Modelism - RHC Forum: Trips & Ticks la Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu

#631 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 24 January 2008 - 09:13 PM

si ultima...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 01 February 2008 - 11:24 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#632 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 24 January 2008 - 11:28 PM

Am zburat acum ceva timp cu EZ* cu carma din card de debit B) iar virajul sustinut si din eleroane se executa aproape pe loc. Nu prea am incredere in elicea aia; pare cam ingusta... Nu stiu cum ai reusit o cadere verticala in bot ca al meu nu vrea sa cada vertical neam.
0

#633 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 25 January 2008 - 08:07 AM

@zgr44
Ce motor folosesti?
Eu am pus pe el un BM 2408 outruner ,elice slow 7x4 si se simte un pic diferenta dar parca tot se misca incet.Ceva mai multa viteza cred ca ar fi buna.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#634 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

  Postat 25 January 2008 - 08:21 AM

@Porumbeu
La greutatea care o are al meu(980g) dupa multiplele remake-uri doar trebuie sa-i arat putin solul si o taie.Partea buna insa e ca desi are greutate mult peste original ,se stabilizeaza la fel de bine ca si inainte.
Urmatorul pas ar fi eleroanele(flaperoane) si un motor ceva, ceva mai tare. B)
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#635 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 25 January 2008 - 05:14 PM

Porumbeu, la 24 Jan 2008, 23:28, a spus:

Am zburat acum ceva timp cu EZ* cu carma din card de debit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif iar virajul sustinut si din eleroane se executa aproape pe loc. Nu prea am incredere in elicea aia; pare cam ingusta... Nu stiu cum ai reusit o cadere verticala in bot ca al meu nu vrea sa cada vertical neam.

Picaj la 90 grade , cu motor in plin , a luat viteza si datorita suprafetelor de comanda foarte mici a ramas fara efect de comanda.......si iote asa a luat o gura de pamant ........ :D
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#636 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 25 January 2008 - 05:15 PM

alexroad, la 25 Jan 2008, 08:07, a spus:

@zgr44
Ce motor folosesti?
Eu am pus pe el un BM 2408 outruner ,elice slow 7x4 si se simte un pic diferenta dar parca tot se misca incet.Ceva mai multa viteza cred ca ar fi buna.

480 HS de la jamara...22000 rpm cu elice 6x3 o sa incerc si un 6x4 de termic dar il incinge cam tare......
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#637 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 29 January 2008 - 03:33 PM

De astazi am intrat in "clubul" posesorilor de Easy Star. Am primit modelul si accesoriile solicitate. Nu este albastru ca in majoritatea pozelor de pe Internet, ci este gri (ampenajele). Cum este motorul din kit ? Este bun de ceva ?
0

#638 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 29 January 2008 - 06:47 PM

Felicitari,
motorul stock este minim de plecare. Trage bine cu un pack home-made 8cell( Ni-Mh) 3200mah. Eu am pus BL si Li-Po pe al meu.
0

#639 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 29 January 2008 - 07:28 PM

Am un Li-po de 1300 mAh (doua celule). Sper sa fie bun de inceput.
0

#640 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 30 January 2008 - 12:00 AM

Voi ce servo-uri ati folosit ? Ati folosit micro sau nano ? Eu am cumparat micro si cred ca o sa fiu nevoit sa tai vreo 2-3 mm din fuselaj ca sa intre bratul servo-ului si sa se poata si misca.
0

#641 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

  Postat 30 January 2008 - 07:18 AM

mihaimcg, la 29 Jan 2008, 15:33, a spus:

De astazi am intrat in "clubul" posesorilor de Easy Star. Am primit modelul si accesoriile solicitate. Nu este albastru ca in majoritatea pozelor de pe Internet, ci este gri (ampenajele). Cum este motorul din kit ? Este bun de ceva ?

Daca nu l-ai montat inca ,pune-i pe lungimea fuselajului o teava de carbon .N-are sa-ti para rau .Eu am pus-o dupa citeva busituri.
Motorul din kit e bun pentru inceput ,mai tirziu o sa-ti doresti altul.Eu tot cu el am zburat pina de vreo luna si daca ar fi sa-l pun inapoi ar mai merge,spun asta pentru ca citeam pe aici ca 3S LiPo il arde...Nu-i asa!
In ce priveste servo,eu am pus de 9g si 1,5kg/cm.
Cauta sa fie suficient de rapide si puternice,marimea conteaza mai putin .(asta daca nu ai de gind sa pui mai mari decit el. :huh:),si sa ai grija sa le intepenesti bine,adica sa le fixezi.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 30 January 2008 - 07:48 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#642 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 30 January 2008 - 01:34 PM

Pe majoritatea site-urilor recomandarea este pentru servo-uri micro, dar mie mi se pare ca micro sunt cam mari. Intra la fix si ca sa se poate misca si bratul servo-ului, sigur o sa fie nevoit sa tai cativa mm din fuselaj.
0

#643 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 30 January 2008 - 05:56 PM

EZ are locasuri pentru standard asa ca daca-i pui micro nu cred ca tre' sa mai tai .Da' cine stie , totu-i posibil.

Spor la zbor!
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#644 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 30 January 2008 - 07:19 PM

Pe site-ul Multiplex, producatorul mentioneaza servo-urile micro. O sa incerc sa le potrivesc. :D
0

#645 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2008 - 07:34 PM

MICRO. Pui ceva adaos din polistiren/depron. Salvezi grame bune si asta conteaza daca ai motorul stock.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#646 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 01 February 2008 - 11:26 PM

....intre timp, am modificat Easy star-ul....pus reductor de 3:1 si elice de 7x6 slow .....sa vedem cum o sa zboare....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#647 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 02 February 2008 - 09:41 AM

mihaimcg, la 29 Jan 2008, 19:28, a spus:

Am un Li-po de 1300 mAh (doua celule). Sper sa fie bun de inceput.

daca pui LiPo sa cumperi un regulator care stie LiPo si motor cu perii...costa vreo 60 ron, dar merita pentru ca salvezi LiPo (nu risti sa-l gasesti umflat la aterizare).Cu LiPo prelungesti timpul de zbor, dar sa ai grija sa echilibrezi modelul cu niste plumb (acumulatorul LiPo este mai usor decat packurile de NiMh).Eu tot servo micro am folosit, si am intarit fuselajul pe toata lungimea cu o bagheta din lemn de 10X5mm (in caz de aterizare fortata bagheta preia shocul).

Stima
0

#648 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 02 February 2008 - 02:32 PM

Totusi ai grija DE UNDE cumperi ca eu am luat unul care la 11,5V imi taie motorul cu toate ca l-am comandat pentru 3S(si asa si scrie pe el),asa ca am trecut pe brushless.
Probabil ca o sa-l folosesc vreodata la 4S. :o

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 02 February 2008 - 10:43 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#649 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 03 February 2008 - 09:03 PM

@shake: Cum ai facut cu bagheta de lemn ? Cum ai "instalat-o" ? Poti te rog sa postezi o poza sau o schema ? Unde gasesc si eu o bagheta de cumparat ? Vreau neaparat sa-i intaresc fuselajul. L-am scos astazi pentru prima data la zbor la Politehnica si pentru ca batea vantul cam tare, l-am aterizat in bot de doua ori. Nu a patit mai nimic doar pentru ca am avut noroc si socurile au fost slabe.
0

#650 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 04 February 2008 - 01:15 PM

mihaimcg, la 3 Feb 2008, 21:03, a spus:

Nu a patit mai nimic doar pentru ca am avut noroc si socurile au fost slabe.

SI pentru ca e ez si de aia a rezistat :D .







Stima si respect
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#651 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 04 February 2008 - 02:08 PM

Revin cu intrebarea mea. A mai motat cineva bagheta de lemn pentru intarirea fuselajului ? Cum ati realizat acest lucru ? Aveti vreo poza sau vreo schita ?
Aaa.....mai pun o intrebare. Am un acumulator Li-Po 2 celule 1300 mAh. Banuiesc ca este prea usor si trebuie sa mai pun ceva greutate in bot. Zic bine ? :D

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 04 February 2008 - 02:16 PM

0

#652 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 February 2008 - 10:11 PM

Eu am montat tub de carbon deoarece e mai usor si mult mai rezistent decit lemnul si nici nu costa foarte mult (1m~18 lei diam. 6mm),se monteaza inainte de asamblare de la profundor pina la cabina ,pe interior bineinteles.Eu l-am montat dupa citeva busituri .
La accu. 1300 sigur trebuie si afli exact cit atunci cind e tot montat pe el si verifici centrul de greutate (cred ca stii cum :wub: )La accu de 1700 care are 148g i-am mai adaugat inca 30g plumb.Gramajul difera de la caz la caz,adica dupa avion.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 04 February 2008 - 10:17 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#653 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 05 February 2008 - 09:48 AM

De fapt, cum verific centrul de greutate ? Tin avionul pe un deget, pe sub fuselaj, si vad unde sta in echilibru ? B)
0

#654 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 05 February 2008 - 12:11 PM

Are doua puncte de la bordul de atac (linga fuselaj) 78mm si da il tii pe virful degetelor la ambele aripi.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 05 February 2008 - 12:12 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#655 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 05 February 2008 - 11:03 PM

motorul periat care vine cu kit-ul are cumva lipiti pe interior condensatorii pt. deparazitare?......ca sa stiu daca trebuie sau nu sa i lipesc eu.....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#656 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 February 2008 - 10:09 AM

Eu unul n-am vazut niciun condensator. Poate sunt ascunsi prin interiorul motorului. :rolleyes:
0

#657 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 February 2008 - 10:24 AM

dily, la 6 Feb 2008, 00:03, a spus:

motorul periat care vine cu kit-ul are cumva lipiti pe interior condensatorii pt. deparazitare?......ca sa stiu daca trebuie sau nu sa i lipesc eu.....

da,ii are pe interior.daca te uiti atent pe fantele de aerisire o sa-i si vezi.
flying is my life...
0

#658 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 07 February 2008 - 09:30 AM

silviu.....multam pt. raspuns...
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#659 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 07 February 2008 - 10:27 AM

Acumulatorul Li-Po de 1300 mAh pe care-l am eu, are 62 grame. Sigur trebuie sa mai pun o gramada de plumb. :)

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 07 February 2008 - 10:28 AM

0

#660 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 07 February 2008 - 03:32 PM

Nu chiar "o gramada" da' tot trebuie ceva.Echilibrarea e foarte importanta daca nu vrei sa dai cu el de pamint.Mai bine sa fie ceva mai greu in bot (nu mult) decit prea usor ,dar si mai bine-i daca este echilibrat .Incearca sa-i pui accu.cit mai in fata posibil si cu electonica si tot ce trebuie pe el adauga cite putin plumb pina ajunge in echilibru,il cintaresti si daca ai o bucata intreaga de gramele respective o pui pe aia.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro