce am facut-o deocamdata este schimbarea motorului cu un outrunner de 1900kV si elice de 6X4.
Asta la al doilea ,ca primul a devenit piesa de muzeu pina il transform si pe el in vreo zburatoare ca-mi pare rau sa il arunc dupa ce pe pielea lui am invatat sa zbor.
Cam asta cred ca o sa iasa pina la urma din el.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 11 February 2009 - 06:59 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#875
Postat 11 February 2009 - 06:54 AM
#876
Postat 11 February 2009 - 07:03 AM
tetea, la Feb 11 2009, 06:54 AM, a spus:
Merita si canale separate pentru ca le poti folosi si ca flapsuri (flaperon) si iti scurteaza distanta la aterizare,in plus inveti sa folosesti asa ceva cind treci la ceva mai mare .
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#877
Postat 11 February 2009 - 08:39 AM
Pentru antrenament inta-adevar se merita sa pui pe canale separate, in ideea de a trece la o clasa superioara, iar configuratia de zbor a EZ-ului se preteaza la asa ceva ......
Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 February 2009 - 08:39 AM
#878
Postat 11 February 2009 - 08:48 AM
Eu am trecut la anverguri mai mari la planoare(Cularis , Junior) ,iar acum ma bate gindul sa trec la acrobate si asta probabil cu pretul distrugerii unuia ,ceva gen Acro Master ,care am inteles ca sint pentru inceputuri in ale acrobatiei.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#879
Postat 11 February 2009 - 03:48 PM
#880
Postat 11 February 2009 - 06:58 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#881
Postat 11 February 2009 - 08:54 PM
Eu am taiat deriva originala, inlusiv portiunea corespondenta din partea de sus, si am facut una mai mare din depron de 6......merge excelent
Fisiere atasate
-
PICT0535_1.jpg (21.05K)
Number of downloads: 723
Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 February 2009 - 09:02 PM
#882
Postat 12 February 2009 - 09:04 AM
Eu, asa cum am spus ,nu prea am de gind sa-i stric aspectul deoarece imi place asa cum e si de aceea dupa ce primul ,dupa atitea reparatii si lipituri nu mai zbura bine ,l-am luat pe al doilea si i-am pus un motor mai fortos ,iar acum pot face ,la viteza care o are ,citeva "acrobatii" ce nu le puteam face inainte.Poate o sa pun un film sa vedeti de ce e in stare.
EZ-ul il scot cind ma satur de zborul linistit al planoarelor,iar dupa el urmeaza cele de viteza .
Motorul din imagine e de 1350kV si a fost primul pe EZ apoi l-am schimbat cu unul identic dar de 1900kV si elice 6X4
Fisiere atasate
-
post_9021_1224267281_thumb.jpg (2.97K)
Number of downloads: 12 -
post_9021_1224306926.jpg (8.37K)
Number of downloads: 12
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 12 February 2009 - 09:09 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#883
Postat 02 April 2009 - 08:09 PM
#884
Postat 03 April 2009 - 06:49 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#885
Postat 11 June 2009 - 12:03 AM
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#886
Postat 11 June 2009 - 12:27 AM
Brandy_Tdi, la Jun 11 2009, 01:03 AM, a spus:
nu sunt 100% sigur pe ceea ce spun... dar din cat modelism stiu elicea alba (urechi de iepuras)este mai slowfly decat cea cu varfuri ascutite...APC ar fi ideal... dar cred ca necesita motor mai puternic decat cel care e pus standard...
eu sunt ff multumit de elice... in schimb motorul e slab.... urca ff incet in unghi mic... si forma elicei conteaza... dar la easy star motorul e problema...:angry2:
stiu pentru ca am incercat un li-po de 3 celule in loc de 2 si urca destul de repede cu aceeasi elice neagra(70% acceleratie ca mai mult nu am avut curaj sa ii dau)...... motorul nu e facut sa reziste la 3 celule... dar pana la urma e motoplanor.... urci repede, apoi opresti motorul sa cauti ascendentele :)
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 11 June 2009 - 12:30 AM
#887
Postat 11 June 2009 - 08:16 AM
Hai ca m-am mai linistit
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#888
Postat 10 July 2009 - 12:23 PM
#889
Postat 11 July 2009 - 07:05 AM
Eu am testat EZ-ul la zbor cu o greutate RTF de cca. 980 gr, deci nu cred ca diferenta de 350 gr ar fi o problema majora....
Bafta la zbor....
Aceasta postare a fost editata de tetea: 11 July 2009 - 07:06 AM
#890
Postat 11 July 2009 - 09:26 AM
Si al meu ,primul EZ avea peste 980 g si zbura destul de bine .Deci acolo e unghiul la motor.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#891
Postat 17 July 2009 - 08:46 AM
Spune-mi te rog frumos ce motor e acela. As pune si io un BL la EZ*, daca nu e prea complicat de instalat motorul si de tras un fir suplimentar la ESC.
Multumesc.
alexroad, la Feb 12 2009, 10:04 AM, a spus:
Eu, asa cum am spus ,nu prea am de gind sa-i stric aspectul deoarece imi place asa cum e si de aceea dupa ce primul ,dupa atitea reparatii si lipituri nu mai zbura bine ,l-am luat pe al doilea si i-am pus un motor mai fortos ,iar acum pot face ,la viteza care o are ,citeva "acrobatii" ce nu le puteam face inainte.Poate o sa pun un film sa vedeti de ce e in stare.
EZ-ul il scot cind ma satur de zborul linistit al planoarelor,iar dupa el urmeaza cele de viteza .
Motorul din imagine e de 1350kV si a fost primul pe EZ apoi l-am schimbat cu unul identic dar de 1900kV si elice 6X4
Aceasta postare a fost editata de Robbie09: 17 July 2009 - 08:46 AM
#892
Postat 17 July 2009 - 02:06 PM
#893 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 18 September 2009 - 08:06 PM
Intrucat nu m am gandit ca la un moment dat voi vrea brushless nu mi am luat masuri din timp asa ca a trebuit sa tai din "batiul" de elapor din stock ca sa pot monta noul motor.Regulatorul m am decis sa il las tot desupra fuselajului nu pentru ca se incalzeste ci mai mult pentru a evita bruiajele.In fuselaj am pastrat receptorul si acumulatorii (unul de 2s 1,1 A si unul de 3s 1,3 A- o sa zbor cu amandoi in fuselaj pentru ca asa e centrajul perfect, si o sa i folosesc pe rand).
Deoarece vroiam de mult sa mi "pictez" avionul intr un anumit fel acum am avut ocazia.Stiu ca nu este tocmai o idee personala dar mie asta mi a placut.
Acum ceva poze- imi pare rau de claritatea lor dar nu am aparat am facut cu telefonul.
Fisiere atasate
-
Imagine_1966.jpg (183.19K)
Number of downloads: 429 -
Imagine_1967.jpg (183.18K)
Number of downloads: 396
#894 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 18 September 2009 - 08:08 PM
este un avion de nota 10. Intradevar foarte recomandat pentru incepatori, iarta multe greseli.Abia astept sa cumpar niste prelungitoare de servo sa ii pun si eleroane.Nu in ultimul rand de mentionat ca face termica exceptional.Am stat cel mai mult (cu motorizare stock) cu un pack de 2s 1,1 A 38 minute in aer din care 5 minute am facut unpicut de "acrobatie"- deci se consumase cel putin jumatate de acumulator.
Ps: eu am decis sa nu maresc deriva dar in schimb am marit cursa servourilor la 120% (din statie).Dupa aceasta schimbare intradevar se comporta cu totul altfel, este mult mai controlabil.Cel putin mie mi ar fi folosit foarte mult aceasta funtie cat era incepator pentru ca am observat ca la cursa normal, cu deriva nemarita, daca il bagi intr un viraj prea strans/inclinat nu mai ai cum sa l scoti. Deci recomandare pentru incepatori: trebuie ori sa mariti deriva ori cursa servourilor.
Fisiere atasate
-
Imagine_1968.jpg (185.85K)
Number of downloads: 383 -
Imagine_1969.jpg (188.26K)
Number of downloads: 367
Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 18 September 2009 - 08:17 PM
#895
Postat 12 October 2009 - 08:27 PM
Intrebare...
Cam ce ar mai fi de facut ca sa nu am surprize neplacute?
Si ceva poze...
Fisiere atasate
-
PICT0098.JPG (62.33K)
Number of downloads: 136 -
PICT0102.JPG (38.18K)
Number of downloads: 138 -
PICT0104.JPG (48.63K)
Number of downloads: 125 -
PICT0105.JPG (54.23K)
Number of downloads: 131 -
PICT0107.JPG (100.45K)
Number of downloads: 130 -
PICT0111.JPG (89.86K)
Number of downloads: 120 -
PICT0112.JPG (79.74K)
Number of downloads: 113
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#896
Postat 12 October 2009 - 10:28 PM
Initial ai folosit silicon, acum universal hobby... cand o sa-l lipesti cu superglue, cum scrie in manual ? ai putea sa mai incerci inainte si aracet, lipinol, pescarus si prenadez, dar eu zic sa incerci totusi cu superglue :D
#897
Postat 12 October 2009 - 11:39 PM
#898
Postat 13 October 2009 - 12:06 AM
Dragos Avramescu, la Oct 12 2009, 09:28 PM, a spus:
Initial ai folosit silicon, acum universal hobby... cand o sa-l lipesti cu superglue, cum scrie in manual ? ai putea sa mai incerci inainte si aracet, lipinol, pescarus si prenadez, dar eu zic sa incerci totusi cu superglue :D
Nu eu l-am lipit cu silicon.Asa l-am luat.Daca nu tine o sa-l mai desfac inca o data si il lipesc cu super glue.Cel putin pina acum pare sa fie ok(la aprox 4 ore de la lipire)
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#899
Postat 13 October 2009 - 04:45 PM
dramida, la Oct 12 2009, 09:39 PM, a spus:
Au trecut aproape 24 ore de la lipire si e super.Ieftin si ai timp sa potrivesti totul cum vrei.
Din pacate ploaia de azi nu ma lasa sa ies la un zbor.
Daca tot nu pot sa zbor,ma bate gindul sa-i fac un tren de aterizare.....
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 13 October 2009 - 04:46 PM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#900
Postat 13 October 2009 - 06:35 PM
http://www.youtube.com/watch?v=7Xr24FkMzuw...feature=related
Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 13 October 2009 - 06:39 PM