Modelism - RHC Forum: Turnigy Accucel 6 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Turnigy Accucel 6 cateva intrebari

#61 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2012 - 03:44 PM

Vezi postarearenatoa, la 11 February 2012 - 01:46 PM, a spus:

0.3A e prea putin, cam la limita pentru detectie delta peak.
As merge pe 0.5-0.4A minim, asta pentru dumneata ca te vad mai timid :p pe ale mele de 2000 le incarcam la 0.7-0.8A


Astia nu sunt curenti de incarcare rapida ? Gasisem ca indicat ar fi un curent de incarcare calculat prin 10% din capacitatea bateriei (10% din 2000 sunt 200mA, un curent bun). Cica merg incarcari rapide, dar se deterioreaza compozitia chimica a bateriei mai repede. Eu mai reusesc sa scap cate un pack cand ii dau un curent de incarcare foarte mic la inceput (cam 10mA) pentru cateva ore, pana incepe sa creasca tensiunea, iar apoi cresc la curentul calculat cu 10%.

In fine, e parerea mea, dar pana acum n-am avut probleme cu NiMh-uri :)
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#62 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2012 - 05:35 PM

10% este din antichitatea NiCd si se face cu ceasul in mana, la 10% nici mama inacarcatoarelor nu iti detecteaza delta peak. Si daca nu o detecteaza, atunci sa vezi supraincarcare de care va e teama...
Delta peak detection a fost adoptata tocmai bazand-se pe evolutia proceselor chimice la un curent un pic mai mare decat eram obisnuiti la 10%, si pe incalzirea care are loc in final, de asta este total contraindicata racirea fortata prin ventilare a acumulatoarelor in timpul incarcarii.
Daca C/4 este incarcare rapida, atunci cei care incarca la masinute cu 1C ce sa mai zicem...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#63 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2012 - 02:27 PM

bun, atunci greseala e de partea mea :) Oricum eu sunt obisnuit fara incarcator din asta simpatic cu delta peak. Inainte incarcam pack-urile la sursa: ii dadeam curentul si calculam cam cate ore sa stea la incarcat. De obicei le lasam peste noapte (10-16 ore). Si ca sa fiu si mai cinstit, la incarcatorul asta cu delta peak pe care il am acum de obicei ii dau cam 0.4A :) si detecteaza foarte bine peak-ul.

Oricum o sa imi tin parerea ca un curent mare de incarcare o sa degradeze o baterie mai repede. De obicei, un pack de calitate ar trebui sa aiba scris pe undeva un numar de cicluri de incarcare/descarcare. Acum sunt curios daca cei care incarca cu 1C au atins macar pe aproape acel numar. Poate din nou gresesc...
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#64 Useril este offline   Lord Dark 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 06-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2012 - 09:35 AM

La descarcarea NiMh se seteaza un voltaj final drept limita ce poate varia de la 0,1-25v. Acesta limita este pentru intreg packul? sau este pe celula?
Am inteles ca ar trebui descarcat pana la 1V pe cell, 5cell ar fi 5v. Deci ce ar trebui selectat drept limita de descarcare 5v sau 1v? Multumesc

Aceasta postare a fost editata de Lord Dark: 14 March 2012 - 09:36 AM

0

#65 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 March 2012 - 09:40 AM

5V
La NiMh chargerul nu stie cate celule sunt ca la LiPo.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#66 Useril este offline   Lord Dark 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 06-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2012 - 09:45 AM

E clar acum. Multumesc.
Mai am o intrebare. E normal ca la finalul incarcarii unui pack NiMh de 5cell sa indice 7,3V cand el are in mod normal 6v?
0

#67 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 March 2012 - 12:26 PM

Si la Lipo si la NiMh valorile devenite clasice de 3.7V si 1.2V nu sunt deloc "normale", ci cele pana la cat ar trebui exploatat acumulatorul ca sa "se simta bine".
Un NiMh jumatate descarcat are 1,25V. La 1,2V mai are cam 20%.
Valorile de care vorbesc mai sus sunt in gol, la o incarcare mai mare de 1C tensiunea poate scadea substantial, astfel incat poti ajunge la valorile considerate "normale".
... cu picioarele pe pamant ...
0

#68 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 28 April 2012 - 03:37 PM

O "problema" (sau nu) cu acest incarcator. Am pus 8 acumulatori NiMh 2500 ma la incarcat (acumulatori tip R6 bagati intr-un suport de 8 acumulatori) cu acest incarcator. Am setat curent de incarcare 0,2 A. A stat si a incarcat o groaza ... adica vreo 24 de ore. Si nu a terminat. Ajunsese undeva pe la 11,45 V (la inceput aveau vreo 9 V). Si incarca, si incarca ... si nu se mai oprea. A bagat peste 2500 ma :) unde oare, el stie. M-am suparat, am oprit incarcare si am marit curentul la 0,5 A. Dupa o ora a bipait ... si acumulator incarcat. A ajuns pe la 11,8 V.
Intrebare: de ce pe curent mic nu se mai oprea? A stat 24 de ore!!! Trebuie pus un curent mai mare la incarcare? Care e cauza? Astept raspunsurile voastre.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#69 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 28 April 2012 - 04:36 PM

Vezi postarealazardominte, la 28 April 2012 - 03:37 PM, a spus:

O "problema" (sau nu) cu acest incarcator. Am pus 8 acumulatori NiMh 2500 ma la incarcat (acumulatori tip R6 bagati intr-un suport de 8 acumulatori) cu acest incarcator. Am setat curent de incarcare 0,2 A. A stat si a incarcat o groaza ... adica vreo 24 de ore. Si nu a terminat. Ajunsese undeva pe la 11,45 V (la inceput aveau vreo 9 V). Si incarca, si incarca ... si nu se mai oprea. A bagat peste 2500 ma :) unde oare, el stie. M-am suparat, am oprit incarcare si am marit curentul la 0,5 A. Dupa o ora a bipait ... si acumulator incarcat. A ajuns pe la 11,8 V.
Intrebare: de ce pe curent mic nu se mai oprea? A stat 24 de ore!!! Trebuie pus un curent mai mare la incarcare? Care e cauza? Astept raspunsurile voastre.

Vezi ca pe acumulatori sau ambalaj scrie in general cu cat trebuiesc incarcati.Eu incarc acumulatori NiMh de 2500mA cu 700mA...
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#70 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 April 2012 - 05:26 PM

Pt. NiMH nu seta curentul de incarcare la mai putin de C/3 (pt 2000mAh da-i macar 700mA)
USER BANNED BY ADMIN
0

#71 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 April 2012 - 06:08 PM

Incarcarea se opreste atunci cand incarcatorul detecteaza asa numitul ''delta peak'', adica o mica variatie de tensiune (de ordinul a 10mV), la bornele acumulatorului. La un curent mic de incarcare aceasta variatie este atat de mica, incat, nu poate fi detectata.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 April 2012 - 06:09 PM

0

#72 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 28 April 2012 - 07:53 PM

Multumesc de raspunsuri. Am bagat la cap. Deci nu trebuie incarcat la curent mic, ci undeva la c/3. Deci la 2500 ma era putin si 0.5 A. O sa ii dau cu 0,7 A de acuma.
Intrebare: acumulatorul de la barca (navomodel) este un NiMh la 3600 ma. Trebuie sa il incarc undela la 1-1,2 A? Pe ala eu l-am incarcat la 0,6 A bine.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#73 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 April 2012 - 09:09 PM

Am iesit din epoca wall charger de 14 ore. A fost frumos, a trecut. Si acumulatorii s-au mai ieftinit.

La ala de 3600 eu as baga cel putin 1.5A (de fapt as baga 2A) si la prima incarcare as supraveghea temperatura. Ar trebui sa fie caldut la sfirsit. Daca se infierbinta as reevalua problema. Daca m-as grabi as baga pina la 3.5A, tot asa cu mina pe el la prima incercare.

(la o masinutza 1/24 am primit wall charger de 1 ora, deci se poate)
USER BANNED BY ADMIN
0

#74 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2012 - 01:15 PM

Sincer la cat costa LiPo acum eu deja as merge pe LiPo cat mai ieftin incarcat la 1C - 2C (5C, 10C in functie de cat de mult te grabesti, probabil cam peste 3C incepi sa le papi un pic din durata de viata) si...nu te doare capul, cum ar spune un prieten :pardon:.
Nu prea mai vad avantajele NiMH-urilor, nici macar prin prisma pretului.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#75 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 30 April 2012 - 07:52 PM

Cam singurele avantaje la NiMH sint pretul (ma refer atit la accu cit si la charger), rezistenta mecanica (nu prea am vazut multe lipo hardcase) si un risc mai mic de incendiu in caz de scurtcircuit sau avarie mecanica.

Plus ca multe masini cam vin cu un nimh (de multe ori simbolic), vrei nu vrei te alegi cu el. Si wall-charger-ul aferent.

Mai e si micul amanunt ca nu toate esc-urile au lipo stop (rusine traxxas la cele non-brushless, la cit cer pe esc incapeau 10 alarme)

Dar sper ca incet incet o sa dispara nimh (si statiile non-2.4GHz) din peisaj.
USER BANNED BY ADMIN
0

#76 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 06 May 2012 - 02:58 PM

Am si eu o dilema legata tot de NiMh. Folosesc pentru TX, 8X R6, GP de 2000mAh, care au cam 9 ani, si de cand am Accucell, de fiecare data ii descarcam cu 0,4A pana 0,8V/ celula apoi ii incarcam tot cu 0,4A. La incarcare intrau cam 1950mAh.
Am facut ultima incarcare cu 0,5A si au intrat doar 1450mAh.:clapping:
Care poate fi explicatia?
Descarcarea pe tot pacul se face pana la 6,4V, apoi dupa 10minute de pauza incepe incarcarea.
Multumesc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#77 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 May 2012 - 06:48 PM

Dupa 9 ani ma mir ca mai iau curent. Serios acuma, cit vrei sa tina, pina la pensie?

Nu trebuie descarcati inainte de incarcare
USER BANNED BY ADMIN
0

#78 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 May 2012 - 06:58 PM

Inca doua chestii.

Incarcatorul masoara cit baga in ei dar nu stie cit de tare s-au incalzit - respectiv cit din curentul ala s-a pierdut sub forma de caldura. Am un incarcator cu detectie independenta per element care cind zice ca-i gata acumulatorii sint fierbinti, daca ar sti sa masoare cit a bagat in ei mi-ar da mult peste capacitatea lor. Am altul care cind termina sint aproape reci.

Si tu folosesti curent de incarcare cam mic, ar trebui sa fie de ordinul a C/3 (0.7A pt. accu de 2000mAh)

Aceasta postare a fost editata de DanB: 06 May 2012 - 06:59 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#79 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 06 May 2012 - 07:20 PM

La sfarsitul incarcarii cu 0,4A, erau putin calduti, dar diferenta de 500mAh intre incarcarea cu 0,4 si cea cu 0,5A, mi sa parut destul de mare. Daca incarc cu 0,7 nu este cumva posibil sa intre si mai putin curent?
Stiu ca nu vor tine pana la pensie :pardon:dar macar un an, doi, nu ar fi rau sa mai tina.
Acum alta intrebare, daca cu 0,4A la incarcare intra 1950mAh, inseamna ca si perioada de utilizare pana la descarcare ar trebui sa fie mai lunga decat la o incarcare in care intra 1500mAh, in conditiile in care temteratura bateriilor la finalul incarcarilor este cam aceiasi?
Multumesc.,
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#80 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 May 2012 - 08:05 PM

La curent mai mic timpul de incarcare creste si se poate pierde mai mult prin caldura.

Ca sa afli pe ce capacitate te poti baza masori la descarcare cit tin, dar si atunci capacitatea va depinde de curentul de descarcare.

Oricum eu nu m-as baza pe acumulatori mai vechi de 5 ani. Mai ales la cit costa acuma un acumulator (un AA ar trebui sa fie de ordinul 8-10 lei un noname, 15-20 de lei un panasonic, 2600mAh).
USER BANNED BY ADMIN
0

#81 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 06 May 2012 - 08:28 PM

Multumesc mult pentru lamuriri.
O statie gen Turnigy 9x, cam ce consum are? Este fara nici o modificare, fara backlight sau alte chestii.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#82 Useril este offline   ClearSkies86 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 18-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Petrosani(HD)
  • Interests:aeromodelism, Parapanta

Postat 07 May 2012 - 02:09 PM

Vezi postareaalex g, la 06 May 2012 - 08:28 PM, a spus:

Multumesc mult pentru lamuriri.
O statie gen Turnigy 9x, cam ce consum are? Este fara nici o modificare, fara backlight sau alte chestii.

" statiile in 2,4Ghz nu au nevoie decat de 5V (sau 3,3V). Producatorii intepeniti in vechile obiceiuri au pus tot pak de 8 celule. Ca sa coboare voltajul se foloseste uzual un circuit dedicat liniar de coborare care transforma in caldura toata diferenta - o mare pierdere. Se vand convertoare mici in comutatie care se pot pune pe placa in locul celor liniare si - minume - aceeasi baterie lipo tine de 3 ori mai mult." - stiganas.
Easy Glider PRO
Piper J3 Cub 1.8 m - MVVS 6.5 cc
Yak 54 - depron -1 m
Edge 540 -depron
Turnigy 9X (V2) - er 9X

Zborul, ce fericire!
0

#83 Useril este offline   winkliii 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 18-May 12

Postat 16 June 2012 - 02:56 PM

Salutare am si eu acest incatcator de 2 zile, la incarcarea de Ni-MH nu apare optiunea de auto doar manual , la voi apare ?
0

#84 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 16 June 2012 - 09:24 PM

Nu apare, dar nu iti bate capul ca ... pe "auto" face treaba mai buna la nimh decat ar face (probabil) pe manual. Fii de acord cu incarcatorul si ... foloseste-l asa cum e el, ca n-o sa-ti para rau.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#85 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2012 - 11:16 AM

Vezi postareawinkliii, la 16 June 2012 - 02:56 PM, a spus:

Salutare am si eu acest incatcator de 2 zile, la incarcarea de Ni-MH nu apare optiunea de auto doar manual , la voi apare ?


Daca nu ma insel unde scrie manual trebuie sa apesi cele 2 sageti stanga-dreapta simultan ca sa schimbi din manual in auto.
Sper sa mai tin minte corect..
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#86 Useril este offline   nush 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 14-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navo, Aero

Postat 16 July 2012 - 10:32 PM

Salut
Am si eu un incarcator lafel doar are o problema
cand conectezi packul la incarcator si iii dau start imi scrie CONNECTION BREAK
am desfacut carcasa si integratul de la mufa neagra (-) este crapat
Vreo idee ce e de facut?
Stima
0

#87 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 17 July 2012 - 07:22 AM

Pai in afara de sa-l trimiti la garantie (daca se poate) ... nu prea ai ce sa-i faci. Sa te apuci acuma sa schimbi integratul ... e o poveste mare, lunga si costisitoare, probabil la fel de costisitoare ca al accucel nou ... parerea mea!
Imi pare rau pentru defectiunea ta!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#88 Useril este offline   zaky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 11-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 20 January 2013 - 11:52 AM

am si eu un incarcator acuacell si vreau sa l folosesc pt a incarca un lipo 4s de 5000,imi poate spune cineva ce setari trebuiesc facuta pt o incarcare corecta
0

#89 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 January 2013 - 12:01 PM

E bine sa stii ca in cazul acestui incarcator vei fi limitat de puterea de 50W la un curent de aproximativ 3-3.4A, deci incarcarea va dura mai mult de o ora, cam 90 minute daca e descarcat sub 3.7V per celula.
Asta nu reprezinta ceva rau, e doar o informatie ca sa nu te alarmezi ca tu vei seta acolo 5A la incarcare si nu va trece niciodata de 3.4A, nu este nimic defect, ci doar intra in actiune limitarea de putere.
In rest... eu incarc pe Fast Charge la camp si Balance doar acasa odata pe luna.
Cel mai important este sa aduci bateria in mod Storage la 3.84V / celula, dupa sesiunea de zbor, daca stii ca nu o vei mai folosi mai mult de o saptamana. Nu lasa bateria incarcata full sau descarcata aproape complet pentru timp lung !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#90 Useril este offline   zaky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 11-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 20 January 2013 - 12:42 PM

Vezi postarearenatoa, la 20 January 2013 - 12:01 PM, a spus:

E bine sa stii ca in cazul acestui incarcator vei fi limitat de puterea de 50W la un curent de aproximativ 3-3.4A, deci incarcarea va dura mai mult de o ora, cam 90 minute daca e descarcat sub 3.7V per celula.
Asta nu reprezinta ceva rau, e doar o informatie ca sa nu te alarmezi ca tu vei seta acolo 5A la incarcare si nu va trece niciodata de 3.4A, nu este nimic defect, ci doar intra in actiune limitarea de putere.
In rest... eu incarc pe Fast Charge la camp si Balance doar acasa odata pe luna.
Cel mai important este sa aduci bateria in mod Storage la 3.84V / celula, dupa sesiunea de zbor, daca stii ca nu o vei mai folosi mai mult de o saptamana. Nu lasa bateria incarcata full sau descarcata aproape complet pentru timp lung !

deci curentul de incarcare trebuie setat la 5A?sau 0,5? sa inteleg ca nu e obligatoriu sa incarc de fiecare data si cu balansare?sau sunt 2 operatiuni diferite?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro