Modelism - RHC Forum: Ce-am avut. .si ce avem - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ce-am avut. .si ce avem o scurta istorie si review Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 24 May 2011 - 11:51 PM

M-am gandit sa deschid un topic pentru a ne spune toti parerile despre modele care ne-au trecut prin mana de-a lungul anilor
de la primul model pana la cel actual ,poze cu ele ,pareri si un mic review
pentru a le scoate in evidenta eventualel probleme si rezolvarile .
si incep eu
1 1/10 mitsubishi corcitura automod jucarie
2 ta-05 tamiya
3 carbon fighter rally
4 duratrax evader bx si st graphite
5 copie t4 xtm x-cellerator
6 2 tl-01 tamiya
7 subaru fazer ep rally
8 slash 4wd
1 o banala jucarie
2 o super masina ,foarte rezistenta ,bine gandita singura ei problema pentru mine fiind transmisia pe curele care mereu aspira cate o pietricica
3 o bestie uriasa ca marime ,putere berechet,singura ei problema fiind transimia mai exact diferentialul spate care sa dus dupa 8litri si motoru care a clacat dupa vro 11 litri
4o masina buna singura problema fiind bratele graphite care se duceu repede cele de plastic par mai rezistente
5o masiana foarte durabila am dat cu ea de toti pereti atat la temperaturi mici cat si mari si a rezistat fara probleme ,problema ei fiind trasmisia de plastic ,momentan incerc sai fac upgrade la full otel
6tl-01 o masina bunisoara dar cu cateva upgradeuri necesare rulmenti si suspensii ulei folosita cu motoare mici max 15t merge perfect
problema , in timp stalpi de prindere a suspensiei crapa ,asta daca este folosit hard pe off road ,necesitand alt sasiu sau alt suport de allu
7 o bijuterie mai ales carcasa fiind de rally este un pik mai groasa ca una obisnuita si detalli fine, din pacate acest model a mers la mine 30min asa ca n-am descoperit eventualele probleme
8 luat ca roler momentan sta asteptand un combo
maine caut si poze la fiecare
astept si istoriile vostre si review-urile

Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 24 May 2011 - 11:53 PM

0

#2 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 25 May 2011 - 10:39 PM

poze ta-05 si carbon fighter rallyImagine atasata: post-30126-1278423236.jpgImagine atasata: DSCN1299.jpgbuggy evader si truggy

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 03042011586.jpg

0

#3 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 25 May 2011 - 10:42 PM

Imagine atasata: flylji8 - Copy.jpgImagine atasata: 11022011491.jpgcopie t4 xtm x-cellerator
0

#4 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 01:50 AM

Dupa ceva timp reactualizez
1
2
3
4
5
6
7
8 slash 4x4 aproape una dintre cele mai bune masini de bash ,o masina rezistenta desi am reusit sa rup doar porfuzete (brushlesss 10t 2s lipo) ,rulmenti stock sunt cam slabi in rest nu am intampinat probleme

9 t-maxx 2.5 convertit la e-tmaxx :conversie foarte usoara :
se scoate tot ce tine de nitro de pe sasiu ,
din cutie se scot unele pinioanele si se pune un kit de sigle speed
,se construieste un motor mount
probleme: cutie de viteze mare si nu au loc acumulatori
spurul sa dus foarte repede(brushless) in rest t-maxx este un monster bun de bash foarte fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si usor de convertit

10 e-maxx:D 3906 o masina foarte reusita pentru timpul ei rezistenta dezavantaje :transmisia slaba( planetare dif si cutia) / nu ai loc de liPo ,dar un pik modificat sasiu le faci loc usor , folosita cu motoare stok transmisia e indestructibila, face fata cu brio si oricarui teren si + vine stock cu 2viteze

11 Maverick strada tc este un sasiu foarte intalnit ,gasit sub diverse branduri ,deci gasesti piese usor si peste tot ,este un sasiu rezistent usor flexibil se poate transforma usor in rally drift touring dezavantaje : plasticul flexibil la tower ,joc in tije de directie si spurul descoperit(personal am facut un spur cover,si spur de 0,8)care sunt imbunatatirile noului maverick strada EVO

Astept sa postati si voi o mica istorioara despre ce automodele ati avut dealungul anilor
ce ati motificat la ele care va incantat mai mult avanjale lor si dezavantajle (un scurt review)
astfel putem ajuta pe cei ce vor sa isi ia primul automodel (chiar si pe restu 8) )

0

#5 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 01:51 AM

t-emaxxImagine atasata: 20121227_002111.jpg

Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 08 February 2013 - 01:51 AM

0

#6 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 01:53 AM

Imagine atasata: 20121223_001914.jpg maverick strada rally (roti tamiya rally si caroserie land rover evoque

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20121223_001637.jpg

0

#7 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 01:55 AM

T-emaxx waterproof Imagine atasata: 20121225_181834.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20121224_042633.jpg

Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 08 February 2013 - 01:56 AM

0

#8 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 02:02 AM

slash 4x4

Imagine atasata: 17022012186.jpg

Imagine atasata: 17022012190.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 16022012148.jpg
  • Imagine atasata: 16022012156.jpg

0

#9 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 08 February 2013 - 02:11 AM

Familia:d :drinks:Imagine atasata: 734818_518857771470860_278895491_n.jpg

Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 08 February 2013 - 02:11 AM

0

#10 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 20 November 2014 - 09:38 PM

Desi nu sunt foarte vechi pe aici, pot spune ca microbul modelismului m-a prins destul de tare in mrejele lui....Ca atare m-am alaturat acestui forum incercand pe cat posibil sa imi "cultiv" cat mai mult spiritul ludic in ale modelismului.
Machete statice am avut, si inca mai am o droaie, dar modele radiocomandate ale acestui hobby mai putine.
Ce sa mai stau la taclale....incep cu primul model adevarat
HPI E Savage scara 1/10 - un model extraordinar de apreciat prin calitatile sale. Un model robust, bine echilibrat, extraordinar de bine proiectat cu timpi de mentenanta mici si fara costuri exagerate ale pieselor de schimb
In topul meu il consider nr 1
Am avansat apoi la scara 1/8 tot de la HPI si tot Savage, de data aceasta modelul de top Savage Flux HP
Un adevarat monstru, atat de puternic incat la acceleratii devine aproape incontrolabil, un Monster Truck in fata caruia obstacolele devin trecut si provocare. facut paraca pentru bashing sau jump-uri spectaculoase, acest adevarat Monster Truck va ofera satisfactie maxima cand veti ajunge sa il stapaniti cu adevarat. Si cu 2S si cu 3S face wheelie instant la plecarea de pe loc....
In acelasi top il consider nr 2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06984.JPG
  • Imagine atasata: DSC06983.JPG
  • Imagine atasata: DSC08607.JPG
  • Imagine atasata: DSC08612.JPG

Aceasta postare a fost editata de master: 20 November 2014 - 09:42 PM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#11 Useril este offline   Ovi1990 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 01-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Rasnov Bv

Postat 02 January 2015 - 05:53 PM

salutare ma bucur ca suntem atati pasionati de automodelism nu multi dar putini si buni
eu sunt nou pe acest site dar cu destula experienta de app 2 ani si vreau sa imi impart ideile si proiectele cu alti pasionati
primul meu automodel 1/10 un red cat caldera l'am cumparat de ceva vreme si de atunci tot modific la el desi nu este un automodel ce gasim la noi in magazine
am hotarat sa ii reduc viteza de la 85km viteza luata de pe km unei masini la 30km max am avut in trecut un mic accident cu ea si nu se merita sa o tin de viteza
asa ca am facut un crawler model de caroserie jeep jk wrangler zic io ca asa arata :)
ce se vede aluminiu cu argintiu este un motoras din un videoVHS Imagine atasata: imageedit_10_7566732328.jpg
pe mn ma interesa axul si sa pot monta pe el motorul axul avea 6mm asa ca un capat l'am facut la 3mm si celalant 5mm sa pot instala rotitele asa arata acuma desi zic io nu este completImagine atasata: imageedit_12_7024622086.jpg
am si un filmulet cu parcursul modificari daca este cineva interesat https://www.youtube....h?v=qayRGILoil4
Si mai am un Hpi E-firestorm un automodel foarte bn gandit proiectat dar trebuia sa il fac personalizat
tot din foi de komatex de 3mm am inversat si planetarele din spate asfel am lungit distanta dintre axe si este cu 2cm mai lunga partea din fata este prea usoara
asa ca am decis sa ii mai adaug ceva greutati sau sa i mut bateria pina langa turnuletul din fata asa arata acuma hpi'ul Imagine atasata: imageedit_9_9659408576.jpg
Multa sanatate si Respect

Aceasta postare a fost editata de Ovi1990: 02 January 2015 - 05:55 PM

0

#12 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 06 March 2015 - 06:25 PM

Up date la Savage Flux - o caroerie nou nouta- abia iesita de la vopitorie

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC08932.JPG
  • Imagine atasata: DSC08935.JPG
  • Imagine atasata: DSC08934.JPG

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#13 Useril este offline   bogdan gabriel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 278
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste/Brasov
  • Interests:automodele offroad/drift

Postat 28 May 2015 - 03:34 PM

Salutare, eu am inceput cu:
1- o chinezarie termica 1/10, leopard buggy care a tinut mai bine de 4 ani si a consumat peste 15 litrii de nitro intr-un final a inceput sa cedeze cam tot pe ea. Totusi a rezistat eroic unui incepator
2- robitronic smasher 1/10 short course, mai mult pentru incepatori, cam lenesa pe electronica standard, nu avea prea multe posibilitati de upgrade, nu se putea pune alt pinion mai mare pe motor deoarece nu avea loc fara a decupa placa unde vine prins motorul.. In rest foarte robusta, nu am reusit sa rup nimic pe ea 1 an cat am tinut-o.
3- kyosho ultima sc 1/10 short course luata de pe forum, foarte faina masina, nu am prea multe de scris despre ea ca am trecut repede inapoi la termice, a iesit doar la o tura.
4- carson specter buggy 1/8 tot de pe forum luata, dupa nenumarate reglaje si nervi am reusit sa o pornesc insa motorul era destul de uzat si facea numai probleme.
5- hpi savage 25, luat de pe forum, i-am montat un motor de 4.6 de la absima, foarte fiabil si usor de reglat, probleme nu au fost la ea, doar ca tot se desfacea puntea spate din suruburile din josul sasiului, nici cu threadlock sau saibe grover nu vroia sa stea, dupa un upgrade la carcasa diff din compozit parca parca nu se mai slabea asa repede, foarte rezistenta dupa cate a suferit.
6- team asaociated sc8 nitro, de departe cea mai faina masinuta cu care am avut placerea sa ma joc, extraordinar de bine construita cu foarte mare atentie la detalii, am montat deasemeni tot un motor absima 4.6, pe scurt, ireprosabila din orice punct de vedere.
7- vrx racing sc, electrica, a costat de noua 800lei, nici unui incepator nu i-as recomandao sau cel putin nu pentru pretul asta, foarte foarte ieftin facuta, aluminiu de proasta calitate, pe scut nu o recomand nimanui.
8- hpi wr8 nitro, care a fost de altfel si ultimul meu automodel nitro, atentie la suruburile care tin fuzelete, tind sa se piarda destul de des, caroseria tinde sa se distruga in zona tobei de esapament, servoul de directie este foarte moale, se simte mai ales pe asfalt, motorul mi s-a parut cam sensibil la reglaje si tindea sa se deregleze destul de des
9- absima jekyll kit. Primul kit pe care l-am asamblat si doar atat, n-a avut ocazia sa iasa pe afara, constructia este destul de usoara, cartea fiind foarte detaliata, caroseria este deja vopsita..
10- team associated t4 factory team, luat de pe forum, se simte ca este o masinuta facuta pentru competitii, solida, nu avea nici cel mai mic joc in directie, se "conduce" extraordinar, era full graphite, tot ce am reusit sa stric la ea a fost un cvd care s-a rupt cand a sarit un brat cu capat de bila, la fel ca si sc8-ul foarte bine construita
11- hpi bullet mt flux ultima si cea care o am si in prezent de cateva saptamani, a primit un servo mai puternic pe directie, deocamdata sunt foarte multumit de ea
Be good, get good or give up!


0740983320
0

#14 Useril este offline   bogdan gabriel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 278
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste/Brasov
  • Interests:automodele offroad/drift

Postat 28 May 2015 - 03:40 PM

Imagine atasata: image.jpg
Imagine atasata: image.jpg
Imagine atasata: image.jpg
Imagine atasata: image.jpg
Imagine atasata: image.jpg

Revin si cu restul de poze:)

Aceasta postare a fost editata de bogdan gabriel: 28 May 2015 - 03:41 PM

Be good, get good or give up!


0740983320
0

#15 Useril este offline   bogdan gabriel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 278
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste/Brasov
  • Interests:automodele offroad/drift

Postat 04 June 2015 - 12:27 AM

Primele doua:
Imagine atasata: image.jpg
Be good, get good or give up!


0740983320
0

#16 Useril este offline   jonas25 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 241
  • Inregistrat: 27-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Modelism

Postat 07 December 2015 - 06:08 PM

Salutare ,
Voi face si eu prezentarea jucariilor :
1. HPI SAVAGE 25
Am inceput in 2003 cu un Savage 25 luat SH (aproximativ 2300 ron). Fostul propietar il primise din SUA si nu prea l-a folosit . L-am luat intr-o stare foarte buna , arata ca nou si faoarte important pentru acea perioada : am primit o cutie destul de voluminoasa cu piese de schimb noi .
La vremea respectiva nu aveam experienta cu automodelele , dar am avut mare noroc cu HPI-ul asta . Masina a rezitat eroic , nu am protejat-o , iar reviziile se rezumau la demontare completa si curatare , o data pe an . Problema principala a fost combustibilul care se gasea foarte greu si am fost nevoit sa il prepar singur din metanol si ulei de ricin . Nu am o cifra exacta , dar in 5 ani am consumat cam 50 l . In aceasta perioada nu am avut defectiuni majore care sa impiedice functionarea automodelului . In 2009 am stricat filetul la chiulasa si din pacate nu am avut piesa respectiva , bateria de la rotostart a cedat si ea , plus cateva maruntisuri , asa ca masina a fot trecuta pe linie moarta . Criza de bani din 2009 , timpul si lenea m-au facut sa o abandonez la boxa . Abia in la finalul lui 2013 m-am hotarat sa o repar si am readus-o la viata pastrand configuratia originala . Inca ma dau cu ea si imi place mult . Este mult mai rezistenta de cat cea care a urmat ...

2. HPI Savage X4.6
Cand cautam piese pentru Savage 25 , am dat peste pretul la X4.6 (era nou in jur de 1700 lei RTR)si m-am gandit ca este un moment bun o cumpar . Fiul meu era foarte interesat de Savage si m-am gandit ca o sa iesim in doi . Dupa achizitie am sapat mai mult pe forumuri , am inceput sa ma intanlensc cu alti pasionati din Constanta si dupa rodaj m-am apucat de up-gradat . Servo-uri , sasiul XL , kit latire , roti , etc. Este o masina foarte rezistenta si cu toate ca a beneficiat de mai multa atentie si ingrijire , parca 25-ul a fost construit mai bine ...
Poate am avut si ghinion , insa in cateva luni de utilizare medie , am reusit contraperformanta sa sparg de 2 ori rezervorul , sa ard 2 servo-uri si sa fisurez blocul motor . In rest a fost super OK si imi place mult .

3. HPI Firestorm Flux
Datorita faptului ca multi pasionati din Constanta aveau electrice si se intalneau in perioada mai rece , in zone din oras , la inceputul lui 2014 am luat un Firestorm nou (cred ca era 1300 ron). Fiul meu a fost super incantat de masina . Este destul de rezistenta si o recomand pentru incepatori . A fost o experienta noua si pentru mine , mai ales din cauza tratiunii spate care mi s-a parut super-distractiva , eu fiind obisnuit cu 4x4 . Cand a cedat ceva , a fost numai din cauza noastra . Nu am avut incidente majore , cateva plastice rupte si un rulment blocat din cauza utilizarii pe nisip ud . Merge foarte bine cu 2S , timp mare de joaca (aproape 1h cu 2S de 6.600), cand am pus 3S fugea foarte tare , dar s-a topit spurul :) .

4. HPI Trophy Buggy Flux
Masina asta am luat-o de pe forum (1.100 ron), dupa ce am prins gustul la electrice (dupa 2 saptamani cu Firestorm) . Am avut noroc , masina a fost foarte bine intretinuta de primul ei propietar (multumesc Silviu) , avea si cateva up-gradeuri . Nu vazusem una in actiune si nu imi inchipuiam ca va fi asa de buna . Am ramas placut impresionat de felul cum era construita si de stabilitatea ei . La liniutele de 50m pe asfalt nu prea aveam rival , chiar cand erau prezenti colegii cu E-Revo si Savage Flux , modele teoretic mult mai puternice . Masina super-fiabila , in primul an de utilizare intensiva am rupt un plastic din spatele basculelor fata si un amortizor , dar asta dupa impactul la viteza mare cu un bloc de beton . O recomand pentru incepatori si pentru cei care vor o masina cu cheltuieli cat mai mici . Pretul de nou este foarte bun ! Facand o comparatie , celelate masini care se vand la preturi apropiate nu se apropie calitativ .
Observ ca incepatorii au tendinta sa aleaga modelul mai mult dupa design si chiar ma oftic cand vad ce prostii cumpara la pret de TrophyBuggy .
Dupa un an de utilizare intensiva in diverse conditii , i-am facut o revizie mai amanuntita si nu am gasit semne de uzura la cupe , diferentiale etc. Ca si minusuri , ESC-ul stok suporta maxim 4S , iar asta se traduce intr-un timp de joaca intre 20 si maxim 30 min (cu doua Li-Po 2S de 6200) si faptul ca este o adevarata devoratoare de cauciucuri , mai ales pe asfalt !
Multa vreme masina asta a fost favorita mea si ca dovada anul asta am mai cumparat una noua , de la magazinul din Cluj .

5. HPI Bullet ST Flux
Dupa ce a vazut Trophy Buggy , baiatul meu nu a mai vrut Firestorm-ul si ma batea la cap sa-i cumpar si lui 4x4 electrica , asa ca urmarind forumul am gasit un Bullet aproape nou si m-am gandit ca este ok . Imi placea designul masinii si mi s-a parut ok . Am luat-o la un pret foarte bun (800 ron sau 850 ron), dar in ciuda faptului ca era aproape noua , se comporta foarte ciudat ... problema a fost ca insertiile rotilor erau pline cu apa ... banuiesc ca primul propietar a incercat sa scoata cauciucurile prin metoda fierberii (a vopsit jantele din negru lucios in argintiu mat).
dar nu a scos si apa din ele :) . Cat am rulat-o prin parcari sau pe plaja , masina s-a comportat ok . In momentul in care am scos-o la off-road , fara sa fie abuzata si-a aratat limitele ... destul de fragila , in special fuzetele si portfuzetele , timpul de joaca destul de scurt (comparativ cu Firestorm) . Poate masina se comporta altfel cu upgrade fuzete si portfuzete de aluminiu , dar nu mi se pare ok sa bagi bani pentru o masina folosita la joaca , mai ales cand alte masini apropiate ca pret pot sa mearga fara sa se rupa asa des . Sunt multi pentru care efortul de cumparare a masinii (+ baterii + incarcator ) este foarte mare si nu-si mai permit sa bage bani . In ultimul timp cat a fost folosita , se rupea la fiecare iesire , asa ca am maritat-o . 3S doar teoretic ... nu cred ca rezista ESC-ul si din ce am citit pe forumuri nu e recomandat . A mai fost un prieten care si-a luat una noua , a avut fix acelea-si probleme , asa ca a vandut-o si a trecut la un Savage Flux HP .

6. HPI Super 5 SC Flux
Si din gresala am dat peste anuntul cu bestia de mai sus ... masina parea OK si am luat-o fara sa stau pe ganduri (2.100 RON). Cand a venit curierul m-am speriat ... cutia era imensa si abia a intrat in portbagajul masinii (care este brek). M-a incantat ca folosea practic piese de Savage si era 1/5 . Ce sa zic ... imensa . Cand ma intalneam cu baietii , parca era elefantul in magazinul cu portelanuri ! Mi-a placut mult la joaca , dar ma enerva ca se rasturna destul de usor . Chiar daca era SH , nu am avut probleme si chiar am tras tare de ea . O masina foarte solida , dar prea mare pentru mine. Trebuia sa merg pe palja sa ma pot desfasura si chiar daca pe nisip derapa usor si teoretic nu trebuia sa se rasoarne ... tot se rasturna . Am vandut-o pentru ca era prea mare , greu de manipulat si nu aveam spatiu suficient pentru ea .

7. HPI Savage Flux HP
Dupa ce am ramas fara Super 5 SC , am vrut neaparat un Savage Flux HP si am cautat pe forum . Am gasit unul cam tavalit , dar pretul a fost bun (1100 - 1200), masina era in stare de functionare si l-am luat . Am luat Kit-ul de lungire si latire am schimbat cateva plastice si am crezut ca va fi suficient . Nu prea a fost asa , in cateva saptamani am tot schimbat ba una , ba alta , sareau rotile ... in special am avut multe probleme cu slipper clutch-ul din cauza arcului si a piuliteti . Intre timp am facut un schimb si m-am pricopsit cu un roler de Savage Flux HP deja lungit si latit , cu servo de 1/5 , carcasa aproape noua si roti de Baja SC . I-am comandat motor si ESC originale , am scos-o la joaca si a mers foarte bine o perioada ... pana au crapat ambele diferentiale si asta din cauza rotilor destul de grele ... intre timp ESC-ul de la cealata a crapat si m-am hotarat sa le vand si am luat unul nou , pe care il am si acum . Masina e stok , nu am mai bagat bani in kituri de lungire , latire ,roti , etc ... i-am schimbat doar hex-urile , am pus cu piulita mare ca la Buggy .
Cred ca Savage Flux HP e o masina , destul de fiabila , dar prea puternica . Eu folosesc 2 baterii 3S , dar nu pentru putere , ci pentru timpul mai lung de joaca . Am facut reglajele din telecomanda , ca masina sa fie controlabila . Nu o recomand pentru incepatori ... este prea nervoasa , devine incontrolabila , poate distruge cauciucurile instant , daca nu setezi bine acceleratia sta mai mult pe spate si incepatorii isi pot arde pielea de pe maini [ prietenii stiu de ce :D ] Imi place foarte mult HP-ul , insa varianta Nitro e mai prietenoasa si mai usor de controlat .

8. HPI Vorza Flux
Masina asta mi-am dorit-o mereu . N-am avut ocazia sa prin una SH , asa ca am luat una noua si nu regret . Este un deliciu si am facut cu ea sarituri la niste inaltimi care pentru Savage par imposibile . Este atat de controlabila in aer , incat am gresit aterizarile foarte , foarte rar , iar masina mi-a iertat stangaciile . Este super-solida si a rezistat excelent pana acum . In aproape un an de utilizare hard , cu iesiri saptamanale , am pierdut un surub si eleronul este putin cam ciufulit . Am mers numai cu 2 Li-Po 3S de 5000 si timpul de joaca este intre 45 min si 1 h . Papa cauciurile intr-un mare fel , dar distractia merita . Este una din preferatele mele si o folosesc aproape la fiecare iesire . Recomand aceasta masina si cred ca este una dintre cele mai bune de la HPI . Cei care nu si-o permit , se pot multumi cu Trophy Buggy , care ii semana destul de mult , cu care imparte destul de multe componente si este mai usor de controlat .
Minusuri : roade cauciucurile foarte repede si este destul de joasa , deci nu se poate folosi chiar pe orice teren .

9. Traxxas Revo 3.3 Nitro
Si dupa atatea HPI-uri , hai sa-mi iau un Traxxas ... mai mult din curiozitate . Incepand cu HPI si chiar cu cel mai rezistent model (Savage), cand vedeam Traxxas nu-mi inspirau deloc incredere ... planetare de plastic si plasticele alea gri ... pareau niste jucarii pe langa HPI . Unul din colegii de la Constanta avea un E-Revo pe care il rupea la fiecare iesire , asa ca nu aveam o prarere prea buna . Revo 3.3 este o masina OK , nu am probleme cu ea ... am schimbat consumabile . Imi place sistemul de pornire si l-am adaptat cu ajutorul lui Jymmy , la Savage . Ce ma deranjeaza putin la masina asta , este tinuta de drum , faptul ca se apleaca destul de mult in spate si nu ma refer la demaraj , ci si in mersul constant . Am schimbat arcurile cu unele mai tari si nu am vazut diferente prea mari . Deasemenea pretul este putin exagerat si faptul ca piesele se gasesc mai greu in Ro ... in rest foarte distractiva , prietenoasa , motor bun care porneste usor , este usor de reglat , consuma putin . La SH am vazuta cateva oferte bune si pentru incepatori cred ca este super-ok .

10. Trophy Truggy Flux
O masina buna . Initial a fost termica , am luat-o de pe forum ca roler , i-am schimbat sasiul si am mutat electronica de la un Buggy Flux . Este aproape identica cu Trophy Buggy , dar este mai ok pentru joaca . Am luat-o pentru baiatul meu si se comporta mult mai bine de cat ma asteptam . Acum 3 saptamani am infipt-o intr-un copac si am rupt un amortizor , dar in rest nu am avut probleme . Carcasa a rezitat foarte bine la busituri si pana acum nu s-a crapat . Sper ca va fi ok si pe viitor .

11. Trophy Buggy 4.6 nitro
Aveam doua Trophy Buggy Flux si electronica de la cel vechi , am mutat-o pe Truggy-ul de mai sus . I-am luat sasiu si caracasa de termica , motorul 4.6 de HPI l-am luat nou de la un coleg , asa ca urmeaza sa-i facem rodajul in primavara , cand se mai incalzeste afara .

12. HPI Baja 5B SS
Cand aveam Super5 SC , prietenii mei se dadeau cu 1/10 si 1/8 . Acum 4 dintre ei si-au luat Baja .... normal ca trebuia sa-mi iau si eu . Imi place masina , am gasit si o locatie unde putem sa ne facem de cap , avem loc suficient si nu ne deranjeaza nimeni . Este o masina deosebita , porneste usor , cu un plin de benzina te dai cam 45 min - 1h . Este excelenta pentru cei foarte comozi . Pana acum am stricat doar pull-startul si pare o masina destul de fiabila .
Are toate calitatile si o tin pentru ca este comoda si iesim in gasca cu ele... totusi eu prefer nitro pentru ca : miros , sunet , turatie . Asta este , fiecare cu piticii lui .

Cam astea sunt , sper ca n-am uitat ceva ... scuzati greselile , am scris mult si nu am timp sa si verific .
Poze nu am la indemana acum . Masinile sunt stok , nu exista modificari de imagine .
O sa pun cateva poze in alta zi .
HPI Fan
0

#17 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 11 December 2016 - 12:25 AM

Acum inainte de mos - m-am procopsit cu un E - MTA de la Thunder Tiger. Masina inca nu a intrat in tara - este pe drum, abia astept sa o conduc. Pare super ok la demo-uri

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 14633669_1145125462240625_5625678617389068866_o.jpg

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro