IOMWORDLS-2011- West Kirby CM IOM 2011
#1
Postat 29 May 2011 - 06:14 PM
Link :http://iomworlds2011.wordpress.com/
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#2
Postat 29 May 2011 - 06:25 PM
Dupa 3 curse de azi conduce Martin Roberts - GO MARTIN !!!!!!!!!!!
Multe vorbe frumoase despre MMX evolutia lui Lintel dar si despre noul Viper
Va fi sa speram de miine v-om avea si un webcam montat de francezi - in momentul cind o sa am linkul vi-l trasmit .
Multe detalii si povesti si pe blogul lui Massimo :http://mainboom.blogspot.com/
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 29 May 2011 - 06:29 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#3
Postat 30 May 2011 - 04:53 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#4
Postat 31 May 2011 - 11:11 AM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#6
Postat 01 June 2011 - 07:25 AM
#7
Postat 01 June 2011 - 10:39 PM
IOM este sub clasa internationala ISAF ( au fost la un milimetru _ recte vreo 3 voturi sa devina clasa internationala cu drepturi depline ) Sa nu uitam ca ISAF considera sectiunea rc de sub egida sa clasa de sine statatoare - cu acelesi drepturi ca 470 - FD sau FINN. Si sa nu mai comparam taxele de inscriere 450 Euro la ISAF de model/concurent fata de 30 euro la Naviga .
Sa mai amintesc ca MYA- organizatorul ( Care atentie ! sarbatoreste anul acesta 100 de ani de la infintare) este afiliata cu drepturi depline la Royal Yahting Association si ca un corolar la campionat este asteptat Printul consort Philip presedintele lui RYA - se pare ca el va face premierea.
ziua 3
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 01 June 2011 - 10:41 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#8
Postat 03 June 2011 - 08:52 AM
includes the IOMICA fee (0 GBP), use of the West Kirby club facilities and also includes three evening meals and
lunch on each of the sailing days."
La cursul de schimb actual, cele 275 de lire sterline valoreaza aproximativ 315 Euro. Daca din banii acestia se platesc noua mese (sase pranzuri in zilele de concurs si trei mese de seara) plus utilizarea spatiilor si facilitatilor clubului de yachting local, nici nu este scump judecand dupa preturile locului.
#10
Postat 03 June 2011 - 05:00 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#11
Postat 03 June 2011 - 05:20 PM
sa trece si la discutii tehnice va supun atentiei uramatoarele poze:
Primele trei sint Arrival - lui Mister MM
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 03 June 2011 - 05:23 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#12
Postat 03 June 2011 - 05:27 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#13
Postat 03 June 2011 - 06:34 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#14
Postat 03 June 2011 - 09:51 PM
Citeaza
Actual World and European Champions will use such sails in West Kirby World Championship
Commercial sails will be available by the end of this year
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#15
Postat 04 June 2011 - 07:47 AM
Cred ca le deformeaza cumva pe un sablon. Probabil o combinatie intre termic si vacuum. Nu stiu cum s-ar comporta mylar-ul la incalzire controlata, poate e vorba si de alt material.
Sunt curios care va fi pretul la inceput si cat de repede va fi preluata tehnologia si de ceilalti fabricanti.
#17
Postat 04 June 2011 - 03:49 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#18
Postat 04 June 2011 - 08:53 PM
https://picasaweb.go...SSaturdayJune4#
Daca echipa de filmare continua activitatea si la noapte poate vom avea maine si reportajul despre ultima zi.
Aceasta postare a fost editata de Dan Stroie: 04 June 2011 - 08:54 PM
#19
Postat 06 June 2011 - 12:34 PM
Acest campionat este un exemplu de urmat, pacat ca "ai nostrii" organizatori nu prea viziteaza site-urile postate, sau totusi...si daca sunt vizitate de ce nu se schimba situatia? Am ajuns, la etapele nationale, ca facem startul cu babord sau cu vant de pupa, din cauza comoditatii noastre sau a organizatorilor. Nu stiu daca procedez corect sau nu, cand critic concursurile din tara noastra, dar nu ma pot abtine, este foarte suparator faptul, ca faci 800 de kilometrii ca sa te enervezi pe tema de reguli organizatorice. Am vazut pe forum postate un simulator de regulide de navigare (play by the rules) sau asa ceva .... ei fratilor acele reguli sunt concepute pentru un poligon corect pus, cand faci startul cu babordul sau cu vant din pupa, regurile nu prea se pot aplica.
La acest campionat mondial de IOM, sau facut in cinci zile 25 de starturi la fiecare grupa, sau facut 5 grupe din 76 concurenti asta inseamnand 125 starturi in 5 zile. Dupa cum se vede treaba organizatorilor nu a fost tocmai una usoara, la noi sa facut 12 starturi intr-o zi si "am obosit" imediat.
Nu vreau sa supar pe nimeni doar doresc ca critica sa aiba efect in viitor, sa intareasca calitatea concursurilor si sper ca cea ce am scris va fi spre binele nostru.
#20
Postat 06 June 2011 - 05:11 PM
Probabil ca am putea avea si noi parte de cate 25 de lansari pe zi daca am avea vant asa cum a fost in Anglia. Din fotografii am dedus ca s-a navigat cu velele C. Deci vant puternic, viteza mare, timp scurt. Cum au fost 5 serii, intre doua lansari ale unui concurent au avut loc alte patru lansari si cele 5 pauze dintre acestea, deci timp suficient pentru odihna, reglaje, verificari, un pranz la fata locului, etc. Programul curselor a fost intre 9:00 si 18:00. Deci 9 ore, adica 540 de minute. La o medie de 25 de lansari pe zi, rezulta aproximativ 21 de minute pentru serie cu pauza cu tot. Noi incepem la 10:00, facem pauza de masa la 13:00, reluam la 15:00 si terminam la 17:00. Deci avem timp de concurs 5 ore, adica 300 de minute. Daca am reusi sa terminam o lansare in 20 de minute ar fi posibile 15 lansari. Ultima data am reusit 12. Cred ca ne-am descurcat bine in cele din urma. Probabil ca am reusi mai multe lansari daca am renunta la pauza de masa si am concura continuu intre 9:00 si 18:00. Problema e ca intre doua lansari noi am avea cel mult 5 minute fata de cat timp au la dispozitie cei care concureaza impartiti in serii.
Aranjarea poligonului reprezinta o alta problema. La cat de des se schimba directia vantului la noi in locurile unde putem organiza etape, jumatate din timp ar fi ocupat de aranjarea poligonului. Iar cu o barca cu vasle asta chiar ar deveni o problema. La ei au schimbat poligonul in cel mai rau caz de doua ori pe zi. Cu o barca cu motor. Chestie de loc de desfasurare, adica pe mare, unde vantul are directie constanta si logistica.
Cam asta este. Mai avem pana sa ajungem la nivelul lor. Si ca numar de participanti si ca si conditii de desfasurare. Eu as zice ca pana una alta sa ne bucuram cat mai putem chiar si in conditiile date. Si sa speram ca ne vom inmulti suficient incat sa ajungem sa organizam serii.
Aceasta postare a fost editata de Dan Stroie: 06 June 2011 - 05:14 PM
#22
Postat 08 June 2011 - 01:35 PM
szili165, la 06 June 2011 - 12:34 PM, a spus:
Acest campionat este un exemplu de urmat, pacat ca "ai nostrii" organizatori nu prea viziteaza site-urile postate, sau totusi...si daca sunt vizitate de ce nu se schimba situatia? Am ajuns, la etapele nationale, ca facem startul cu babord sau cu vant de pupa, din cauza comoditatii noastre sau a organizatorilor. Nu stiu daca procedez corect sau nu, cand critic concursurile din tara noastra, dar nu ma pot abtine, este foarte suparator faptul, ca faci 800 de kilometrii ca sa te enervezi pe tema de reguli organizatorice. Am vazut pe forum postate un simulator de regulide de navigare (play by the rules) sau asa ceva .... ei fratilor acele reguli sunt concepute pentru un poligon corect pus, cand faci startul cu babordul sau cu vant din pupa, regurile nu prea se pot aplica.
La acest campionat mondial de IOM, sau facut in cinci zile 25 de starturi la fiecare grupa, sau facut 5 grupe din 76 concurenti asta inseamnand 125 starturi in 5 zile. Dupa cum se vede treaba organizatorilor nu a fost tocmai una usoara, la noi sa facut 12 starturi intr-o zi si "am obosit" imediat.
Nu vreau sa supar pe nimeni doar doresc ca critica sa aiba efect in viitor, sa intareasca calitatea concursurilor si sper ca cea ce am scris va fi spre binele nostru.
Dan Stroie, la 06 June 2011 - 05:11 PM, a spus:
Probabil ca am putea avea si noi parte de cate 25 de lansari pe zi daca am avea vant asa cum a fost in Anglia. Din fotografii am dedus ca s-a navigat cu velele C. Deci vant puternic, viteza mare, timp scurt. Cum au fost 5 serii, intre doua lansari ale unui concurent au avut loc alte patru lansari si cele 5 pauze dintre acestea, deci timp suficient pentru odihna, reglaje, verificari, un pranz la fata locului, etc. Programul curselor a fost intre 9:00 si 18:00. Deci 9 ore, adica 540 de minute. La o medie de 25 de lansari pe zi, rezulta aproximativ 21 de minute pentru serie cu pauza cu tot. Noi incepem la 10:00, facem pauza de masa la 13:00, reluam la 15:00 si terminam la 17:00. Deci avem timp de concurs 5 ore, adica 300 de minute. Daca am reusi sa terminam o lansare in 20 de minute ar fi posibile 15 lansari. Ultima data am reusit 12. Cred ca ne-am descurcat bine in cele din urma. Probabil ca am reusi mai multe lansari daca am renunta la pauza de masa si am concura continuu intre 9:00 si 18:00. Problema e ca intre doua lansari noi am avea cel mult 5 minute fata de cat timp au la dispozitie cei care concureaza impartiti in serii.
Aranjarea poligonului reprezinta o alta problema. La cat de des se schimba directia vantului la noi in locurile unde putem organiza etape, jumatate din timp ar fi ocupat de aranjarea poligonului. Iar cu o barca cu vasle asta chiar ar deveni o problema. La ei au schimbat poligonul in cel mai rau caz de doua ori pe zi. Cu o barca cu motor. Chestie de loc de desfasurare, adica pe mare, unde vantul are directie constanta si logistica.
Cam asta este. Mai avem pana sa ajungem la nivelul lor. Si ca numar de participanti si ca si conditii de desfasurare. Eu as zice ca pana una alta sa ne bucuram cat mai putem chiar si in conditiile date. Si sa speram ca ne vom inmulti suficient incat sa ajungem sa organizam serii.
Este altceva nu mai faceti comparatii intre evenimente care au reguli si regulamente deosebite . Asezatul poligonului la noi tine de obisnuinta si facilitatea de al pune asa . E adevarat e greu sa modifici poligonul cu o barca cu visle - dar sa fim sinceri nici nu am incercat - e mai usor sa pleci de la stinga sau de la dreapta .
poate inceputul cu poligonul dute-vino o sa fie de bun augur sau nu - dar iata ca incercam si altceva .
Plecatul la start cu babordul tine de bunul simt al fiecaruia si de lipsa unui arbitraj mai dur care sa penalizeze asta - si sa fim seriosi daca tine si asa de ce sa nu o facem ( E logoul nostru ca popor - lasa-o ma ca merge si asa - poate cu vremea o sa vina si fair-play-ul comtetitiilor de vele si nu vom mai auzi fraza "eu nu stiu unde am gresit am venit sa ma distrez "
Nu cred ca matematizarea pina la secunda a timpului de regate _ chiar si cu dorinta de a tine la silueta aduce calitate, nu cred ca 12 sau 20 regate tinute in acelasi stil lejer de arbitraj duce la calificarea noastra ca concurenti .Apropo de matematica si in ziua in care se fac doua clase cum facem ? Tinem post si atunci ? 5 minute intre regate mie nu-mi plac mai ales in conditiile in care lansarea si recuperarea modelului e o aventura .
Am observat ca la F5E - sint cei mai multi concurenti - as venii cu o propunere pentru anul viitor - hai sa transformam o etapa in Campionatul National de F5E- - o etapa 2 zile si jumatate de Metru - la sfirsit dam titlul putem hotarii impreuma care locatie o alegem - eu zic sa facem asta experimental ( pentru un singur an )sa vedem cu merge - ne-am apropia si de ce se face afara .
Restul de clase le facem in mod obisnuit - trei etape -trei clase pe etapa
Ce ziceti ?
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 08 June 2011 - 01:40 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#23
Postat 08 June 2011 - 05:07 PM
rallyman, la 08 June 2011 - 01:35 PM, a spus:
.......
Restul de clase le facem in mod obisnuit - trei etape -trei clase pe etapa
Ce ziceti ?
Mi se pare interesanta idea, eu as fi de acord.
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#24
Postat 23 June 2011 - 01:17 PM
cu ce barca va concura Peter Stollery dupa ce Britpop-ul s-a intors la Victoria ?care e secretul lui Britpop ?
mai multe http://mainboom.blog...e-risposte.html
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#25
Postat 23 June 2011 - 01:34 PM
http://www.modelyachting.org/
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#26
Postat 30 July 2011 - 08:10 PM
linkul este :http://www.youtube.com/results?search_query=iom+world+shampionship+2011&aq=f
Pofta buna ! si atentie la floricele
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 30 July 2011 - 08:12 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.