dupa cum vad eu ,apa este in faza de lucru.ce se vede acum,este doar o prima faza din constructie,in care sa face nuanta apei.apoi urmeaza valurile.
Le Coureur- Anoo 1776 model din carton la scara 1:72
#62
Postat 04 December 2011 - 12:42 PM
Velatura unui lugger este un fel de trecere intre intre velatura classica, patrata si velele gaf
La dimensiuni mici poate fi extraordinar de simpla si destul de eficienta. Asa am eu pe barcuta mea 1:1
La dimensiuni mici poate fi extraordinar de simpla si destul de eficienta. Asa am eu pe barcuta mea 1:1
Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#63
Postat 04 December 2011 - 02:41 PM
:drinks: Multumesc @ Gyula . Pentru moment am rezolvat problema. Nu eram sigur cum se face prinderea vergilor pe luggerul meu, dar dupa multa documentatie si discutand personal cu cineva in masura m-am dumirit. Caz rezolvat ! ramane de regolvat velatura ( de cusut) si trecem la etapa urmatoare.
P.S. Te invidiez pentru barcuta 1:1 . Ce bine mi-ar prinde si mie asa ceva...... dar , din pacate in varf de munte.... :( :(
Ori si cum.... cine stie, poate ma mut mai aproape de mare. B)
Inca o data ...multumesc de interventie :good: :good:
P.S. Te invidiez pentru barcuta 1:1 . Ce bine mi-ar prinde si mie asa ceva...... dar , din pacate in varf de munte.... :( :(
Ori si cum.... cine stie, poate ma mut mai aproape de mare. B)
Inca o data ...multumesc de interventie :good: :good:
......si poate totusi