Astro-Hog un clasic de la SIG care a schimbat istoria RC-ului.
#61
Postat 17 September 2012 - 03:21 AM
#63
Postat 20 September 2012 - 01:15 PM
Multa, multa bafta.
#65
Postat 23 September 2012 - 04:21 AM
Am terminat de infoliat ampenajul orizontal. Sa zicem ca este acceptabil:
#66
Postat 23 September 2012 - 04:29 AM
http://www.rhcforum....pete-n-poke-40/
Am tot ezitat sa-l iau si, ceea ce m-a convins, a fost faptul ca s-a scos din fabricatie.
Nu ma pot abtine sa va arat cateva fotografii:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 September 2012 - 04:30 AM
#67
Postat 01 October 2012 - 03:41 AM
Sincer, nu sunt multumit de cum a iesit.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 October 2012 - 03:41 AM
#68
Postat 01 October 2012 - 01:27 PM
multa multa bafta Mestere :rofl:
#70
Postat 01 October 2012 - 06:06 PM
In legatura cu modelul. Zic si eu, nu ar fi bun ceva mai maricel? Ce zici de Astro-Hog?
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 October 2012 - 06:07 PM
#71
Postat 01 October 2012 - 08:30 PM
Fa-l sa zboare cat mai repede. Nu va vedea nimeni daca este o mica cuta sau o mica bula de aer.
Cu folia intotdeauna este aceeasi poveste, o intinzi azi si maine poate se cuteaza in alta parte.
Bafta, foarte frumos si combinatia de culori este super.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#72
Postat 06 October 2012 - 04:20 AM
Incetisor, incetisor:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 October 2012 - 04:21 AM
#73
Postat 06 October 2012 - 12:55 PM
#74
Postat 07 October 2012 - 04:55 AM
Am luat taurul de coarne si am inmatriculat pasaroiul.
Dar, inainte, un pic de istorie: Am folosit, in trecut, litere si cifre autoadezive. Speciale, garantate ca rezista la combustibil, etc, etc. Am intampinat doua mari probleme. Nu ai voie sa gresesti. O data ce au atins folia au intepenit acolo. Nici o sansa sa mai misti ceva. Am incercat si varianta sa le pun pe ud. In plus, rezista la combustibil, dar la solutia cu care spal, ba.
Atasez doua fotografii.
Am folosit si din cele care se transfera prin presiune. Am avut necazuri cu lacuitul. Se vedea ca era dat cu lac doar local.
#75
Postat 07 October 2012 - 05:07 AM
M-am tot gandit cum sa fac inscriptionarea din folia folosita la acoperit. Este dificil sa trasezi pe folie ceea ce vrei si, la fel de dificil, sa le tai. Chiar cu o lama noua la bisturiu, folia singura, se intinde urat.
Ieri am avut o strafulgerare. Sa ingros folia. Azi am cumparat etichete albe autoadezive si un sablon, infect facut, cu litere si cifre de 2''. Am lipit pe spatele foliei eticheta si am trasat cu sablonul, in oglinda, ceea ce vroiam. Acum a fost o joaca sa decupez. Singura cerinta este ca folia de protectie sa adere bine la folie. Monokotul este perfect. Oracoverul, mai bun, are ca folie de protectie o hartie cerata. Deci nu poate fi utilizat la asa ceva.
As fi putut sa imprim pe etichete, dar, nu stiu de ce, am vrut sa folosesc sablonul.
Aveti in fotografii ceea ce am mosmondit o dupa amiaza:
#76
Postat 07 October 2012 - 05:12 AM
PS. Am incercat sa fac o emblema artistica, dar nu mi-a iesit si, oricum, ar fi depasit posibilitatile mele de decupat. Textul dorit era: ''Dedicat lui Flypol impreuna cu toti acei oameni minunati si masinile lor zburatoare''.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 October 2012 - 05:12 AM
#77
Postat 08 October 2012 - 12:50 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 October 2012 - 12:51 AM
#78
Postat 08 October 2012 - 11:25 PM
Eu, fiind mai cu mot, in loc sa fac asta...nu-mi place curcanul...am mai mosmondit. Dupa o dimineata de mosmondit am reusit sa incastrez doua placute din placaj de aviatie cu noua straturi in rudder si in elevator. Scopul este acelasi ca la eleroane. Telul meu a fost sa pasuiesc suficient de precis pentru a avea un spatiu minim, dar suficient, intre balsa si placaj. Nu mare dar sa permite epoxi-ului sa ramana acolo.
#79
Postat 08 October 2012 - 11:36 PM
#80
Postat 08 October 2012 - 11:40 PM
#81
Postat 08 October 2012 - 11:42 PM
#82
Postat 08 October 2012 - 11:54 PM
Aici nu este cunoscut traforajul nostru. Se foloseste un mutant, care nu este pe gustul meu. Dupa cautari indelungi am reusit sa gasesc unul, ce-i drept, mult mai bun decat ceea ce am avut in tara. Dar, nu am gasit si masuta. Vorbind desprea asta cu un amic indigen, mare mi-a fost surpriza, cand, dupa o vreme, mi-a adus o masuta, facute de el, din nuc masiv. Va marturisesc, cu mana pe inima, ca m-a miscat profund. A ramas ca sa-mi faca si santul pentru atasat, cand voi gasi ceva acceptabil pentru fixare.
Acum am vazut o masuta la Micro-Mark, dar nu se compara cu a mea.
Pentru cei indragostiti de scule pentru prelucrarea lemnului, va pun link-ul cu un magazin on line foarte bun, zic eu:
http://www.leevalley.com
http://www.leevalley...spx?id=0c772a66
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 October 2012 - 11:59 PM
#83
Postat 10 October 2012 - 05:54 AM
Incep prin a va marturisi ca sunt indragostit de suruburile pentru fixat servo-urile si anume cele facute de Dubro. Le consider, de departe, cele mai bune. Au cap pentru inbus, saiba care nu cade, dar poate prelua mici dezaxari, ce mai tura-vura, adevarate bijuterii:
http://www3.towerhob...?&I=LXFRM2&P=ML
Problema este ca sunt, un picut, mai lungi decat imi trebuia mie. S-o iau cu inceputul: am gaurit placajul. Am plimbat, de cateva ori, suruburile sa-si faca filetul. Am durificat cu CA. Cred ca a fost singurul loc unde am folosit CA la acest model. Am mai plimbat, o data, suruburile. Am insurubat fiecare din cele patru bijuterii in alta bucata de placaj. Sub cap am pus saibe si am pilit varful la nivel. Astfel am obtinut un surub fara varf, perfect geometric si de lungimea necesara. Adica un picut mai scurte decat grosimea placajului. La final am rutunjit cu o pila fina inceputul filetului pentru a nu taia in placaj.
In fotografii aveti produsul final. Bineinteles ca fiecare surub are alta lungime, deci, trebuie sa le identific bine.
Multa, multa bafta.
#85
Postat 10 October 2012 - 10:38 AM
Imi place mult modul in care finisati lemnul de balsa, unul din secrete care ar fi? Este tratat inainte cu un lac gen ”balsa fix” apoi finisat cu diferite tipuri de abraziv fin?
Mult succes in viitoarele proiecte !
#86
Postat 10 October 2012 - 01:09 PM
O vreme am folosit:
http://www3.towerhob...p?&I=LXAU35&P=7
Apropos, sunt si alte bunatati pe acolo:
http://www3.towerhob...093p?&C=RHB&P=7
Dar, de la Marinar citire, nu mai folosesc nimic. Folia adera cel mai bine pe balsa curata. Daca ar fi tratata inainte, chiar daca are o suprafata de sticla, gazele de sub folie nu se pot dispersa. Deci, balsa curata si slefuita cat mai bine, pana la smirghel cu granulatia 400.
Singurele zone unde folosesc ceva sunt cele din compartimentul motorului (acolo folosesc epoxi fluid) si portiunile din placaj, fibra de sticla, etc unde folia nu adera si o ajut cu balsarite. In paranoia mea nu mai folosesc nici filler, cu toate ca este excelent:
http://www3.towerhob...p?&I=LXL482&P=7
Folosesc bucatele din balsa, ajustate pe masura, si lipite in locurile cu probleme...pe care ma straduiesc, cat pot, sa le reduc din faza de constructie.
Multa, multa bafta.
#87
Postat 10 October 2012 - 08:03 PM
Cele mai tari chituieli cu balsa le fac fara a ma omora pre tare cu ajustatul.Tai fasia sau bucatica si folosesc CA extra thin + activator.
Pana sa realizeze lemnul ce i se intampla tai excesul cu cutterul sau frec cu 600 si praful foarte fin de balsa umple cele mai fine rosturi.
Incearca si nu vei fi dezamagit.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#88
Postat 11 October 2012 - 02:35 AM
Multa, multa bafta.
#89
Postat 14 October 2012 - 03:23 AM
Am infoliat elevatorul si dupa o ultima verificare am fixat parghia de comanda.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 October 2012 - 03:24 AM
#90
Postat 14 October 2012 - 03:26 AM