februarie 2005 acuma e cu zapada!
#1
Postat 01 February 2005 - 01:30 AM
Este cineva speriat de vremea de afara? Pana sambata iese soarele. Haide-ti sa folosim potentialul lacului herastrau, din ce in ce mai inghetat.Avantaje: perfect plan, suprafata de zbor super generoasa.Aterizari numai cu motor, electric sau nu, si adus pe gheata pana la mal.Daca gerul continua cred ca se poate intra si pe gheata.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#3
Postat 01 February 2005 - 10:21 AM
ReD, la 1 Feb 2005, 08:34, a spus:
hehe, sa intelegem ca esti deja incercat in domeniu?
lacul Becas de pe langa Cluj? ascunde oare vre-un model esuat de a lu' ReD :lol:
0728.26.93.19
#6
Postat 05 February 2005 - 06:54 PM
maine ma duc testez noua partie de schi din buricul targului, pardon clujului. sa deschis o partie in feleac la cativa km de cluj cu nocturna si zapada artificiala. este mica dar e a noastra.
asa ca maine vreau sa dau cateva ture scurte pe dezmir cu aeromodelul si dupa masa cu placa la zapada. :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
red schiorul
#7
Postat 07 February 2005 - 10:30 AM
Oricum, pe stg. si pe dr. sunt niste tarlale ce vroiam sa le incerc mai demult. Acu ca era zapada proaspata, nu se vad gunoaiele si molozurile.
Am zburat numai cu Gekko. De fapt am iesit la un shooting session. Adica nu la o sesiune de vanatoare ci la o sedinta de pozat. Am avut un amic pozar meserias si am "vanat" niste poze, dupa multa planificare si multe incercari.
Imagini atasate
#11
Postat 07 February 2005 - 10:39 AM
Poza e tot de la "moloz"...
Imagini atasate
#13
Postat 07 February 2005 - 11:23 AM
Aripa (aia clasica - wings cut by Grig) are un motor LRP Zenith Fun 550, 7x1700 NiCd, elice 8x5 in priza directa, cu prop saver "home made". In config. asta, haripa are fix un kil! Vedeti si notele dupe aripa.
Si da, Marinare, am fost in canalul 55, adicatelea perfect ilegal! Na!
Valtheras Guevara
#15
Postat 07 February 2005 - 11:27 AM
Valteras, la 7 Feb 2005, 12:23, a spus:
Valtheras Guevara
Da ce ai frate cu mine!? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif io chiar m-am oferit citez "sa-ti dau bani sa-ti cumperi dracu o pereche de cuarturi...!!"...ete ca m-am razgandit!!! :D
Marinaru Spritz Devara
Cu rabdare si ciocan.
#17
Postat 09 February 2005 - 03:53 PM
pahguletz, la 9 Feb 2005, 12:33, a spus:
Daca observi, in subectu' asta, doar io si cu mine ne-am autodenuntzat cum ca am comis zboruri in feb. 2005.
Si nici la provocarile de cea mai joasa spetza a lui Marinero nu am raspuns!
#18
Postat 09 February 2005 - 04:22 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#24
Postat 11 February 2005 - 10:08 AM
Mamutel, la 10 Feb 2005, 22:52, a spus:
S-ar putea ca ideea sa nu functioneze prea bine (io nu va doresc asta). Motorul din spate e tot in priza directa (probabil) si duce o elice de fo 5x3 max 6x4. Ala din fatza, e cu reductor GWS probabil GW/EPS-400C cu reductor D (1:3). Zic la ochi, ca nu stiu sigur. Atunci, pe el vei pune o alice de 9x5 max 10x8. Si atunci, se amesteca mere cu pere si nu prea iese socoteala. Alicea din fatza dezvolta tractiune mai mare la turatie mai mica si viteza mai mica. Aia din spate - invers.
Daca io as vrea sa-l fac bimotor tandem, as folosi grupuri motopropulsoare identice si poate ca la ala din spate as folosi o alice cu un pas nitzel mai mare, pt. ca sta in suflul lu' aia din fatza si asta duce la o crestere a ceea ce se cheama Voo (nu am stiut cum sa scriu "Ve infinit").
Dar poate ca ma insel (si imi doresc) iar combinatia o sa fie benefica. Un spor de tractiune vei avea in mod (aproape) cert. Dar si masa va fi sporita si CG vraiste. Oricum, e pe incercate si pe nimerite!
Succes si tine-ne la curent! Repede!
#26
Postat 12 February 2005 - 09:24 AM
#27
Postat 14 February 2005 - 08:43 AM
Io am fo duminica la una scurta (am avut doar un pack) pe Maracana cu aripa mea Gekko. Era pe la fo cinci jumate, pe'nserat. Nimic spectaculos; am facut doar niste reglaje...
#28
Postat 20 February 2005 - 11:16 PM
Satul de atatea aberatii teoretice cum ca porneste sau nu, ca e frig sau e cald, ca metalele se dilata la caldura si se strang la rece am fugit repede pe terenul de la palat, sa iau o paine cum a zis cineva, deci fara stirea familiei. Baietii erau in plin zbor chiar daca dimineata fulguia, cerul era inchis si statea sa ploua.
In poza Zod mare si mic. Bravo pentru zborul pe spate la firul ierbii!
Imagini atasate
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#29
Postat 20 February 2005 - 11:19 PM
Guest a venit cu un corsair facut din styro. Frumos.Guest parerea mea e sa faci rost de un adeziv 3M77 si sa pui scoci pe aripa si ampenaje si nu o sa se mai rupa.
Imagini atasate
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003