Pagina 1 din 1
Motor termic 3,5cc combustibil
#1
Postat 26 April 2014 - 03:50 PM
Se da una bucata motor termic foarte performant ( nu este de aero este de navo ) am facut rodajul acestuia cu combustibil 4T adica 20%nitro si 20% ulei , motorul merge foarte bine , porneste la sfert , problema este cand folosesc motorul in sarcina ( pun barca pe apa ) merge binerotund , se accelereaza bine pana la un punct dupa care se gatuie si nu se mai accelereza mai mult , pe '' uscat '' se accelereaza impecabil , ma gandesc sa trec pe combustibil de auto care are alta concentratie de ulei , sa fie uleiul in concentratie prea mare si din cauza asta sa nu mearga in turatii mai mari ?? am vazut la treaba un motor identic cu al meu , folosea combustibil cu concentratie 30%nitro si 20%ulei sintetic si mergea ca uns
#2
Postat 26 April 2014 - 09:04 PM
:pardon:
Aceasta postare a fost editata de alex g: 26 April 2014 - 09:07 PM
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#3
Postat 26 April 2014 - 09:54 PM
Pot sa te intreb de ce folosesti combustibil pentru motoare 4T ???
#5
Postat 27 April 2014 - 06:09 PM
marian.dumitru74, la 26 April 2014 - 03:50 PM, a spus:
Se da una bucata motor termic foarte performant ( nu este de aero este de navo ) am facut rodajul acestuia cu combustibil 4T adica 20%nitro si 20% ulei , motorul merge foarte bine , porneste la sfert , problema este cand folosesc motorul in sarcina ( pun barca pe apa ) merge binerotund , se accelereaza bine pana la un punct dupa care se gatuie si nu se mai accelereza mai mult , pe '' uscat '' se accelereaza impecabil , ma gandesc sa trec pe combustibil de auto care are alta concentratie de ulei , sa fie uleiul in concentratie prea mare si din cauza asta sa nu mearga in turatii mai mari ?? am vazut la treaba un motor identic cu al meu , folosea combustibil cu concentratie 30%nitro si 20%ulei sintetic si mergea ca uns
Deschide mai tare jiglorul de maxim. Nu schimba carburantul.
#6
Postat 28 April 2014 - 08:34 AM
marian.dumitru74, la 26 April 2014 - 11:32 PM, a spus:
Pentru continutul de ulei mai mare , undeva la 20% , tare ma tenteaza sa incerc cu nitro pentru auto dar parca i-as mai baga putin ulei de ricin spunea cineva odata
Am vazut ca la navo FSR baietii foloseau CoolPower de heli sau de auto (nu mai stiu exact) cu 30% nitro. In mod normal, motorul ar trebui sa mearga si cu combustibil de 4T. Dai un PM lui John sau lui gun man, te vor lamuri ei mai bine.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#7
Postat 30 April 2014 - 04:32 PM
MLGore, la 28 April 2014 - 08:34 AM, a spus:
Am vazut ca la navo FSR baietii foloseau CoolPower de heli sau de auto (nu mai stiu exact) cu 30% nitro. In mod normal, motorul ar trebui sa mearga si cu combustibil de 4T. Dai un PM lui John sau lui gun man, te vor lamuri ei mai bine.
Multumesc http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif, o sa incerc sa dau de unul dintre ei , poate reusesc sa reglez motorul sa mearga la capacitate
#8
Postat 02 May 2014 - 09:07 PM
Vlad1 tia dat raspunsul corect. Tine cont de el, motorul e sarac sus.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1