Modelism - RHC Forum: Problema Traxxas 3.3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema Traxxas 3.3

#1 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2011 - 03:48 PM

Am o problema la masina .. porneste , ruleaza bine dar dupa aprox 10min de jucat cand se incalzeste motoru mai tare(nu stiu exact cat , din cate am inteles imi trebuie un termometru(nu am)) , moare si nu mai porneste pana cand nu se mai raceste ...
Nu stiu exact daca asa se intampla in general sau daca am eu o problema ..
0

#2 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 20 July 2011 - 04:41 PM

:yahoo: 10 minute in continuu?

eu dupa 5 min cu firestorm o las 1 min 2 pe tusa

10 min in continuu cu un automodel doar la concursuri cred ca se merge :good: sau la alea mai scumpe

Iti dau un sfat:

iti trebuie neaparat un termometru
daca depasesti mai mult de 130 grade celsius motorul se poate cala , iar un motor nou tot 3.3 nu cred ca e mai ieftin decat un termometru , deci tu alegi
sau in caz ca nu ai banii necesari, poti pur si simplu sa te plimbi dupa ceas (4-5 minute maxim) pana la oprire dupa care stai (1-3 minute)
La masina mea spre exemplu, scade temperatura de la 115-120 grade la 80-90 in cam 20 secunde
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#3 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 20 July 2011 - 07:26 PM

Nu conteaza motorul... "de competitie". Nu sunt reglate bine. Incercati sa le mai inecati un pic. Jigleorul "hi speed needle" (vezi pe manual) ar trebui desfacut un pic. Intre 1/8 si 1/4 ture pentru inceput. Ar mai fi si bujia folosita. Trebuie sa fie cat mai rece la caldura de afara. (filamentul cat mai subtire).
Daca nu ai termometru folosesti metoda cu saliva. Iei putin scuipat pe deget si dai pe motor. Daca sfaraie si se evapora instantaneu nu prea e ok. Daca fierbe usor atunci e ok.
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#4 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 20 July 2011 - 07:32 PM

Vezi postareaneataticu, la 20 July 2011 - 07:26 PM, a spus:

Daca nu ai termometru folosesti metoda cu saliva. Iei putin scuipat pe deget si dai pe motor. Daca sfaraie si se evapora instantaneu nu prea e ok. Daca fierbe usor atunci e ok.

E eficienta metoda! :yahoo: :good:
I reject your reality and substitute my own.
0

#5 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 20 July 2011 - 09:12 PM

mda , dar tot mai bine iei un termometru :drinks:)
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#6 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2011 - 09:54 AM

Vezi postareaneataticu, la 20 July 2011 - 07:26 PM, a spus:

Nu conteaza motorul... "de competitie". Nu sunt reglate bine. Incercati sa le mai inecati un pic. Jigleorul "hi speed needle" (vezi pe manual) ar trebui desfacut un pic. Intre 1/8 si 1/4 ture pentru inceput. Ar mai fi si bujia folosita. Trebuie sa fie cat mai rece la caldura de afara. (filamentul cat mai subtire).
Daca nu ai termometru folosesti metoda cu saliva. Iei putin scuipat pe deget si dai pe motor. Daca sfaraie si se evapora instantaneu nu prea e ok. Daca fierbe usor atunci e ok.

Deci sa inteleg ca problema ar fi de la reglaje si bujie?
0

#7 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 21 July 2011 - 03:45 PM

Bujia.. cam rar. (ar fi bine sa o schimbi cand faci rost de una)
Deci, problema ar cam fi de la reglaje.
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#8 Useril este offline   Cracky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 02-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2011 - 04:12 PM

Vezi postareaMarinMircea, la 20 July 2011 - 04:41 PM, a spus:

:o 10 minute in continuu?

eu dupa 5 min cu firestorm o las 1 min 2 pe tusa

10 min in continuu cu un automodel doar la concursuri cred ca se merge :D sau la alea mai scumpe

Iti dau un sfat:

iti trebuie neaparat un termometru
daca depasesti mai mult de 130 grade celsius motorul se poate cala , iar un motor nou tot 3.3 nu cred ca e mai ieftin decat un termometru , deci tu alegi
sau in caz ca nu ai banii necesari, poti pur si simplu sa te plimbi dupa ceas (4-5 minute maxim) pana la oprire dupa care stai (1-3 minute)
La masina mea spre exemplu, scade temperatura de la 115-120 grade la 80-90 in cam 20 secunde


Cum vine asta, aflu lucruri noi, nu ai voie sa te dai cu ea mai mult de un rezervor ? :blush:
Make your own rulz !
0

#9 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2011 - 04:34 PM

Am desfacut motorul si era plin de mizerie , l'am curatat si reglat ; "Jigleorul "hi speed needle" (vezi pe manual) ar trebui desfacut un pic. Intre 1/8 si 1/4 ture pentru inceput.". Functioneaza foarte bine !
Am alta problema acum .. mi'am stricat angrenajele de la ezstart , le'am inlocuit .. cand e motoru rece si dau sa pornesc cu ezstart se invarte in gol fara sa'mi angreneze motorul .. cand e motorul cald merge foarte bine .. pinioanele sunt ok .. nu stiu care sa fie problema ..

Aceasta postare a fost editata de Nowatiny: 21 July 2011 - 04:35 PM

0

#10 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 21 July 2011 - 08:10 PM

Vezi postareaNowatiny, la 21 July 2011 - 04:34 PM, a spus:

Am desfacut motorul si era plin de mizerie , l'am curatat si reglat ; "Jigleorul "hi speed needle" (vezi pe manual) ar trebui desfacut un pic. Intre 1/8 si 1/4 ture pentru inceput.". Functioneaza foarte bine !
Am alta problema acum .. mi'am stricat angrenajele de la ezstart , le'am inlocuit .. cand e motoru rece si dau sa pornesc cu ezstart se invarte in gol fara sa'mi angreneze motorul .. cand e motorul cald merge foarte bine .. pinioanele sunt ok .. nu stiu care sa fie problema ..


rulmentul uni-sens...mare problema la sistemul EZ-Start TRA5211R
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#11 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 21 July 2011 - 10:54 PM

Vezi postareaCracky, la 21 July 2011 - 04:12 PM, a spus:

Cum vine asta, aflu lucruri noi, nu ai voie sa te dai cu ea mai mult de un rezervor ? :rofl:

Daca este reglata bine poti sa te dai non-stop, cate rezervoare vrei tu! DOAR daca este reglata foarte bine.

Vezi postareaNelutu35, la 21 July 2011 - 08:10 PM, a spus:

rulmentul uni-sens...mare problema la sistemul EZ-Start TRA5211R

Nu doar la ez-start. Eu am patit`o si la rotostart. (pornirea electronica face probleme daca nu esti atent cu rulmentul uni-sens.. :blush: )

Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 21 July 2011 - 10:56 PM

I reject your reality and substitute my own.
0

#12 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2011 - 10:00 AM

Am descoperit si problema asta .. e tocit axul de la ezstart catre motor ... sper sa gasesc sa'l inlocuiesc
0

#13 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2011 - 05:53 PM

Are un mic joc axul din spatele motorului il invart cu mana dar nu sare ...e posibil sa sara atunci cand este invartit de ez start?am incercat sa pun o saiba foarte subtire intre ax si capac si statea bine numai juca a mers oke nu a mai dat in gol dupa cateva ture iar a inceput sa de'a in gol am sa il desfac sa ma uit sa vad daca are iar joc....

Aceasta postare a fost editata de Nowatiny: 22 July 2011 - 05:54 PM

0

#14 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 22 July 2011 - 11:20 PM

La ez-start nu merge (cred, n`am incercat), dar la rotostart e utila metoda chiar daca este cam... :drinks:
Rotostartul are 2 parti: motorisca si backblate`ul. Eu slabeam unul dintre suruburile cu care se prindea backplace`ul si bagam cam 8-9 mm din surubelnita langa surub, si astfel strambam putin capacul, si mergea.
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#15 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 22 July 2011 - 11:31 PM

S`a dus edit`ul.
Exact problema asta am avut`o si eu la rotostart. Daca luam rulmentul uni-sens si il lasam o noapte in benzina a doua zi mergea de zbarnaia. Dupa 2-3 ture nu o mai puteam porni, fiindca aluneca. In cazul asta ori este dusa cota de pe axul pe care vine rulmentul (la motorul meu asta este problema. A papat cam 15 litri) ori rulmentul uni-sens. Daca si motorul tau a papat mai mult de 10 litri iti trebuie un ax pentru rulmentul uni-sens nou. Daca nu, un rulment nou.
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#16 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2011 - 10:38 AM

Multumesc frumos ..eu ziceam ca axu era tocit in lungime si avea joc fata spate dupa ce am pus acea saiba a mers ok....acum cred ca sa tocit iar saiba am sa il desfac sa vad ce sa intamplat daca saiba este la locul ei cred ca este tocit axul in diametru multumesc frumos pentru sfaturi si sper sa o rezolv
0

#17 Useril este offline   Nowatiny 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 01-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2011 - 04:14 PM

cine ma poate ajuta si pe mine va rog frumos sa imi regleze masinuta?contra cost bineinteles.....plz HELP
0

#18 Useril este offline   Andrei101 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 23-July 11

Postat 03 August 2011 - 11:22 AM

Si eu am un t-maxx 3.3 si face lafel. De unde esti?
0

#19 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 08 August 2011 - 02:24 PM

Incearca sa iti reglezi singur masina, sa o inveti, e mult mai bine sa stii tu ce ai de facut, entru ca la variatii de temperatura motorul va trebui din nou reglat, stiu ca e greu, dar in 2-3 rezervoare inveti, tot ce trebuie sa faci este sa reglezi motorul stock si apoi incepi tu sa le modifici dupa sunet, mers, si fum. Sunt 3 indicatori foarte imortanti, dupa asta ultimul ar fi temperatura, care la trx 3.3 e o problema generala si nu prea ai ce face, doar sa iei un combustibil cu nitroxid mai mult, eu folosesc optifuel 25% si e erfect + o gaura in parbrizul masinii, sigur asta dupa ce il reglezi bine, in general la manual scrie 4 ture deschis la high seed, dar al meu merge la 6 bine, deinde si de motor, trebuie sa ii dai ceva mai mult ca sa mearga bine, deinde de la motor la motor setarea, daca iti dau setarile mele sa zicem nu va merge la fel. A si la acel surub din capatul carburatorului, cel de la slide, vezi ca e net scrie sa il lasi la buza cu carcasa carburatorului, nu e bine, asta e o setare foarte imortanta pentru trx, dua ce ii gasesti pozitia buna motorul va toarce extraordinar de frumos iar sunetul va fi rotund, conteaza foarte mult. Nu trebuie sa mergi 5 minute si sa o oresti, eu dupa ce am invatat sa o reglez si am facut aceste modificari ma dau rezervoare intregi fara sa o opresc si nu trece de 115-120 grade care pentru 3.3 e foarte normal, e un motor cald.

Iti spun sincer ca e bine sa inveti tu, iati timp liber, un spatiu retras si stai acolo sacrificand cateva rezervoare, sa iti inveti motorul, recomand un satiu larg deschis ca pana inveti motorul o va lua utin razna, se va tura singur dar pentru o f scurta erioada de timp, sa nu te sperii. Si sa ai buji de rezerva, vei arde una sau doua, dar merita riscul si investitia entru viitoarele motoare. Ai sa vezi ca dua ce rezolvi motorul o sa ai o masina super, revo e chiar o masina otenta care te distreaza mereu, nu am incercat ersonal altele, dar nu as da e nimic aceasta masina, de fun e erfecta.

MA SCUZATI DAR AM PROBLEME CU TASTA
P
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro