Cum pun si eu conul la elice?
#1
Postat 25 May 2011 - 08:38 AM
Am un mustang si zbor cu el cu axu'n vant ca sa zic asa pentru ca nu stiu cum sa pun conul la elice. Ma gandesc ca totusi ar fi mai safe cu el pus daca e sa-l infing totusi in ceva.
Conul e ca cel din poza.
con elice.jpg (11.82K)
Number of downloads: 94
Nu m-am prins cum sa il pun, eventual sa nu sara la prima frana :yahoo:
Parca i-ar mai trebui ceva ...
#2
Postat 25 May 2011 - 08:41 AM
#3
Postat 25 May 2011 - 08:45 AM
#4
Postat 25 May 2011 - 10:02 AM
Aceasta postare a fost editata de pilo: 25 May 2011 - 10:02 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#5
Postat 25 May 2011 - 11:47 AM
Una care se pune pe ax inaintea elicei, apoi elicea si apoi conul aratat de tine in poza.
Cele 2 parti sunt facute de asa natura incat sa se poata prinde.
#6
Postat 25 May 2011 - 12:49 PM
pilo, la 25 May 2011 - 10:02 AM, a spus:
Huh? Adica ce vrei sa spui? Daca e termic, conul face mare lucru? Daca e electric nu face? Conul nu face diferenta orice motor ai folosi sau ce anume ai vrut sa spui? :)
#7
Postat 25 May 2011 - 01:01 PM
pilo, la 25 May 2011 - 10:02 AM, a spus:
Tot din categoria "mi s-a umflat pack-ul..." ? :)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 May 2011 - 01:04 PM
#8
Postat 25 May 2011 - 02:55 PM
Arata urat cu surubul ala in frunte, as vrea sa il infrumusetez :wacko:
Si ma gandeam ca daca in infing in ceva, plasticul ala mai atenueaza din impact. Ca vorba aia ... de crash-uri nu duce nimeni lipsa.
#9
Postat 25 May 2011 - 02:57 PM
alexvid, la 25 May 2011 - 11:47 AM, a spus:
Una care se pune pe ax inaintea elicei, apoi elicea si apoi conul aratat de tine in poza.
Cele 2 parti sunt facute de asa natura incat sa se poata prinde.
Ma gandeam ca parca ar mai trebui ceva dar nici loc sa il prind cu suruburi nu are ca astea:
con2.jpg (6.39K)
Number of downloads: 51
#10
Postat 25 May 2011 - 07:36 PM
protheus, la 25 May 2011 - 12:49 PM, a spus:
La electric e de aspect sau sa mai protejeze axul la crash.
La termice,e folosit ca sa invarta demarorul de con,ca sa porneasca motorul.Sau,fara con,dar trebuie dat la pala.
Corect?
Aceasta postare a fost editata de pilo: 25 May 2011 - 07:37 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#12
Postat 26 May 2011 - 09:43 AM
torelu, la 25 May 2011 - 08:38 AM, a spus:
Am un mustang si zbor cu el cu axu'n vant ca sa zic asa pentru ca nu stiu cum sa pun conul la elice. Ma gandesc ca totusi ar fi mai safe cu el pus daca e sa-l infing totusi in ceva.
Conul e ca cel din poza.
con elice.jpg
Nu m-am prins cum sa il pun, eventual sa nu sara la prima frana :good:
Parca i-ar mai trebui ceva ...
Salut,
pt. a putea primi un raspuns scurt si la obiect cel mai bine ar fi sa atasezi o poza cu "gaura" conului. Modul de fixare pe ax este diferit...iar lumea incerca acum sa ghiceasca ce e acolo...deci pune o poza cu conul si specifica si diametrul axului pe care trebuie montat. Sunt convins ca imediat vor veni si raspunsuri concrete.
Bafta!
#13
Postat 26 May 2011 - 09:57 AM
Mustang-ul a asta: http://www.hobbyking...dProduct=10713.
In poze apare conul pus dar n-am idee cum naiba sta. Probabil lipit. Oricum motorul nu e cel din poze.
Avionul e facut de LanYu.
#14
Postat 26 May 2011 - 09:57 AM
pilo, la 25 May 2011 - 07:36 PM, a spus:
pilo, la 25 May 2011 - 07:36 PM, a spus:
Nu chiar, faptul ca pornesti cu demarorul de con e doar o parte din ce face.
Trebuie sa citesti un pic despre aerodinamica, ca sa intelegi ce efect are un con care "despica" aerul in fata aeromodelului.
#15
Postat 26 May 2011 - 08:56 PM
Conul pe care incerci tu sa il pui, nu prea ai cum sa il prinzi daca are doar partea aceea.
Ar trebui sa ai cum ti-am zis un con din 2 parti una care intra pe ax inainte de elice si are o gaura hexagonal care intra peste prima piulita.
Dupa prima parte vine elicea si apoi conul care se fixeaza prin presare mecanica de partea dinaintea elicei.
Uite la modelul asta cam cum vine treaba :
Fisiere atasate
-
AT-P51D-2.jpg (67.31K)
Number of downloads: 72
#16
Postat 27 May 2011 - 10:15 PM
Am incercat sa pun elicea pe ax cat mai inspre motor dar axul tot nu ajunge destul in con (sa zicem ca s-ar fi infiletat sau ceva de genul).
O sa ma mai gandesc la variante (eventual cu putin epoxi, poate se prinde putin). Sau sa ii lipesc pe interior o piulita si asa sa se infileteze pe ax :)
#17
Postat 27 May 2011 - 10:33 PM
#18
Postat 28 May 2011 - 11:54 PM
E o problema :rofl:
Cred ca tot lipit direct de ax in vreun fel...
Azi am reusit sa mai scot pasarea si am dat cateva ture. F. multumit de noii acumulatori nano-tech 3S de 1300mah. Si am gasit conul intr-o punga cu maimute ca nu mai dadeam de el. Maine pun o poza cu el ca-s terminat. :unsure:
#20
Postat 30 May 2011 - 12:40 PM
torelu, la 30 May 2011 - 12:33 PM, a spus:
E foarte simplu.si eu am unul identic la E Starter.Ar trebui sa ai motor asa: motor
si elice
care se monteaza cu pilita de 3 mm.Pe acea piulita se monteaza acel con si te asigur ca nu iese neam.Nu trebuie lipit.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#21
Postat 30 May 2011 - 01:25 PM
cum spuneam o poza face cat 1000 de cuvinte.
Pt. conul tau modul de montare este cel descris de colegu de mai sus.
Elice-piulita M3-con ..........nu trebuie lipit nimic.
O problema poate aparea daca cumva ai scurtat axul motorului si dupa montarea piulitei nu mai ramane mai nimic.
N-ar fi rau sa pui poza si cu elicea pe care o ai..pt ca cele cu pale late au butucul altfel. (mai lung si cu locas pt incastrarea piulitei).
Bafta si asteptam sa ne spui daca ai rezolvat problema.
ps. nu pune super-glue pe ax pt ca daca rupi elicea te vei chinui serios sa desfaci piulita.
#22
Postat 30 May 2011 - 10:09 PM
Motorul este ca cel din link-ul pus cu 2 posturi mai sus (mai mult sau mai putin). Adica e pur si simplu un filet pe vreo 2 cm de la capat. Chestia e ca spre motor nu mai are filet, deci nu pot sa pun elicea prea inspre motor.
Hangaraua a venit cu niste elici SlowFly identice cu astea: http://hobbyking.com...idProduct=10054
Doar ca erau dintr-un plastic cam casant si s-au facut praf repede. Ulterior am mai luat un pachet din link-ul de mai sus si un pachet din astea: http://hobbyking.com...dProduct=10046. Mult mai bune decat cele originale, nu am reusit sa rup decat una cand am ramas fara baterie in zbor si ... asa mai departe :good:
Cele SlowFly au locul pentru piulita exact pentru piulita M3, deci pun piulita-saiba-elice-piulita. Nu se agata conul pentru ca nici piulita nu are cum sa se prinda in con ca se incastreaza in elice, si nici ax nu prea ramane ca sa intre in con. Nici cu saiba invers (adica inspre con) nu merge.
Nici celelalte elici nu se pupa cu conul. Nici nu intra prea bine in crestaturile conului ca - asa cum a zis cineva mai sus - palele sunt mai mari si nici axul sau piulita nu se agata in con.
A inteles cineva ce am vrut sa zic? :wacko:
Cred ca o sa incerc cu ceva lipici - un epoxy ceva ca sa mai pot sa il dau jos si cu altceva decat cu dinamita.
Inca o intrebare: are cineva idee de ce mai nou, cu elicile SlowFly, cand o calc putin mai tare incepe sa suiere cam ciudat? Inainte parca nu facea asa. Cu celelalte elici nu face asa nici la turatie maxima...
Si inca una: ce diferenta ar trebi sa simt intre cele 2 tipuri de elici si de ce?
Aceasta postare a fost editata de torelu: 30 May 2011 - 10:11 PM
#23
Postat 31 May 2011 - 12:51 PM
Elicile puse in in al doilea link (GWS parca le zice) sunt cele mai utilizate.
Mai exista si elice HD (hyper drive daca nu ma insel) care au zona de incastrare a palei cu butucul mai ingrosata si care se preteaza de minune la turatii mari.
Pt. cazul tau...eu recomand asa:
-Pe axul motorului bagi elicea GWS (cea din al doile-a link pus de tine) apoi pui o saiba apoi strangi cu piulita. Elicea va fi practic fixata pe zona nefiletata a axului dar piulita va veni pe zona filetata (daca e cazul pui o saiba mai groasa sau 2 saibe)...apoi pui conul pt. ca in mod sigur vei mai avea cam 1cm de ax sa intre in gaura conului.
Cum conul tau este pt elici slow fly va trbui sa ajustezi un pic fantele conului spre zona bordului de fuga al palelor de la elice, pt. a se "pupa" cum trebuie cu noile elici.
Bafta.
ps. inca odata iti spun...nu recomand sa pui nici un fel de lipici pe axul M3 pt. ca vei avea probleme cu desfacerea piulitei. Tine cont ca la desfacere trebuie sa "tii contra" de clopotul motorului...in masura in care ai acces la el.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 31 May 2011 - 12:53 PM
#24
Postat 31 May 2011 - 01:12 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#25
Postat 01 June 2011 - 11:53 AM
yr-zbg, la 31 May 2011 - 12:51 PM, a spus:
-Pe axul motorului bagi elicea GWS (cea din al doile-a link pus de tine) apoi pui o saiba apoi strangi cu piulita. Elicea va fi practic fixata pe zona nefiletata a axului dar piulita va veni pe zona filetata (daca e cazul pui o saiba mai groasa sau 2 saibe)...apoi pui conul pt. ca in mod sigur vei mai avea cam 1cm de ax sa intre in gaura conului.
Cum conul tau este pt elici slow fly va trbui sa ajustezi un pic fantele conului spre zona bordului de fuga al palelor de la elice, pt. a se "pupa" cum trebuie cu noile elici.
Nu prea merge asa. Zona nefiletata nu e mai groasa decat zona filetata deci nu poti sa nu pui piulita spate. Elicea trebuie prinsa intre 2 piulite.
Unde as putea sa gasesc si eu niste tije de otel sa imi fac alt ax? Nu prea am gasit ax de rezerva la HK.
#26
Postat 01 June 2011 - 12:05 PM
torelu, la 01 June 2011 - 11:53 AM, a spus:
Unde as putea sa gasesc si eu niste tije de otel sa imi fac alt ax? Nu prea am gasit ax de rezerva la HK.
Poti sa pui o poza cu motorul?
PS am uitat sa fac poze la al meu,dar sper ca diseara sa nu uit! :blush: :unsure:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#27
Postat 01 June 2011 - 02:50 PM
In mod normal nu ar trebui sa pui piulita si inainte de elice...
practic elicea va fi prinsa intre piesa de fixare a clopotului motorului (practic "butucul clopotului) si piulita M3, elicea aflandu-se in mare parte pe zona nefiletata a axului.
Daca...doar daca am timp incerc si eu sa fac o poza sa intelegi ce zic...
Bafta.
ps. total off-topic...la multi ani tuturor copiilor (mari si mici)
#28
Postat 01 June 2011 - 08:46 PM
Fisiere atasate
-
DSC01964.JPG (141.04K)
Number of downloads: 65 -
DSC01965.JPG (148.38K)
Number of downloads: 61 -
DSC01966.JPG (128.42K)
Number of downloads: 65
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#30
Postat 02 June 2011 - 09:14 AM
Zona nefiletata e cam mare (cred ca mai mare decat elicea, nu stiu sigur o sa verific diseara).
O sa incerc sa pun elicea cum spuneti voi dar daca o pun chiar langa motor cred ca o sa atinga de fuselaj. Eventual sa pun un distantier ceva. Oricum la elicea mai mare (aia cu pale mai drepte) nu pot sa o pun decat cu o saiba ceva pentru sa are gaura aia in care intra piulita mai mare si sigur ar intra in ea ridicatura aia care e chiar in fata clopotului. Am facut aseara o poza sa vedeti cum sta treaba.
elice mustang 1.jpg (281.39K)
Number of downloads: 45
Si da, fuselajul e cam "lipicios" in bot dar asa e cand te incapatanezi ca primul tau avion sa fie un warbird. :lol: