Pagina 1 din 1
O.S. 72FS-a Ringed 4-Stroke
#1
Postat 09 July 2011 - 05:37 AM
Am zis sa vad cum arata lumea motoarelor in patru timpi. Asa ca, m-am gratulat cu:
http://www3.towerhob...p?&I=LXWHW8&P=0
Ceea ce mi s-a parut deosebit, pana in acest moment, este lipsa drenului. Uleiul este reciclat si apoi ars. Explicatia este aici:
http://www.rcgroups....ad.php?t=706668
Pe hartie pare ok, sa vedem si in practica.
http://www3.towerhob...p?&I=LXWHW8&P=0
Ceea ce mi s-a parut deosebit, pana in acest moment, este lipsa drenului. Uleiul este reciclat si apoi ars. Explicatia este aici:
http://www.rcgroups....ad.php?t=706668
Pe hartie pare ok, sa vedem si in practica.
#4
Postat 28 August 2011 - 07:04 PM
Multumesc de interes, dar modelul este pe masa de facere. Va mai dua un picut.
Multa bafta, mestere.
Multa bafta, mestere.
#5
Postat 29 August 2011 - 09:39 AM
Eu folosesc un OS 52FS.
- foarte puternic, impresionant cuplul si sunetul pe turatii mici
- dificil de reglat pentru 5% nitro
- trepideaza mai tare ca un 2T.
In rest, un OS segmentat, pur singe.
- foarte puternic, impresionant cuplul si sunetul pe turatii mici
- dificil de reglat pentru 5% nitro
- trepideaza mai tare ca un 2T.
In rest, un OS segmentat, pur singe.
#6
Postat 29 August 2011 - 10:36 AM
Daca la 4T nu folosesti CoolPower Patern 20% nitro 20 % ulei e mare pacat.
Daca e Yamada sau Saito merge super si cu 30 % Nitro plus ca ai si " pompa " de fum gratis iar de ralanti stabil nici nu mai pomenesc.
La OS nu as recomanda totusi 30% la marimea asta - doar la capacitati mai mai mari .
La un Magnum m-am chinuit cu asa zisul carburant special de 4T de la Robbe cu doar 5% Nitro si mi se oprea motorul cand era lumea mai draga.
L-am bagat si pe ala pe 20 cu 20 dar asta dupa muuulta vreme - credeam ca ala e carburantul special pt. el - dupa a devenit o bijuterie - un sunet mult special fata de alte 4T .. nu stiu de la ce acel sunet .
P.S.
Fara ricin si alte chestii din arhiva la rodaj si dupa aceea - DOAR C O O L P O W E R !
Daca e Yamada sau Saito merge super si cu 30 % Nitro plus ca ai si " pompa " de fum gratis iar de ralanti stabil nici nu mai pomenesc.
La OS nu as recomanda totusi 30% la marimea asta - doar la capacitati mai mai mari .
La un Magnum m-am chinuit cu asa zisul carburant special de 4T de la Robbe cu doar 5% Nitro si mi se oprea motorul cand era lumea mai draga.
L-am bagat si pe ala pe 20 cu 20 dar asta dupa muuulta vreme - credeam ca ala e carburantul special pt. el - dupa a devenit o bijuterie - un sunet mult special fata de alte 4T .. nu stiu de la ce acel sunet .
P.S.
Fara ricin si alte chestii din arhiva la rodaj si dupa aceea - DOAR C O O L P O W E R !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 29 August 2011 - 10:38 AM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#7
Postat 29 August 2011 - 01:04 PM
Ce parere ai despre:
http://www3.towerhob...p?&I=LXA309&P=V
sau:
http://www3.towerhob...?&I=LXA318&P=ML
?
Tanti aduce WildCat, mi-ar fi mult mai la indemana.
http://www3.towerhob...p?&I=LXA309&P=V
sau:
http://www3.towerhob...?&I=LXA318&P=ML
?
Tanti aduce WildCat, mi-ar fi mult mai la indemana.
#9
Postat 29 August 2011 - 01:20 PM
Este sigur foarte bun - merge si Tornado la fel de bine.
Ideea era in primul rand procentajul de nitro ..... cine pune cu doar 5% se chinuie.
Eu prefer sa aiba si cat mai mult procentaj de ulei ( patern-ul are 20 % ulei iar cel cu 30% nitro are si mai mai mult ulei dar este si mai costisitor )
Uleiul mult murdareste tare rau modelul dar ... motorul zice multumesc si asta e cel mai important !
Ideea era in primul rand procentajul de nitro ..... cine pune cu doar 5% se chinuie.
Eu prefer sa aiba si cat mai mult procentaj de ulei ( patern-ul are 20 % ulei iar cel cu 30% nitro are si mai mai mult ulei dar este si mai costisitor )
Uleiul mult murdareste tare rau modelul dar ... motorul zice multumesc si asta e cel mai important !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1