Problema la baterie sau nu stiu eu so folosesc?
#1
Postat 02 August 2011 - 05:03 PM
Baterie: http://sierra.ro/Acu...20C-p2130p.html
incarcator: http://www.hobbyking...eft_Radio_.html lam primit la bixlerul meu rtf,este in poza a 3 a cel mic si albastru cu 3 beculete
sper sa nu fie de la baterie findca nu cred ca imi pot permite sa cumpar alta.
#3
Postat 02 August 2011 - 05:30 PM
#4
Postat 02 August 2011 - 06:06 PM
Becuri rosiii de obicei inseamna ca se mai incarca...
Cu bateria originala tot la fel face?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#5
Postat 02 August 2011 - 06:07 PM
#6
Postat 02 August 2011 - 06:08 PM
pilo, la 02 August 2011 - 06:06 PM, a spus:
Becuri rosiii de obicei inseamna ca se mai incarca...
Cu bateria originala tot la fel face?
intra mufa si nu stiu ca bateria originala am stricato la un crash deci am aruncato si la mn in manual la mine scrie ca becurile rosii arata celulele descarcate oricum dupa cum am zis dupa 2 ore si jumatate tot erau toate 3 rosii dar dupa ce am masurat bateria am vazut ca este incarcata la maxim
Aceasta postare a fost editata de Marin Dragos: 02 August 2011 - 06:13 PM
#7
Postat 02 August 2011 - 06:11 PM
incepatoru, la 02 August 2011 - 05:27 PM, a spus:
deci am achizitionat o baterie noua de pe sierra model sport si atunci cand am primito am puso la incarcat,am incarcato cu incarcatorul de mai sus cel de la bixler,am asteptat 2 ore jumate si am vazut ca cele 3 beulete sunt tot rosii dar cand am masurat bateria arata ca este incarcata la maxim eu cred ca este de la incarcator.acum ai inteles ce vreau sa zic?
#8
Postat 02 August 2011 - 06:12 PM
Ps:nu mai fa triplu-post.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#9
Postat 02 August 2011 - 06:15 PM
#10
Postat 02 August 2011 - 06:17 PM
O baterie lipo 3s complet incarcata are 12,60 volti.Tensiunea nominala a unu pack lipo 3s este de 11.1 volti,nu conteaza capacitatea,e o regula.
Daca are 11.1 volti cand termina incarcarea direct la cos cu el(si chiar daca ar fi bun,ia cat mai repede turnigy accucel 6 sau imaxb6)
Incarcatoarele astea de buzunar strica bateriile.
PS:scrie si tu corect gramatical.Se pune punct,virgula,cratima etc.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 02 August 2011 - 06:19 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#11
Postat 02 August 2011 - 06:24 PM
pilo, la 02 August 2011 - 06:17 PM, a spus:
O baterie lipo 3s complet incarcata are 12,60 volti.Tensiunea nominala a unu pack lipo 3s este de 11.1 volti,nu conteaza capacitatea,e o regula.
Daca are 11.1 volti cand termina incarcarea direct la cos cu el(si chiar daca ar fi bun,ia cat mai repede turnigy accucel 6 sau imaxb6)
Incarcatoarele astea de buzunar strica bateriile.
PS:scrie si tu corect gramatical.Se pune punct,virgula,cratima etc.
Imi poti da un link de la incarcatorul turnigy?
P.S:Imi pare rau pentru gramatica :pardon:
#12
Postat 02 August 2011 - 06:28 PM
Turnigy
Iti mai trebuie si un cablu de incarcare deans.
Daca vrei din ro zi,ca sa iti dau link pe pm.
Il alimentezi la 12v si minim 5 A
Aceasta postare a fost editata de pilo: 02 August 2011 - 06:30 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#13
Postat 02 August 2011 - 06:31 PM
Uite:
Turnigy
Iti mai trebuie si un cablu de incarcare deans.
Daca vrei din ro zi,ca sa iti dau link pe pm.
[/quote
Imi trebuie din Romania deci.....
Oricum am cablu de incarcare adica acele care il bagi in priza(adaptorul) deci doar incarcatorul imi trebuie din Romania.
#14
Postat 02 August 2011 - 06:37 PM
In chineza cred ca ne intelegeam mai bine...
#15
Postat 02 August 2011 - 06:37 PM
TREBUIE o sursa de 12 volti stabilizat si cu un curent de 5 A constant.
Vezi ca avea ovidiugm charger imaxb6(avea si un accucel dar l-am luat eu :pardon: 8P )
@Rower...in japonezo-chineza cred ca am avea un randament mai bun.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 02 August 2011 - 06:38 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#16
Postat 02 August 2011 - 06:40 PM
pilo, la 02 August 2011 - 06:37 PM, a spus:
TREBUIE o sursa de 12 volti stabilizat si cu un curent de 5 A constant.
Vezi ca avea ovidiugm charger imaxb6(avea si un accucel dar l-am luat eu :pardon: 8P )
@Rower...in japonezo-chineza cred ca am avea un randament mai bun.
Pai am o sursa de 12 volti deci imi trebuie incarcatorul...
#17
Postat 02 August 2011 - 06:43 PM
Na.Sursa aia scoate macar 5 A?
Aceasta postare a fost editata de pilo: 02 August 2011 - 06:43 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#18
#20
Postat 04 August 2011 - 10:52 PM
De unde esti?
Eterna intrebare care de obicei aduce cea mai buna rezolvare, pe cineva care se ofera sa te ajute la fata locului cu sfaturi pertinente in cunostiinta de cauza si care te poate indruma si pe mai departe.
Multi au incercat pe cont propriu sa invete din carti, de pe net, de pe forumuri, nu ca nu ar fi capabili si nu este si asta o varianta, dar istoria a dovedit ca procesul este mult mai usor si mai putin costisitor cand te ajuta cineva hands-on.
Deci:
De unde esti?
Hai sa muncim organizat cum s-ar spune. Fa o introducere corecta care ar suna cam asa:
"Ma numesc ... , am ... ani, din orasul ... si doresc sa aflu urmatoarele ..."
Ia fa o incercare, promit eu ca ti se rezolva mai repede toate problemele :)
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 04 August 2011 - 10:53 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#21
Postat 05 August 2011 - 07:17 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#22
Postat 06 August 2011 - 07:38 PM
Maverick, la 04 August 2011 - 10:52 PM, a spus:
De unde esti?
Eterna intrebare care de obicei aduce cea mai buna rezolvare, pe cineva care se ofera sa te ajute la fata locului cu sfaturi pertinente in cunostiinta de cauza si care te poate indruma si pe mai departe.
Multi au incercat pe cont propriu sa invete din carti, de pe net, de pe forumuri, nu ca nu ar fi capabili si nu este si asta o varianta, dar istoria a dovedit ca procesul este mult mai usor si mai putin costisitor cand te ajuta cineva hands-on.
Deci:
De unde esti?
Hai sa muncim organizat cum s-ar spune. Fa o introducere corecta care ar suna cam asa:
"Ma numesc ... , am ... ani, din orasul ... si doresc sa aflu urmatoarele ..."
Ia fa o incercare, promit eu ca ti se rezolva mai repede toate problemele :angry2:
Atunci sa incepem cu inceputul.
Ma numesc Dragos, am 12 ani,sunt din orasul Slatina, Judetul Olt si as vrea sa aflu cum pot sa folosesc un incarcator ca acesta http://www.autorc.ro...u-balancer.html
Acesta este inceputul. :angry2:
#23
Postat 06 August 2011 - 10:42 PM
Marin Dragos, la 06 August 2011 - 07:38 PM, a spus:
Atunci sa incepem cu inceputul.
Manual http://www.hobbyking...584X7478X42.pdf
Video (un charger cu meniu identic):
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 06 August 2011 - 10:43 PM
#24
Postat 06 August 2011 - 10:45 PM
ovidiugm, la 06 August 2011 - 10:42 PM, a spus:
Manual http://www.hobbyking...584X7478X42.pdf
Video (un charger cu meniu identic):
bun inceputul cu acest video dar am nevoie sa stiu cum il conectez la sursa calculatorului(sursa separata de calculator).
#26
Postat 06 August 2011 - 10:48 PM
#27
Postat 06 August 2011 - 10:52 PM
http://web2.murrayst...powersupply.htm
http://www.marcee.or...PowerSupply.htm
#28
Postat 07 August 2011 - 03:17 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#29
Postat 10 August 2011 - 12:37 PM
Este clar ca esti la inceput de drum.A-r fi bine sa cauti prin Slatina aeromodelisti cu experienta care sa te asiste si sa te indrume.Din cele aratate nu se intelege, ce anume, nu functioneaza.Incarcatorul sau bateria?.Oricum,cele 3 beculete (led-uri) rosii ale equalizer-ului, daca sint aprinse in permanenta,indica faptul ca bateria Li-Po 3s1p are probleme:O diferenta mare de tensiune intre nivelul de tensiune al elementilor si elementul(cell) cu tensiunea cea mai mica.In aceasta situatie, avind in vedere ca bateria are deja 12,60v (tensiune max.),incearca o descarcare controlata si apoi din nou incarcarea.Inainte de a cumpara...trebuie sa stii daca bateria este problema sau charger-ul.In rest, iti doresc, sa ai parte de zboruri usoare si aterizari reusite.
Aceasta postare a fost editata de aeromax: 10 August 2011 - 12:38 PM
#30
Postat 10 August 2011 - 08:36 PM
aeromax, la 10 August 2011 - 12:37 PM, a spus:
Este clar ca esti la inceput de drum.A-r fi bine sa cauti prin Slatina aeromodelisti cu experienta care sa te asiste si sa te indrume.Din cele aratate nu se intelege, ce anume, nu functioneaza.Incarcatorul sau bateria?.Oricum,cele 3 beculete (led-uri) rosii ale equalizer-ului, daca sint aprinse in permanenta,indica faptul ca bateria Li-Po 3s1p are probleme:O diferenta mare de tensiune intre nivelul de tensiune al elementilor si elementul(cell) cu tensiunea cea mai mica.In aceasta situatie, avind in vedere ca bateria are deja 12,60v (tensiune max.),incearca o descarcare controlata si apoi din nou incarcarea.Inainte de a cumpara...trebuie sa stii daca bateria este problema sau charger-ul.In rest, iti doresc, sa ai parte de zboruri usoare si aterizari reusite.
Pai cum asa bateria luata noua de pe sierra are probleme?Oricum nu exista aeromodelisti in slatina decat copii cu avioane silverlit deci nu prea am pe cine sa intreb.Eu cred ca este de la incarcator,oricum lam schimbat cu o copie de la acuccell si acum o sa cumpar o sursa de pe hobby king daca mai am bani daca nu , astept.
Link de la sursa: http://www.hobbyking...240V_220W_.html
P.S.:stie cineva de ce nu raspunde Camil la mesaje?As vrea sa comand sursa cu el.