Zlin Z-50 70" probabil benzinar...
#241
Postat 05 September 2012 - 09:12 PM
#242
Postat 05 September 2012 - 09:43 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#243
Postat 05 September 2012 - 10:02 PM
oachidori, la 05 September 2012 - 09:43 PM, a spus:
bahhh .....eu te cred! ceilalti nu stiu ! sa vezi polemici de acum :drinks:
#244
Postat 06 September 2012 - 09:41 AM
Mihai_supy, la 05 September 2012 - 08:55 PM, a spus:
Eu unul zic sa duci receptorul cu alt model (pui un servo pe directie cu receptoarele tale si cu o staite in 2,4GH restul) si vezi ce se intampla in zona aia. Daca face la fel, macar stii ce ai de facut si pe unde sa nu mai zbori.
Modulatia FM poate aduce multe bube, iar 35Mhz poate fi orice, interferentele pot juca feste. Prea s-au belit doua modele in acelasi loc.
Intrebarea mea, cea mai mare e...mai era cineva pe canalul tau pe camp?...a pornit alta statie?
Mie mi s-a parut tortusi ca a avut o tendinta de redresare, iar motorul s-a redus parca. De aia e bun un film, mai ales la zborurile de incercare, si mai ales la modele ce sar de 1000 de lei!!!...
Eu am filmat toate zborurile de incercare - ca banuti de "cutii negre" nu am avut niciodata.
Mihai,
Daca au cazut in acelasi loc crede-ma ca e pura coincidenta.Am zburat cu acelasi receptor anul trecut Funcubul de mi-a venit rau,atunci receptorul de pe Zlin era pe Funcub.Zbor cu el de peste 2 ani si nu am avut nicio problema.Cu receptorul de pe MESS am trosnit alte 2 avioane pana cand cu avionul langa mine (electric)a pornit accelaratia la full.Dupa care am dus receptorul la EBA si mi-a zis ca s-a rezolvat.Eu am facut teste cu el si nu am mai intalnit aceleasi probleme,dar..
Crede-ma ca reducerea s-a facut probabil prin prisma faptului ca inainte de a se deslipi complet firul de la baterie a mai facut contact ceea ce a dus la reducerea turatiei.Tinand cond ca avionul a cazut in bot nu stiu cum naiba motorul a scapat neatins,doar elicea rupta,conul la fel, intact.Din pacate nu ma pot filma in timp ce pilotez.Cat despre canal cu siguranta nu vei mai gasi canalul pe care il utilizez eu,in general cei care inca mai functioneaza in 35 utilizand canale intre 60 si 80, cu exceptia lui Bogdan Stancu care are tot Multiplex si care parca utiliza ch 281 sau 283 (din memorie).
Mai gandeste-te ca am zburat Funcub-ul si Parkmasterul tot in zona aia fara probleme.8 zboruri.. deci..
Iar receptorul MPX nu foloseste PPM ci M-PCM care spune producatorul e relativ identic cu 2.4,nu stiu si nu ma pricep..
Aici poate interveni si Bogdan care foloseste aceeasi statie si tot in 35 si poate spune daca trebuie sa schimb statia sau nu... :yahoo: :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#245
Postat 06 September 2012 - 09:59 AM
Daca e sa fie perturbatie, nu de la alta statie mi-as pune problema, ci de la cauze externe, care in FM pot fi mult mai multe, inclusiv geofizice, zone gen "triunghiul Bermudelor", avem si noi la aerodrom o zona unde din vremurile FM-ului se stia ca daca zbori acolo pici sigur. In FM te mai poate perturba si o Dacie antica cu o bujie neparazitata, si cate altele.
Banda e prea ingusta, in 100kHz se inghesuie cateva zeci de canale, care in 2,4GHz se intind pe 100MHz, adica de 1000 ori mai multa banda sa se desfasoare. PCM-ul nu te ajuta cu nimic daca e sa fi interferat la greu, PCM-ul doar a eliminat glitch-urile, care poate erau de ajutor, prevesteau ca vine beleaua, in PCM ingheatza totul dintr-o data si gata. Singura diferenta e ca in PCM ai failsafe... apropo era setat? si daca da, cum ?
#246
Postat 06 September 2012 - 10:30 AM
renatoa, la 06 September 2012 - 09:59 AM, a spus:
Daca e sa fie perturbatie, nu de la alta statie mi-as pune problema, ci de la cauze externe, care in FM pot fi mult mai multe, inclusiv geofizice, zone gen "triunghiul Bermudelor", avem si noi la aerodrom o zona unde din vremurile FM-ului se stia ca daca zbori acolo pici sigur. In FM te mai poate perturba si o Dacie antica cu o bujie neparazitata, si cate altele.
Banda e prea ingusta, in 100kHz se inghesuie cateva zeci de canale, care in 2,4GHz se intind pe 100MHz, adica de 1000 ori mai multa banda sa se desfasoare. PCM-ul nu te ajuta cu nimic daca e sa fi interferat la greu, PCM-ul doar a eliminat glitch-urile, care poate erau de ajutor, prevesteau ca vine beleaua, in PCM ingheatza totul dintr-o data si gata. Singura diferenta e ca in PCM ai failsafe... apropo era setat? si daca da, cum ?
Cand o sa fac rost de cei 200 euro necesari pentru a face trecerea la 2.4 o sa o fac.Momentan mai supravietuim asa. :) :yahoo:
Renato,asa cum am spus am zburat in aceeasi zona toata ziua fara probleme tot in 35,asa ca putem elimina "triunghiul Bermudelor"..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#247
Postat 06 September 2012 - 10:55 AM
dupa crash ai gasit-o desfacuta?
imi pare rau sa aud ca l-ai faramat, asta e acum.
PS
Nu merita reparat daca nu ai timp, e de durata reparatia.
Aceasta postare a fost editata de typer: 06 September 2012 - 10:57 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#248
Postat 06 September 2012 - 12:11 PM
oachidori, la 06 September 2012 - 10:30 AM, a spus:
Renato,asa cum am spus am zburat in aceeasi zona toata ziua fara probleme tot in 35,asa ca putem elimina "triunghiul Bermudelor"..
Hmmm... 200 = siguranta pentru toate modelele ce vor veni... 800 = model nou, potential crashuibil din nou... grea alegere :)
Telemetria a salvat pana acum 3 avioane pe care le stiu eu... numai din faptul ca a beepait in timp ce facea taxi, indicand o cadere de tensiune cat de mica.
Am vazut ulterior ca ai scris Euro... 200 lei, fraiere ! Lasa fasonul "de firma". :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 September 2012 - 12:12 PM
#249
Postat 06 September 2012 - 03:59 PM
#251
Postat 10 September 2012 - 01:14 PM
Mihai_supy, la 10 September 2012 - 01:04 PM, a spus:
O sa repar avionul si exact in aceleasi conditii (fara a repeta in schimb greseala; am reparat-o deja, acum am inadit cablurile in prealabil si apoi le-am lipit ,acum nu se mai deslipesc neam) si voi face tot acolo zborul si o sa va arat ca statia nu are nici o problema.(Asta ca sa nu mai existe polemici pe n pagini in jurul statiei,vorba lui Turok.)
Oricum nu as schimba-o cu niciuna.Poate doar sa imi cumpar un modul de 2.4 :pardon: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#252
Postat 10 September 2012 - 01:17 PM
Sunt lucruri complet distincte, si nu ar fi prima oara cand statii cu staif se simt mai bine cu transmisia altora.
#253
Postat 10 September 2012 - 01:34 PM
Acum vezi si ce brand e mai bun pentru ea ca sistem in 2,4 GHz .......
" RADIO FREQUENCY INFORMATION: Only transmitters on 2,4 GHz RC systems are permitted. All radio equipment must be ECC certified. It is contestant’s responsibility to assure that all equipment meets this requirement. In rare cases, other transmitters may be permitted. "
#254
Postat 10 September 2012 - 01:57 PM
Dupa traditia buna pe care au avut-o se pare ca Hitec vrea sa-i puna pe butuci. Din cate stiu este prima statie dupa preluarea MPX-ului de catre Hitec.
Nu vreau sa fie un flame, doar ar fi bine sa afli exact de unde vine buba, altfel se poate intampla si alta data.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#255
Postat 10 September 2012 - 02:05 PM
renatoa, la 10 September 2012 - 01:17 PM, a spus:
Sunt lucruri complet distincte, si nu ar fi prima oara cand statii cu staif se simt mai bine cu transmisia altora.
Renato, nu ma pricep eu ca tine in acest domeniu dar te asigur ca transmisia radio nu a avut si nu are nici o problema. :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#256
Postat 10 September 2012 - 02:07 PM
REAL DESIGN, la 10 September 2012 - 01:34 PM, a spus:
Acum vezi si ce brand e mai bun pentru ea ca sistem in 2,4 GHz .......
" RADIO FREQUENCY INFORMATION: Only transmitters on 2,4 GHz RC systems are permitted. All radio equipment must be ECC certified. It is contestant’s responsibility to assure that all equipment meets this requirement. In rare cases, other transmitters may be permitted. "
Cel mai bun brand este cu siguranta cel original, pe care o sa mi-l pun.O sa fac eu cumva de vreo sponsorizare si o sa imi iau modulul si un receptor,asta macar pentru avioanele mari sau scumpe,pentru spume pot folosi in continuare 35.Banuiesc ca cei de la MPX or avea cerificatele de care vorbesti.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#257
Postat 10 September 2012 - 03:10 PM
REAL DESIGN, la 10 September 2012 - 01:34 PM, a spus:
Iar acestea este un exemplu de sistem certificat atat FCC, cat si CE:
http://frsky-rc.com/uploadfile/201007/20100712094619799.jpg
Se vad, mici dar se disting, siglele pe primul rand dreapta.
Iar un brand destul de apreciat, Jeti de exemplu, nu are certificarea FCC, deci nu numai FAI, dar nici AMA nu il accepta pe campurile de zbor acreditate. Motivul este legatura inversa de telemetrie, de la receptor la statie, cam improasca in banda, nu au prea nimerit-o.
#258
Postat 22 January 2013 - 05:21 PM
Astept oferte!!
Din pacate timpul disponibil pentru acest hobby in ultima vreme a fost extrem de mic, asa ca as vrea ca in primavara sa ma pot bucura din nou de aeromodele.Daca e posibil as vrea sa fie gata pana la Rapa. :drinks: :drinks: As vrea sa fac o inaugurare acolo. :drinks: :drinks: :pardon: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#259
Postat 22 January 2013 - 05:28 PM
#260
Postat 22 January 2013 - 07:48 PM
renatoa, la 22 January 2013 - 05:28 PM, a spus:
Cu siguranta nu, deoarece are tarife pe masura calitatii. Iar avionul pe care il am, dupa cum stii a fost doar 800 ron cu tot cu transport, nu cred ca merita calitatea pe care o ofera George.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#261
Postat 10 June 2014 - 09:01 PM
Servo-ul ars este un Hitec 645 MG. Celalt servo nu a fost afectat. Ca erau 2 mufate pe un conector MPX, semnalele in exterior + si _ legate cate 2 pe ceilalti pini. Nu au fost conectati eronat, ca altfel se ardeau amandoua.
Acest ubec se mai poate repara sau imi iau altul? :unsure: :unsure:
Si acum intrebarea? De unde poate proveni problema?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#262
Postat 11 June 2014 - 02:14 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#263
Postat 13 June 2014 - 02:56 PM
#264
Postat 24 June 2014 - 01:41 PM
Asa ca am cumparat niste diode de pe Maica Domnului si am inceput sa fac masuratori. Un regulator scoate pe mufa care intra in receptor 5 V. La un acumulator Lipo 2S cu 7.8V la bord dupa ce am pus 4 diode in serie am scazut voltajul la 6.3 V. Deci o diferenta de 1.5V per 4 bucati.Ma gandesc ca daca acumulatorul va fi incarcat va fi nevoie de 6 diode, asta ca sa fiu eu sigur ca nu se intampla nimic cu receptorul si/sau cu servourile.
Voi ce ziceti? Imi fac griji degeaba?
Toata ideea a plecat de la motivatia de a inlocui cele 4 celule NiMh pe care le folosesc pentru placa Sbach, ca ma streseaza sa le incarc n ore de fiecare data inainte de zbor. :pardon: :pardon:
Daca e fezabila ideea le voi folosi si in alt context, adica pt alt avion. :rolleyes:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#265
Postat 24 June 2014 - 02:09 PM
3 diode cred ca ar fi ok, iti va cobori de la 8.4V la 6V cand e plin si de la 7.4V la 5V cand e gol.
Daca nu se intampla cum am scris mai sus, inseamna ca ai luat diode schottky, care au caderea mai mica, de 0.2-0.3V, nu sunt potrivite pentru sarcina asta.
Ar trebui si sa fie de curent suficient, nu din alea mici de 1-2A, un servo in stall poate trage si 5A...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 June 2014 - 02:11 PM
#266
Postat 24 June 2014 - 03:20 PM
eu asa am pe sukhoi. merge fara probleme.
tensiunea dupa ce e full incarcat este de 6.6V
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#267
Postat 11 July 2014 - 12:42 PM
Macar sa zboare!! :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 11 July 2014 - 12:43 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S