Cred ca va iesi o statistica interesanta.Am pus 3 raspunsuri intrucat am auzit de toate cele 3 variante.
Pagina 1 din 1
Sondaj Bismarck
Postat 29 June 2011 - 07:08 AM
Tot la macheta statica ma voi rezuma si eu, ar fi interesanta si varianta rc functionala din toate punctele de vedere, motorizare, tunuri functionale, sistemul de coborare/ridicare al barcilor de salvare, etc.
Spor la bricolat!
Spor la bricolat!
...
Postat 29 June 2011 - 09:24 AM
Eu am votat a 3-a varianta ... acum totul va depinde de cat va costa sa o fac navigabila si daca ma voi pricepe sa fac acest lucru :rolleyes:
Postat 02 July 2011 - 06:58 PM
Eu am votat prima varianta dar as vrea sa o fac functionala din toate punctele de vedere infara de motorizare.Aici ma gandeam la tunuri,macarale,lumini poate si ceva sunete de genul alarme.Toate astea doar mi le doresc si nush daca am sa le pot realiza dat find ca sunt incepator in ale modelismului dar din fericire am un frate electrician care ma va ajuta.Cu rabdarea o duc foarte bine deci sper sa realizez ceva frumos.
Bafta tuturor si spor la bricolat.
Bafta tuturor si spor la bricolat.
Postat 03 July 2011 - 02:00 PM
[center][/centerSalutare, luind in considertie ca fiind un forum RC rezultatul sondajului este previzibil,personal sunt adeptul staticelor dar... avind in vedere lunga prioada de desfasurare a constructiei varianta RC ofera o satisfactie in plus.Toate cele bune si sanatate in continuare :drinks:
Iaht de lux
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
Postat 03 March 2012 - 07:16 PM
Incerc sa o fac navigabila. Am sa cumpar piesele necesare pe rand. Incep cu axele portelice si carmele.
Postat 06 April 2012 - 10:58 AM