Cred ca e primul hidromodel de la noi , felicitari pentru curaj ! Bravo Misu !
Hidroavion CANADAIR CL-415 Anvergura 2.05m
#32
Postat 27 September 2011 - 09:44 AM
Multumesc. Cateva detalii tehnice finale. A iesit la 6,8 kg, adica o incarcare de vreo 110 g/dm2, am avut nevoie de catea sute de grame pe bot ca sa se echilibreze, asadar am pus pentru receptie 4 NiMh Sub-C de 4200 mAh si pentru bujii 1 NiMh marime D de 9000 mAh, toate puse cat mai in fata. Mai am de rezolvat niste probleme de etansare la apa intrucat la decolare se uda tot avionul mult mai mult decat anticipam. O sa comand si pentru Canadair un modul Twinsync, ca la Transall, ca mi-a fost cam teama fara, era sa o ia razna de vreo 2 ori.... cat erau motoarele de ...OS.. tot se mai turau diferit cateodata la accelerare brusca.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6