Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#781 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 June 2008 - 06:00 AM

shi rotita -(pentru trenul de aterizare)

Fisiere atasate


0

#782 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 June 2008 - 06:02 AM

Bietul Frankenaj :lol:
Ar fi o idee sa incerce cineva sa reproduca solutia de la Junior S, cu ampenaj in T demontabil.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 June 2008 - 06:03 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#783 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 June 2008 - 06:22 AM

Asa zboara acuma.......
Shi acuma in primul rand sa ma justific.....Dupa cum se poate vedea, modelul a suferit multiple aterizari fortate mai ales in bot, ceea ce a insemnat lipici la greu. Fiind primul model, nu mi-am dat seama ca unghiul longitudinal al motorului era incorect (zbura excelent ca planor, dar se angaja imediat cand bagam gazul la maxim, nici macar din directie nu puteam sa-l controlez) Daca pe vreme calma era totul ok shi il ridicam cu mansa la jumatate totul era perfect...pe vant moderat tragedie. Asha ca l-am demontat, am separat ampenajul vertical shi orizontal pentru ca vroiam sa transport modelul mai usor (locul lui este in portbagaj, ca zbor aproape zilnic shi totusi mai trebuia sa ramana loc ptr sacosele nevestei), am marit suprafata directiei shi am constatat ca se modifica in bine comportamentul modelului (avand in vedere lipsa eleroanelor), am taiat AO pe fiecare parte la cca 20 mm de AV, am tesit suprafetele ca sa poata deveni pliabile, am taiat canal ptr teava de carbon in AO si in profundor un canal mai mic ptr tub de plastic (identic cu cel de la comenzile profundorului shi al directiei. Problema cea mai dificila a fost alinierea celor 6 balamale cu stift (cate 3 pe fiecare parte-2 in AO shi una in profundor). Profundorul original l-am stricat cind am gresit lipiciul (din considerente de oboseala). Rigidizarea s-a facut cu tija de carbor introdusa in teava aferenta din AO , iar la profundor o tija de plastic.
Pentru aterizari maidure in zone cu asfalt, am montat o rotita de 40 mm pe care am pus-o intr-o caseta din balsa. Pozitia a fost in imediata vecinatate a unei ranforsari a fuselajului....de aia este asha in spate....dar este foarte eficienta.
In concluzie solutia prezentata este buna, functioneaza perfect, montarea-demontarea este foarte rapida- se face in max 30 -40 sec, dar.... este relativ dificila de executat. Intentionez sa fac campenajele demontabile la un EG, dar voi incerca altceva......va tin la curent.
Stima

Fisiere atasate


0

#784 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 24 June 2008 - 11:12 AM

@tetea: foarte interesant, chiar daca arata ca Frankestein ;) . Sunt curios daca e buna de ceva rotita aceea. Te ajuta cu ceva la aterizare ? Intreb pentru ca banuiesc ca daca nu este centrata perfect, o sa incline palnorul pe o aripa.
0

#785 Useril este offline   sharting 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 13-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 June 2008 - 02:05 PM

Am vazut ez-ul lui tetea in actiune, aterizeaza frumos pe rotita
Eu am pus pe easy star aripi de easy glider si merge foarte frumos. Greutatea de zbor este de 870grame (lipo 3s 1500mAh, motoras brushless 1750kv 12A) si am 370 grame tractiune. Cel mai lung zbor pe care l-am reusit a fost cam 42 min dar am si forjat nu numai mers lejer.

Cam asa arata creatura:
http://img72.imageshack.us/img72/7470/img10442rj1.th.jpg

Aceasta postare a fost editata de sharting: 24 June 2008 - 02:12 PM

0

#786 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 24 June 2008 - 07:21 PM

Aripile de Easy Glider se potrivesc cu locasurile din fuselajul de Easy Star sau a trebuit sa mai tai cate ceva ?
0

#787 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 June 2008 - 07:31 PM

Ai aici povestea lunga...

http://www.rcgroups....ad.php?t=810365
... cu picioarele pe pamant ...
0

#788 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 June 2008 - 08:28 PM

Fiind colegi de suferinta (cu Sharting), pot sa spun cu mana pe inima ca sunt invidios asupra performantelor lui :D (Easy Glider). Apropo reuiseste sa zboare in configuratia mentionata mai mult decat reusesc eu cu EG-ul clasic :D
0

#789 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 25 June 2008 - 07:35 AM

Am greshit, scuze, Sharting are un Star Glider :lol:
0

#790 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 25 June 2008 - 09:33 PM

Mai am putin pina o sa postez noul EZ cu motorizare brushless ,cu un 2408 rebobinat de mine dupa link-urile lui Ron si va pot spune ca de abia a IV-a oara am reusit sa-l fac ,dar nu am muncit degeaba.Cine a mai bobinat stie ce vorbesc.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 25 June 2008 - 09:44 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#791 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 June 2008 - 12:14 PM

Am inceput sa citesc povestile de pe "rcgroups" cu EasyStar-ul cu aripi de EasyGlider. Pana o sa le parcurg pe toate, poate-mi spune cineva daca aripile se potrivesc direct sau trebuiesc realizate unele modificari.
0

#792 Useril este offline   sharting 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 13-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 June 2008 - 02:12 PM

aripile is oarecum bune, trebuie slefuite la imbinare pentru ca acolo is mai mari :(
0

#793 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 27 June 2008 - 08:29 AM

Cam ce inseamna "slefuite la imbinare" ? Cam cat de mult ? Trebuiesc taiate sau doar un pic slefuite ?
0

#794 Useril este offline   sharting 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 13-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 June 2008 - 12:02 PM

deci.. ele la imbinare is putin mai groase, acolo trebuie slefuit cam 3mm (in gorsime) si ele se imbina mai strans in corp decat alea de easy star si de acolo trebuie taiat cam 2-3mm. In cam o ora, o ora juma le poti adapta,
nu e foarte greu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_13.gif

daca mai ai intrebari imi poti da add pe mess: edy_fx


bafta

Aceasta postare a fost editata de sharting: 27 June 2008 - 12:04 PM

0

#795 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 10 August 2008 - 04:17 AM

am ajuns in faza cand ma cam plictisesc doar cu profundor si directie la EZ star.... si cam simt ca am nevoie sa trec la eleroane... am primit un Acrobat din balsa dar totusi ma simt prea departe pt acrobatii si lemn de balsa (inca nu vreau sa-l crash-uiesc) asa ca m-am gandit sa imi pun si eu eleroane la easy star .... dar vreau sa va intreb ce parere aveti.. aripi de easy glider (cu eleroane incluse) sau decupat si montat de eleroane la aripile originale de la easy star??? (imi pun intrebarea asta pentru ca stiu ca eleroane inseamna grame in plus), dar daca iau aripi de glider maresc si suprafatza portanta, dar devine modelul mai "scurt" proportional fata de anvergura,(si ma costa un pic mai mult decat decupatul aripii originale) cine ce parere are???


Si daca aveti careva aripi de EZ glider la EZ star, cum se comporta in zbor???

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 10 August 2008 - 04:22 AM

aero
0

#796 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 August 2008 - 06:12 AM

Ar mai fi si alternativa aripilor de Graupner E J S, a fost facuta si rezultatele sunt bune:

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.ph...p;postcount=166

Uite ceva de citit despre ce vrei sa faci tu, de la unul care a facut-o:

http://www.rcgroups....er.php?u=119473
... cu picioarele pe pamant ...
0

#797 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 10 August 2008 - 06:59 PM

imi bat capu cu doua chestii de o saptamana si vii tu si imi bagi a treia chestie in cap...:blink:) asa se intampla mereu... oricum multumesc pt linkuri.... am exclus faza cu eleroane pe aripa originala.... acum tre sa aleg intre aripi de EJS sau EzG ....cred ca o sa aleg varianta mai ieftina... oricum din cate am citit din linkurile pe care mi le-ai dat amandoi sunt super multumiti de aripile noi...



Multumesc frumos...


P.S. totusi .......... :blink: trag mai mult spre E J S... nu stiu de ce

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 10 August 2008 - 07:01 PM

aero
0

#798 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 12 August 2008 - 08:00 PM

Au aparut aripi de EJ , separat?n Sau are cineva de la unul accidentat?
De EG stiu ca sint desi sint cam scumpe.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#799 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 August 2008 - 08:51 PM

Da, la importator, asa cum are si fuselajul.
Contacteaza Tommix PM pentru detalii.

Vezi postareaalexroad, la Aug 12 2008, 09:00 PM, a spus:

Au aparut aripi de EJ , separat?n Sau are cineva de la unul accidentat?
De EG stiu ca sint desi sint cam scumpe.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#800 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 12 August 2008 - 11:36 PM

mi-am achizitionat aripile de Elektro Junior S (plus servo-uri, cabluri si toate cele necesare pt eleroane Junior S)
daca toate merg bine si am cine sa imi deschida usa la aeroclub :D sa am acces la Ez meu (ca la noi incepatorii tre sa astepte un an, doi pana sa primeasca cheia de la club :D :D ) maine ma si apuc de treaba, atunci pot sa revin cu mai multe detalii


In principiu aripile se potrivesc de minune
(trebuie doar sa slefuiesc putin partea superioara a bordului de atac la imbinarea aripii si sa tai un patratel in imbinearea de la bordul de fuga,teoretic )


Am citit ca aripile de electro Junior S cu aceste mici modificari se potrivesc foarte bine si la Easy Glider,
avantajul lor este stabilitate si viteza mai mare(fara motor)...


Comanda continea:
Setul de aripi Junior S, tije de otel,2 x servo pt Junior S,2 x cabluri prelungitoare, cablu Y, tija de carbon, Etc (plasticuri)
abia astept sa ma apuc...... ma apucam azi daca primeam un apel de la careva coleg sa stiu ca merge in spre aeroport sa am acces la club...


revin cu detalii....
aero
0

#801 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 12 August 2008 - 11:57 PM

Anvergura e de 1900 mm, imi cer scuze pentru calitatea nasoala a pozelor(telefon)... am pus un pachet de Kent acolo sa va dati seama cam ce marime au.

"sper sa va ajute cu ceva in viata" :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 13 August 2008 - 12:01 AM

aero
0

#802 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 13 August 2008 - 07:32 AM

Vezi postareaTommyx, la Aug 13 2008, 12:57 AM, a spus:

Anvergura e de 1900 mm, imi cer scuze pentru calitatea nasoala a pozelor(telefon)... am pus un pachet de Kent acolo sa va dati seama cam ce marime au.

"sper sa va ajute cu ceva in viata" :)



Daca ai putea sa-mi spui un pret la aripi ar fi OK si daca se livreaza la comanda ,ca la piese de schimb deocamdata e numai fuselajul.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#803 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 August 2008 - 07:41 AM

Vezi postareaalexroad, la Aug 13 2008, 08:32 AM, a spus:

Daca ai putea sa-mi spui un pret la aripi ar fi OK si daca se livreaza la comanda ,ca la piese de schimb deocamdata e numai fuselajul.



Asa am gasit si eu... si am apelat pana la urma la persoana cu pricina prin forum... ai MI
aero
0

#804 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 13 August 2008 - 10:51 AM

Vezi postareaTommyx, la Aug 13 2008, 12:57 AM, a spus:

Anvergura e de 1900 mm, imi cer scuze pentru calitatea nasoala a pozelor(telefon)... am pus un pachet de Kent acolo sa va dati seama cam ce marime au.

"sper sa va ajute cu ceva in viata" :D


Da' pachetu' d Kent e scurt,lung,cartonat,necartonat ... ? :)


Citez"si am cine sa imi deschida usa la aeroclub sa am acces la Ez meu (ca la noi incepatorii tre sa astepte un an, doi pana sa primeasca cheia de la club ) maine ma si apuc de treaba, atunci pot sa revin cu mai multe detalii"
P.S..azi iesim la zbor...dau apel :D

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 13 August 2008 - 10:53 AM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#805 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 August 2008 - 10:25 PM

is gata aripile de E J S la Easy star... din pacate nu am poze... dar am facut o mica schema aproximativa a profilelor ca sa va dati seama ce modificari minore trebuiesc facute pentru a monta aripile de elektro junior s la easy star...

am si facut un zbor scurt cu aripile noi inainte sa se intunece... se comporta foarte frumos am oprit motorul si am facut o tura sa vad cum merge cu eleroane venit la aterizare... era putin greu de bot... viteza destul de mare.... in schimb cand am cabrat foarte putin la 3 m de pamant s-a mai inaltat un metru fara sa prea incetineasca,se cam simte ca i-a crescut suprafata portanta. l-am adus jos incet...... am scos o bucatica de plumb din bot....(am plumb in bot pt ca eu zbor cu Li-Po) apoi i-am dat drumul din nou..... la a doua aterizare a inceput sa se balanseze din stanga in dreapta pe un plan orizontal am pierdut putin controlul si a glisat aterizand in afara pistei de aterizare... e stabil dar nu in toate trei dimensiunile, cu alte cuvinte are nevoie de o deriva mai mare

poze pe data viitoare :rolleyes:



mai jos puteti vedea (aproximativ) cam cat am slefuit ca sa potriveasca aripile in fuselaj...

nu am prea masurat... am slefuit mai mult dupa simt....(simtul umorului) :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 13 August 2008 - 10:34 PM

aero
0

#806 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 August 2008 - 10:31 PM

Vezi postareadanny_39, la Aug 13 2008, 11:51 AM, a spus:

Da' pachetu' d Kent e scurt,lung,cartonat,necartonat ... ?



Cartonat ... cu o poza d'aia "Faina" pe verso cum ii la moda mai nou :rolleyes:
aero
0

#807 Useril este offline   Endugu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 25-June 08

Postat 15 August 2008 - 08:44 AM

Va salut pe toti. Sunt nou in domeniu si am pe drum un Easy Star adica "piesa de legatura dintre afon si aeromodelist" :D
Mie personal imi place maxim modelul FunJet de la MPX insa deocamdata este mult prea rapid pentru mine care nu am pus mana pe o RC de "aero" pana acum. Poate dupa ce imi "fac mana" pe EZ Star sa iau si un FunJet.
Am si eu o intrebare legata de motorizarea EZ Star: Stie cineva ce caracteristici are motorul Permax Speed 400 6V ? Nu am gasit date complete despre el. E BL sau periat ? Dimensiuni - masa - diametru/lungime shaft - daca are sau nu reductor - etc.
Ma bate tare gandul sa-l motorizez cu un AXI 2814/6D BL (mai ales ca se pare ca se potriveste si pe FunJet) insa nu stiu daca "incape" in locul Permax-ului. Fiind fan LiPo as cam merge pe varianta de 3 celule pe la 2000-2100mAh. In functie de motorizare tre sa vad ce regulator (ESC) imi procur.
Va multumesc anticipat.
0

#808 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 August 2008 - 01:21 PM

Este un motor cu perii.
Aici gasesti ceva despre el:
http://www.modelmaniacsonline.co.uk/produc...9&CatID=303
Iar mai jos o mica discutie despre el si LiPo:
http://www.wattflyer...read.php?t=1481
Dar trebuie sa verifici daca pe modelul in discutie este motorul de 6V sau cel de 7.2V

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 August 2008 - 01:27 PM

0

#809 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 15 August 2008 - 02:44 PM

Vezi postareaEndugu, la Aug 15 2008, 09:44 AM, a spus:

Va salut pe toti. Sunt nou in domeniu si am pe drum un Easy Star adica "piesa de legatura dintre afon si aeromodelist" ;)
Mie personal imi place maxim modelul FunJet de la MPX insa deocamdata este mult prea rapid pentru mine care nu am pus mana pe o RC de "aero" pana acum. Poate dupa ce imi "fac mana" pe EZ Star sa iau si un FunJet.
Am si eu o intrebare legata de motorizarea EZ Star: Stie cineva ce caracteristici are motorul Permax Speed 400 6V ? Nu am gasit date complete despre el. E BL sau periat ? Dimensiuni - masa - diametru/lungime shaft - daca are sau nu reductor - etc.
Ma bate tare gandul sa-l motorizez cu un AXI 2814/6D BL (mai ales ca se pare ca se potriveste si pe FunJet) insa nu stiu daca "incape" in locul Permax-ului. Fiind fan LiPo as cam merge pe varianta de 3 celule pe la 2000-2100mAh. In functie de motorizare tre sa vad ce regulator (ESC) imi procur.
Va multumesc anticipat.

Daca ai posibilitatea pune-i de la inceput brushless.Asta te scuteste de cumpararea unui regulaor brushed(perii) pe care e posibil sa n-l mai folosesti vreodata ,daca treci pe brushless.Eu i-am facut o modificare la locasul motorului ,adica am adaugat ceva astfel incit pot sa schimb oricind motorul.
Acum zboara cu un BL 2408 rebobinat de mine pentru o turatie mai mare si un Turnigy de 1350 kV (bineinteles pe rind ;))
Imi pare rau ca nu sint acasa sa pun niste poze cu modificarea.Daca esti incepator ,vezi la pagina anterioara niste intarituri ,inainte de montaj.Am invatat singur sa pilotez de aceea la al doilea EZ am facut asta ,fiindca acolo erau punctele sensibile.Nu se ingreuneaza cu mult(50g) si e mai rezistent la "aterizari "care sint mai mult fara de voie la primele zboruri.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#810 Useril este offline   Endugu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 25-June 08

Postat 15 August 2008 - 06:19 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 15 2008, 02:21 PM, a spus:

Este un motor cu perii.
Aici gasesti ceva despre el:
http://www.modelmaniacsonline.co.uk/produc...9&CatID=303
Iar mai jos o mica discutie despre el si LiPo:
http://www.wattflyer...read.php?t=1481
Dar trebuie sa verifici daca pe modelul in discutie este motorul de 6V sau cel de 7.2V


E treaba lui (a motorului) cu cati volti merge ;). Din partea mea poate sa aiba si 1(un) volt ca tot 11,1V o sa ia in "dinti" la primul zbor (poate la al doilea cel mai tarziu) ;)
Mersi mult dan_mitea, foarte util primul link. Am constatat ca motorul pe care-l vroiam eu initial era muuult prea mare pt EZ star.
Alexroad - exact pe BL vreau sa merg direct.

AAA. Inca o intrebare. ce dimensiune de elice are EZ Star-ul? Ca mi-as lua si o elice de rezerva (nush cu ce se mananca aia stock - cu "iepurasi" sau fara). Apropo. ce elice ar fi ok sa imi iau?? :D
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

39 useri citesc topicul
0 membri, 39 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro