Modelism - RHC Forum: thunder tiger F-91S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

thunder tiger F-91S

#31 Useril este offline   B_50_GS 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 25-February 09

Postat 07 June 2012 - 08:34 AM

Salut,si eu am avut aceeasi problema piulita era cazuta in capac si culmea mai mergea greseala mea a fost ca nu am verificat jocul la supape dupa rodaj am comandat alte piulute si de atunci nu am mai avut probleme.

Si inca ceva la al doilea motor cumparat dupa vreo cinci rezervoare nu a mai vrut sa porneasca dupa ce l-am desfacut aveam numai pilitura de bronz la axa cu came cele doua bucse de la axa cu came erau distruse cei de la t.t.spun ca trbuie picurat ulei in ele dupa cateva ore de zbor.
0

#32 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2012 - 10:38 AM

Vezi postareaB_50_GS, la 07 June 2012 - 08:34 AM, a spus:

.... am comandat alte piulute si de atunci nu am mai avut probleme.




dar de ce ai comandat alte piulite si nu ai folosit-o pe cea cazuta in capac? ai avut vreun motiv anume? e pe filet standard din ce am vazut, m3...


0

#33 Useril este offline   B_50_GS 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 25-February 09

Postat 08 June 2012 - 08:42 AM

Am inlocuit piulitele deoarece la mine era filetul stricat.
0

#34 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 08 June 2012 - 08:42 PM

Vezi postareaB_50_GS, la 07 June 2012 - 08:34 AM, a spus:

Si inca ceva la al doilea motor cumparat dupa vreo cinci rezervoare nu a mai vrut sa porneasca dupa ce l-am desfacut aveam numai pilitura de bronz la axa cu came cele doua bucse de la axa cu came erau distruse cei de la t.t.spun ca trbuie picurat ulei in ele dupa cateva ore de zbor.

Eu am vreo 3.5 litri consumati cu motorul, si l-am uns deja de doua ori la axa cu came. Il pornesc manual (nu mi-am luat inca demaror electric, poate nici n-o sa-mi iau) si se simte foarte usor cand freaca, pentru ca trebuie amorsat rotind de pala. Daca il amorsezi, porneste foarte usor.
Si am mai citit si la altii pe net ca trebuie stranse din cand in cand suruburile, reglat jocul la supape... e ca o Dacie. Insa daca ai grija de el, merge excelent.
M-am cam ferit de termice pana acum, dar motorul asta chiar mi-a schimbat parerea.
0

#35 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 10 June 2012 - 02:16 PM

Piulita buclucasa are rolul de a bloca surubul de reglare a jocului intre culbutor si supapa.
Dupa reglarea jocului se mentine pozitia surubului si se strange piulita de blocare .
Nu iese bine din prima, pentru ca la strangere, piulita mai trage un pic de surub si mareste jocul.
Un pic de solutie de blocare, dupa, e perfect. Daca este pusa pe tot filetul s-ar putea sa fie o problema rereglarea.
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 10 June 2012 - 02:16 PM

0

#36 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2012 - 03:40 PM

revin si eu cu date despre motor.
am 2.5 bidoane de Cool Power 4 Stroke consumate. aproximativ 10 l.
motorul merge ca la inceput. ;)
nu mi-a facut nici o problema.
si acum, multumita lui nea Gigi, am reusit sa ii pun si un furtunas pe toba.
am laut o pila si am facut un sant pe chichineatza de la finalul tobei.
Fisier atasat  DSC03305_resize.JPG (161.49K)
Number of downloads: 91
apoi, folosind sarma am prins furtunul.
Fisier atasat  DSC03307_resize.JPG (198.38K)
Number of downloads: 92
am tras de el cu putere, nu vrea sa iasa. sa vedem cum se comporta la vibratii.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#37 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 August 2012 - 04:13 PM

Dupa cat de urata a iesit pilirea aia .. nu trebuia sa ma amintesti !
Numele meu trebuie legat doar de lucrari cu caracter de ... opera de arta , unicat , personalizare dusa la extrem ... Haute couture !
Asculta si tu cum suna .. R E A L DESIGN ... adica realitatea in design nu vrajeala ...

Oricum e bine ca nu mai se stropeste prea tare modelul iar "frezarea aia CNC " se potriveste de minune cu ... platforma din Romania Libera
Adeavarul sau Times de la canopie ...

zboruri line !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#38 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2012 - 05:11 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 12 August 2012 - 04:13 PM, a spus:

Dupa cat de urata a iesit pilirea aia ..

trebuia sa se asorteze cu coala de hartie nea Gigi ;)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#39 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 07:17 AM

Scoate sarma aia si pune un soricel de plastic ca o sa se taie repede siliconul.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#40 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 07:32 AM

O sa incerc si cu un soricel. Nu stiu daca o sa prinda, dar incerc
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#41 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 August 2012 - 08:20 AM

Vezi postareahash84, la 14 August 2012 - 07:32 AM, a spus:

O sa incerc si cu un soricel. Nu stiu daca o sa prinda, dar incerc


Eu zic ca nu prinde pentru ca stutul este extrem de scurt - aproape cat latimea unui soricel din cel mic.
Pentru soricel trebuia sa pilesti ( frezezi ) stutul mult mai meticulos si sa lasi doar o buza de 0,5 mm la capatul stutului ca sa nu iasa soricelul.
Poti incerca insa si sa tragi usor de furtun ( atentie ca va deveni si foarte alunecos de la ulei in zona )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#42 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 14 August 2012 - 08:38 AM

lasa sarma acolo suarecele nu tine ..probat de mine.. :D
0

#43 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 11:48 AM

Mi s-a intamplat azi ceva ciudat cu motorul: am dat vreo 2 zboruri, dupa care, cand am incercat sa-l pornesc din nou si roteam elicea sa fie in pozitia buna pentru demaror, mi-am dat seama ca merge foarte greu si se aude un zgomot de parti metalice care se freaca destul de puternic ( cam cum era la rodaj in primele minute, poate chiar mai pronuntat). am zis ca o fi ca e motorul rece ( cu toate ca nu era) si l-am pornit cu demarorul; a pornit destul de repede ( dar evident, invartit mai greu) si am mai dat vreo 3 zboruri dar tot asa a ramas dupa, adica partial blocat ( se misca elicea, dar greu si cu zgomot de frecare metalica).
Motorul are vreo 6-7 litri prin el si pana acum parea ca se lasa din ce in ce mai bine.
N-am habar ce poate fi, asa ca daca aveti vreo idee e binevenita.

PS: @hash: da o gaura in furtun si toba, ca si cum ai trasa un diametru, baga o sarma prin amadoua ca o brida si apoi pune colier de plastic normal. Eu asa am de ceva timp si tine perfect.


0

#44 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 August 2012 - 03:14 PM

Vezi postareaANDUNG, la 14 August 2012 - 11:48 AM, a spus:

Mi s-a intamplat azi ceva ciudat cu motorul: am dat vreo 2 zboruri, dupa care, cand am incercat sa-l pornesc din nou si roteam elicea sa fie in pozitia buna pentru demaror, mi-am dat seama ca merge foarte greu si se aude un zgomot de parti metalice care se freaca destul de puternic ( cam cum era la rodaj in primele minute, poate chiar mai pronuntat). am zis ca o fi ca e motorul rece ( cu toate ca nu era) si l-am pornit cu demarorul; a pornit destul de repede ( dar evident, invartit mai greu) si am mai dat vreo 3 zboruri dar tot asa a ramas dupa, adica partial blocat ( se misca elicea, dar greu si cu zgomot de frecare metalica).
Motorul are vreo 6-7 litri prin el si pana acum parea ca se lasa din ce in ce mai bine.
N-am habar ce poate fi, asa ca daca aveti vreo idee e binevenita.

PS: @hash: da o gaura in furtun si toba, ca si cum ai trasa un diametru, baga o sarma prin amadoua ca o brida si apoi pune colier de plastic normal. Eu asa am de ceva timp si tine perfect.


La cati litri ai consumat deja terebuiau reglati culbutorii - se poate marii jocul sau dispare acel joc - cam da semne de lipsa de putere insa daca se ajunge la extrem.

Altfel pot fi foarte multe cauze ( rulment, axe biela, axa came, tije came blocate, tachet/culbutor blocat - asta e cel mai usor de verificat - scoti capacul si verifici cu lera de 0,15 mm - ), segment piston daca are, deteriorat ... etc )

1 - trebuie sa nu mai zbori cu el ca sa nu se agraveze defectul
2 - obligatoriu desfacut bucati si verificat ... asta de cineva priceput ... si daca este ceva stricat - inlocuita piesa.

P.S.

Unui coleg la rodaj s-a spart pistonul si s-a rupt biela la acelasi brand de motor - probabil ca si acolo or fi aparut ceva sunete mai ciudate pana la dezastru .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 August 2012 - 03:18 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#45 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 14 August 2012 - 04:17 PM

Cel mai probabil zgomotul este de la axa cu came. Desfa capacul si pune cateva picaturi de ulei (nu te zgarci), pune capacul la loc si roteste axul de cateva ori. Cel mai probabil, o sa se rezolve.
Ca sa scoti capacul, mai intai desfaci cele doua suruburi, apoi rotesti putin de axul elicii si o sa-ti scoata capacul vreun milimetru, suficient ca sa poti apuca cu degetele.
Sa pui 2-3 picaturi de ulei si pe bucsa din capac - la cealalta nu poti sa ajungi, din pacate.
Daca tii modelul cu botul in jos, ai grija ca o parte din uleiul pe care il pui va curge pe la elice - sa pui un plastic, ceva, sa nu murdaresti.

PS si alta data nu-l mai porni, daca ai dubii. Nu se repara singur. Si mai fa o treaba, chiar daca il pornesti cu demarorul, obisnuieste-te sa dai de cateva ori la pala (fara aprindere) ca sa-l amorsezi, tinand toba de esapament astupata sau daca ai acces, sa tii la carburator.
Daca freaca ceva, sigur auzi. In schimb, cu demarorul, ai mai putine sanse sa auzi.

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 14 August 2012 - 04:21 PM

0

#46 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 04:26 PM

Supapele par a fi ok, le-am verificat, ramane sa vad restul. Culmea e ca odată pornit merge ok, nu ai zice ca are ceva...


0

#47 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 05:47 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la 14 August 2012 - 04:17 PM, a spus:

Cel mai probabil zgomotul este de la axa cu came. Desfa capacul si pune cateva picaturi de ulei (nu te zgarci), pune capacul la loc si roteste axul de cateva ori. Cel mai probabil, o sa se rezolve.
Ca sa scoti capacul, mai intai desfaci cele doua suruburi, apoi rotesti putin de axul elicii si o sa-ti scoata capacul vreun milimetru, suficient ca sa poti apuca cu degetele.
Sa pui 2-3 picaturi de ulei si pe bucsa din capac - la cealalta nu poti sa ajungi, din pacate.
Daca tii modelul cu botul in jos, ai grija ca o parte din uleiul pe care il pui va curge pe la elice - sa pui un plastic, ceva, sa nu murdaresti.

PS si alta data nu-l mai porni, daca ai dubii. Nu se repara singur. Si mai fa o treaba, chiar daca il pornesti cu demarorul, obisnuieste-te sa dai de cateva ori la pala (fara aprindere) ca sa-l amorsezi, tinand toba de esapament astupata sau daca ai acces, sa tii la carburator.
Daca freaca ceva, sigur auzi. In schimb, cu demarorul, ai mai putine sanse sa auzi.


Diagnostic perfect !

Am facut intocmai si zgomotul a disparut :-) Multumesc frumos !

PS. Sper ca nu am compromis ceva deja in el, fortandu-l asa negresat.


0

#48 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 August 2012 - 08:07 AM

E ciudat caci la toate motoarele mele acolo e plin de uleiul din carburant prin autoungere.
Inseamna ca ar trebui verificat periodic zona si gasita si cauza pentru care nu se unge totusi - carburantul
sunt convins ca e bun ( minim CoolPower Propatern 20% cu 20% - eu la 4 T pun cu 30 % si galgaie uleiul in el si pe model )
iar prea sec nu cred ca a fost caci s-ar fi incins .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#49 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2012 - 06:45 PM

Inca vreo 10 zboruri dupa ce am rezolvat incidentul de mai sus, si hop ! alta provocare :-): imi sta motorul in aer, chiar cand veneam la aterizare.
Il las sa se raceasca, incerc sa il pornesc din nou si nu vrea sa o mai ia in niciun fel; desfac capacul la supape si vad ca una nu se mai misca. Cand mai uit mai bine vad ca una din cele 2 tije care transmit miscarea de la ax la supape ( chiar nu stiu cum naiba se numeste, am vazut in manual ca in engleza e "push rod") e rupta.
Prin urmare, pauza la zbor pana imi vine alt set :-(

PS. Curbura aia ciudata de la un capat o avea, o sesizasem mai demult cand am mai reglat jocul la supape... Nu cred ca era ok, acum imi dau seama, cand am vazut ca cealalta e perfect dreapta...

Fisiere atasate




0

#50 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2012 - 06:47 PM

Vezi postareaANDUNG, la 24 August 2012 - 06:45 PM, a spus:

Inca vreo 10 zboruri dupa ce am rezolvat incidentul de mai sus, si hop ! alta provocare :-): imi sta motorul in aer, chiar cand veneam la aterizare.


cati l de gaz ai cu el pana acum ? si cu ce combustibil ai zburat ?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#51 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2012 - 07:47 PM

Vezi postareahash84, la 24 August 2012 - 06:47 PM, a spus:

cati l de gaz ai cu el pana acum ? si cu ce combustibil ai zburat ?


cam 10 litri CoolPower ProPattern 20%


0

#52 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2012 - 07:54 PM

Vezi postareaANDUNG, la 24 August 2012 - 07:47 PM, a spus:

cam 10 litri CoolPower ProPattern 20%

cam asa am si eu....
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 August 2012 - 08:11 PM

Eu inca sustin ca a fost prea strans jocul de la culbutori ( daca nu a lipsit cu desavarsire ) si astfel s-a fortat si s-a indoit tija in cauza ..
De aici zgomotul de data trecuta si blocarea sau miscarea greoaie .

Incearca cu putin ulei :yahoo: - glumeam.

Eu zic sa apelezi la cineva care se pricepe si sa il desfaca .. daca tija aia care e din otel s-a indoit asa , tare curios sunt sa vad cu arata axa cu came .. ce din motor care impinge tijele alea ..
O mai fi buna ? sau ii pui iar putin ulei ? :D
Sa nu risti prea mult . ma gandesc ca se pot modifica timpi de deschidere a supapelor daca camele sunt uzate si sa nu inceapa sa dea rateuri si sa te alegi si cu alte stricaciuni mai mari :

piston spart, biela rupta .. aici chiar nu ma pricep

P.S.

Sper sa nu te superi .. asa incerc eu sa conving in lipsa de argumente mai stiitifice.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 August 2012 - 08:14 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 August 2012 - 09:31 PM

Cred ca s-a suparat totusi ... data viitoare ma abtin , e motorul fiecaruia si si-l trateaza cum considera .. nu ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#55 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2012 - 10:27 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 26 August 2012 - 09:31 PM, a spus:

Cred ca s-a suparat totusi ... data viitoare ma abtin , e motorul fiecaruia si si-l trateaza cum considera .. nu ?



Nu m-am suparat deloc nea Gigi, doar ca n-am mai apucat sa raspund!

PS. Eu cred ca beneficiul principal pe care il ai de pe un forum de genul asta este faptul ca obtii informatii, de toate felurile, din toate perspectivele... Acum depinde de fiecare ce anume alege, ce anume pune in practica... Nu ai cum sa te superi ca cineva are o parere, ca de aia scrii, sa obtii pareri ...E ca Internetul, la scara redusa: gasesti orice, depinde ce vrei sa alegi.

Revenind la subiect, jocul la supape era ok, l-am verificat periodic, ultima data atunci cand l-am uns. Iar de desfacut, cred ca o s-o fac chiar eu, ca sa invat pentru urmatorul :rolleyes:


0

#56 Useril este offline   vrejulica 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 09-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2012 - 02:57 PM

Tijele care actioneaza supapele se rup atanci cand motorul nu e pus la "punct" Adica timing incorect. Axa cu came a fost montata gresit. Eu as desface complet motorul. Mare mirare sa nu ai mai multe stricaciuni.
0

#57 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 September 2012 - 06:59 PM

azi l-am desfacut si eu sa verific jocul la culbutori.
lera subtire cade singurica, lera groasa trebuie trasa cu mana. deci l-am lasat asa.
nu am facut nici un reglaj pana acum, am vreo 10-11 l de combustibil consumati.
trage tare si are compresie ca la inceput
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#58 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 September 2012 - 07:15 PM

si am uitat sa zic ca mustiucul pus la motor e meserias. nu mai cade multa mizerie pe avion. si in plus de asta, fumul se vede foarte frumos. pare mai concentrat. probabil ca nu mai adera la avion
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#59 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 September 2012 - 09:17 AM

inca o treaba care mi s-a parut tare.
mi-a dat john, o fisa de bujie cu baterie cu pb de 2v. motorul era amorsat. cand am bagat fisa a avut loc prima explozie. m-am speriat :). apoi a pornit la primul zvac al demarorului. deci trebuie sa imi schimb fisa de bujie
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#60 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 September 2012 - 03:31 PM

Am uitat sa zic .. foarte important este acel punct in care ai dus pistonul si in care vrei sa reglezi jocul de la culbutori .
Daca nu ai rotit motorul sa duci pistonul unde trebuie , tu zici ca i-ai reglat dar daca il duci pe pozitia corecta o sa constati contrariul.
Asa ca nu ar fi rau sa explicati cum ati facut .. ati dus pistonul in pozitia in care ambii culbutori erau cu joc si ati reglat jocul ambilor in acelasi punct sau ati cautat pozitia in care fiecare ( pe rand ) dintre culbutori avea joc si ati reglat pe rand fiecare culbutor in pozitia respectiva .


Asta ca sa mai aflam si noi una alta ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro