Trips & Ticks la Easy Star Sfaturi de la veteranii'n domeniu
#541
Postat 19 November 2007 - 12:16 PM
#542
Postat 19 November 2007 - 07:04 PM
Aceasta postare a fost editata de cyrus: 19 November 2007 - 07:12 PM
#543
Postat 19 November 2007 - 10:06 PM
Asa am patit si eu.
E drept ca la mine patina se termina cam cu 2 cm mai inspre bot decat ai asezat-o tu.
La o "aterizare" fortata s-a rupt intreg fuselajul chiar de acolo de unde se termina patina!
Deci, din proprie experienta spun: mai mult strica decat ajuta!
Sau, cel putin, asa s-a intamplat la mine...
Aterizari usoare!
LIVIU44
#544
Postat 19 November 2007 - 11:33 PM
Scoate patina ca o sa ai numai necazuri. Al meu e fara patina; are scoci pe burta.
Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 19 November 2007 - 11:34 PM
#545
Postat 20 November 2007 - 08:26 AM
Placat pe latimea fuselajului, nu patina.....
#546
Postat 20 November 2007 - 10:12 AM
Evident ca in momentul in care ai o discontinuitate in structura de rezistenta, in zona aia te astepti sa apara primele deformari/cedari.
Patina a fost pusa atunci (looong time ago) strict pt. a proteja fuselajul de harjaielile inerente aterizarilor NORMALE pe felurite suprafete (iarba, pietris, asfalt, zapada inghetata).
Evident ca strict pt. acest scop, exista si solutii mai bune. De exemplu, se poate taia dintr-un PET (de apa plata, de ex.) o fasie ingenios potrivita, care sa protejeze botul si burtica. Chiar si scociul ordinar e OK, cu penalitati la estetica, insa...
Io cel putin, cand imi dimensionez feluritele structuri de rezistenta, IN NICI UN CAZ nu le gandesc astfel incat sa fie indestructibile in cazul unui impact cu pamantul la viteze supersonice... E o aberatie.
Este muuuuult mai eficient a avea o structura rezonabila dpdv al sarcinilor DE EXPLOATARE, conjugat cu o indemanare acceptabila din partea pilotului in ceea ce priveste pilotarea modelului.
Io zic ca decat sa va tot faceti socoteli cum sa faceti botul EZ-ul sa reziste la "concrete vertical dive", mai bine ar trebui acordat mai multa atentie acuratetii de pilotaj.
#547
Postat 21 November 2007 - 11:03 PM
Citeaza
#548
Postat 22 November 2007 - 01:25 AM
Porumbeu, la 21 Nov 2007, 23:03, a spus:
Citeaza
NU
Simulatorul e MULT mai greu decat un EZ* live.
#549
Postat 22 November 2007 - 02:02 AM
Red Sky, la 22 Nov 2007, 01:25, a spus:
Simulatorul e MULT mai greu decat un EZ* live.
Si ce e rau in asta? Cu cat e mai greu pe simulator, cu atat mai usor o sa pilotezi in realitate. Parerea mea.
Stima si respect
#550
Postat 22 November 2007 - 09:25 AM
zgr_44, la 18 Nov 2007, 23:49, a spus:
Dupa multiplele accidente pe care le-am avut cu EZ botul a fost peticit si raspeticit asa ca l-am refacut din polistiren de constructii si l-am imbracat in balsa de 2 dupa chipul si asemanarea originalului.In virf chiar i-am pus un sandwichi de balsa de la 3 cm din virf.Acum e beton si nu numai ca nu e prea greu ,dimpotriva i-am mai pus inca 80g de plumb pentru a-l echilibra,bineinteles pentru LiPo.Acum are echipat 950g si zboara perfect,poate cu viteza ceva mai mare.Refacerea botului a pornit de la locasurile de servo pina la virf.In plus i-am mai pus din coada pina aproape de aripi o teava de carbon 6mm diam.Teava este pe interior intre cele doua parti.Imi pare rau ca n-am facut poze cu etapele remake-ului.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 22 November 2007 - 09:49 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#551
Postat 24 November 2007 - 08:44 PM
#553
Postat 24 November 2007 - 09:17 PM
#554
Postat 24 November 2007 - 09:59 PM
Stima si respect
#555
Postat 24 November 2007 - 10:30 PM
#556
Postat 25 November 2007 - 04:50 AM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#557
Postat 25 November 2007 - 09:26 AM
Multumesc cui ma poate ajuta .
#558
Postat 25 November 2007 - 09:59 AM
Mai merge lipit cu bison monocomponent, din cel care expandeaza singur. Durata de lipire este insa mai mare.
Asteapta deasemenea un raspuns de la cei care participa la deproniada, prin definitie au lucrat mai mult cu el.
Bafta!
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 25 November 2007 - 10:01 AM
#559
Postat 25 November 2007 - 04:15 PM
#560
Postat 28 November 2007 - 07:42 PM
#561
Postat 28 November 2007 - 08:25 PM
Aceasta postare a fost editata de Paul_L: 28 November 2007 - 08:29 PM
#562
Postat 28 November 2007 - 08:34 PM
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 28 November 2007 - 08:35 PM
#563
Postat 28 November 2007 - 09:04 PM
#564
Postat 28 November 2007 - 10:16 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#565
Postat 02 December 2007 - 06:44 PM
Eu spre exemplu am BL si Li-Po , elicea fiind tot " iepurasul ". I-am facut eleroane; lungime 15cm latime 3cm ( sunt asa scurte pentru ca am servo TowerPro de 6g si am zis ca nu au forta de ajuns ).Consider ca flapsurile nu sunt necesare dar fiecare face cum il taie capu' ;)
#566
Postat 03 December 2007 - 07:43 PM
Parerea mea e ca zboara mai bine ca inainte si cu viteza ceva mai mare.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 December 2007 - 07:46 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#567
Postat 03 December 2007 - 10:06 PM
#568
Postat 04 December 2007 - 08:08 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#569
Postat 07 December 2007 - 10:15 AM
Porumbeu, la 2 Dec 2007, 18:44, a spus:
Eu spre exemplu am BL si Li-Po , elicea fiind tot " iepurasul ". I-am facut eleroane; lungime 15cm latime 3cm ( sunt asa scurte pentru ca am servo TowerPro de 6g si am zis ca nu au forta de ajuns ).Consider ca flapsurile nu sunt necesare dar fiecare face cum il taie capu' :)
Poate pui vreo poza cu eleroanele.Si la mine elicea e tot aia ,adica tipul nou de "gunter".Flapsuri vreau sa-i pun pentru ca ajuta la aterizare si normal dupa legile aerodinamicii si la decolare modificindu-i suprafata portanta, adica i-o mareste prin redirectionarea curentului de aer(manual cl XI-a liceu aeronautica)
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 07 December 2007 - 08:57 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#570
Postat 09 December 2007 - 09:16 AM
alexroad, la 7 Dec 2007, 10:15, a spus:
Nu. Suprafata portanta ramane aceeasi.
Ceea ce se mareste de fapt, este portanta.
Asta, daca discutam despre dotarea aripii de EZ* cu flapsuri simple, articulate, ce se bracheaza in jos.
Ca nu cred ca discutam despre flapsuri de tip Fowler...