Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu
#661
Postat 11 February 2008 - 10:38 AM
#662
Postat 11 February 2008 - 11:44 AM
mihaimcg, la 11 Feb 2008, 10:38, a spus:
nu......pune-i pack de minim 7, sau cel mai bine de 8 celule......sa nu pui mai mult de 8, ca arzi motorul......la 5 celule, respectiv 7.4V pe NI-MH, o sa iti mearga ca o morisca de vant...... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 11 February 2008 - 11:48 AM
#663
Postat 11 February 2008 - 12:09 PM
mihaimcg, la 11 Feb 2008, 10:38, a spus:
acumulatorii Nixx au 1,2v;
banuiesc ca ai celule AA care nu sunt prea bine facute ca sa cedeze suficient curent, iar greutatea, in mod sigur va fi mai mare decat cea de la LiPo.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#664
Postat 11 February 2008 - 12:11 PM
Ca era vorba de echilibrare... al meu EZ s-a echilibrat cu 2 pakuri de 2 cell LiPo, 2000 mAh, legate in paralel. Si vreau sa spun ca tin foarte mult timp, cat pe aci sa tina chiar mai mult decat avionu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif (problema este ca unul din pakuri, de la aterizarile "verticale", s-a cam indoit)[B]
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#665
Postat 11 February 2008 - 06:28 PM
@mihaimcg: pack-ul sa aibe 7-8 celule si ai grija la aterizare ca pack-ul o sa aibe cam 3-400g... cade ca piatra.
2s 1300mAh sunt suficienti pentru motorul stock.
Y!M: porumbeu
#666
Postat 11 February 2008 - 06:45 PM
#667
Postat 11 February 2008 - 07:00 PM
Y!M: porumbeu
Y!M: porumbeu
#668
Postat 11 February 2008 - 08:34 PM
Porumbeu, la 11 Feb 2008, 19:00, a spus:
Mai mare
#669
Postat 12 February 2008 - 12:43 AM
Porumbeu, la 11 Feb 2008, 18:28, a spus:
@mihaimcg: pack-ul sa aibe 7-8 celule si ai grija la aterizare ca pack-ul o sa aibe cam 3-400g... cade ca piatra.
2s 1300mAh sunt suficienti pentru motorul stock.
Y!M: porumbeu
Un pack de 8 Ni-mh / 2500 mAh.....are cam 260gr......un pack de 2s lipo 1300 mAh are cam 75g......+cele 3 celule alea care le-a pus lest.....care au cam 103gr ar venii 178gr ( un element nimh 2500 are 31gr)....a pus deci vre-o 200gr in bot......cu ce il incurca inca 80gr...???...... :angry: :).......ma refer ca greutate, ca si centraj il plimba el mai in spate......
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 12 February 2008 - 12:46 AM
#670
Postat 12 February 2008 - 08:18 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#671
Postat 12 February 2008 - 10:36 AM
#672
Postat 12 February 2008 - 11:47 AM
mihaimcg, la 12 Feb 2008, 10:36, a spus:
Pune-i linistit pack de 8x2500mah.......si mai vezi tu care e diferenta......si dupa ....mai vb.
#673
Postat 13 February 2008 - 08:06 AM
mihaimcg, la 12 Feb 2008, 10:36, a spus:
Pot sa reprezinte probleme si s-ar putea sa ramii fara bot ,asa ca incearca sa-l aterizezi cum trebuie :D
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#674
Postat 19 February 2008 - 05:58 PM
#675
Postat 20 February 2008 - 07:22 AM
Am facut o gaura cu burghiu de 5mm sub profundor si apoi am introdus fortat o teava de carbon de 6mm pe care adaugam clei pe masura ce inainta si in acelasi timp o si roteam.De atunci am mai avut vreo doua aterizari necontrolate fara avarii.
Lungimea tevii e de la profundor si pina la cabina.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 20 February 2008 - 09:08 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#676
Postat 22 February 2008 - 09:19 AM
Hatarat sa reintru in lumea aeromodelelor zburatoare, mi-am achizitionat un Easy Star. Cu exceptia adaugarii unei patine de atrerizare (placaj de aviatie 1 mm) modelul a fost asamblat "direct din cutie". Sper ca maine sa ies cu el la zbor.
Chiar si dupa ce am citit cu sarg postarile din acest topic, ma gasesc in postura de a pune o intrebare: chiar este nevoie de marirea suprafetei directiei? Trebuie sa precizez ca intentionez sa folosesc acest model pentru "re-antrenare" si nimic mai mult.
Ganduri bune,
mack_ro
Paul MacCready
#677
Postat 22 February 2008 - 09:24 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#678
Postat 22 February 2008 - 11:45 AM
aseara, vazand ca se anunta vreme buna pentru weekend, m-am apucat sa reconditionez Ez-ul meu. In urma aterizarilor "meseriase" facute de mine prinsese joc mare la aripi. Am pus in aplicare sfaturile din acest topic - apa fiarta ... chiar a functionat, aripile s-au umflat in asa hal incat m-am fortat putin sa le mufez in fuselaj. Peste noapte l-am lasat cu aripile montate. Cand ajung acasa o sa incerc sa le "demufez" sa vad ce isprava am facut.
Stie cineva cam de cate ori se poate aplica tratamentul asta? Sau ... "odata si gata"?
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#679
Postat 26 February 2008 - 11:43 AM
#680
Postat 11 March 2008 - 08:08 PM
Nu sunt mare expert in aer dar am inceput sa zbor si eu , la inceput cu simulatorul pe urma cu ajutorul cuiva am reusit sa il ridic sus .
Numai cuvinte de lauda si satisfactie cu acest avion .
Mentionez ca eu l-am folosit tot timpul cu trei LI- PO dar motorul meu este perfect .
Trage sigur f. bine cu 3 S doar ca apar problemele de balast .
In rest vreau sa va spun ca al meu este modificat de catre cineva care zboara de 20 de ani si l-a modificat f. fain , adica am eleroane daca bine le denumesc eu .
Deci patru canale , patru servo etc.
Daca va intereseaza ceva anuma va stau la dispozitie !
Stima
#681
Postat 12 March 2008 - 07:19 AM
Daca ai pune si vreo poza doua sa vedem cum arata modificat ,ar fi perfect.
In privinta motorului ,daca ramine cel original,cu 3 cell LiPo in timp scad performantele si eventual chiar se duce.Spun asta din proprie experienta.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#682
Postat 12 March 2008 - 12:48 PM
Eleroanele sunt din balsa iar servo-urile sunt montate sub aripi .
Cat despre motor se poate ca va pierde randamentul mai repede pt. ca este supravoltat , dar il ung mereu si il verific daca incalzeste sau nu .
Stima
Fisiere atasate
-
ES2.jpg (96.99K)
Number of downloads: 148
Aceasta postare a fost editata de marius10: 12 March 2008 - 12:50 PM
#685
Postat 12 March 2008 - 03:02 PM
#686
Postat 12 March 2008 - 04:09 PM
De foarte multe ori am gasit in discutiile voastre exact raspunsurile pe care le cautam.
Azi, pentru ca este aproape gata EZ-ul meu, mi-am facut si cont pe forum ca sa vorbim.
Eu am pus in fuselaj o teava de aluminiu (mai lunga dar mai usoara decat cea de fibra de la aripi) si nu a fost greu. Fuselajul are pe interior la coada un canal care trebuie doar prelungit pana la cabina, iar la asamblare adeziv peste tot.
Aerisire in bot, evident... buna poza aia...
Centrajul - la cata banda adeziva cu fibra i-am pus pe burta si cu lipo 2s nu s-a modificat cine stie ce, adica f.putin plumb.
Cu motorul vreau si eu sa incerc ceva si daca merge va spun. Ideea e ca nu-mi place sa zbor fara o rezerva de putere care sa ma faca sa ma simt bine si cu 400 nu am. Plec de la ideea ca trebuie respectata fabrica (in sensul ca nu trebuie modificata forma initiala) si de aceea caut ceva bun si de aceleasi dimensiuni cu 400-le.
M-ati pus pe ganduri cu problemele cu lipo. Si eu am un 2s care s-a cam "balonat" pentru ca s-a descarcat prea mult, dar nu mi-a facut figuri la incarcare.
Toate cele bune pentru toti,
Ovidiu
#687
Postat 13 March 2008 - 12:00 AM
Acuma mai demult mai umflam si eu Li-PO -urile dar si pe ES am montat un lipo-saver pt. ca regulatorul nu stia Li-po si cand se descarca la limita de siguranta imi taie gradual turele pe motor , prin urmare baterii caldute dar nu umflate !
Stima
Aceasta postare a fost editata de marius10: 13 March 2008 - 12:01 AM
#688
Postat 13 March 2008 - 07:16 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#689
Postat 13 March 2008 - 10:09 AM
ave, la 12 Mar 2008, 15:02, a spus:
Aceasta postare a fost editata de flying123: 13 March 2008 - 10:11 AM