MadMe, la 11 July 2011 - 10:45 AM, a spus:
interior al motorului. Fiecare are o gaura de 9 mm.
Le-am suprarpus, le-am dat cu prenadez si le-am strans intre 2 piulite cu saibe, pe o tija filetata.
O sa le las la uscat azi toata ziua, si-o sa-mi rezulte astfel un cilindru de 80 mm lungime,
44 mm diametru exterior si 9 mm diametru interior. Dupa ce se usuca bine o sa prelucrez si
unghiurile de intrare si iesire, precum si gaura, pe care o voi mari la 10 mm.
Piesa finalizata va fi lipita de tubul motorului cu adeziv Moment, astfel incat sa fie la 15 mm distanta
fata de capatul tubului. In spatiul ramas voi prinde 8 suruburi de 6 mm cu piulite.
Acelasi lucru voi face la capacul motorului, cu singura diferenta ca acesta va avea o gaura de 3 mm, care nu va fi in centru,
pentru a permite aprinderea incarcaturii de catapultare a parasutei. De asemenea lungimea capacului va fi de 20 mm, ma gandesc ca este
suficient.
Credeti asadar ca vor rezista duza si capacul facuta astfel?
Parera mea ar fi ca la presiuni asa de mari lemnul nu este cel mai indicat.
O problema este acea lipire cu prenadez intre cilindrii de lemn.Nu stiu daca lipiturile nu vor ceda la presiune.
Poate ca cel mai bine ar fi ajutajul dintr-o singura bucata.
Sincer nu pot da un raspuns corect in legatura cu aceasta problema.
Cei care au incercat asa ceva ai rog sa se pronunte.
As mai vrea sa fac o corectie in legatura cu amestecul fumigen propus in postarea de ieri.Am spuns 40% zahar.
Corectez:50% KNO3,50% Zahar(posibil 50% Sorbitol).