salutare.
am si eu o problema legata de un motor electric.....
mai exact e o problema a unui prieten.... a facut toate legaturile de rigoare, a dat gaz la motor, iar undeva catre maxim, a iesit fun din regulator, un regulator de 40A....
am deconectat rapid bateria, am schimbat regulatorul... am pus unul de 100A, am dat progresiv gaz, motorul avea un zgomot ciudat..... am dat catre maxim, dar undeva pe la mijloc a iesit fun din motor....
am desfacut motorul, inauntru arata ok, insa..... cand il invarti cu mana, opune o rezistenta...magnetica pare, e ca atunci cand incerci sa-l invarti si legi 2 face intre ele..... am incercat si asta, un mitor normal il invarti usor, iar cand legi 2 faze intre ele se invarte mai greu, cand le legi pe toate 3, si mai greu...
am incercat sa-l inavrt, am cuplat 2 faze intre ele si nu se simtea vreo diferenta...de unde eu banui ca undeva face un scurt prin stator....
am incercat sa cuplez iar regulatorul ars, se incalzeste imediat iar motorul trepideaza.....
intrebare.....
ce credeti ca are motorul? daca e cum banuiesc eu, merita rebobinat, se pricepe cineva la asa ceva?
motorul e un turnigy c3542.
va multumesc anticipat!
Pagina 1 din 1
probleme brushless
#2
Postat 04 July 2011 - 08:44 PM
Motorul, cred ca s-a ars. N-as vrea sa dau un prognostic, insa presupun ca 90% este arsa, cel putin o infasurare. Nu cred ca mai ai ce face cu motorul si cred ca ... trebuie altul. In mod normal, se poate sa verifici continuitatea pe fire si sa vezi care-i intrerupt, desi se poate ca atunci cand s-a ars una din infasurari sa fi dat in scurt si sa fi anulat un numar consistend de spire, ceea ce nu este deloc in regula - chiar daca firele dau continuitate.
De asemenea, bobinajul se poate reface, da' nu cred ca merita.
De asemenea, bobinajul se poate reface, da' nu cred ca merita.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#3
Postat 04 July 2011 - 08:58 PM
Motorul- la gunoi. La regulator se pot schimba fet-urile, cauta-l pe EBA.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#4
Postat 04 July 2011 - 08:58 PM
am uitat sa mentionez... am verificat continuitatea si aia pare ok.... 2 infasurar au 17,2 si una 17,4...
I feel the need, the neeed for speeed.....
#5
Postat 04 July 2011 - 08:59 PM
PaunFD, la 04 July 2011 - 08:44 PM, a spus:
desi se poate ca atunci cand s-a ars una din infasurari sa fi dat in scurt
Nu prea cred ;)
Motorul nu cred ca este ars ci se ating 2 faze la intrarea in el, deci poate ca nu trebuie rebobinat dar desfacut si aranjate legaturile la intrare.
edit: toti 3 in acelasi timp... daca ai pe toate infasurarile 17 s-ar putea ca scurtcircuitul sa fie temporar si firele sa nu se fi atins cand ai masurat. Totusi... ceva este in neregula. Nu se poate sa ai 17 ohmi rezistenta interna la un asemenea motor.
Aceasta postare a fost editata de Zen: 04 July 2011 - 09:02 PM
It's difficult to make things simple!
#6
Postat 04 July 2011 - 09:00 PM
ar fi al treilea regulator pe care-l trimit la EBA fara succes.... poate pt piese de schimb....
I feel the need, the neeed for speeed.....
Arata acest topic
Pagina 1 din 1