Degeaba va contrati aici dragi obsedati ! (© Valteras)
Reticenta la tot ce este nou este foarte greu de invins!
LiPo au patruns greu pe piata,mai ales datorita pretului la inceput.
Din punct de vedere strict "electric" ii dau dreptate lui Renatoa.
Din acest punct de vedere:
Citeaza
- cati au auzit ca exista LiFe, e nou pe piata totusi
- cati au facut comparatii temeinice, sau doar s-au luat dupa sfaturi ale celor dinainte bazandu-se pe experienta, care de multe ori se confunda cu rutina si lipsa de dorinta / frica de a incerca ceva nou
- cati isi pregatesc avioanele singuri, stiu multi campioni care doar piloteaza
nu ii dau dreptate.In mod clar nu cunoaste multi campioni,si cum isi pregatesc ei avioanele;sunt chiar curios sa ne dai un nume,doua de campioni care doar zboara si habar nu au ce au in model....Mai mult decat atat, sunt aproape convins, ca Renatoa nu zboara avioane termice de anvergura mare,si nici nu a zburat vreodata.
Din acest punct de vedere as urma sfaturile ( lui RealDesign) consacrate deja cu LiPo.Din punct de vedere strict tehnic/electric as merge pe LiFe(Renatoa).
Strict din experienta in timp( tot felul de modele de la spume de doi lei pana la structura clasica):
-NiCd -zero incidente
-NiMh -zero incidente
-LiPo -zero incidente
Si la momentul de fata zbor planor cu alimentare duala NIMH(rec)- LiPo (motor),Piper cu 3XLiPo ,diferite acrobate cu 2X Lipo ,etc ,packuri alese exclusiv pentru fiecare model in functie de cerintele modelului(greutate,tip de model,etc).
NICIODATA ,nici unul din aceste tipuri de celule nu m-a dezamagit,niciodata nici un tip de acumulator nu m-a adus in faza unui incident sau chiar accident de zbor.
flying is my life...