thunder tiger F-91S
#31
Postat 07 June 2012 - 08:34 AM
Si inca ceva la al doilea motor cumparat dupa vreo cinci rezervoare nu a mai vrut sa porneasca dupa ce l-am desfacut aveam numai pilitura de bronz la axa cu came cele doua bucse de la axa cu came erau distruse cei de la t.t.spun ca trbuie picurat ulei in ele dupa cateva ore de zbor.
#32
Postat 07 June 2012 - 10:38 AM
B_50_GS, la 07 June 2012 - 08:34 AM, a spus:
dar de ce ai comandat alte piulite si nu ai folosit-o pe cea cazuta in capac? ai avut vreun motiv anume? e pe filet standard din ce am vazut, m3...
#34
Postat 08 June 2012 - 08:42 PM
B_50_GS, la 07 June 2012 - 08:34 AM, a spus:
Eu am vreo 3.5 litri consumati cu motorul, si l-am uns deja de doua ori la axa cu came. Il pornesc manual (nu mi-am luat inca demaror electric, poate nici n-o sa-mi iau) si se simte foarte usor cand freaca, pentru ca trebuie amorsat rotind de pala. Daca il amorsezi, porneste foarte usor.
Si am mai citit si la altii pe net ca trebuie stranse din cand in cand suruburile, reglat jocul la supape... e ca o Dacie. Insa daca ai grija de el, merge excelent.
M-am cam ferit de termice pana acum, dar motorul asta chiar mi-a schimbat parerea.
#35
Postat 10 June 2012 - 02:16 PM
Dupa reglarea jocului se mentine pozitia surubului si se strange piulita de blocare .
Nu iese bine din prima, pentru ca la strangere, piulita mai trage un pic de surub si mareste jocul.
Un pic de solutie de blocare, dupa, e perfect. Daca este pusa pe tot filetul s-ar putea sa fie o problema rereglarea.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 10 June 2012 - 02:16 PM
#36
Postat 12 August 2012 - 03:40 PM
am 2.5 bidoane de Cool Power 4 Stroke consumate. aproximativ 10 l.
motorul merge ca la inceput. ;)
nu mi-a facut nici o problema.
si acum, multumita lui nea Gigi, am reusit sa ii pun si un furtunas pe toba.
am laut o pila si am facut un sant pe chichineatza de la finalul tobei.
DSC03305_resize.JPG (161.49K)
Number of downloads: 91
apoi, folosind sarma am prins furtunul.
DSC03307_resize.JPG (198.38K)
Number of downloads: 92
am tras de el cu putere, nu vrea sa iasa. sa vedem cum se comporta la vibratii.
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#37
Postat 12 August 2012 - 04:13 PM
Numele meu trebuie legat doar de lucrari cu caracter de ... opera de arta , unicat , personalizare dusa la extrem ... Haute couture !
Asculta si tu cum suna .. R E A L DESIGN ... adica realitatea in design nu vrajeala ...
Oricum e bine ca nu mai se stropeste prea tare modelul iar "frezarea aia CNC " se potriveste de minune cu ... platforma din Romania Libera
Adeavarul sau Times de la canopie ...
zboruri line !
#38
Postat 12 August 2012 - 05:11 PM
REAL DESIGN, la 12 August 2012 - 04:13 PM, a spus:
trebuia sa se asorteze cu coala de hartie nea Gigi ;)
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#39
Postat 14 August 2012 - 07:17 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#40
Postat 14 August 2012 - 07:32 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#41
Postat 14 August 2012 - 08:20 AM
hash84, la 14 August 2012 - 07:32 AM, a spus:
Eu zic ca nu prinde pentru ca stutul este extrem de scurt - aproape cat latimea unui soricel din cel mic.
Pentru soricel trebuia sa pilesti ( frezezi ) stutul mult mai meticulos si sa lasi doar o buza de 0,5 mm la capatul stutului ca sa nu iasa soricelul.
Poti incerca insa si sa tragi usor de furtun ( atentie ca va deveni si foarte alunecos de la ulei in zona )
#43
Postat 14 August 2012 - 11:48 AM
Motorul are vreo 6-7 litri prin el si pana acum parea ca se lasa din ce in ce mai bine.
N-am habar ce poate fi, asa ca daca aveti vreo idee e binevenita.
PS: @hash: da o gaura in furtun si toba, ca si cum ai trasa un diametru, baga o sarma prin amadoua ca o brida si apoi pune colier de plastic normal. Eu asa am de ceva timp si tine perfect.
#44
Postat 14 August 2012 - 03:14 PM
ANDUNG, la 14 August 2012 - 11:48 AM, a spus:
Motorul are vreo 6-7 litri prin el si pana acum parea ca se lasa din ce in ce mai bine.
N-am habar ce poate fi, asa ca daca aveti vreo idee e binevenita.
PS: @hash: da o gaura in furtun si toba, ca si cum ai trasa un diametru, baga o sarma prin amadoua ca o brida si apoi pune colier de plastic normal. Eu asa am de ceva timp si tine perfect.
La cati litri ai consumat deja terebuiau reglati culbutorii - se poate marii jocul sau dispare acel joc - cam da semne de lipsa de putere insa daca se ajunge la extrem.
Altfel pot fi foarte multe cauze ( rulment, axe biela, axa came, tije came blocate, tachet/culbutor blocat - asta e cel mai usor de verificat - scoti capacul si verifici cu lera de 0,15 mm - ), segment piston daca are, deteriorat ... etc )
1 - trebuie sa nu mai zbori cu el ca sa nu se agraveze defectul
2 - obligatoriu desfacut bucati si verificat ... asta de cineva priceput ... si daca este ceva stricat - inlocuita piesa.
P.S.
Unui coleg la rodaj s-a spart pistonul si s-a rupt biela la acelasi brand de motor - probabil ca si acolo or fi aparut ceva sunete mai ciudate pana la dezastru .
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 August 2012 - 03:18 PM
#45
Postat 14 August 2012 - 04:17 PM
Ca sa scoti capacul, mai intai desfaci cele doua suruburi, apoi rotesti putin de axul elicii si o sa-ti scoata capacul vreun milimetru, suficient ca sa poti apuca cu degetele.
Sa pui 2-3 picaturi de ulei si pe bucsa din capac - la cealalta nu poti sa ajungi, din pacate.
Daca tii modelul cu botul in jos, ai grija ca o parte din uleiul pe care il pui va curge pe la elice - sa pui un plastic, ceva, sa nu murdaresti.
PS si alta data nu-l mai porni, daca ai dubii. Nu se repara singur. Si mai fa o treaba, chiar daca il pornesti cu demarorul, obisnuieste-te sa dai de cateva ori la pala (fara aprindere) ca sa-l amorsezi, tinand toba de esapament astupata sau daca ai acces, sa tii la carburator.
Daca freaca ceva, sigur auzi. In schimb, cu demarorul, ai mai putine sanse sa auzi.
Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 14 August 2012 - 04:21 PM
#46
Postat 14 August 2012 - 04:26 PM
#47
Postat 14 August 2012 - 05:47 PM
Dragos Avramescu, la 14 August 2012 - 04:17 PM, a spus:
Ca sa scoti capacul, mai intai desfaci cele doua suruburi, apoi rotesti putin de axul elicii si o sa-ti scoata capacul vreun milimetru, suficient ca sa poti apuca cu degetele.
Sa pui 2-3 picaturi de ulei si pe bucsa din capac - la cealalta nu poti sa ajungi, din pacate.
Daca tii modelul cu botul in jos, ai grija ca o parte din uleiul pe care il pui va curge pe la elice - sa pui un plastic, ceva, sa nu murdaresti.
PS si alta data nu-l mai porni, daca ai dubii. Nu se repara singur. Si mai fa o treaba, chiar daca il pornesti cu demarorul, obisnuieste-te sa dai de cateva ori la pala (fara aprindere) ca sa-l amorsezi, tinand toba de esapament astupata sau daca ai acces, sa tii la carburator.
Daca freaca ceva, sigur auzi. In schimb, cu demarorul, ai mai putine sanse sa auzi.
Diagnostic perfect !
Am facut intocmai si zgomotul a disparut :-) Multumesc frumos !
PS. Sper ca nu am compromis ceva deja in el, fortandu-l asa negresat.
#48
Postat 15 August 2012 - 08:07 AM
Inseamna ca ar trebui verificat periodic zona si gasita si cauza pentru care nu se unge totusi - carburantul
sunt convins ca e bun ( minim CoolPower Propatern 20% cu 20% - eu la 4 T pun cu 30 % si galgaie uleiul in el si pe model )
iar prea sec nu cred ca a fost caci s-ar fi incins .
#49
Postat 24 August 2012 - 06:45 PM
Il las sa se raceasca, incerc sa il pornesc din nou si nu vrea sa o mai ia in niciun fel; desfac capacul la supape si vad ca una nu se mai misca. Cand mai uit mai bine vad ca una din cele 2 tije care transmit miscarea de la ax la supape ( chiar nu stiu cum naiba se numeste, am vazut in manual ca in engleza e "push rod") e rupta.
Prin urmare, pauza la zbor pana imi vine alt set :-(
PS. Curbura aia ciudata de la un capat o avea, o sesizasem mai demult cand am mai reglat jocul la supape... Nu cred ca era ok, acum imi dau seama, cand am vazut ca cealalta e perfect dreapta...
Fisiere atasate
-
IMG_3338.JPG (105.24K)
Number of downloads: 25
#50
Postat 24 August 2012 - 06:47 PM
ANDUNG, la 24 August 2012 - 06:45 PM, a spus:
cati l de gaz ai cu el pana acum ? si cu ce combustibil ai zburat ?
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#51
Postat 24 August 2012 - 07:47 PM
hash84, la 24 August 2012 - 06:47 PM, a spus:
cam 10 litri CoolPower ProPattern 20%
#52
Postat 24 August 2012 - 07:54 PM
ANDUNG, la 24 August 2012 - 07:47 PM, a spus:
cam asa am si eu....
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#53
Postat 24 August 2012 - 08:11 PM
De aici zgomotul de data trecuta si blocarea sau miscarea greoaie .
Incearca cu putin ulei :yahoo: - glumeam.
Eu zic sa apelezi la cineva care se pricepe si sa il desfaca .. daca tija aia care e din otel s-a indoit asa , tare curios sunt sa vad cu arata axa cu came .. ce din motor care impinge tijele alea ..
O mai fi buna ? sau ii pui iar putin ulei ? :D
Sa nu risti prea mult . ma gandesc ca se pot modifica timpi de deschidere a supapelor daca camele sunt uzate si sa nu inceapa sa dea rateuri si sa te alegi si cu alte stricaciuni mai mari :
piston spart, biela rupta .. aici chiar nu ma pricep
P.S.
Sper sa nu te superi .. asa incerc eu sa conving in lipsa de argumente mai stiitifice.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 August 2012 - 08:14 PM
#54
Postat 26 August 2012 - 09:31 PM
#55
Postat 27 August 2012 - 10:27 AM
REAL DESIGN, la 26 August 2012 - 09:31 PM, a spus:
Nu m-am suparat deloc nea Gigi, doar ca n-am mai apucat sa raspund!
PS. Eu cred ca beneficiul principal pe care il ai de pe un forum de genul asta este faptul ca obtii informatii, de toate felurile, din toate perspectivele... Acum depinde de fiecare ce anume alege, ce anume pune in practica... Nu ai cum sa te superi ca cineva are o parere, ca de aia scrii, sa obtii pareri ...E ca Internetul, la scara redusa: gasesti orice, depinde ce vrei sa alegi.
Revenind la subiect, jocul la supape era ok, l-am verificat periodic, ultima data atunci cand l-am uns. Iar de desfacut, cred ca o s-o fac chiar eu, ca sa invat pentru urmatorul :rolleyes:
#56
Postat 29 August 2012 - 02:57 PM
#57
Postat 01 September 2012 - 06:59 PM
lera subtire cade singurica, lera groasa trebuie trasa cu mana. deci l-am lasat asa.
nu am facut nici un reglaj pana acum, am vreo 10-11 l de combustibil consumati.
trage tare si are compresie ca la inceput
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#58
Postat 01 September 2012 - 07:15 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#59
Postat 04 September 2012 - 09:17 AM
mi-a dat john, o fisa de bujie cu baterie cu pb de 2v. motorul era amorsat. cand am bagat fisa a avut loc prima explozie. m-am speriat :). apoi a pornit la primul zvac al demarorului. deci trebuie sa imi schimb fisa de bujie
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#60
Postat 07 September 2012 - 03:31 PM
Daca nu ai rotit motorul sa duci pistonul unde trebuie , tu zici ca i-ai reglat dar daca il duci pe pozitia corecta o sa constati contrariul.
Asa ca nu ar fi rau sa explicati cum ati facut .. ati dus pistonul in pozitia in care ambii culbutori erau cu joc si ati reglat jocul ambilor in acelasi punct sau ati cautat pozitia in care fiecare ( pe rand ) dintre culbutori avea joc si ati reglat pe rand fiecare culbutor in pozitia respectiva .
Asta ca sa mai aflam si noi una alta ...