Problema Traxxas 3.3
#1
Postat 20 July 2011 - 03:48 PM
Nu stiu exact daca asa se intampla in general sau daca am eu o problema ..
#2
Postat 20 July 2011 - 04:41 PM
eu dupa 5 min cu firestorm o las 1 min 2 pe tusa
10 min in continuu cu un automodel doar la concursuri cred ca se merge :good: sau la alea mai scumpe
Iti dau un sfat:
iti trebuie neaparat un termometru
daca depasesti mai mult de 130 grade celsius motorul se poate cala , iar un motor nou tot 3.3 nu cred ca e mai ieftin decat un termometru , deci tu alegi
sau in caz ca nu ai banii necesari, poti pur si simplu sa te plimbi dupa ceas (4-5 minute maxim) pana la oprire dupa care stai (1-3 minute)
La masina mea spre exemplu, scade temperatura de la 115-120 grade la 80-90 in cam 20 secunde
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#3
Postat 20 July 2011 - 07:26 PM
Daca nu ai termometru folosesti metoda cu saliva. Iei putin scuipat pe deget si dai pe motor. Daca sfaraie si se evapora instantaneu nu prea e ok. Daca fierbe usor atunci e ok.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#4
Postat 20 July 2011 - 07:32 PM
neataticu, la 20 July 2011 - 07:26 PM, a spus:
E eficienta metoda! :yahoo: :good:
#6
Postat 21 July 2011 - 09:54 AM
neataticu, la 20 July 2011 - 07:26 PM, a spus:
Daca nu ai termometru folosesti metoda cu saliva. Iei putin scuipat pe deget si dai pe motor. Daca sfaraie si se evapora instantaneu nu prea e ok. Daca fierbe usor atunci e ok.
Deci sa inteleg ca problema ar fi de la reglaje si bujie?
#8
Postat 21 July 2011 - 04:12 PM
MarinMircea, la 20 July 2011 - 04:41 PM, a spus:
eu dupa 5 min cu firestorm o las 1 min 2 pe tusa
10 min in continuu cu un automodel doar la concursuri cred ca se merge :D sau la alea mai scumpe
Iti dau un sfat:
iti trebuie neaparat un termometru
daca depasesti mai mult de 130 grade celsius motorul se poate cala , iar un motor nou tot 3.3 nu cred ca e mai ieftin decat un termometru , deci tu alegi
sau in caz ca nu ai banii necesari, poti pur si simplu sa te plimbi dupa ceas (4-5 minute maxim) pana la oprire dupa care stai (1-3 minute)
La masina mea spre exemplu, scade temperatura de la 115-120 grade la 80-90 in cam 20 secunde
Cum vine asta, aflu lucruri noi, nu ai voie sa te dai cu ea mai mult de un rezervor ? :blush:
#9
Postat 21 July 2011 - 04:34 PM
Am alta problema acum .. mi'am stricat angrenajele de la ezstart , le'am inlocuit .. cand e motoru rece si dau sa pornesc cu ezstart se invarte in gol fara sa'mi angreneze motorul .. cand e motorul cald merge foarte bine .. pinioanele sunt ok .. nu stiu care sa fie problema ..
Aceasta postare a fost editata de Nowatiny: 21 July 2011 - 04:35 PM
#10
Postat 21 July 2011 - 08:10 PM
Nowatiny, la 21 July 2011 - 04:34 PM, a spus:
Am alta problema acum .. mi'am stricat angrenajele de la ezstart , le'am inlocuit .. cand e motoru rece si dau sa pornesc cu ezstart se invarte in gol fara sa'mi angreneze motorul .. cand e motorul cald merge foarte bine .. pinioanele sunt ok .. nu stiu care sa fie problema ..
rulmentul uni-sens...mare problema la sistemul EZ-Start TRA5211R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#11
Postat 21 July 2011 - 10:54 PM
Cracky, la 21 July 2011 - 04:12 PM, a spus:
Daca este reglata bine poti sa te dai non-stop, cate rezervoare vrei tu! DOAR daca este reglata foarte bine.
Nelutu35, la 21 July 2011 - 08:10 PM, a spus:
Nu doar la ez-start. Eu am patit`o si la rotostart. (pornirea electronica face probleme daca nu esti atent cu rulmentul uni-sens.. :blush: )
Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 21 July 2011 - 10:56 PM
#13
Postat 22 July 2011 - 05:53 PM
Aceasta postare a fost editata de Nowatiny: 22 July 2011 - 05:54 PM
#14
Postat 22 July 2011 - 11:20 PM
Rotostartul are 2 parti: motorisca si backblate`ul. Eu slabeam unul dintre suruburile cu care se prindea backplace`ul si bagam cam 8-9 mm din surubelnita langa surub, si astfel strambam putin capacul, si mergea.
Bafta!
#15
Postat 22 July 2011 - 11:31 PM
Exact problema asta am avut`o si eu la rotostart. Daca luam rulmentul uni-sens si il lasam o noapte in benzina a doua zi mergea de zbarnaia. Dupa 2-3 ture nu o mai puteam porni, fiindca aluneca. In cazul asta ori este dusa cota de pe axul pe care vine rulmentul (la motorul meu asta este problema. A papat cam 15 litri) ori rulmentul uni-sens. Daca si motorul tau a papat mai mult de 10 litri iti trebuie un ax pentru rulmentul uni-sens nou. Daca nu, un rulment nou.
Bafta!
#16
Postat 23 July 2011 - 10:38 AM
#19
Postat 08 August 2011 - 02:24 PM
Iti spun sincer ca e bine sa inveti tu, iati timp liber, un spatiu retras si stai acolo sacrificand cateva rezervoare, sa iti inveti motorul, recomand un satiu larg deschis ca pana inveti motorul o va lua utin razna, se va tura singur dar pentru o f scurta erioada de timp, sa nu te sperii. Si sa ai buji de rezerva, vei arde una sau doua, dar merita riscul si investitia entru viitoarele motoare. Ai sa vezi ca dua ce rezolvi motorul o sa ai o masina super, revo e chiar o masina otenta care te distreaza mereu, nu am incercat ersonal altele, dar nu as da e nimic aceasta masina, de fun e erfecta.
MA SCUZATI DAR AM PROBLEME CU TASTA P