Hobbyking Bixler EPO 1400mm clona ieftina EZ* brushless si gata de zbor de la HK
#31
Postat 07 June 2011 - 06:52 PM
Afirmatii de genul whoa works great flies great! nu au relevanta :rolleyes:
#32
Postat 18 June 2011 - 11:19 AM
R3dD3vil, la 31 May 2011 - 03:35 PM, a spus:
Hobbyking Bixler EPO 1400mm
la 100 dolari cu tot cu statie ar suna ideal pentru un incepator cu buget scazut. sa vedem ce calitate va avea.
Tare avionu lam comandat si eu rtf astept cam in 2 sapt si 3 zile o sami vina si mie,il astept cu nerabdare.Este primul meu avion bun nu asa porcarie daia de la lukoil sau carefour si sper sa nu am incidente cu el
Aceasta postare a fost editata de Marin Dragos: 18 June 2011 - 11:20 AM
#33
Postat 19 June 2011 - 10:23 PM
Marin Dragos, la 18 June 2011 - 11:19 AM, a spus:
:unsure: greu cu limba romana
Bafta la zbor
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 19 June 2011 - 10:26 PM
#34
Postat 20 June 2011 - 02:11 PM
Horja, la 19 June 2011 - 10:23 PM, a spus:
Bafta la zbor
Numai bine
Ca sa fim rigurosi pana la capat, si Lukoil si Carrefour sunt nume proprii, deci se scriu cu litere mari. Domnule Horia, v-a scapat si chestia asta. :drinks:
Deh, ce sa faci... generatia Google.
#35
Postat 20 June 2011 - 03:17 PM
Rower, la 20 June 2011 - 02:11 PM, a spus:
Deh, ce sa faci... generatia Google.
Horia, ti-a zis-o!! :good:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#36
Postat 20 June 2011 - 09:05 PM
Stop joc!
Important este daca s-a primit mesajul.
Avem un vanghelie si un becali ne ajunge :nea:
Pup you :)
Aceasta postare a fost editata de Horja: 20 June 2011 - 09:07 PM
#37
Postat 25 June 2011 - 11:41 AM
Maverick, la 07 June 2011 - 03:53 PM, a spus:
Va aflati cu topicul la sectiunea ARF Review.
Asta inseamna ca cineva isi ia acel model, il asambleaza, il zboara si impartaseste pareri cu modelul in fata ochilor
Pana cand pune cineva mana fizic pe Bixler sau cum dracu' l-o fi chemand, restul sunt supozitii si discutii in afara scopului topicului, deci poluare.
#38
Postat 25 June 2011 - 12:04 PM
Il am eu intins pe hol, e al unui amic care nu stie sa-l ambaleze si eu il ajut. Deocamdata pe la noi ploua foarte tare si nu mi-am batut capul cu el dar daca va intereseaza ceva anume va stau la dispozitie. Evident ca tot eu o sa-l zbor prima data sa-l trimez si pot sa-mi dau cu parerea si despre acest lucru mai ales ca acu o luna am zburat cu originanul Multiplex tot in scopul de al trima pentru amicul meu si sincer fara eleroane si cu motor brushed mi s-a parut foarte eronat, marele avantaj al avionului fiind portanta si stabilitatea, trebuie sa te pregatesti din timp de aterizare, altfel se duce departe de tine. Eu l-as face pentru FPV.
M-am uitat un pic la el si primele observatii si impresii:
CG e realizat cu un pumn de saibe foarte mari lipite cu silicon in botul avionului dar spre dreapte , nu centrate. Pentru cine vrea sa foloseasca o baterie mai mare trebuie scos metalul si refacut CG, cu o batere de 2200 mAh cred ca e perfect si zboara pe masura.
Radiocomanda este de un chinezism adevarat, v-o spune un proprietar de mai multe Futaba, o JR si o Turnigy 9x, pe aceasta cale recomand versiunea ARF, cea fara RX.
Motorul pare sa aiba multi KV dar combinat cu elicea din dotare nu prea face cine stie ce thrust
Instructiunile sunt compuse din 4 pagini A4 color.
O pargie de pe un eleron e lipita gresit sau mai degrba deslipita.
Spuma mi se pare de calitate si rezistenta.
Rx-ul se prinde cu velro, la fel si bateria.
La mufele dintre motor si ESC este greu de ajuns, ele fiind exact la marginea deschiderii capotei.
Alte cele pe parcurs asta daca exista interes.
Aceasta postare a fost editata de DDaniel: 25 June 2011 - 12:04 PM
#39
Postat 25 June 2011 - 12:16 PM
As vrea sa stiu cum se comporta chinezismul de statie, pentru ca din cate aratau ei in prezentare, are un receptor compatibil Tg9X. Sper totusi sa sa-si merite banii.
Multumesc anticipat!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#40
Postat 25 June 2011 - 12:24 PM
Este parerea recenta, de azi, a lui Chris Anderson, partonul diydrones, o voce pe care nu o poti ignora:
http://diydrones.com...ressions-on-the
Poti fi mandru, dom' Paun, ai ochiul format pentru... "curbe" :p
Dar eu tot astept sa il vad zburand ;)
Nici nu banuiti cum 2mm de spuma lipsa sau in plus in anumite puncte din profilul aripii il pot transforma intr-o chiftea...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 June 2011 - 12:26 PM
#41
Postat 08 July 2011 - 08:09 AM
Ati mai avansat cu proiectul sau nu?
Zboara dracia sau nu?.....ma tot intreaa un copil si nu stiu ce sa-i spun......eu l-am indrumat catre EG.....
#42
Postat 29 October 2011 - 07:39 AM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#43
Postat 26 November 2011 - 06:29 PM
P.S.: este identic cu easy star, aripile se potrivesc de la unu la celalat,
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#44
Postat 28 November 2011 - 11:12 PM
R3dD3vil, la 26 November 2011 - 06:29 PM, a spus:
P.S.: este identic cu easy star, aripile se potrivesc de la unu la celalat,
Sa-l zbori sanatos !
Pe la inceputul topic-ului toti aruncau cu hartie in Bixler dar se pare ca e o chinezarie ca lumea.
#45
Postat 29 November 2011 - 10:53 PM
Mihai Oprescu, la 28 November 2011 - 11:12 PM, a spus:
Pe la inceputul topic-ului toti aruncau cu hartie in Bixler dar se pare ca e o chinezarie ca lumea.
da chiar isi merita banii si l-am pus langa un easy star si propietaru ez* care face fpv a zis ca bixleru e mai bun ca are spatiu mult interior si are unde baga autopilot :good: in plus e la fel de stabil si are si eleroane :drinks: morotul este foarte bun, e posibil servourile sa cedeze dar se pot schimba foarte foarte usor si rapid, oricare din cele 4 :)
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#46
Postat 29 November 2011 - 10:57 PM
DDaniel, la 25 June 2011 - 12:04 PM, a spus:
Il am eu intins pe hol, e al unui amic care nu stie sa-l ambaleze si eu il ajut. Deocamdata pe la noi ploua foarte tare si nu mi-am batut capul cu el dar daca va intereseaza ceva anume va stau la dispozitie. Evident ca tot eu o sa-l zbor prima data sa-l trimez si pot sa-mi dau cu parerea si despre acest lucru mai ales ca acu o luna am zburat cu originanul Multiplex tot in scopul de al trima pentru amicul meu si sincer fara eleroane si cu motor brushed mi s-a parut foarte eronat, marele avantaj al avionului fiind portanta si stabilitatea, trebuie sa te pregatesti din timp de aterizare, altfel se duce departe de tine. Eu l-as face pentru FPV.
M-am uitat un pic la el si primele observatii si impresii:
CG e realizat cu un pumn de saibe foarte mari lipite cu silicon in botul avionului dar spre dreapte , nu centrate. Pentru cine vrea sa foloseasca o baterie mai mare trebuie scos metalul si refacut CG, cu o batere de 2200 mAh cred ca e perfect si zboara pe masura.
Radiocomanda este de un chinezism adevarat, v-o spune un proprietar de mai multe Futaba, o JR si o Turnigy 9x, pe aceasta cale recomand versiunea ARF, cea fara RX.
Motorul pare sa aiba multi KV dar combinat cu elicea din dotare nu prea face cine stie ce thrust
Instructiunile sunt compuse din 4 pagini A4 color.
O pargie de pe un eleron e lipita gresit sau mai degrba deslipita.
Spuma mi se pare de calitate si rezistenta.
Rx-ul se prinde cu velro, la fel si bateria.
La mufele dintre motor si ESC este greu de ajuns, ele fiind exact la marginea deschiderii capotei.
Alte cele pe parcurs asta daca exista interes.
al meu bixler nu ave nimic rupt, totul era la locul lor si foarte ok. saibele le-am scos si cu baterie de 2200 si 180 se echilibreaza perfect pe lonjeron. singurele rupturi au fost provocate de mine in portbagaj, din neatentie am crapat balamalele de la profundor si un eleron, s-a rezolvat cu scoci d fribra :good:
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#47
Postat 14 January 2012 - 05:56 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0253.JPG (169.73K)
Number of downloads: 148 -
DSCF0251.JPG (179.82K)
Number of downloads: 145
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#49
Postat 26 January 2013 - 05:11 PM
marian.dumitru74, la 26 January 2013 - 04:34 PM, a spus:
diferenta intre bixler1 si bixler 2 este ca bixler 2 are flapsuri si un motor mai slab, pe mine bixler1 cu transport si echipat cu servo si motor m-a costat 250 roni. la un asa avion flapsurile sunt inutile, vine asa minunat la aterizare si domol
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#50
Postat 25 August 2013 - 10:18 AM
Cei care mai au acest model pot sa ma ajute cu valirile CG-ului la care zboara.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#51
Postat 25 August 2013 - 11:44 AM
casper20, la 25 August 2013 - 10:18 AM, a spus:
Cei care mai au acest model pot sa ma ajute cu valirile CG-ului la care zboara.
Nu folosesc metrul. Echilibrat cu CG in dreptul tijei lonjeron de carbon, 4-5 mm mai in fata, planeaza excelent. In schimb are o tendinta puternica de urcare la accelerare puternica. Rezolvat cu un stabilizator V1 Orange de la HK. La acceleratii moderate se comporta foarte bine si fara el. Necazul aparea cand eram nevoit sa-l aduc contra unui vant puternic in full throttle. Pe vreme linistita zbori de placere cu acceleratii modeste sau in planare.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 25 August 2013 - 11:49 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#52
Postat 25 August 2013 - 12:18 PM
Prin incercari ! Sau, "stiintific", prin metoda picajului.
#53
Postat 25 August 2013 - 10:41 PM
Tendinta de urcare abrupta la accelerare este prezenta si la al meu chiar si cu motor mai slab se comporta la fel.
In schimb planeaza bine si e foarte stabil - practic Bixlerul m-a invatat sa zbor.
Si pretul platit a fost foarte mic - toate busiturile (chiar si alea fix in bot) au produs pagube minime.
Acum am indraznit sa zbor la panta cu el si am prins chiar si o termica mai demult.
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#54
Postat 25 August 2013 - 10:47 PM
In aceasta comfiguratie modelul zboara perfect fara nici un clic la trimuri si cu suprafetele de comanda la 0.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#55
Postat 05 November 2013 - 10:58 PM
E simplu se ia un tren de aterizare, in cazul meu de la un piper cazut la datorie, multumesc Claudiu, sau se face unul dupa plac, din sarma otelita de 2-3 mm, dupa ce avem trenul facut trasam din placaj de 3mm 2 bucati pentru sendvis
http://farm3.staticflickr.com/2861/10696233015_e51db62897.jpg
eu am pus la mijloc o bucata de placaj de 2mm pentru umplutura, am facut si gauri pentru suruburi, intentionam sa il fixez cu suruburi si sa il pot scoate usor, ulterior am fixat samra in sendvis mai strans si sta foarte bine fara suruburi, am lipit placajul cu epoxi si bison poliuretanic, dupa ce a fost gata am taiat fundu fuselajului am bagat sendvisu si am lipit cu CA, si epoxy pentru rezistenta.
http://farm8.staticflickr.com/7347/10696302996_e83af4e06c.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7438/10696283274_dc3f16f307.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5508/10696230845_3e91551135.jpg
Si la coada am infipt o bucata dintr-o frigaruie sa aluece
http://farm8.staticflickr.com/7367/10696230415_10093a6ff5.jpg