Modelism - RHC Forum: thunder tiger F-91S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

thunder tiger F-91S

#61 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2012 - 04:16 PM

Verificarea distantei se face cu culbutorii in pozitia TDC ( top dead center), asa scie peste tot. Ideea e ca in manualul de la TT de exemplu nu prea scrie clar cum sa determini TDC.
Asa ca am cautat pe net si am gasit un material care explica f detaliat cum se face ( l-am atasat).

Pe scurt TDC e pozitia in care, dupa ce ai aliniat elicea la marcajul de pe motor, miscand putin ( cca 1/8 ture) ininte si inapoi cubutorii nu se mai misca. Daca ai aliniat si se misca, mai rotesti inca 360 grade si verifici din nou. Practic la fiecare rotire completa alterneaza TDC cu BDC ( bottom dead center).

Fisiere atasate




0

#62 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2012 - 03:25 PM

Vezi postareaANDUNG, la 24 August 2012 - 06:45 PM, a spus:

... una din cele 2 tije care transmit miscarea de la ax la supape () e rupta.
Prin urmare, pauza la zbor pana imi vine alt set :-(


Am inlocuit tija rupta si i-am facut si o verificare generala la axa cu came, setat din nou joc culbutori, etc. Nu am gasit nimic suspect/deteriorat. Motorul a pornit apoi din prima, am dat ieri vreo 7 zboruri fara nicio problema. Ramane un mister cum/de ce s-a rupt; important e insa ca merge acum la fel ca inainte.


0

#63 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2012 - 08:48 PM

Mai jos raspunsul pe care l-am primit azi de la enginesupport@hobbico.com (cei care fac service-ul pentru Thunder Tigre in SUA) la intrebarea: care este setarea de fabrica pentru jiclerul de relanti (low speed needle)?

"Thank you for your recent email. The factory setting should be approximately flush with the carb body around it."


0

#64 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2014 - 08:28 AM

a mers perfect pana nu a mai mers deloc.
a facut poc si s-a oprit :)
a se vedea video.
il voi inlocui cu un asp. nu ma pricep sa il repar :). a mers 3 sezoane
http://youtu.be/2SDnjCutzQs
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#65 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2014 - 02:19 PM

Vezi postareahash84, la 09 May 2014 - 08:28 AM, a spus:

a mers perfect pana nu a mai mers deloc.
a facut poc si s-a oprit :)
a se vedea video.
il voi inlocui cu un asp. nu ma pricep sa il repar :). a mers 3 sezoane
http://youtu.be/2SDnjCutzQs



N-am reusit sa vad filmul, dar dar daca o fi vorba tot de tija aia care s-a rupt si la mine, s-ar putea sa mai am una ramasa de cand am comandat pt al meu.


0

#66 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 May 2014 - 07:38 PM

La mine a facut la fel.Arcul uneia din supape era rupt.Siguranta. arcului desprinsa si fisurata.Tachetii( tijele) erau in regula.Am inlocuit cu chiuloasa noua.22usd.E posibil sa se fi desfacut surubul care tine ansamblul culbutorilor.In cazul asta supapele nu mai inchid.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#67 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2014 - 12:09 PM

am desfacut motorul. foarte bine lucrat in interior.
s-a rupt prinderea dintre vibrochen si biela. blocul motor spart. azi am vazut.
in rest bine bine lucrat motorul.
Fisier atasat  IMAG0060.jpg (361.33K)
Number of downloads: 58
Fisier atasat  IMAG0052.jpg (87.37K)
Number of downloads: 52

Fisier atasat  IMAG0053.jpg (64.84K)
Number of downloads: 48Fisier atasat  IMAG0054.jpg (59.06K)
Number of downloads: 42Fisier atasat  IMAG0055.jpg (51.21K)
Number of downloads: 44
Fisier atasat  IMAG0059.jpg (100.81K)
Number of downloads: 48Fisier atasat  IMAG0062.jpg (105.15K)
Number of downloads: 63
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#68 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2014 - 12:11 PM

dupa cum se vede in ultima poza, ruptura era plecata demult sau a fost defect de fabricatie.
motorul a fost plin de ulei. super bun carburatul (cool power pro patern, 20%nitro, 20%ulei).
nu am gasit rugina in interior.

Aceasta postare a fost editata de hash84: 15 May 2014 - 12:13 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#69 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 May 2014 - 09:05 PM

Si nu il repari ? .. blocul cred ca se poate suda .. Costin stie cel mai bine chestiile astea ingineresti .. aliaje, temperaturi, cu ce , unde , etc .. sau o fi si vre-o solutie de lipit fisura aia .. asta ca sa nu iei alt bloc motor
care probabil costa mai mult

Ar trebui sa ii cumperi doar boltul de la biela si probabil vre-un set de garnituri daca are .. sau biela cu totul
sa nu se fi deformat de la vre-un soc ..

Si un segment nou daca tot te apuci ..

P.S.

Si un avion nou pentru el ... ca modelul vechi are deja motor nou acum ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro