Zlin Z-50 70" probabil benzinar...
#31
Postat 25 July 2011 - 09:06 PM
#32
Postat 25 July 2011 - 10:01 PM
incepatoru, la 25 July 2011 - 09:06 PM, a spus:
Invidie nu ... mila da ! :good:
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 July 2011 - 10:04 PM
#33
Postat 25 July 2011 - 10:09 PM
Aceasta postare a fost editata de hash84: 25 July 2011 - 10:09 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#34
Postat 26 July 2011 - 08:57 AM
#35
Postat 26 July 2011 - 10:12 AM
Modelul este frumos dar ca si o macheta 100% scale, nu e un model de toata ziua ci doar de sarbatoare pentru ca este dificil
de zburat si ar fi pacat ca din prima zi sa devina amintire .
Alegerea motorizarii as face-o si functie de ce as mai putea sa fac cu motorul in caz de .... adica as mai pune ochii pe un model - asta tocmai vorbeam cu un amic acum 10 min. care a ramas cu motorul dupa un incident si vroia alt model dar care se pare ca nu ar mai putea sa il duca motorul ramas - si ce faci ? - colectie de motoare ? - eu am o cutie plina cu motorase electrice de la tot felul de modele de styro care au devenit poveste.
Dar in final fiecare pasare pe limba ei ... se inalta !
P.S.
Acum ca tot s-au bosumflat unele persoane ... imi cer mii de scuze ( desi credeam ca am depasit etapa de grupa mica ) iar daca tot nu s-a inteles ce motoare recomanda producatorul pe pagina lui (120-2T si 160-4T ) nu am nici o vina ( cred ca turbina e cea mai potrivita )
Si ca o cugetare finala ... prefer persoana care sa imi spuna franc in fata ce am gresit decat " mierosul " cu zambetul lui
" Iliescu " amprentat pe mecla dar care va rade inzecit in spatele meu la prima nereusita - dar de.. eu il consider prieten !
Bafta si multa sanatate ! Paraciosilor !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 July 2011 - 10:13 AM
#36
Postat 26 July 2011 - 11:46 AM
Era clar din secunda zero ca lumea se amuza dar, stai linistit ca te vor ajuta neconditionat cind va veni vremea. Nu?
Deocamdata sa vina dihania (va fi zburat deja ... oceanul) si daca tot ai spart pusculita, ti-as recomanda un 4T de calitate (mare specialist, eu...ha ha ha) nu de alta dar e plin forumul de topicuri pentru benzinare dar de 4T nu prea se plinge nimeni. Nu cred sa fie doar statistica (mai putine 4T), Zeama nu e scumpa daca arzi 2...3 litri pe an.
Pina atunci, incearca sa zbori Me ul; daca te vei simti confortabil cu Me ul, probabil ca Zlinul va fi o relaxare.
O alta sugestie ar fi sa uiti in prima etapa de flapsuri si sa vezi cit de solid e trenul; daca ii trebuie toata pista la aterizare, sa aiba pe ce sta...
Nu l-as zbura eu (adica tu) din prima; as apela la un pilot pentru primul zbor si pentru trimajele de baza, astfel, riscul va fi minim. Se aleg ei singuri, stai linistit... tu sa ai incredere.
Si acum, parca am vazut in poze profil portant la incastrare si simetric la capat; un fel de torsiune aerodinamica. Nu ar trebui sa ajute chestia asta?
Final; sa-l stapinesti sanatos, sa-l zbori artistic, sa se umple cerul de zlinuri dup'aia...
Bafta
#37
Postat 26 July 2011 - 12:12 PM
Gigi,cate despre zbor,sa sti ca nu imi e frica sa zbor cu ME,ci doar ultimele dati cand am vrut sa fac asta,rotile erau prea mici pentru terenul pe care zbor sau nu a vrut sa porneasca,nu am avut glow-ul bun si gata.O sa imi cumpar unul nou si o sa il zbor.Nu cred ca esti in masura sa dai vreun calificativ asupra modului cum zbor eu deoarece nu m-ai vazut niciodata zburand,asa ca...
sa fiti sanatosi!! :clapping:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#38
Postat 26 July 2011 - 12:56 PM
1 - in prima interventie am spus :
- de motor 120 , de uitat fumul , de UBEC-uri , PowerBoxuri - deci si de electronica - CA NU AI INTREBAT DOAR DE MOTOR
si cu finalul ca de unde alegeti modele d'astea greu de zburat ( nici filme nu sunt cu ele asa de iubite ce sunt ) .
2 - in a doua interventie am pus link-ul de le nitroplane cu specificatiile producatorului - asta pentru ca tot nu era clar
ce motor trebuie.
3 - in a treia interventie am pus un film cu un motor 4T dar gresisem ( era cel fara PATRATELE ) am reamintit reglajul greoi
la benzinare si calitatea indoielnica daca nu e 3W sau alt brand renumit MVVS , DA , etc
4 - in a patra interventie a reamintit precizarile producatorului ca se parea ca nu au fost " lecturate "
5 - in a cincea interventie am spus ca e bestial acel Laser si ca e un super motor la super pret ( vezi cat costa unul nou )
6 - in a sasea interventie a mea am punctat ceea ce stiam si se confirmase cu un post mai sus ..... parnaie care pune botu !
dar mai important era de retinut propunerea de a nu lua inca motorul si intai sa simulezi greutatea lui dupa ce venea
modelul- da deee - era mandria la mijloc si nu vroiam sa vedem ceea ce era important ci mai repede era sa ma faci pe
mine negativist.
7 - in a saptea interventie ti-am argumentat de ce nu sunt negativist ci am preferat sa iti expun din esecurile mele -deci
era din experienta proprie ... da ma rog.
8 - in a opta interventie deja ma luat valu cand ai spus ca nu stii din ce e facut .... chiar tare asta .... dar tot am fost
decent si am intrebat pe ce criterii l-ai ales ... vorba lui PEPE - " iubirea mea, numai iubireee "
uite pana acum 8 ( OPT - O P T - eight .... ) interventii in care zic eu ca nu am facut misto - daca ai alta parere pana acum sa stii ca esti prea sensibil.
Tot zici ca nu ti-am recomandat motor ca ma rog asta era intrebarea ..... ce era sa iti spun .. ca eu nu am DECAT OS, SAITO si YAMADA - tu vroiai ceva ieftin si bun ( o exista asa ceva ?)
Restul au fost doar glume nevinovate care se cam impuneau ... ca tu prea o tineai pe a ta - si inca am fost ponderat ....
P.S.
Unde m-am luat eu de stilul tau de zbor ? .. mai ales ca nici eu nu oi fi vre-un Somenzini ? am spus doar ca warbird-ul ala
la care si acolo te-am tot sfatuit, da la fel m-ai tratat cu .... multa atentie .... a ajuns la vanzare ... acum daca am un incalzitor de bujie descarcat sau demarorul defect ... ce fac ? - imi vand modelele ? .... caci ala la VANZARE a ajuns ......
da acu vad ca te-ai sucit, zici ca o sa il zbori - chiar crezi ??!
Deci ? Stimatul nostru coleg, puteti sa va luati orice model doriti dumneavoastra ca pe mine oricum NU MA INTERESEAZA !
P.S. la P.S.
Si ca sa ii raspund eu ( altii vad cu nu au curaj ... iar lipsa de curaj ) colegului nostru Bizu ;
MAMA m-a parat la Admin - asa e la batranete - da e mama mea si o iubesc !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 July 2011 - 12:58 PM
#40
Postat 26 July 2011 - 02:12 PM
Nu stiu daca te-ai gandit la detaliul acesta atunci cand ai ales modelul dar era un amanunt destul de important.
La incarcarea aia modelul vine ca o caramida la aterizare, de aceea i-au prevazut si flapsurile asa ca e mai util sa le activezi de la inceput.
#41
Postat 26 July 2011 - 10:25 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#42
Postat 27 July 2011 - 07:51 AM
misumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:
si pe mine;de aia mi-am luat Funcub cu flapsuri ca sa ma pot apropia cat mai mult de realitate. :pardon: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#43
Postat 27 July 2011 - 08:00 AM
misumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:
Daca eu tot am facut misto si nu am recomandat nici un motor ( FALS - am fost primul care am zis OS 120 sau pe aici ) poate
il/ne ajuti cu un sfat de motorizare.
Referitor la genul de modele .... STATISTIC .... cati dintre colegii nostrii din Bucuresti cat si din tara au astfel de modele ? Eu stiu raspunsul ..... si atunci DE CE ? din necunostinta de cauza ?! - nu cred .
Intreaba'l pe domnul Cornel care se chinuia la propriu si la figurat cu Cessna CmPro atat la decolare cat si la aterizare
pe Chitila si nu numai - au incercat si altii sa " il ajute " .
A trecut dupa aceea pe vestita Extra de care amintea Hash ... si ? - mai rau !
Acum are un superb Extra de la Extreme Flight de 1,9 m cu motor Mintor ( benzina ) - ZBOARA SUPERB SI ATERIZEAZA LA PICIOR !
#44
Postat 27 July 2011 - 09:34 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#45
Postat 27 July 2011 - 10:11 AM
misumat, la 27 July 2011 - 09:34 AM, a spus:
Nu era recomandat ca prim model termic si de marimea aia avand in vedere sumele ce se vor cheltui ... nu imense dar nici neglijabile - ce se doreste ? - distractie si relaxare cum bine spunea Hash sau chinuiala si emotii ca sa nu mai zic de paguba totala ?
Vrei sa fii " UNICUL - The One " ? - atunci iei ce nu are NIMENI si ai rezolvat !
Cine vrea realism ... F4C - MACHETE si atat ! Restul ... polisterene cu flaps-uri .. vrajeala similitudinea cu realismul !
Si totusi un sfat cu motorizarea ... ca sa fim On Topic ?
P.S.
Am expus mai devreme pe PUNCTE - minim 8 ( opt ) la numar raspunsurile la solicitarile despre motorizare si electronica - nu era nici un misto.
Exista manual , nu prea exista review-uri din pacate ( oare de ce ? )
NU REZOLVA cu nimic venitul cu modelul in brate pe camp ..... ca sa ce ? sa ne uitam in el si sa numaram cate lonjeroane si nervuri are ?
Acasa in " laborator " cu cantarul, cu ruleta, cu P.C.- ul pornit On Line ... acolo stabilesti ce si cum .... bineinteles cu Sold-ul contului in fata si conectat la RHC ca sa mai ceri sprijin !
RECOMANDARE cu succes garantat 100 % :
Motor - Saito 150 AAC
Elice Mejzlik 16X8 sau 18X6 ( Merge si APC dar arata mai bine de carbon )
Servouri - Hitech 7975 HB
U-Bec - DigiSwitch Dual ( Pover Box System )
Doua Pack-uri Flight Power EON 2S 1600 mAh
Rezervor 650 cmc
CoolPower 20 % sau 30 % nitro
si ... mai multe glow-uri ( eu am patru + inca 8 pack-uri NiMh de 5400 mAh scoase dintr-un pack de masinuta LRP )
si ... demaror Align
Iar o sa se zica ca e la misto ! ( asta am eu pe Katana 120 Sbart si e super O.K. )
Si gata .... ma retrag din acest subiect !
Aaaaa... :
#46
Postat 27 July 2011 - 10:19 AM
Ca idee de pret daca il comanzi NUMAI de la ei (caci nu-l gasesti in alta parte) uite-te aici.
#47
Postat 27 July 2011 - 10:50 AM
misumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:
Nu e vorba de nici o poanta. Orice avion zboara bine daca ai motorizarea necesara pe el insa diferenta o poate face exact aterizarea. Cele cu suta de gr pe dm patrat vin cu viteza foarte mare la aterizare fata de cele cu incarcarea pe jumatate la care iti permiti luxul sa vi cu viteza mult mai mica. E si asta unul din motivele pentru care un cmpro costa pana in 200 de euro iar un sebart sau un eg sau un quique costa dublu.
Si nu vad cu ce l-am speriat pe oachidori: i-am spus parerea mea si nu am vorbit in necunostinta de cauza, am avut model de la cmpro cu fuselaj din fibra.
#48
Postat 27 July 2011 - 01:13 PM
REAL DESIGN, la 27 July 2011 - 10:11 AM, a spus:
Acasa in " laborator " cu cantarul, cu ruleta, cu P.C.- ul pornit On Line ... acolo stabilesti ce si cum .... bineinteles cu Sold-ul contului in fata si conectat la RHC ca sa mai ceri sprijin !
In ordine inversa! Pus la punct acasa, adus la zbor... zburabil.
M-am uitat la filme si n-am gasit neaparat reprosuri modelului cit pilotului... In primul nici n-a folosit flapsurile la decolare; la aterizare n-a apucat...
Trecere la joasa in relanti nu prea se face nici cu spume.
E drept ca am dorit sa echilibrez balanta cu filme "pozitive" dar n-am gasit sau n-am cautat cum trebuie.
Oricum, la pravalia de unde l-a luat Oachi, mai aduc cu siguranta.
Nu mai stiu cum sa inchei asa ca o las in aer.
#49
Postat 27 July 2011 - 01:31 PM
Daca iti iei MVVS nou de pe MVVS.nl , ai grija ca te jupoaie la transport, in Romania trimit doar cu DPD si iti iau 25,50 Euro / Kg.
Daca vrei MVVS 26 second hand, ia legatura cu Mugurel pentru motor si cu mine pentru rezonator.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 27 July 2011 - 01:34 PM
TEL. 0726.191.725
#50
Postat 27 July 2011 - 01:44 PM
#51
Postat 27 July 2011 - 02:32 PM
ERASER, la 27 July 2011 - 01:31 PM, a spus:
Daca iti iei MVVS nou de pe MVVS.nl , ai grija ca te jupoaie la transport, in Romania trimit doar cu DPD si iti iau 25,50 Euro / Kg.
Daca vrei MVVS 26 second hand, ia legatura cu Mugurel pentru motor si cu mine pentru rezonator.
Cu Mugurel am vorbit deja,sa vad avionul intreg in cutie si apoi te sun si pe tine.Unde se gaseste Thunder-ul?ca eu am gasit doar 2 la Phoenix dar sunt prea mici pentru ce imi trebuie mie.
multumesc,
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#52
Postat 27 July 2011 - 02:40 PM
Motoarele 4T merg bine cu cilindrul in jos? Exista conditii speciale pentru configuratia asta?
Multumesc
PS. Nu stiu cit sint de bune (desi n-au presa proasta) si nici daca mai ai tu nervi pentru posta dar uite si aici:
http://www.hobbyking...low_Engine.html
Aceasta postare a fost editata de bizu: 27 July 2011 - 02:42 PM
#53
Postat 27 July 2011 - 09:14 PM
TEL. 0726.191.725
#54
Postat 28 July 2011 - 08:16 AM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 28 July 2011 - 08:18 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#55
Postat 28 July 2011 - 09:00 AM
MLGore, la 28 July 2011 - 08:16 AM, a spus:
O rugaminte ... cum se face circuitul electric in situatie daa de tine :
Bag pack-ul 2S in UBEC, duc iesirea UBEC-ului in receptor ( facem abstractie de unde vine intrerupatorul - e pe acolo pe undeva ).Unde bag servourile daca vreau sa mearga direct la 7,4 V ? Daca le bag clasic in receptor or sa primeasca tensiunea
din UBEC. Mai faci un cablaj ceva si din receptor isi ia doar semnalul iar din cablaj alimentarea ? ca nu poate fi vorba de PowerBox in cazul de fata .
#56
Postat 28 July 2011 - 04:30 PM
Powerbox ?!
#57
Postat 28 July 2011 - 07:28 PM
renatoa, la 28 July 2011 - 04:30 PM, a spus:
Powerbox ?!
adica din asta?
http://phoenixmodels...123-p-2254.html
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#58
Postat 28 July 2011 - 09:16 PM
renatoa, la 28 July 2011 - 04:30 PM, a spus:
Powerbox ?!
2s life nu are incarcat 7.2 volti? nu-i cam mult?
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#59
Postat 28 July 2011 - 09:21 PM
Are 7.2V cand este in charger, cum l-ai scos cum scade la 6.8-6.9V si in ce mai mica sarcina scade la nominal 6.6V
#60
Postat 28 July 2011 - 09:43 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.