Am priceput ce rol are bujia unui motor. Ceea ce nu pricep e cum trebuie schimbata bujia in functie de temperatura aerului.
Si inca ceva:
Bujie rece - este cea cu filamentul foarte subtire sau foarte gros?
Bujie medie - filamentul este.. mediu (cred :rolleyes: )
Bujie calda - filament foarte subtire sau foarte gros?
Multumesc.
Pagina 1 din 1
Bujii. E singurul lucru pe care nu il inteleg
#2
Postat 17 July 2011 - 09:29 PM
Stuffy, la 17 July 2011 - 09:23 PM, a spus:
Am priceput ce rol are bujia unui motor. Ceea ce nu pricep e cum trebuie schimbata bujia in functie de temperatura aerului.
Si inca ceva:
Bujie rece - este cea cu filamentul foarte subtire sau foarte gros?
Bujie medie - filamentul este.. mediu (cred :rolleyes: )
Bujie calda - filament foarte subtire sau foarte gros?
Multumesc.
Si inca ceva:
Bujie rece - este cea cu filamentul foarte subtire sau foarte gros?
Bujie medie - filamentul este.. mediu (cred :rolleyes: )
Bujie calda - filament foarte subtire sau foarte gros?
Multumesc.
Bujia rece are filamentul subtire, si se foloseste cand este cald afara...
Bujia calda este exact opusul, filament gros si se foloseste cand este frig.
Cand temperatura de afara nu este la niciuna din extreme se foloseste bujie medie.
#4
Postat 20 July 2011 - 03:26 PM
MarinMircea, la 17 July 2011 - 09:52 PM, a spus:
dar clasificate pe numere spre exemplu cele de la hpi care sunt
R5 e bujie pentru temperaturi ridicate si R3 e pt. temperatura scazuta sau invers?
R5 e bujie pentru temperaturi ridicate si R3 e pt. temperatura scazuta sau invers?
Am gasit undeva R5 Rece, R4 Rece, R3 Medium ... dar codificarea difera cred de la un producator la altul, in schimb cam toti pastreaza regula de cald cifre mici si rece spre cifre mari 5 sau 6.
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
Arata acest topic
Pagina 1 din 1