Maraton pentru ca avionul a zburat deja. Pozele au fost facute in timpul constructiei.
Asadar, planurile cit si alte constructii pot fi urmarite pe siteul autorului. Postez un pdf cu cartusul planurilor; acolo sint si caracteristicile principale cit si coordonatele spre planuri si review uri.
Ce am modificat: gabaritul este acelasi dar l-am facut electric. Are un motor Roxxy seria 50, cu regulator de 60A si accu 4s3300 LiPo. Grupul propulsor, inclusiv elice si batiu adaptor (motor, regulator acumulator) ajunge la 850 grame; asta ar insemna cam cit un motor de 15cmc plus acareturile lui. Alta modificare a fost legata de materiale; fuselaj si aripa in balsa de 1,5mm in loc de 2,0mm (bordul de atac intarit insa cu fibra voal de 25g/mp); ampenaje acoperite cu balsa de 1mm in loc de 1,5 sau chiar 2 , nu mai stiu sigur. In rest, structura a fost respectata. O alta modificare a fost lonjeronul central aripa pe care am preferat sa-l fac din placaj1mm - balsa 4mm - placaj 1mm laminate si cu gauri de usurare, in loc de placaj plin de aviatie de 6mm.
Greutatea; cei mai multi au depasit binisor 3Kg in echipare termica, respectind materialele si planul autorului; asta a iesit la 2,6Kg.
Altfe, constructia pe planuri "clasice" este o placere, traforatul sau cutterul pe balsa nu a fost o chesti extrem de istovitoare, modul de lucru nu necesita decupaje cu precizie extrema. Poate fi o problema trecerea in metric a dimensiunilor din plan dar, se poate aproxima din mers. Nu am avut probleme din pricina asta.
Asadar, pozele
Fisiere atasate
-
us_su26mx_1of4-Model.pdf (15.93K)
Number of downloads: 440