Modelism - RHC Forum: Turnigy Accucel 6 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Turnigy Accucel 6 cateva intrebari

#31 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 17 September 2011 - 01:25 PM

Vezi postareapilo, la 17 September 2011 - 10:11 AM, a spus:

4,23 V.O fi vreo problema pentru baterii? :huh:

Nu, spor la cumparaturi :huh:
It's difficult to make things simple!
0

#32 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 23 October 2011 - 04:48 PM

Vreau si eu sa cumpar un astfel de acumulator. Ca sa nu mai deschid alt topic: ce sursa de 12 Vcc folositi? La cati amperi?
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#33 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 23 October 2011 - 05:20 PM

Corect era "incarcator" ... din graba am scris altceva
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#34 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 23 October 2011 - 05:26 PM

O sursa PC-AT, cu un bec inauntru.
0

#35 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 23 October 2011 - 05:57 PM

Pentru ce trebuie BEC-ul?
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#36 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 23 October 2011 - 06:35 PM

Nu se referea la BEC ci la bec.Bec simplu cu incandescenta.Sursa AT nu porneste daca nu are o sarcina.
Desi si eu amsursa AT pe care o folosesc la un ultramat 25 si porneste fara bec.E subiectul undeva la tehnice vechi de cand lumea cu ce modificari am facut in sursa cu pricina.
flying is my life...
0

#37 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 23 October 2011 - 06:50 PM

Poate la sursele mai noi ( din cate stiu eu ) este nevoie de o sarcina pe ramura de 5v parca ca sa porneasca sursa. La sursele ATX trebuie desfacuta sursa si legat firul verde la masa ( negru ). Succes..
0

#38 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 23 October 2011 - 07:15 PM

Sursa mea porneste daca pe mufa spre placa de baza firul verde e in contact cu firul negru de langa el(din dreapta).Eu pun o agrafa ca sa faca contact,caci sursa imi mai trebuie la pc.Uneori incarc chiar cu PC-ul pornit dar la curenti mici(max 1A). :blush:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#39 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 28 October 2011 - 08:54 PM

Stie cineva daca conectezi acidental o baterie invers la incarcator se arde/strica ceva?Sau doar imi da eroare?:good:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#40 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 29 October 2011 - 07:34 AM

Mi-am comandat si eu unul. Saptamana viitoare imi soseste.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#41 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 November 2011 - 08:33 PM

Cam cata incredere sa acord afisajului lu' nea' accucel asta, cand imi afiseaza ca a incarcat 651mA (de ex.)???? Este o estimare "ochiometrica"/grosiera a curentului incarcat/indesat in baterie sau este ... destul de aproape de realitate???
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#42 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 01 November 2011 - 08:53 PM

Poti sa-l crezi pe cuvant, pina vei avea altul mai bun. Atunci nu vei mai fi sigur nicio data.
0

#43 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 November 2011 - 09:50 PM

Ma gandeam in ideea in care accucel iti spune ca a incarcat 700mA, intr-un acumulator care "stie" 1000mAh, insemnand ca l-am descarcat doar 70% din capacitate si a mai ramas in el 30%. Acei 30% ramasi in acumulator se incadreaza in limita la care producatorii lipo spun ca pack-urile au viata cea mai lunga ...

Multumesc de raspuns!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#44 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2011 - 10:00 PM

Vezi postareaPaunFD, la 01 November 2011 - 09:50 PM, a spus:

Ma gandeam in ideea in care accucel iti spune ca a incarcat 700mA, intr-un acumulator care "stie" 1000mAh, insemnand ca l-am descarcat doar 70% din capacitate si a mai ramas in el 30%. Acei 30% ramasi in acumulator se incadreaza in limita la care producatorii lipo spun ca pack-urile au viata cea mai lunga ...

Multumesc de raspuns!



vezi ca in general, daca ai un acumulator de 1000mAh, si incarcatorul zice ca a bagat 700mAh, nu inseamna ca a fost descarcat 70%. In general intra mai mult curent decat scrie pe el, pana se incarca. In cazul tau e posibil sa fi fost 50% descarcat acumulatorul.
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#45 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 November 2011 - 10:13 PM

Oooo, pai in cazul asta e si mai bine si practic as putea sa mai trag din acumulator 100mA si tot as fi in limita a 30%, fara sa risc sa scurtez viata acumulatorului prematur.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#46 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 November 2011 - 10:45 PM

Am mai scris, cred, prin alte posturi, toata chimia din interior si comportamentul unui LiPo este guvernata de tensiunea de la borne.
Capacitatea reala nu este cea scrisa pe el, sau cat se jura fabricantul ca ar trebui sa fie, ci cat "ia" la bord incarcand-ul de la 3.6V pana la 4.2V.
Daca a luat mai putin inseamna ca nu era descarcat de tot, ceeace nu e rau, eu totdeauna vin acasa de la camp cu pack-ul pe la 11.4V, niciodata sub 11V.
Chargerul arata bine ce a bagat in el, doar interpretarea nu e corecta.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 November 2011 - 10:46 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#47 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 02 November 2011 - 08:35 AM

Pai in cazul asta, este chiar nasol, pentru ca am acumulatori relativ noi in care chargerul nu mai baga decat 400-550mA, cand pe el (pe acumulator) fabricantul a "jurat" ca stie 850-1000mAh.
Partea proasta este ca desi acumulatorul avea la borne 11,ceva volti, ESC-ul incepea sa-i reduca turatia si cu toate ca duceam stick-ul de throttle la maxim, turatia era ca si cum stick-ul ar fi fost pozitionat undeva intre 40 si 50%. As putea concluziona, in cazul asta, ca acumulatorul practic, atata mai poate, adica maxim 550mA si ca "spor la cumparaturi" ...

Multumesc tuturor!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#48 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 November 2011 - 09:16 AM

ESC-ul tot pe baza de tensiune "gandeste"
Daca incepe sa ii reduca turatia, inseamna ca nu mai are 11V la borne, sau cumva dumneata ii masori cu motorul oprit? ceeace e eronat.
Ia masoara tensiunea cu motorul pornit cand incepe sa taie ESC-ul.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#49 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2011 - 10:12 AM

Vezi postarearenatoa, la 02 November 2011 - 09:16 AM, a spus:

ESC-ul tot pe baza de tensiune "gandeste"
Daca incepe sa ii reduca turatia, inseamna ca nu mai are 11V la borne, sau cumva dumneata ii masori cu motorul oprit? ceeace e eronat.
Ia masoara tensiunea cu motorul pornit cand incepe sa taie ESC-ul.




ar trebui sa ii zici ca acumulatorii, in timp, isi pierd capacitatea (adica scade)...sau poate pur si simplu sunt acumulatori prosti cu un lucru scris pe eticheta si alt lucru in interior :) ...... sau cea mai intalnita metoda, acumulatori incarcati prost / descarcati peste limita lor....

Mai bine nu il mai pui sa masoare la borne in sarcina....poate da foc la casa, sau isi taie degetele....

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 02 November 2011 - 10:14 AM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#50 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 02 November 2011 - 06:50 PM

Si daca-mi tai degetele ... ce?! Abia fac si io niste degete taiate, pe langa sarmale! :shok:

Adevarul este ca da, masuram acumulatorii in afara modelului (neconectati la acesta), acasa, sau urmaream de ecranul accucel-ului sa vad de la ce tensiune incepe incarcarea!
Nici unul din acumulatorii despre care vorbesc, n-a fost descarcat mai mult de o singura data pana cand ESC-ul i-a taiat. Practic, cum imi cumpar un acumulator, il testez in zbor, cronometrandu-l pana cand il taie ESC-ul, pentru ca dupa aceea sa stiu cam cat timp de zbor sa-mi setez la timmer si in ce regim de turatie. Ma gandesc ca o singura data, descarcati pana cand ii taie ESC-ul ... n-ar trebui sa-i afecteze atat de mult, am observat ca pe altii cel putin, nu-i afecteaza.

Din pacate nu m-am obosit de prea multe ori sa car dupa mine aparatu' de masura, pentru ca-i destul de voluminos, fiind un model mai vechi, dar despre care multa lume spune cum ca ar fi mai bun decat cele cu afisaj electronic.

Cel mai probabil, am prins un lot de acumulatori defectuos, asta este ... se mai intampla.

Multumesc de lamuriri si scuze daca postul este oarecum off-topic!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#51 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2011 - 07:42 PM

Eh, mai conteaza si cum taie esc-ul, la voltaj mai mare sau mai mic.
0

#52 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 11 February 2012 - 10:55 AM

Revin cu o intrebare referitoare la Accucel 6. Daca la Li-Po lucrurile sunt clare, nu acelasi lucru pot spune despre Ni-Mh. Am cativa acumulatori Ni-Mh. Unii de 5 celule (receptie) altii de 8 celule (emisie) si unii de 7 celule (propulsie pentru Wing Dragon). Intrebare: de unde setez numarul de celule? Nicaeri in programul de Ni-Mh nu exista setare de numar de celule. La Li-Po la pornire setezi numarul de celule si dupa ce il pornesti te mai intreaba el o data de numarul de celule. Deci la Li-Po nu poti gresi. Bun, cum fac la Ni-Mh? De unde setez numarul de celule, pentru ca el sa stie cat sa incarce?
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#53 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2012 - 11:05 AM

Nu se seteaza, la nichel e alt principiu de terminare a incarcarii, nu mai e asa importanta tensiunea pe fiecare cell in parte, nici nu se face balansare, daca ai observat :angry2:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#54 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 11 February 2012 - 11:07 AM

Da, dar de unde stie el cat sa incarce? Nu exista riscul ca pe acumulatorul de 5 celule (6 volti) sa il incarce cu 11-12 volti? De asta imi e teama sa nu le supraincarce si sa le strice.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2012 - 11:10 AM

Cauta pe net literatura despre delta peak detection ca sa te lamuresti.
Nu avea grija ca nu le strica, dar trebuie sa ai grija sa setezi in charger un prag de aproximativ 8mV, nu lasa cum vine el valoarea Default, care nimeni nu stie cat este si la multi nu le place cum incarca.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 11 February 2012 - 11:26 AM

Deci indiferent cate celule are, trebuie sa setez acel D. Peak 8 milivolti? In manualul incarcatorului cica sa consult specificatiile tehnice ale bateriei ... nu am asa ceva. Si tot acolo scrie ca valoarea implicita pentru Ni-Mh ar fi 7 milivolti ... Scrie tot in manual ca daca valoarea e prea mare exista pericol de supraincarcare a bateriei :angry2: ! Ufff ...

Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 11 February 2012 - 11:27 AM

Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#57 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2012 - 12:02 PM

Te stresezi prea mult...
Ti-am zis ca Defaultul este de toata jena, acum vad prima oara ca ar fi 7mV.
Daca in meniu este prevazut pana la 20mV, nu ar trebui sa agiti ca doar cu un mV supraincarci... daca pentru "niste" NiMh-uri pui atatea probleme... :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#58 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 11 February 2012 - 12:23 PM

Multumesc de raspunsuri, Renatoa. L-am setat eu pe 7 mv (D.Peak-ul). Acum l-am pus la incarcat. Un acumulator Ni-Mh de 5 celule, 2000 mA l-am pus la incarcat cu un curent 0,3 A. Sa vedem ce iese ... Referitor la stresat ... acumulatorii Ni-Mh sunt noi nouti pack-ul de 5 celule m-a costat destul de mult, si nu vreau sa il stric prosteste. De aceea am preferat sa intreb, inainte sa il pun la incarcat.

Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 11 February 2012 - 12:26 PM

Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2012 - 01:46 PM

0.3A e prea putin, cam la limita pentru detectie delta peak.
As merge pe 0.5-0.4A minim, asta pentru dumneata ca te vad mai timid :p pe ale mele de 2000 le incarcam la 0.7-0.8A
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 11 February 2012 - 02:35 PM

Bun gasit, as avea si eu nevoie de niste lamuriri tot despre Ni-Mh. Acest incarcator are si posibilitatea de a efectua cicluri de descarcare-incarcare. Ce limite ar trebui folosite la descarcare, ( curent si tensiune)? Cum se stabilesc limitele? In functie de tensiunea minima/celula? Care ar fi aceasta limita?
Va multumesc mult
Stima
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro