Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#811 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2008 - 07:37 PM

Vezi postareaEndugu, la Aug 15 2008, 07:19 PM, a spus:

E treaba lui (a motorului) cu cati volti merge :D. Din partea mea poate sa aiba si 1(un) volt ca tot 11,1V o sa ia in "dinti" la primul zbor (poate la al doilea cel mai tarziu) ;)


nu prea e treaba motorului. daca e cel de 6 volti daca tu o sa ii dai 12,6 cat are un lipo de 3 celule incarcat dupa vreo 2 min o sa ti se arda ;). daca folosesti 3 celule trebuie sa limitezi cursa motorului din statie la 40% din cea initiala. EPA eu aveam 40
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#812 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 16 August 2008 - 06:35 AM

Elicea originala e de 5X4 ,eu am pus pe Turnigy 6X4 ,iar pe celalalt rebobinat de mine ce are turatie mai mare 4,5X4,5.Zboara super in ambele cazuri.La turatie mai mare ii trebuie mixaj throtlle control ca altfel vrea sa tot urce sau porneste in looping cu mansa aproape de maxim.
In ce priveste periatul,eu l-am folosit ceva timp asa cum vrei tu ,adic 3S 1700mAh si il am si in zi de azi OK,dar nu garantez ca mai da maxim de forta.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 August 2008 - 06:38 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#813 Useril este offline   Endugu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 25-June 08

Postat 17 August 2008 - 09:25 PM

Multumesc frumos. 10x
0

#814 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 17 August 2008 - 10:56 PM

IMPORTANT...

Cei care aveti easy star si doriti eleroane sa NU va luati aripi de Junior S (era vorba despre ele pe pagina 27) zboara bine in linie dreapta DAR... daca tai gazul nu isi mai revine modelul in pozitia orizontala, daca urca in unghi prea mare se angajeaza foarte usor si foarte repede, gliseaza indiferent de faptul ca i-am marit deriva, problema de baza e diferenta de marime dintre anvergura si lungimea fuselajului... anv 1900 x L 80 (sau cat)

Concluziile pe care le-am tras au fost sustinute de catre modelisti mai vechi(de la 3 ani de experienta in modelism in sus, oameni care zboara zilnic si au peste 8-10 modele FUNCTIONALE)

Daca era vorba de aripi de Easy Glider (anvergura de 1700) poate mai zbura cumva...

Revin cu detalii daca gasesc ceva solutie sa il fac sa zboare mai a planor, ca acum zboara cam ca un excrement de vrabie cu aripile astea de E J S

da... cu alte cuvinte mi-am tras o teapa pentru ca am ascultat de un afon de pe alte forumuri englezesti, SFAT prietenesc : cititi sub numele userilor numarul de post-uri, inainte de a asculta un sfat, dar nici alea nu prea conteaza de multe ori(conteaza orele de zbor care nu is afisate nicaieri)...(cei care mi-ati dat linkul spre forum nu aveti nici o vina, stati linistiti)

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 17 August 2008 - 11:04 PM

aero
0

#815 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 August 2008 - 11:27 PM

aici e modelul cu aripile (arata bine cu ditamai aripile dar nu zboara de doi bani)

Fisiere atasate


aero
0

#816 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 17 August 2008 - 11:28 PM

am marit deriva ca sa mai scap de glisarea continua careia ii zic altii "zbor"...

Fisiere atasate


aero
0

#817 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 August 2008 - 11:33 PM

asa am modificat imbinarile... nu difera mult sistemul de imbinare, nici nu a trebuit sa fac multe modificari ca sa potriveasca bine, ba chiar aripa originala are un pic de joc de la atatea montari si demontari... in schimb imbinarea de la aripile noi am facut-o putin in forma conica ca sa ii prelungesc putin viata... de stat sta foarte bine(si in zbor)...

Fisiere atasate


aero
0

#818 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 August 2008 - 11:36 PM

le-am pus si langa aripile originale ca sa se vada diferenta (printre pixelii pierduti prin memoria telefonului, imi cer scuze pentru calitate, alt aparat nu am deocamdata...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 17 August 2008 - 11:45 PM

aero
0

#819 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 17 August 2008 - 11:41 PM

singurele doua variante pe care le am sunt sa lungesc fuselajul(ceea ce nu am sa fac) sau sa micsorez cumva anvergura la aripile noi... o sa vad eu ce mai gasesc pe parcurs, asta numa ca sa nu traiesc cu impresia ca am aruncat banutii pe geam, in cel mai rau caz poate cumpar un fuselaj de junior S, dar atunci va trebui sa adaug materialul pe care l-am slefuit de pe suprafetele imbinarilor.....

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 17 August 2008 - 11:42 PM

aero
0

#820 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 18 August 2008 - 08:55 PM

Eu zic ca mai degraba trebuie marit un pic fuselajul decat sa tai din aripi. Daca te apuci sa tai din aripi, nu cred ca o sa reusesti sa le tai cu prea mare precizie. Eventual, poate decupezi partea cu eleroanele de pe aripile de Junior S si sa le inserezi in aripile de Easy Star.
0

#821 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 19 August 2008 - 12:01 AM

incerc sa rezolv problema intr-un mod cat mai constructiv, mai bine distrug aripa cumparata decat sa distrug ceva din model, pentru ca imi place foarte mult cum zboara... cred ca in final o sa imi iau un kit de Junior S (fara aripi)si ala o sa il folosesc ca planor, mai am extra 300s balsa acum il pun la punct ca acrobat, iar EZ vreau sa ramana intreg pt "zboruri de relaxare"...

si asa era s il prabuseasca tatal meu duminica... ca a venit odata cu mine sa vada cum zbor cu el si mi-a cerut statia sa carmuiasca si el cand eram la vreo 200-300 metri h ..... si l-a adus jos (in unghi de minus 90 de grade) intr-o secunda (o facut cu sticku din dreapta ca si cu lingurita in cafea :) )... noroc ca i-am smuls statia din mana in ultima secunda si am cabrat... o crezut ka ii la fel de usor ca si condusu (instructor auto) :)

in final l-am adus jos frumos , dar am simtit o biluta in pantaloni :blink:) , dinaia cum fac si caprele,
zboara foarte fain... daca esti atent si ai electronica buna nu ai cum sa il crashuieshti...

concluzia mea finala: nu merita distrus cu improvizatii
aero
0

#822 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 19 August 2008 - 12:08 AM

Vezi postareamihaimcg, la Aug 18 2008, 09:55 PM, a spus:

Eu zic ca mai degraba trebuie marit un pic fuselajul decat sa tai din aripi. Daca te apuci sa tai din aripi, nu cred ca o sa reusesti sa le tai cu prea mare precizie. Eventual, poate decupezi partea cu eleroanele de pe aripile de Junior S si sa le inserezi in aripile de Easy Star.



cred ka pana la urma nici eleroane nu ii mai pun, ca am marit suprafata derivei, dar inca nu shtiu ce aduce viitorul in legatura cu eleroanele...

cu maritul aripilor ai dreptate, mici sanse sa mai zboare drept...
aero
0

#823 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 19 August 2008 - 02:52 PM

Sfatul meu este sa-i pui eleroane. Zborul corect este cel cu eleroane. Daca tot te-ai apucat sa-ti iei aripi cu eleroane, gaseste o solutie si pune-le.
0

#824 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 August 2008 - 04:03 PM

Vezi postareamihaimcg, la Aug 19 2008, 03:52 PM, a spus:

Sfatul meu este sa-i pui eleroane. Zborul corect este cel cu eleroane. Daca tot te-ai apucat sa-ti iei aripi cu eleroane, gaseste o solutie si pune-le.


stiu asta, deocamdata cred ca o sa ma chinui cu aripile astea, m-am gandit si la faptul ca unghiul de atac a aripii nu e setat corect, in momentul in care tai gazul fuge drept apoi incepe sa coboare... mai incerc doua chestii, zbor cu greutate mare (in vant cu patentu de fier agatat pe fuselaj,adika heavy balast) si cea de-a doua, centru de greutate mult in spate... daca nici asa nu zboara bine atunci scurtez din marginile aripilor noi...
aero
0

#825 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 August 2008 - 06:47 PM

Vezi postareamihaimcg, la Aug 19 2008, 03:52 PM, a spus:

Sfatul meu este sa-i pui eleroane. Zborul corect este cel cu eleroane. Daca tot te-ai apucat sa-ti iei aripi cu eleroane, gaseste o solutie si pune-le.


Cu o mica nuanta. Din cate stiu, planoarele trebuie sa faca curbele din rudder. Din eleroane pierd mult din inaltime.
0

#826 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 21 August 2008 - 08:07 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 21 2008, 07:47 PM, a spus:

Cu o mica nuanta. Din cate stiu, planoarele trebuie sa faca curbele din rudder. Din eleroane pierd mult din inaltime.

La mine nu prea pierde... din eleroane + profundor :angry:

Aceasta postare a fost editata de ave: 22 August 2008 - 08:35 AM

Ave
0

#827 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 21 August 2008 - 08:14 PM

Vezi postareaave, la Aug 21 2008, 09:07 PM, a spus:

La mine nu prea pierde... din eleroane + profundor:)


si deriva n-o folosesti? o fi planor de combat :angry:
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#828 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 22 August 2008 - 12:10 AM

nu va ciondraniti, exista cele doua feluri (eleroane+profundor si deriva+profundor) dar cea mai corecta manevra e cand folosesti un pic din toate cele 3 tipuri de comenzi,pentru asta exista cel de-al treilea fel(eleroane+profundor+deriva), daca intradevar vrei sa nu pierzi din inaltime atunci dai din eleroane putin in directia opusa cat sa nu lasi modelul se se incline pe partea in spre care vireaza cu deriva...si atunci intoarcerea devine mult mai plana...(valabil pentru viraje lungi)
aero
0

#829 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 22 August 2008 - 08:41 AM

Vezi postareaTommyx, la Aug 22 2008, 01:10 AM, a spus:

nu va ciondraniti, exista cele doua feluri (eleroane+profundor si deriva+profundor) dar cea mai corecta manevra e cand folosesti un pic din toate cele 3 tipuri de comenzi,pentru asta exista cel de-al treilea fel(eleroane+profundor+deriva), daca intradevar vrei sa nu pierzi din inaltime atunci dai din eleroane putin in directia opusa cat sa nu lasi modelul se se incline pe partea in spre care vireaza cu deriva...si atunci intoarcerea devine mult mai plana...(valabil pentru viraje lungi)

A, stai linistit, ca nu se ciondaneste nimeni; o mica flama din cand in cand - pastrand evident limitele bunului simt - e mai mult decat binevenita: pune neu[t]ronu' la contributie, sa nu se atrofieze de prea multa lipsa de miscare. Vezi avionul care decoleaza de pe o pista ce se deplaseaza in sens invers (ahhhhhhhhhh I LOVED that!!) :D
Sigur, poti vira in toate cele 3 moduri descrise de tine mai sus, si intr-adevar in orice curs (online sau pe simulator) te invata sa folosesti toate suprafetele de comanda. De fapt, odata ce ai inteles dinamica unui avion si rolul fiecarei suprafete, fixa sau mobila, devine logic si de bun simt acest lucru. Ceea ce nu inseamna ca la zbor nu poti incerca toate variantele, pentru a vedea comportamentul aparatului in fiecare situatie. Dupa aia, cand te apuci de acrobatii, stii care, cum, ce, unde si cand. Si mai ales DE CE.
Ave
0

#830 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 August 2008 - 06:35 PM

Vezi postareaave, la Aug 21 2008, 09:07 PM, a spus:

La mine nu prea pierde... din eleroane + profundor <_<

Bineinteles ca nu se ciondaneste nimeni. Si recitind ce am scris mi-am dat seama ca am fost un pic neclar. Imi cer scuze pentru asta. Nu-i vina mea ci a scleroziei....
De fapt am vrut sa scriu ca folosind doar rudder-ul se pierde mai putina energie din partea planorului. La el...planorul...energia este primordiala. De obicei asociem energia sa cu inaltimea. De unde si neclaritatea exprimarii. Dar ea este si cinetica, etc.
0

#831 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 25 August 2008 - 12:36 AM

ii lipsea un pic de greutate la easystar-ul cu aripi de Elektro junior S ... muchia/suprafata de imbinare de la aripi iesea putin in afara fuselajului ... am scurtat imbinarile cu cate 14 mm si am pus un Li-Po mai greu (initial aveam 1300mah la25c, acum am bagat 2200mah la 20c ) are in total cu plumb cu tot cam 40 de grame in plus
Se pare ca varianta "heavy balast" functioneaza destul de bine, prea il suflau tulburentele in toate partile, si cu noua baterie am impresia ca si Permaxul din kitul Ez e putin mai nervos, nu ma intrebati de ce dar am constatat asta...

P.S. Shtiu, trebuie sa spal fuselajul

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 25 August 2008 - 12:42 AM

aero
0

#832 Useril este offline   Endugu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 25-June 08

Postat 13 September 2008 - 09:35 PM

A aparut si "Izi Superstarul" meu :) . Saptamana viitoare sper sa il asamblez. Va tin la curent.
0

#833 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 September 2008 - 01:48 PM

Salut,
Easy Star-ul cu aripi de EG zboara super frumos shi raspunde impecabil la comenzi (desigur ca in varianta cu deriva marita). Daca bate vantul...o tija filetata din otel, introdusa in tubul de carbon din aripa shi s-a rezolvat problema.
Poate mai tai din aripile de la EJ ca sa ajungi la anvergura de 1800 mm?
Bafta
0

#834 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 14 September 2008 - 01:54 PM

Eu nu cred ca se pot taia aripile de EJ ca sa se potriveasca la EZ, fara sa se modifice marcant profilul aerodinamic.
0

#835 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 October 2008 - 08:15 PM

Un brushless outruner si servo cu capace facute de mine

Fisiere atasate


Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#836 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 October 2008 - 09:20 PM

Am avut si o tentativa de vopsire la cabina dar se pare ca nu am folosit vopseaua adecvata asa ca se cam duce...

Fisiere atasate


Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#837 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 18 October 2008 - 07:00 AM

Salut,
Intrebare scurta...ce fel de motor, ce elice shi ce fel de pack?
Multumesc
0

#838 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 18 October 2008 - 07:08 AM

Motorul este Turnigy 1350Kv,si pack-urile folosite sint 3S 2200,1700,1800,1500.Consuma putin si are forta suficienta sa fac looping fara picaj,doar din puterea motorului.Cu 2200 te plictisesti in aer(peste o juma' de ora numai cu motor)
Elicea e 6x4.EZ-ul asta(al doilea) e cel pe care l-am intarit si am postat poze mai in fata .

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de alexroad: 18 October 2008 - 07:18 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#839 Useril este offline   corkodel 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-July 07

Postat 22 October 2008 - 05:45 PM

sunt interesante capacele cum le-ai facut shi prins k sa stea servoul. shi ink o intrebare la ce distanta fata de bordul de atac este centrul de greutate la easy star?
-Orice aeromodel poate fi facut sa functioneze daca iti pierzi cu el destul de mult timp.
0

#840 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 22 October 2008 - 06:24 PM

Vezi postareamihaimcg, la Sep 14 2008, 02:54 PM, a spus:

Eu nu cred ca se pot taia aripile de EJ ca sa se potriveasca la EZ, fara sa se modifice marcant profilul aerodinamic.


merge bine cu aripi de EJS dar e anvergura prea mare pentru lungimea modelului(gliseaza mult si se angajeaza repede)..... am taiat si 12 cm din fiecare aripa ca sa am aceeasi anvergura ca si EG numai profilul de EJ(mai rapid ) sa ramana.... inca nu l-am zburat ca mi-am luat niste tampite de servouri Tower pro care nu-s bune de nimik imi da erori regulatoru daca le pun prin cablu Y..... il voi zbura cu servouri graupner.
deocamdata il zbor asa cu aripile lui originale pentru ca zboara super...

P.S. i-am schimbat cabina ca sa arate mai aerodinamic, si am castigat cateva grame si si regulatorul are racire mai buna......cabina am facut-o din flacon de dorna mulat pe profil facut din balsa... poate o sa bag si poze.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 22 October 2008 - 06:26 PM

aero
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro