Motosport Racing Team OFFROAD Challange 23-24 IULIE - Pista MRT din Parcul Copilului
#62
Postat 22 July 2011 - 05:20 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#64
Postat 23 July 2011 - 05:00 AM
Doru Trocan, la 23 July 2011 - 03:25 AM, a spus:
te mai retragi ma din concurs?
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#68
Postat 24 July 2011 - 08:45 AM
#69
Postat 24 July 2011 - 09:33 AM
Doru Trocan, la 24 July 2011 - 08:45 AM, a spus:
ce cretinoid, butoi cu kkt daca nu se rupea masina iti dadeam mucu ca la buggy, :yahoo:
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#70
Postat 24 July 2011 - 11:25 AM
#71
Postat 24 July 2011 - 12:04 PM
Doru Trocan, la 24 July 2011 - 11:25 AM, a spus:
ce prost esti, diferenta intre mine si tine a fost de 20-25 ture? pai cand vreodata ma ..... ma ajungeai tu pe mine? aaaaa ai dreptate ma ajungeai de fiecare data cand te depaseam :yahoo:
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#72
Postat 24 July 2011 - 12:08 PM
#73
Postat 25 July 2011 - 12:51 AM
#74
Postat 25 July 2011 - 06:37 AM
Toma_razvan17, la 25 July 2011 - 12:51 AM, a spus:
asa sa faci, da pentru urmatorul tre sa fi inscris in club
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#75
Postat 25 July 2011 - 10:31 AM
Observ ca nu prea apar fete noi la concursuri, ba dinpotriva multi vin din ce in ce mai rar. Cred ca trebuie cumva impulsionati cei care isi achizitioneaza automodele sa vina la concursuri printr-o colaborare intre club si magazinele de automodelism - ex: la achizitionarea unui buggy sau truggy ai doua inscrieri gratuite la concursuri.
Sau alta solutie ar fi creearea clasei hobby open unde sa traga mai multe clase. Deasemenea cred ca trebuie micsorat numarul minim de participanti pentru o clasa la 4-5 oameni, astfel sa se traga mai toate clasele chiar daca sunt putini - tin minte la bulgari trageau 1/12 si erau doar vreo 3 participanti.
Urmatorul concurs va fi Campionatul National, sper sa fie cat mai mare prezenta acolo.
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#76
Postat 25 July 2011 - 10:41 AM
#77
Postat 25 July 2011 - 10:49 AM
#78
Postat 25 July 2011 - 10:59 AM
1 - Nu te "plimbi 10 minute " concurezi intr-un cadru organizat , unde ti se da transponder si ai ocazia sa te alergi pe pista cu alti modelisti si sa fii monitorizat.
La orice clasa te-ai da cel putin 50 minute de concurat sunt puse la dispozitie de organizatori.
2 - 50 lei este o taxa de foarte mult bun simt, inseamna doua portii de shaorma cu cola :D ... nu e o suma extraordinara sa fim seriosi.
Daca ti se pare ca e prea mult sau nu iti convine esti liber sa alegi dar eu cred ca sunt si multi care nu banii ar fi problema ci mai mult ideea ca - " nu vin eu la concursuri ca oamenii aia sunt profesionisti , eu nu m-am mai dat pe pista si nu ma pricep , mai bine ma dau pe camp."
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#79
Postat 25 July 2011 - 11:30 AM
cata max, la 25 July 2011 - 10:49 AM, a spus:
Bine ca nu esti :D :p :)
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#80
Postat 25 July 2011 - 12:11 PM
diesel1.4, la 25 July 2011 - 11:30 AM, a spus:
Corect!
Daca ti-ai fi planuit concediul in Bahamas din Ianuarie, si eu, ca presedinte te-as fi sanctionat pentru neprezentare (la dat un exemplu), ti-ar fi convenit?
@Lavam4 - zi tu o suma care iti surade a fi platita / clasa, de catre un pilot la un concurs organizat.
As fi vrut sa fac un poll, de curiozitate, sa vad ce parere are fiecare, din ci care au vrut sau vor sa participe la concurs/uri si ii opreste taxa de inscriere, dar pentru ca nu pot face eu pollul, am sa rog un admin.
Apoi, nu ca v-ar interesa/sau v-ar fi de vreun folos, am sa pun niste costuri aproximative, la ceea ce inseamna sa fi organizator la un concurs rc, bineinteles facand un poll si pe parte organizatorica.
#81
Postat 25 July 2011 - 12:36 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#83
Postat 25 July 2011 - 12:45 PM
smk, la 25 July 2011 - 12:36 PM, a spus:
Pai cred ca asta este unul din motivele principale...
Da, Cata, ai dreptate, m-am grabit. Dar nu membri clubului trebuie sa participe la concursuri, ca ei oricum finanteaza clubul, si nu toti vor sa participe la offroad. Multi sunt bazati pe onroad.
#84
Postat 25 July 2011 - 01:30 PM
lamav4, la 25 July 2011 - 10:41 AM, a spus:
Legat de minute:
Sunt 10 minute, dar de 7 ori (2 antrenamente + 5 calificari), apoi 3 finale in cazul electricelor sau una de 45 min la termice.
Asadar 100 min si respectiv 115 min. Mai mult decat suficient!
Pentru cei care nu stiu, la electrice, durata dintre doua starturi ale aceleiasi grupe este de minim 45 min, timp suficient pentru o incarcare, mai ales ca dupa o runda nu se consuma tot acumulatorul. Nu putini dintre noi au maxim 2 acumulatori din care unul e doar tinut de rezerva. Asadar...se poate.
Pentru acei 50 RON, taxa de inscriere, organizatorul inchiriaza sistem de cronometrare AMB, cel mai performant pe plan mondial, asigura diplome de participare, cupe pentru ocupantii podiumului, uneori medalii, sampanie sau ce se mai obtine din diverse sponsorizari ale evenimentului.
La un concert platesti doar ca sa il vezi pe cantaret, adica ii dai bani ca sa te uiti la el. Aici platesti si esti pe scena, asa ca fie si pentru doar 10 minute, tot merita. Este diferenta dintre a fi in tribuna sau pe scena.
Este, daca vrei, diferenta dintre a juca "magarusul" pe un teren in panta sau fotbal pe un teren cu porti, plus un arbitru.
De afara arata altfel, dar poti incerca si vei avea alta viziune!
#85
Postat 25 July 2011 - 01:55 PM
Ceva nu este in regula, ori formatul competitiilor ori clasele ... cert e ca trebuie discutate si incercate mai multe solutii pentru a vedea ce functioneaza si cum pot fi modelistii atrasi sa participe la concursuri.
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#86
Postat 25 July 2011 - 03:14 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#87
Postat 25 July 2011 - 03:20 PM
Stati sa vina septembrie, octombrie si o sa fim mai multi.
Pana atunci ne vedem la nationale, unde cu siguranta o sa fie un nr mai mare de participanti.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#88
Postat 25 July 2011 - 03:34 PM
Deasemenea sa creeze cineva topicul pentru Campionatul National de Offroad
Aceasta postare a fost editata de smk: 25 July 2011 - 03:34 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#89
Postat 25 July 2011 - 03:42 PM
Eu zic ca principalul motiv au fost concediile! Pe aceasta cale ii multumesc lui Diesel (pe care l-am sunat) si mi-a spus ca la clasa la care vroiam sa ma bag nu sunt oameni...pentru ca vroiam sa trag tare sa ajung la concurs, eu avand masina pregatita de la ultimul concurs amanat!Oricum si ptr mine este intr-un fel o dezamagire.....clasele 1/10 nu s-au tinut si uitandu-ma asa in viitor constat ca in timp nu stiu daca voi putea participa la un concurs cu masinile mele off-road 1/10 in Bucuresti (open si buggy)...ma mira ptr ca e clar ca la open electric sunt multi posesori de shortcourse-uri si stadium-uri dar care ciudat nu vin la concurs....si sincer vorbind cu un 1/10 numai pe pista ii pui in valoare calitatiile.De 1/8 buggy electric nu mai vb...care oricum eu zic ca e la fel de spectaculoasa ca si cea nitro.
Cat despre suma de 50 de lei...e mai mult decat fair! Eu am participat la mai multe tipuri de concursuri: de off-road, de drift si crawler...organizatori diferiti si sincer sunt cheltuieli....totul nu sta numai in 10 minute de dat pe pista!Daca mai pleci si in deplasare...suma de 50 de lei ...nu cred ca se simte!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#90
Postat 25 July 2011 - 07:50 PM