Problema Savage X 4.6 Reglaje...reglaje
#1
Postat 30 June 2011 - 08:58 PM
Am un Savage X 4.6 nou, azi am reusit sa-l pornesc, sta cat de cat bine la ralanti (dar ca sa porneasca si sa stea la ralanti am dat din telecomanda trim-ul aproape de maxim), dar nu prea merge rotund - asta-i una problema. Carburatorul era la reglajele de rodaj, masina fiind noua, am consumat 2 rezervoare numai la ralanti. Prima problema a aparut cand incercam sa-l accelerez, se oprea. Dupa ce am mai citit prin manual, si invartit de lsn si hsn, a inceput sa se accelereze, dar la turatii mari tot nu merge rotund. O alta problema este ca atunci cand apas frana, se opreste (chiar si daca e doar la ralanti).
Poate cineva sa ma ajute?
Multumesc.
Repeat until you have enough spare parts.
#2
Postat 30 June 2011 - 09:27 PM
Cu stima si fara suparare,
Marin Mircea
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 30 June 2011 - 09:28 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#3
Postat 30 June 2011 - 09:31 PM
...mai citim :ph34r:)
Repeat until you have enough spare parts.
#4
Postat 30 June 2011 - 10:04 PM
Ai facut rodajul exact cum era in carte?
Motorul se opreste cand pui frana pentru ca ai invartit de trim fara sa gandesti :ph34r:
Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 30 June 2011 - 10:06 PM
#5
Postat 30 June 2011 - 10:40 PM
Partea cu trim din telecomanda am facut-o la sugestia unei persoane. Care a mers.. A pornit. Dupa ce ma chinuisem s-o pornesc cu trim pe mijloc.
Stuffy, multumesc , daca esti disponibil, poate ma ajuti.
Repeat until you have enough spare parts.
#6
Postat 01 July 2011 - 12:51 PM
Si ca sa stea pornit si cand accelerezi strange high speed nedle cu 1/8 ture (jumatate de sfert, atat!), si spune'ne ce se mai intampla.
Bafta!
#7
Postat 01 July 2011 - 07:03 PM
Am adus carburatorul inapoi la reglajele de fabrica si l-am pornit (fiind motorul rece a trebuit sa umblu la trim ca sa porneasca - nu cred ca e bine, dar doar asa pornea). Dupa ce l-am lasat la ralanti pana s-a incalzit putin, am redus trim-ul pana la o turatie scazuta si constanta si am inceput cu surubul de ralanti pana nu se mai oprea cand puneam frana si pana cand trim-ul era la mijloc. Dupa asta am inceput sa plimb masina usurel inca 2 rezervoare ( daca incercam sa-l accelerez mai mult se auzea de parca mergea innecat/sau prea saracit. Am inceput sa reglez high speed needle pana cand se auzea motorul ok in turatii si scotea ceva fum la accelerare si forte putin la turatie constanta.
Azi am avut un zambet de la o ureche la alta cand am vazut ca nu se mai opreste si schimba vitezele :pardon:
Multumesc de sfaturi.
Repeat until you have enough spare parts.
#9
Postat 01 July 2011 - 10:02 PM
Apropo
e normal sa se desfaca suruburile in mers de la vibratii =)) mi s-a intamplat , noroc ca mi-a sarit pinionu de la ambreiaj de pe cel care cupleaza spatele imediat , ca nu mai aveam ambreiaj :D
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#11
Postat 02 July 2011 - 08:13 AM
MarinMircea, la 01 July 2011 - 10:02 PM, a spus:
Apropo
e normal sa se desfaca suruburile in mers de la vibratii =)) mi s-a intamplat , noroc ca mi-a sarit pinionu de la ambreiaj de pe cel care cupleaza spatele imediat , ca nu mai aveam ambreiaj :D
suruburile care sunt folosite la astfel de angrenaje,pune-le cu loctite,mai ales acolo unde fortele sunt foarte mari.eu asa fac si nu am avut probleme pina acum
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 02 July 2011 - 08:16 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#12
Postat 02 July 2011 - 04:23 PM
Kitty, la 02 July 2011 - 08:13 AM, a spus:
ok , ms m-am gandit si eu la loctite :D
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL