Postat 03 July 2011 - 08:21 PM
Revenind la postul initial, si in urma discutiilor purtate pe privat, cred ca e cazul sa mai adaug niste precizari.
Acest cadru nu este deosebit decat ca... wow... bling bling high tech. Daca ti s-a parut prin vreun film ca zboara bine, te asigur din proprie experienta ca ce l-a facut sa dea bine acolo este, in ordinea importantei: mana pilotului, controlerul folosit, motorizarea si echilibrarea elicior, si, in ultimul rand cadrul.
Conceptual, acest tip de cadru, Y6 adica, este chiar un exemplu de design gresit, din mai multe motive:
- potentialul de stabilitate este mic, se sprijina tot in 3 puncte pana la urma
- setul de motoare de jos lucreaza in aerul turbulent al celor de sus, deci cu eficienta scazuta
- este foarte greu de protejat la aterizare elicile de jos. Si in majoritatea cazurilor aterizarile nu sunt perfect verticale.
Nici nu este prea popular, de ce oare?
Eu voiam sa il tai ca sa il folosesc ca tricopter, nu ca Y6.
Din pacate, vad ca cei care se ocupa de taiat considera ca odata cu clientul au castigat si drepturile asupra planurilor lui...
... cu picioarele pe pamant ...